honda-f1

Το 2016 αποτελεί μια εμφανώς καλύτερη χρονιά για τη McLaren και τη Honda. Η ιαπωνική εταιρεία έχει παραδώσει ένα πιο αξιόπιστο και δυνατό power unit σε σχέση με το περσινό, ωστόσο εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω από τον ανταγωνισμό, κάτι που κοστίζει θέσεις στη βρετανική ομάδα. Για το 2017 δεν μπορεί να υπάρξει καμία δικαιολογία, διότι οι μηχανικοί θα έχουν μάθει από τις προηγούμενες χρονιά, χωρίς μάλιστα να σκέφτονται τις μάρκες, αφού το σύστημα αυτό καταργείται.

Ο Yusuke Hasegawa γνωρίζει τις απαιτήσεις των οπαδών της εταιρείας του και της McLaren, γι’ αυτό και λέει πως είναι μόνο κατά το ήμισυ ικανοποιημένος από τη φετινή σεζόν. Σίγουρα, η ανάπτυξη φέτος ήταν καλύτερη, αλλά όχι τόσο για να τον αφήσει απολύτως ικανοποιημένο, ελπίζοντας πως αυτό θα συμβάλει σε έναν πολύ καλύτερο κινητήρα για το 2017.

Η ανάπτυξή μας για το 2016 έχει ολοκληρωθεί, αλλά φυσικά θα συνεχίσουμε να τελειοποιούμε τα power units σε κάθε πίστα. Το επίπεδο ικανοποίησής μου είναι στο 50%, επειδή, παρόλο που σημειώσαμε πολλή πρόοδο φέτος, δεν είμαστε ακόμα στο επίπεδο των κορυφαίων ομάδων. Αυτό που έχουμε κάνει φέτος θα βοηθήσει για την επόμενη χρονιά, αλλά αυτή τη στιγμή είμαστε πλήρως επικεντρωμένοι στο ξεκίνημα του 2017. Αυτό που θα συμβεί την επόμενη σεζόν έρχεται μετά από αυτό.

Το Ιαπωνικό Grand Prix ήταν ένα από τα χειρότερα φετινά για την ομάδα του Woking, όντας το 7ο στο οποίο υπάρχει μηδενική συγκομιδή βαθμών. Ο επί κεφαλής της Honda F1 βλέπει και θετικά από τον αγώνα αυτό, αν και η αλήθεια είναι πως κανένας δε θα ήθελε τέτοια κάκιστη εμφάνιση στον εντός έδρας αγώνα.

Τα δύο θετικά από τη Suzuka είναι: ο έλεγχος της αξιοπιστίας και η ταπεινότητα από μία κακή απόδοση, η οποία έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο και θα παρακινήσει την ομάδα να τα πάει καλύτερα στον επόμενο αγώνα και διώξει τις ποινές από τον κινητήρα του Jenson. Πιστεύουμε ότι το Austin θα είναι μια καλύτερη πίστα για ‘μάς από τη Suzuka, αλλά είναι δύσκολο να κάνουμε προβλέψεις τώρα.