GP GIAPPONE F1/2016

Ένα εύκολο απόγευμα είχε στη Suzuka ο Nico Rosberg. Ο Γερμανός δε δυσκολεύτηκε σε κανένα σημείο, καθώς δεν απειλήθηκε ποτέ, και όλα αυτά λόγω της κακής εκκίνηση του Lewis Hamilton. Έτσι, δεν είχε πρόβλημα να φτάσει στην 9η φετινή του νίκη και την 23η στην καριέρα του, ανεβάζοντας τη διαφορά του στη βαθμολογία στους 33 βαθμούς, καθώς πίσω του τερμάτισε ο εξαιρετικός σήμερα Max Verstappen.

Ο Lewis Hamilton είδε τρίτος την καρώ σημαία, πετυχαίνοντας το damage limitation, καθώς έπεσε στην 8η θέση μετά την εκκίνηση. Ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen, Daniel Ricciardo, Sergio Perez, Nico Hulkenberg, Felipe Massa και ο Valtteri Bottas, που συμπληρώνει την τελευταία θέση της βαθμολογούμενης 10άδας.

Οι 40 βαθμοί έδωσαν παράλληλα το πρωτάθλημα κατασκευαστών στη Mercedes, κάτι που ήταν θέμα χρόνου να επιβεβαιωθεί και μαθηματικά. Ας δούμε τι συνέβη στους 53 γύρους του αγώνα:

Ο καιρός ήταν και σήμερα συννεφιασμένος, και οι θερμοκρασίες ξανά αρκετά χαμηλές: 21°C στον αέρα και 25°C στο οδόστρωμα. Τη νύχτα έβρεξε, έτσι η πίστα δεν ήταν στρωμένη με γόμα, παρόλο που ήταν στεγνή. Οι 10 πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν: Rosberg, Hamilton, Verstappen, Ricciardo, Perez, Vettel, Grosjean, Raikkonen (άλλαξε κιβώτιο), Hulkenberg και Gutierrez. Ο Alonso ήταν στην 15η θέση και ο Button στην τελευταία, καθώς άλλαξε στοιχεία του power unit.

p-20161009

Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Rosberg ξεκίνησε καλά, εν αντιθέσει με τον Hamilton που έκανε μια πολύ άσχημη εκκίνηση, με αποτέλεσμα να πέσει στην 8η θέση. Ο Verstappen πέρασε δεύτερος, μπροστά από τους Perez, Vettel, Ricciardo, Hulkenberg, Raikkonen, Hamilton, Grosjean και τον 10ο Gutierrez.

Ο Vettel πίεζε τον Perez και τελικά τον προσπέρασε στην αρχή του 3ου γύρου. Ο Hamilton ζητούσε συγγνώμη από την ομάδα, και αυτή τον παρακινούσε να επικεντρωθεί στον αγώνα χωρίς να σκέφτεται τίποτε άλλο. Ο Rosberg έγραφε συνεχώς ταχύτερα περάσματα, με τους Verstappen και Vettel να έχουν πανομοιότυπο ρυθμό, όταν οι οδηγοί πίσω τους ήταν φανερά πιο αργοί, με τον Perez να έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Motor Racing - Formula One World Championship - Japanese Grand Prix - Race Day - Suzuka, Japan

Ο Raikkonen ήταν ταχύτερος από τον Hulkenberg, με αποτέλεσμα να προσπεράσει τον Γερμανό και να ανέβει στην 6η θέση, ενώ ο οδηγός της Force India είχε να αντιμετωπίσει τις επιθέσεις του Hamilton. Ο Βρετανός τον προσπέρασε δίχως πρόβλημα στον 7ο γύρο, ανεβαίνοντας έτσι 7ος, αλλά η διαφορά του από τον Rosberg ήταν ήδη 16 δευτερόλεπτα.

Ο ρυθμός της Ferrari φαινόταν πολύ καλός και ο Raikkonen είχε φτάσει τον Ricciardo, με αποτέλεσμα να του ασκεί πίεση, όσο ο Hamilton παρακολουθούσε τον Φινλανδό από κοντά, προσπαθώντας να επωφεληθεί από την ενδεχόμενη μάχη. Ο Ricciardo είχε σχεδόν φτάσει τον Perez στον 9ο γύρο, έτσι σιγά-σιγά σχηματιζόταν ένα ενδιαφέρον τρενάκι από τη θέση 4 μέχρι την 7, που μπορούσε να μας δώσει όμορφες μάχες.

raikkonen-ricciardo

Τα pit stops είχαν ξεκινήσει, με τους Verstappen, Ricciardo, Grosjean και Kvyat να κάνουν την αρχή, επιλέγοντας τη σκληρή γόμα. Ακολούθησαν οι Hulkenberg και Grosjean, και οι Rosberg, Vettel, Perez, Raikkonen και Ocon στον επόμενο γύρο, με τη σκληρή γόμα να είναι τα ελαστικά που διαδεχόταν τα μαλακά. Αυτό άφησε τον Hamilton στην πρώτη θέση, όσο ο Ricciardo έκανε λάθος στη Spoon, με αποτέλεσμα ο Raikkonen να βρεθεί πολύ κοντά του.

Ο Hamilton μπήκε στον επόμενο γύρο, για τα σκληρά, την ώρα που έξω ο Raikkonen περνούσε τον Perez για την 8η θέση. Ο Hamilton, με ένα πολύ γρήγορο pit stop, πέρασε στην 7η θέση, μπροστά από τον Raikkonen, ενώ αμέσως μετά προσπέρασε τον Ricciardo στην πίσω ευθεία, μιας και ο Αυστραλός αντιμετώπιζε προβλήματα με τα συγκεκριμένα ελαστικά. Ο Πρωταθλητής ήταν καυτός και δε δυσκολεύτηκε να περάσει τον Massa λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, ανεβαίνοντας 5ος.

GP GIAPPONE F1/2016

Ο Massa δεν είχε αλλάξει ελαστικά, έτσι έγινε εύκολος στόχος για τους Ricciardo και Raikkonen. Ο Perez δοκίμασε να κάνει το ίδιο στη φουρκέτα, αλλά ο Βραζιλιάνος ήταν αρκετά σκληρός, χωρίς να δώσει τη θέση του. Ο Μεξικανός το κατάφερε ανοίγοντας το DRS, όσο ο Ricciardo είχε περάσει τον Bottas, ανεβαίνοντας έτσι στην 5η θέση, πίσω από τον Hamilton.

Ο Raikkonen δεν άργησε να περάσει τον Bottas, ενώ ο Perez πίεζε τον Ricciardo για την 7η θέση, καταφέρνοντας να τον προσπεράσει στην αρχή του 19ου γύρου. Ο Rosberg σημείωνε τον ταχύτερο γύρο, με τη Mercedes να έχει τη στιγμή εκείνη τον καλύτερο ρυθμό, καθώς οι Rosberg και Hamilton ήταν οι μοναδικοί που κατέβαιναν το 1:37, κάτι που σημαίνει πως ο Hamilton πλησίαζε τον Vettel.

Motor Racing - Formula One World Championship - Japanese Grand Prix - Race Day - Suzuka, Japan

Επαφή μεταξύ των Kvyat και Gutierrez στο τελευταίο chicane, ενώ εκεί λίγο αργότερα ο Hulkenberg πέρασε τον Bottas, με μία πολύ όμορφη κίνηση. Ο Raikkonen είχε φτάσει στο δευτερόλεπτο τον Ricciardo, αλλά στη συνέχεια ο ρυθμός του δεν ήταν τόσο καλός για να ασκήσει πίεση στον οδηγό της Red Bull, μιας και άνοιγε η μεταξύ τους διαφορά.

Στον 25ο γύρο, 10άδα ήταν: Rosberg, (4,5)Verstappen, (2,2)Vettel, (11,3)Hamilton, (9,3)Ricciardo, (0,9)Raikkonen, (9,5)Perez, (4,4)Hulkenberg, (7,7)Bottas και (4,0)Massa. Ο Verstappen έλεγε στην ενδοεπικοινωνία πως τα πίσω ελαστικά του είχαν αρχίσει να χάνουν την απόδοσή τους, κάτι που φαινόταν και από τον ρυθμό του, με τον Vettel να παραμονεύει.

_o

Ο Alonso ανέβηκε στην 12η θέση, περνώντας τον Sainz, τη στιγμή που ο Raikkonen έμπαινε για δεύτερη φορά μέσα, βάζοντας τη σκληρή γόμα σε 2,3 δευτερόλεπτα. Το ίδιο έκαναν οι Bottas κι Ericsson, όταν εμείς ακούγαμε τη McLaren να παρακινεί τον Alonso για να πιέσει, αλλά ο Ισπανός απάντησε «μακάρι να μπορούσα». Μέσα και ο Verstappen για τη σκληρή, ενώ ο Hulkenberg διάλεξε να βάλει τη μέση.

Ήταν η σειρά του Rosberg για να βάλει ξανά τη σκληρή γόμα, βγαίνοντας στην 3η θέση. Ο Vettel ήταν στην πρωτοπορία, αλλά έκανε παράπονα για τους οδηγούς που ντούμπλαρε, αφού δεν έκαναν εύκολα στην άκρη, με αποτέλεσμα να χάνει χρόνο. Ο Hamilton συνέχιζε να παραμένει με ένα pit stop, έχοντας μειώσει τη διαφορά από τον Vettel στα 4,4 δευτερόλεπτα, σε μια προσπάθεια να ανέβει στο βάθρο.

GP GIAPPONE F1/2016

Η αλλαγή για τον Ricciardo ήρθε τον 33ο γύρο, όμως το pit stop κράτησε 5,1 δευτερόλεπτα, λόγω προβλήματος στον εμπρός δεξιά τροχό. Ο Hamilton ακολούθησε τον Αυστραλό, για να βάλει τη σκληρή γόμα για να τερματίσει τον αγώνα. Ο Βρετανός βγήκε μπροστά από τον Raikkonen, παρόλο που ο Φινλανδός είχε σημειώσει προηγουμένως τον ταχύτερο γύρο.

Η αντίδραση της Ferrari ήταν άμεση, βάζοντας τον Vettel στον επόμενο γύρο. Ο Γερμανός έβαλε τη μαλακή γόμα και βγήκε πίσω από τον Hamilton, αλλά το ενδιαφέρον ήταν πως είχε ταχύτερα ελαστικά, χωρίς να γνωρίζουμε κατά πόσο αυτά θα άντεχαν μέχρι το τέλος του αγώνα. Ο Seb ήταν σαφώς ταχύτερος από τον Lewis, μα χωρίς να είναι τόσο κοντά ώστε να δοκιμάσει κάτι στην ευθεία εκκίνηση-τερματισμού.

GP GIAPPONE F1/2016

Ο Hamilton ήταν ικανός να ανοίγει λίγο τη διαφορά, κάτι που δεν επέτρεπε στον Vettel να δοκιμάζει κάτι στα φρένα. Η ταχύτητα του Βρετανού ήταν τέτοια, που μείωνε σημαντικά και από τον Verstappen, με τη διαφορά τους να έχει πέσει στα 5,9 δευτερόλεπτα, ενώ ο Vettel ήταν 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από τον οδηγό της Mercedes, χάνοντας έτσι τη μάχη για το βάθρο, αφού τα ελαστικά του είχαν αρχίσει ήδη να χάνουν την απόδοσή τους.

Είχαμε φτάσει στον 40ο γύρο και ο Hamilton κοιτούσε μόνο μπροστά πλέον, αφού ο Vettel μόνο απειλητικός δεν έμοιαζε. Ο Βρετανός ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, φτάνοντας τη διαφορά από τον Verstappen στα 1,9 δευτερόλεπτα, μειώνοντας παράλληλα σημαντικά και από τον Rosberg, ο οποίος άκουγε ότι τα εμπρός ελαστικά του είχαν αρχίσει να κρυώνουν, γεγονός που ίσως δημιουργούσε graining στη συνέχεια.

2016 Japanese Grand Prix, Sunday

Στον 45ο γύρο, ο Hamilton είχε πλησιάσει στο δευτερόλεπτο τον Verstappen και άνοιγε την πίσω πτέρυγα, για να κερδίσει αρχικά μερικά χλμ/ώρα. Η μεταξύ τους μάχη είχε ξεκινήσει, αλλά ο Hamilton δεν ήταν τόσο κοντά ώστε να επιχειρήσει κάτι. Βέβαια, ο Verstappen έβγαινε πολύ καλά από τις στροφές, κάτι που δεν επέτρεπε στον Hamilton να πλησιάσει κάτω από το δευτερόλεπτο, ακόμα και μετά από την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.

Η μάχη μεταξύ των δύο ήταν και το μόνο ενδιαφέρον σημείο, μιας και οι υπόλοιπες θέσεις είχαν κριθεί. Ο Verstappen έβγαλε τον Hamilton από το δευτερόλεπτο για το DRS, όμως ο Βρετανός πλησίασε και πάλι. Ο Hamilton δοκίμασε να πάρει την εσωτερική στα φρένα για το τελευταίο chicane, όμως ο Verstappen έκλεισε την πόρτα, με αποτέλεσμα ο Βρετανός να φύγει ευθεία, πράγμα που ουσιαστικά είχε ρίξει ταφόπλακα στη μάχη για τη δεύτερη θέση.

Είχαμε φτάσει στον τελευταίο γύρο, εκεί που ο Rosberg είδε την καρώ σημαία, πανηγυρίζοντας μία πολύ σημαντική νίκη, η οποία έδωσε στην ομάδα του το τρίτο συνεχόμενο πρωτάθλημα στους κατασκευαστές.

2016 Japanese Grand Prix, Sunday

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στο Austin του Texas, στις 21-23 Οκτωβρίου.

  • Gestione Sportiv@

    Στη Suzuka, η Mercedes και χωρίς τα “μαγικά” κουμπιά σε λειτουργία παίρνει pole position, νίκη και εξασφαλίζει πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο Rosberg απλά σήμερα έκανε άνετο αγώνα και τις ελάχιστες στιγμές που τον έδειχναν, νόμιζα πως είχε κάποιο πρόβλημα, ενώ ο Hamilton μετά από ακόμα μία καταστροφική εκκίνηση επέστρεψε στο podium.
    Η RBR βάθρο με τον Ολλανδό και ο Ricci έναν πιο “αθόρυβο” αγώνα πίσω από τα Ferrari
    Στη Ferrari μπερδεύτηκα πολύ, γιατί σε κάποια φάση νόμιζα ότι δεν αγωνιζόταν για τους βαθμούς, αλλά για τον αν οι κριτές έχουν γρήγορα αντανακλαστικά με τις μπλε σημαίες (χαχαχαχαχ). Πάντως και οι δύο οδηγοί μας σήμερα ήταν πολύ καλοί, αν και ακόμα μία φορά έκαναν στρατηγική από τα Lidl στο Vettel.
    F.I. και με τα δύο μονοθέσια εντός βαθμών μετά από έναν πολύ καλό αγώνα.
    Η Wiiliams “κλείδωσε” τις 2 τελευταίες θέσεις τις δεκάδας, μετά από έναν μάλλον “χαλαρό” αγώνα.
    Η Haas σήμερα “ξεφούσκωσε” μετά τις πολύ καλές χθεσινές κατατακτήριες.
    Η Renault πολύ άσχημα.
    Η McLaren δυστυχώς στην έδρα της Honda πήγαινε με κινητήρα GP2 spec 2016
    Sauber, STR και Manor πολύ άσχημα.

    Υ.Γ. Αν και ο Nico είχε κάποια περίεργα συμπτώματα, σήμερα πήρε τη νίκη (χαχαχαχα)……………………………. https://uploads.disquscdn.com/images/f47fe57ff0a8aab03e3177360de70924ea965b428f6e2516279000e514114895.jpg

    • rantaplan

      Η στρατιγηκή του Vettel κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ καλή, άλλα καθηστέρησε πολύ στα ντουμπλαρίσματα, αν δεν καθηστερούσε τόσο ( οι κρητές φτέγαν? η συνενόηση ομάδων – οδηγών που βρήσκονταν γύρο πίσω έφτεγε? ) μπορεί να είχε περάσει τον Hamilton στον προτελευταίο γύρο με το λάθος που έκανε μιας και μέχρι να πέσουν στην κίνηση ήταν κολημένος πίσω του. Τον μικρό Ολλανδό δεν νομίζω να μπορούσε να τον περάσει.

    • Gestione Sportiv@

      Έχεις απόλυτο δίκαιο!!!!!!!
      Πριν από λίγο, ο Vettel βγήκε και είπε, πως η στρατηγική της Ferrari ήταν πολύ καλή, αλλά το degradetion των ελαστικών ανάγκασε τους ανθρώπους της Scuderia να τον καλέσουν για το pit stop.

    • Akis-F1 FAN

      Εδώ που τα λέμε πότε τους έχει κατηγορήσει για να το κάνει σήμερα ? Εδώ δεν είχε πει τίποτα σε Αυστραλία, Καναδά και Βαρκελώνη…..

    • Nerazzuro21

      Γιατί άσχημα οι Sauber; Μια χαρά κράταγε τον Alonso πίσω ο Ericsson. :P

  • kostas

    Πραγματικα ανεκδιηγητη η στρατηγικη της φερραρι στον βεττελ που ειχε πολυ καλο pace, του εκλεψαν το βαθρο.

  • σαν αγωνας μετριος θα ελεγα…..μας κρατησε στο τελος η μαχη MAX/LEWIS και η ελπιδα μηπως εχει καμια αστοχια ο Nico η μπει κανα SC !!!
    -στα του αγωνα….πολυ καλος ο NICO…σταθεροτατος και σοβαρος….αντιθετα με τον LEWIS που εκανε κακιστη εκκινηση και με τον ΜΑΧ εδειχνε νευρικος !!!
    -εξαιρετικος ο ΜΑΧ !!!!σημερα εδειξε χαρακτηρα χωρις υπερβολες !!!
    -κιμι και βεττελ μια στιγμη πετουσαν…αλλα μτα χαθηκαν…..

    -ΑΝ δεν υπηρχαν τα mercedes…και ειχαμε FERRARI vs RBR…μπορει να μιλουσαμ για ενα απο τα πιο ωραια πρωταθληματα….
    -τα McLaren κακιστα στον εντος εδρα αγωνα !!!

    -απιστευτο το team radio του ALONSO ..που του λενε να πιεσει……και του απαντησε ”ευχομαι να μπορουσα!!!”
    υ.γ κλασικα περιμενουμε να δουμε δηλωσεις ΠΟΠΑΡΑΣ για την αμυνα του ΜΑΧ στον Lewis !!

    • Mika

      Θα εχει φτασει σε οργασμο 33 φορες!

    • στην ηλικια που ειναι μπορει να φτασει ??? χαχααχαχ
      καλα το σταματω εδω !!!! :-P

  • Vellerofontis

    Εξασφάλιση πρωταθλήματος για τη Mercedes, συνηθισμένος αγώνας για τη Ferrari. Πολύ αδύναμος ο Ricciardo ενώ δυνατή παρουσία για τον Max.
    Μάλλον ο Χάμιλτον ξεκινάει με δευτέρα δεν εξηγείται αλλιώς… Αγώνα παρά αγώνα απλόχερα τα δώρα στο Rosberg. Για μένα το πρωτάθλημα έχει τελειώσει πλέον, ανήκει στο Rosberg φέτος.

  • F1fan

    Game over για Ηamilton???Ευκολα ο Rosberg,πολυ δυνατος ο Verstappen,μετρια ο Ricciardo,η Ferrari,επηρεασμενη απο τις ποινες, εκανε καλο αγωνα.F.I καλα,Williams μετρια,ενω απορω γιατι τους αφηναν να χανουν 4 δευτερα τον γυρο…Πολυ καλα οι Renault/Kvyat,κακιστα η McLaren,πισω και απο μια Sauber…

    Y.Γ:Βαρετο το θεμα με τις μπλε σημαιες

  • F1fan

    Game over για Ηamilton???Ευκολα ο Rosberg,πολυ δυνατος ο Verstappen,μετρια ο Ricciardo,η Ferrari,επηρεασμενη απο τις ποινες, εκανε καλο αγωνα.F.I καλα,Williams μετρια,ενω απορω γιατι τους αφηναν να χανουν 4 δευτερα τον γυρο…Πολυ καλα οι Renault/Kvyat,κακιστα η McLaren,πισω και απο μια Sauber…

    Y.Γ:Βαρετο το θεμα με τις μπλε σημαιες

  • Gestione Sportiv@

    Στην εκκίνηση, ο Lewis έμεινε πίσω, γιατί ασχολιόταν με το snapchat (xaxaxaxa)………………… https://uploads.disquscdn.com/images/b7aee394bad26b15f5b24d92c6e34f60760cdaad0506e0cb4cb7256927688dea.jpg

    • ρε συ…εκεινος ο καραφλος διπλα στον αριβαμπανε..που τον λεγανε John….
      ηταν ο γνωστος JOHNY the pornstar ??? :-P

    • Vellerofontis

      Λογικά λες τον JOCK Clear :P

    • Gestione Sportiv@

      Εκείνος είναι ο Jock Clear, διευθυντής μηχανολογίας της Ferrari.
      Πάντως, σε ένα μεγάλο π_ρνεί_ σαν αυτό του Maranello, πρέπει να έχουμε και τον γ@μιά μας (χαχαχαχα)!!!!!!!!!!!!

    • ααα JOCK τον λενε ?? JOHN το ακουσα..και λεω δες ρε ιδιοι ειναι !!!! αχχαχααχχα

    • Mika

      Ξαδερφος του!
      ???

  • Κούκος

    Συγχαρητήρια στην Mercedes!!!!! Τρίτη συνεχόμενη χρονιά πρωταθλήτρια, χωρίς ανταγωνισμό αφού απαγορεύεται η εξέλιξη, με ”σφυριγμένους” κανονισμούς από πριν. Απίστευτη κυριαρχία για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου. Εκπληκτικός αγώνας με την ένταση στα ύψη.

    • Chris

      Αγαπάμε Ιαπωνία. Never fails to dissapoint. Μέχρι και η Ferrari θύμισε…Ferrari (έστω για κάποιο διάστημα).

    • Κούκος

      Η χώρα Xperia δεν αστειεύεται!!! ;-)

    • Chris

      Σωστόοος!
      1)Μακάρι και η χώρα Honda να αρχίσει να σοβαρεύει..την θέλω πολύ του χρόνου στις πρώτες θέσεις.
      2)Πάντα είχα την αίσθηση οτι τα Sony απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό. Σοβαρά, όμορφα, αξιόπιστα και χωρίς κραυγές από την εταιρεία (βλέπε Apple). Ιαπωνικός μινιμαλισμός.
      3)Θυμάσαι βλέπω! ;) Περήφανος κάτοχος Z3 Compact!

    • Κούκος

      Περήφανος κάτοχος Ζ3+dual

    • Hulk94

      χαχαχα Του χρόνου με τα αναψυκτικά θα είναι πολύ χειρότερα!

  • Giannis

    Δεν είδα τον αγώνα οπότε θα μείνω μόνο στα αποτελέσματα.Ο Rosberg πάει για πρωτάθλημα.Η Ferrari καλά .Ή Honda φουλ απογοήτευση εντός έδρας.

  • Christos-

    Εντάξει δώστε το στον Rosberg να τελειώνουμε.. Δεν μπορώ άλλο, βαρέθηκα…

  • Mitsos Ribopaido

    Σε κάποια στιγμή νόμιζα οτι η ferrari είχε το κάτι παραπάνω αλλα μάλλον διαψεύστηκα…
    Πάντως του χρονου βλέπω την red bull να τους κατ@@ρα στα μούτρα παιδιά

  • Mika
  • Satsok

    Μέχρι και τον 25ο γύρο ήταν πολύ δυνατός αγώνας, μετά βαρέθηκα. Προς το τέλος ένταση. Κατα τα άλλα χάλια η ομάδα ( McLaren ).

  • Mika

    Με τετοιες εκκινησεις Λουις, μη κατεβεις καν στους επομενους αγωνες. Αν και στον αγωνα το παλεψε, αλλα σκονταψε στον Μαξ.
    Οι Μακλαρεν ετρεξαν σημερα? Εγω δεν τις ειδα πουθενα.
    Απολαυστικος ο Φετελ στιν ασυρματο…

    • αν το ”wish” του ισπανου δεν ηταν!!! :-D

  • Ahilleas Tsikelis

    Ο Rosberg πηρε πρωταθλημα από τωρα.Ο Χάμιλτον στα χαμμενα.Αν η Μερσεντές δεν παρουσιασει έναν κινητηρα που θα κανει την διαφορα του χρονου δεν εχει πρωταθλημα.Αυτο θα εξαρτηθεί από το αν εχει φθασει στο απογειο της αποδοσης του ο υπαρχον.
    Ο Verstapen εκανε παλι τα ιδια στην ζωνη φρεναρίσματος αλλα δεν εφαγε κραξιμο αφου ο Χάμιλτον ηταν ένα κλικ πιο πισω.

  • Gestione Sportiv@

    Λέτε όντως το 2016, να είναι η χρονιά που θα συμβούν όλα τα απίθανα………?????? https://uploads.disquscdn.com/images/945c297f2893ff94d0d927fae84c3127bb433ca889343c00379141ab4e72a973.jpg

    • Mika

      Προς τα εκει παει το πραγμα! Εχει κλεισει και το τελευταιο κουτακι.

    • αν το παρει φετος ο NICO…θα ειναι ο NICKY HAYDEN της F1 !!!
      το εχει το ονομα…τυχαιο ??? δεν νομιζω !!!! :-D
      παντως αν το παρει φετος θα το αξιζει λογο της σταθεροτητας και της σοβαροτητας που εδειξε μετα το καλοκαιρι !!!

    • Philby

      Πιο πολύ για Àlex Crivillé μου κάνει. Όταν το πήρε ο Hayden η Honda υπερείχε μεν αλλά υπήρχε ανταγωνισμός με Yamaha/Ducati, ενώ ο Rosberg έχει ένα αυτοκίνητο μακράν εμπρός του ανταγωνισμού όπως ο Crivillé το ’99 που η Honda ήταν σαφώς ανώτερη. Τουλάχιστον εν αντιθέσει με τους 2 αναβάτες o Rosberg θα έχει κερδίσει έναν 3x WDC και όχι τους ικανότατους αλλά όχι κορυφαίους Okada/Pedrosa.

  • sotirisb

    Βαρετος αγωνας. Η ιστορια με τα λαστιχα προσωπικα με εχει κουρασει παρα πολυ. Ο Max ακρως επικινδυνος που κινηθηκε κατα το φρεναρισμα. Παρα τριχα γλυτωσαν γιατι την ψιλιαστηκε ο Lewis και αφησε το γκαζι μισο δευτερολεπτο νωριτερα. Οι στρατηγικες των Ferrari και Williams δυο τεραστια ερωτηματικα. Ο Vettel θα φωναζει blue flag στον υπνο του. Η McLaren σημερα εκανε ενα ταξιδι στον χρονο 6 μηνες πισω. Μπραβο στην F.I.

  • Gestione Sportiv@

    Πάντως, η McLaren-Honda είναι υπό εξέταση εδώ και ένα χρόνο από την ίδια πίστα για χρήση παράνομων κινητήρων (χαχαχαχαχαχα)………………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/a08f519557ea935c2695ea223bd44023eb71fdbb81537d247c1f2cf5f23c3c99.jpg

    • Nerazzuro21

      Είσαι σίγουρος ότι είναι GP2 engines και όχι GP3; (troll mode off)

  • Maleas George

    Ξυπνάω και βλέπω ποινή 5 θέσεων για Kimi… Η απόλυτη ξενέρα… Είχε ρυθμό στον αγώνα η Ferrari πάντως. Ο αγώνας μέτριος ως προς το ενδιαφέρον, τουλάχιστον υπήρξαν κάποια προσπεράσματα.
    Δεν τελείωσε το πρωτάθλημα, απλά πλέον πρέπει να σταθεί άτυχος ο Rosberg, καθώς του αρκούν πλέον 2ες θέσεις για να το πάρει. Αλλά ένας ελαττωματικός κινητήρας, ένας Vettel στην εσωτερική στην πρώτη στροφή όπως πριν 1 βδομάδα, μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα…

  • Gestione Sportiv@

    Μπράβο στη Mercedes για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, μετά από μία ΠΟΛΥ συναρπαστική χρονιά……………
    https://media.giphy.com/media/26FxCOdhlvEQXbeH6/giphy.gif χαχαχαχαχα

  • και να μην το θες αρχιζεις να το πιστευεις … κατι κανουν στον χαμιλτον δεν εξηγητε… μπορει απλος να του κανουν μαγια … μπορει να το εχει υπογραψει στο συμβολαιο του και να το κανει να φανει τυχαιο δεν ξερω παντως ειναι φανερο οτι το πρωταθλημα το δινουν στον νικο … οχι δηλαδη οτι τα 2 προηγουμενα ο χαμιλτον τα πηρε με την αξια του … την αξια του απεναντι στον νικο ναι αλλα απεναντι στους αλλους οχι …. οπως φυσικα και ο φεττελ δεν το επερνε λογο ικανοτητας αλλα λογο αμαξιου … για μενα ετσι θα επρεπε να ειναι αφου ειναι μηχανοκινητος αθλητισμος … ο οδηγος επρεπε να περνα σε δευτερη μοιρα … και μαλλον δειχνει να περνα …οτι και να κανει ο φουκαρας ο αλονσο αν τρεχει με προπελα δεν εχει τυχη ..

  • Akis-F1 FAN

    Μπράβο στη Mercedes για το πρωτάθλημα. Ο Νικολακης σταθερός και αλάνθαστος πάει για πρωτάθλημα. Ο Max πολύ καλός και αυτός, ο Χαμ χάλια εκκίνηση τον έσωσε η στρατηγική της…..Ferrari. Πραγματικά πως γίνεται να είναι τόσο άχρηστοι οι τύποι ?? Μέχρι και 2η θέση μπορούσε ο Vettel με μια στρατηγική της προκοπής. Ο Ρίκι χαμένος σήμερα, Καλές οι F.I. ενώ η Mclaren ήταν για κλάματα .

  • F1fan

    McLaren 2015 στην Suzuka:P11 o Alonso(GP2 engine),P16 o Button,+ 1 γυρος
    McLaren 2016 στην Suzuka:P16 o Alonso,P18 o Button,+ 1 γυρος

    Αρα,αυτο μας δειχνει πως το ERS της Honda εχει δουλεια ακομη

    • Thanos

      Το σασι θελει δουλεια…δεν γινεται σε ολους τους αγωνες να ειναι ενταξει το ers και σημερα να πηγε για υπνο. Τα αποτελεσματα να δουμε σε μοντζα και σπα σε σχεση με σημερα και καταλαβαινεις τι λαλακιες λεει ο Μπουλης για το σασι τοσο καιρο…

    • F1fan

      Το σασι λογικα ειναι οκ.Ουτε τελειο,ουτε το 3ο,αλλα καλυτερο απο Williams(σιγουρα) και FΙ ,και στα ιδια επιπεδα με Toro Rosso.Ο κακος κινητηρας μπορει στην ουσια να φρεναρει και το σασι!!Απλως,σκεψου την RBR.Με διαφορα στα τοπ σασι και το 2014,και το 2015.Στο Μονακο αυτα τα χρονια,δεν μπορεσαν να χτυπησουν κατι τοσο καλο,κι ας επροκειτο για πιστα που δεν επαιζε τοσο ρολο ο κινητηρας.Φετος ομως που ο κινητηρας βελτιωθηκε,χτυπησαν pole στα ισια!!Δεν θυμαμαι ποσα tokens εχει διαθεσιμα η McLaren,αλλα καλυτερα να τα ριξει ολα φετος,γιατι υπαρχει θεμα,οπως φανηκε σημερα,στην πιο απαιτητικη πιστα ανακτησης ενεργειας.Και του χρονου,δεν υπαρχουν δικαιολογιες…

    • Thanos

      Δεν νομιζω οτι ηταν τοπ σασι η Ρεντ μπουλ το 14 και το 15. Το μερσεντες ειναι παντου καλυτερο. Φετος οπου ηταν ανταγωνιστικοι για πολ ηταν λογο ελαστικων και γενικα τα λαστιχα παιζουν πολυ μεγαλυτερο ρολο απο οσο νομιζουν οι περισσοτεροι. Η μακα λογο γενικα πιο αδυναμου πακετου τα φερνει δυσκολα στην ιδανικη θερμοκρασια λειτουργιας. Δεν λεω πως ειναι τοπ το μοτερ αλλα οταν μολις στον προηγουμενο αγωνα βλεπεις τον αλονσο να προσπερναει στην ευθεια μονοθεσια ακομα και με μερσεντες μοτερ και ο Χουλκ να βγαινει και να λεει οτι δεν μπορουσε με τιποτα να περασει τον Τζενσον ε κατι λεει και αυτο.

    • F1fan

      To 2014 ηταν top σασι,αλλιως δυσκολα θα επαιρνε τις 3 νικες,με δεδομενο τον πολυ αδυναμο κινητηρα της Renault τοτε.Παντως,δεν νομιζω πως δικαιολογειται η διαφορα αποδοσης της McLaren,απο διπλο τερματισμο στους βαθμους σε μια πιστα με μεγαλες ευθειες,αλλα και πολλα σημεια heavy braking(που βοηθα το ERS),στην σημερινη κακιστη εμφανιση.

    • Nerazzuro21

      Το ERS βρίσκεται σε καλό επίπεδο, όχι άριστο αλλά ικανοποιητικό. Εκεί που χρειάζεται πολύ δουλειά είναι στην δύναμη του κινητήρα και στο σασί(ειδικά στην ανάρτηση).
      Τώρα για την σημερινή άθλια εμφάνιση υπάρχει ένα καλό και ένα κακό σενάριο.
      Το καλό σενάριο λέει ότι η σημερινή εικόνα δεν αντιπροσωπεύει την πραγματική δυναμική της MP4-31 και ότι απλά τα έκαναν μούσκεμα στο setup.
      To κακό σενάριο είναι ότι στη Suzuka φάνηκαν όλες οι αδυναμίες του μονοθεσίου που κρύβονταν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο σε άλλες πίστες. Θέλω να πιστεύω ότι ισχύει το πρώτο. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ξαφνικά η Renault έφτασε τη McLaren.

    • F1fan

      Μακαρι τα προβληματα να ηταν θεμα setup,γιατι η εικονα ηταν πολη κακη,να τερματιζεις πισω και απο την Sauber του Ericsson μεσα στην Suzuka.Ισως η McLaren πρεπει να χρησιμοποιησει τους εναπομειναντες 4 αγωνες ως τεστ για το 2017,τοσο σε θεματα σασι,οσο και στον κινητηρα.

    • LJ

      H αληθεια ειναι καπου στην μεση μεταξυ set-up και αδυναμιων.

  • Nerazzuro21

    Ευτυχώς που δεν θυσίασα τον ύπνο μου για να δω αυτόν τον “συναρπαστικό” αγώνα. Απόλαυσα και τη μετάδοση της ΕΡΤ.
    Τώρα στα του αγώνα το μόνο αξιοσημείωτο ήταν η σταθερότητα του Rosberg. Ότι και να λέμε, το αξίζει φέτος. ο 44 για ακόμα μία φορά ήταν εκτός τόπου και χρόνου στην εκκίνηση.
    Σε γενικές γραμμές αρκετά βαρετός αγώνας.

    Προκαλεί μόνο θλίψη στην πίστα που πανηγύρισε πρωτάθλημα ο Mika Hakkinen και έκανε τον αγώνα της ζωής του ο Kimi Raikkonen με τα χρώματα της McLaren, να βλέπεις αυτόν τον περιφερόμενο θίασο.

    • Mika

      Like για τη τελευταια προταση!

  • Michael

    Λοιπόν, για να είμαστε αντικειμενικοι. Στην εκκίνηση είναι ξεκάθαρο ότι κάποιος έχει σαμποτάρει τον συμπλέκτη του Χαμιλτον και είναι επίσης ξεκάθαρο ότι στο PU του ατάλαντου Γερμανού έχουν χλιμιντρίσει τουλάχιστον 25 παραπάνω άλογα σύμφωνα με ηχητικές μετρήσεις. Είναι ντροπή για την Mercedes που θέλει πρωταθλητή τον ατάλαντο και τον βάζει με το ζόρι να κερδίζει, πολλές φορές για να χαλάσουν την ψυχολογία του πρωταθλητή τον κάνουν από τα δοκιμαστικά της Παρασκευής. Άσε το άλλο… παντού ο κινητήρας Renault είναι πιο αργός από της Merc και μπροστά από τον Πρωταθλητή γίνετε γρηγορότερος… έλα Παναγία μου +++…
    Από εκεί και πίσω περίμενα τις Ferrari λίγο πιο δυνατές σήμερα, τον Rici λίγο πιο γρήγορο και πραγματικά απογοητευτικα από την Williams που κακήν-κακός προσπάθησε με την στρατηγική να μαζέψει ότι περισσότερο μπορούσε μιας και η Force india πετάει στο β’μισο του πρωταθληματος…

    • rantaplan

      Αυτό το σενάριο συνομοσίας με τους κινητήρες των Γάλλων πως σου ήρθε ρε συ? χαχαχα

    • Akis-F1 FAN

      Φήμες λένε ότι ακόμα και τα McLaren γίνονται γρήγορα όταν είναι μπροστά από τον Χαμ χαχαχα

    • Michael

      οχι δεν ισχυει αυτο, γινονται πιο γρηγορα μονο μπροστα απο τον Ροσμπεργκ, το ειδαμε στο μονακο…