Mercedes

Όλο και μικρότερο γίνεται το ενδιαφέρον -και- για τη φετινή σεζόν της Formula 1. Αυτό που μας κρατάει «ζωντανούς» είναι η μάχη των Nico Rosberg και Lewis Hamilton για τον τίτλο, με τον Γερμανό να βρίσκεται 8 βαθμούς μπροστά από τον Βρετανό, ο οποίος έχει ξεκινήσει μέτρια το δεύτερο μισό της χρονιάς.

Το 2017, η Formula 1 θα γνωρίσει ξανά μεγάλες αλλαγές, σε μια προσπάθεια το άθλημα να γίνει πιο αρεστό στον κόσμο. Τα μονοθέσια θα γίνουν πιο επιθετικά στην εμφάνιση και πιο γρήγορα, αλλά δεν είναι λίγοι εκείνοι που φοβούνται πως θα πρέπει ξανά να επιδίδονται σε διαχείριση καυσίμου και ελαστικών, κάτι που δεν αρέσει στην πλειοψηφία των θεατών.

Ο Hamilton είναι ένας από αυτούς που έχουν ασκήσει πολύ έντονη κριτική, και τώρα ο οδηγός της Mercedes επισημαίνει πως θέλει να εκπλαγεί από τα νέα μονοθέσια και το πόσο διαφορετικά μπορεί να είναι στον αγώνα.

Η αίσθησή μου, απ’ ό,τι βλέπω στην αεροδυναμική σήραγγα, είναι ότι θα είναι πιο σωματικά. Βασικά, θα είναι τα ίδια μονοθέσια με φέτος, αλλά θα γίνουν 3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα. Ελπίζω να εκπλαγώ και να εντυπωσιαστώ από τη διαφορά που θα υπάρχει στους αγώνες.

Ο τρις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής εξηγεί πως γιατί το προσπέρασμα πλέον έχει αλλάξει και πως δεν ευθύνεται ο ίδιος που δεν μπορούσε να βρεθεί μπροστά από τον Max Verstappen στην Αυστραλία.

Δεν ήταν ότι δεν μπορώ να προσπεράσω μία Toro Rosso. Είναι επειδή είναι σαν να έχεις $100 και να πρέπει να τα ξοδέψεις σε 40 γύρους. Ο κόσμος δε νοιάζεται. Ο κόσμος θέλει να με βλέπει να αγωνίζομαι μέχρι το τέλος. Θέλουν να με βλέπουν να τα δίνω όλα και να κάνω μια φανταστική κίνηση. Αλλά, δυστυχώς, έτσι όπως είναι η Formula 1, θα είχα ξοδέψει όλη μου την ενέργεια προσπαθώντας να προσπεράσω ένα μονοθέσιο, και για μία προσπέραση που θα μπορούσε να μην είναι αρκετά συναρπαστική.

Ήταν ένας πιο συναρπαστικός αγώνας στο παρελθόν, ήταν ένα σπριντ. Η Formula 1 δεν είναι έτσι τώρα. Πλέον πρέπει να κρατάς τα ελαστικά σου, να κρατάς τις μπαταρίες, να κρατάς το turbo, και να κρατάς όλα αυτά τα στοιχεία, τα οποία ο κόσμος δε θέλει να βλέπει.

  • Akis-F1 FAN

    Κάτσε ρε Λουις γιατί εγώ σε θυμάμαι να κλαψουριζεις στον ασύρματο ότι δεν μπορείς να περάσεις τον Max και να σου βρουν άλλη στρατηγική κτλ…….

    • sotirisb

      Η αναλογια που εδωσε ειναι πολυ ευστοχη. Αν τον περνουσε θα κατεστρεφε τα λαστιχα και αυτο θα σημαινει περισσοτερος χαμενος χρονος. Πιστευω αυτα τα λαστιχα ειναι το χειροτερο κακο της συγχρονης Formula 1.

    • Akis-F1 FAN

      Για τα λάστιχα θα συμφωνήσω ότι καταστρέφουν την F1 αλλά σοβαρά τώρα……είχε 2 sec πιο γρήγορο μονοθέσιο και έκατσε μισό αγώνα από πίσω χάνοντας άπειρο χρόνο και φθείροντας τα λάστιχά του λόγω του ακάθαρτου αέρα…..μη μου πεις ότι αν “τσιτάριζε” τον κινητήρα για 2 γύρους ώστε να περάσει θα ήταν χειρότερα για τον αγώνα του.

    • Spyros

      σοβαρά τώρα και χωρίς παρεξήγηση….πιστεύεις ότι εάν μπορούσε δεν θα το έκανε…για το hamilton μιλάμε..

    • Akis-F1 FAN

      Μα ακριβώς αυτό λέω και εγώ….Ο Χαμιλτον ( και ο φίλος sotirisb ) λέει ότι μπορούσε να περάσει αλλά δεν το έκανε γιατί δεν άξιζε…..δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση…..αν μπορούσε σε 1-2 γύρους θα είχε περάσει.

  • gv

    μπράβο ρε χαμιλτον μόνο από σενα,το seb,τον κιμι και τον αλονσο περιμενουμε βοήθεια..
    όλοι οι άλλοι είναι από φλωροι έως ανύπαρκτοι..