727472

Πριν ένα χρόνο, η BMW παρουσίασε επίσημα την M4 GTS. Η σκληροπυρηνική έκδοση της «απλής» M4 διαθέτει πολλές βελτιώσεις και φυσικά είναι κατασκευασμένη περισσότερο για πίστα, παρά για τους δημόσιους δρόμους, με τον χρόνο της στην πίστα του Nürburgring να 7:28.

Ανάμεσα στις αλλαγές που υπάρχουν σε σχέση με την M4, βρίσκεται και η απόδοση του κινητήρα. Πλέον, ο εξακύλινδρος εν σειρά 3-λιτρος με τα διπλά turbo αποδίδει 500 άλογα και 600 Nm ροπής (431 άλογα και 550 N·m στην M4), ενώ και η ποιότητα του ήχου είναι καλύτερη.

Στο παρακάτω video, θα δεις ένα ακόμα review του γερμανικού αυτοκινήτου, αυτή τη φορά από το αμερικάνικο Motor Trend, που την οδηγεί μέσα σε πίστα. Αναλυτικές λεπτομέρειες γι’αυτή μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • freedoom1013

    Την κράζει λίγο προς το τέλος, με το γάντι βέβαια…

  • freedoom1013

    Την κράζει λίγο προς το τέλος, με το γάντι βέβαια…

    • mixalhs7

      Την αλήθεια λέει.
      Οσο καλη δουλεια έκανε η bmw με την Μ2 τοσο μανταρα τα εχει κάνει με την Μ4.

    • manowar

      Το μονο πραγμα που εκανε μανταρα ειναι με τον αριθμο που αλαξε..οι αμερικλανοι παντα ετσι λειτουργουσαν ..τι αλλο δεν σαρεσει στην m4??το μεγεθος και εσενα??

    • mixalhs7

      Βαλε διπλα σε μια Μ3 Ε46 μια Μ4 και βρες τα λαθη ;)

    • Giannis

      Σε τι βρισκεις τοσο διαφορετικη την M2 απ την M4 ? Εκτος απ το μεγεθος και την τιμη (που ειναι λογικο να υπαρχει διαφορα.)

      Τωρα περι συγκρισης M3 E46 και Μ4 εαν εννοεις διαφορες μονο στην εμφανιση τοτε προφανως η M4 δεν ειναι τοσο compact αλλα ειναι και πιο εντυπωσιακη + οτι για αυτο δημιουργηθηκε και η Μ2.

    • mixalhs7

      Δες το βιντεο και πρόσεξε τι λεει επ αυτου ο δημοσιογραφος.
      Ετσι οπως τα λεει ειναι!
      Οι ιδιοι δημοσιογραφοι που αποθεωνουν την Μ2 δεν τους αρεσει η Μ4 και συμπτωση που επαναλαμβανεται δεν ειναι συμπτωση :)

    • Giannis

      Οτι κανει παραπονα για την M4 κανει απλα μου δινεται η εντυπωση οτι η M2 ισως τρωει παραπανω προμο σαν κατι νεο (?) .Απ την αρχη οταν βγηκε ολοι ειπαν η συγχρονη Μ3 .
      Απ την στιγμη που η Bmw θελησε να ”σπασει” την παραδοσιακη M3 κουπε σε 2 οχηματα ειναι λογικο να επιδιωξει την διαφοροποιηση τους (τιμολογιακα,σε διαστασεις αλλα και σε feeling που εχει να κανει και με τις διαστασεις ως ενα βαθμο).
      Τωρα στις επιμερους διαφορες ισως να βελτιωσαν την αισθηση της κρεμαγιερας στην M2 σε σχεση με την M4 και γι αυτο και οι καλυτερες κριτικες.

    • mixalhs7

      Η Μ4 σαν παραδειγμα evolution εχει χασει το δρομο της.
      Η GTS ειναι πιο κοντα σε αυτο που επρεπε να ειναι εξαρχης η Μ4.
      Αυτο λεει!

    • Giannis

      Μα δεν αντιλεω αλλα (και) γι αυτο δημιουργηθηκε η Μ2.
      Με την Μ4 ηθελαν πελατες απ το RS5 ,AMG οποτε αναγκαστικα επρεπε να μοιαζει και πιο πολυ σ αυτα ενω με την M2 παιζουν μπαλα μονοι τους ,οποτε την κανουν και οπως θελουν περισσοτερο.

    • DimiE92

      H Μ3 ηταν παντα ο οδηγος σε αυτη τη κατηγορια ασχετα με το ποιο απο τα 3 ηταν το ποιο γρηγορο η ποιο ηταν το καλυτερο καθε φορα. Σε αυτη τη κατηγορια καλως η κακως τους ορους τους θετει η M3, M4 και οποιος σκεφτεται να αγορασει καποιο απο τα τρια το μυαλο του παει παντα στην BMW πρωτα. Το προβλημα της M4 ειναι στον χαρακτηρα που αλλοιωθηκε με την υπερτροφοδοτηση, διοτι και η E92 ηταν μεγαλη και πιο βαρια απο την E46, αλλα λογο του ατμοσφαιρικου οχτακυκλινδρου ολοι εσταζαν μελι

    • Giannis

      Για τις πρωτες 4 γραμμες δεν εχω να πω κατι.Εννοειται συμφωνω.Παντα η M3 ηταν καλυτερη. (Δεν ξερω τωρα ποσο την εχει φτασει η Merc)
      Aλλα διαφωνω με αυτο που λες αλλοιωθηκε ο χαρακτηρας με το τουρμπο.
      Δεν μπορει να επιβιωσεις χωρις τουρμπο.Δεν γινεται.Ας το δουμε ρεαλιστικα το πραμα.Οταν ολοι οι ανταγωνιστες σου παιζουν με τουρμπο και αρα τεραστιες ροπες εσυ δε πα να εχεις και 10ταχυτο σασμαν…πισω θα σαι.
      Το τουρμπο εχει πολλα καλα.Λιγοτερα κυβικα,μικροτερος κινητηρας,λιγοτερο βαρος ,πιο compact κατασκευη .Nαι χανεις σε στροφαρισμα και ηχο.Αλλα αν δεν εχεις τουρμπο τοτε μενεις μονο μ αυτα.

    • DimiE92

      Πολυ σωστα. Εχει πολλα θετικα και μαλιστα βελτιωνεται και πολυ πιο ευκολα. Αλλα ο ηχος και το στροφαρισμα ηταν βασικα χαρακτηρηστικα των M3. Αν θες την αποψη μου την προτιμω με υπερτροφοδοτηση μονο και μονο για να ειναι πιο ανταγωνιστικη. Αλλα κατα τα αλλα, αν ας πουμε δεν υπηρχε ανταγωνισμος, θα την ηθελα ατμοσφαιρα ;-)

    • Giannis

      Ακριβως,Ειναι αυτο που λεω και πιο πανω.Σε ιδανικες συνθηκες θες ενα μεγαλο κινητηρα ατμοσφαιρικο για στροφαρισμα και ηχο.Ωστοσο στην πραγματικοτητα το τουρμπο εχει τοσα αλλα πλεονεκτηματα που επιβαλεται .

    • manowar

      σωστη σκεψη αυτο με την διασπαση με εβαλες σε σκεψεις…λες να τις συναρμολογησουν ξανα και να την κανουν 1 στο μελλον;;

    • Giannis

      Θα δειξουν καθαρα οι πωλησεις.Εαν και η M4 και η M2 τα πανε καλα και διευρυνουν το πελατολογιο της τοτε θα τα κρατησει.
      Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι Μ4 θα παρεις ουτως ή αλλως σαν παραδοση.Οποτε η Bmw δινει ωθηση στην M2 .Αλλωστε ακομα και αυτες οι κριτικες των δημοσιογραφων μου φαινονται καπως…Δηλαδη τοσο διαφορετικα αμαξια ειναι ??? Απλα πιστευω οτι και την Bmw την συμφερει να ακουγεται αυτη η διαφορα μεταξυ Μ4 και Μ2 για καθαρη διαφοροποιηση προιοντων…

    • manowar

      οχι αυτην την απλη Μ4 κραζει νομιζω

  • Interstellar

    πω πω πω το έχει αλλάξει τα φώτα με τις λακκούβες!!!! Ο ιδιοκτήτης όταν δει το βίντεο θα τον πάρει με τις πέτρες!!!!

  • Nik Man

    αμερικάνικο review είναι τι περιμένεις? εντάξει ρε αμερικανάκια το καταλάβαμε σαν τα muscle cars κανένα..οκ πάντα το ίδιο κάνατε τώρα θα αλλάξετε?

    εκτός ΗΠΑ όμως δεν βλέπω να χουν και ιδιαέτερες πωλήσεις οι κουβάδες σας..
    ένα M4 δεν θα το φτάσετε όσο και να σκυλιάζετε

    • mixalhs7

      Την μαστανγκ 350 r με flat plane crunk n/a V8 δεν την λες και κουβα.

    • mother1russia

      Πες τα ρε, αν ξαναπουν μακακιες παμε να τους σπασουμε :P

  • Mrdesperado32

    η gts εχει αρχισει και ξεφουσκωνει.δε λενε και τα καλυτερα τωρα τελευταια..μια ο χαρις μια αυτοι.τι ισχυει δε γνωριζουμε αλλα το τρωει το κραξιμο της

    • manowar

      που ξεφουσκωνει αφου δεν την βλεπουν εργαλεια και εργαλεια..ξαναακουσε τι λεει γιατι τα λεει λιγο συνθετα και τα αγγλικα μου πιιστευω ειναι καλα..με τα λεγομενα του προς την ληξη αφηνει να εννοηθει για την απλη οτι επρεπε να εχει τις ικανοτητες της gts και οχι αυτο που κανει με τις κατηγοριες τις υποκατηγοριες και τις εκδοσεις..τι να κραξουν ρε το καλυτερο αυτοκινητο στην κατηγορια του ειναι..δες τι αυτοκινητα την περνανε μονο στις στροφες για να καταλαβεςι τι εγραψες

    • Mrdesperado32

      ποια ειναι η κατηγορια του?

    • manowar

      η σπορ .ειναι ενα αυτοκινητο με 500 αλογα και 1μισι τονο βαρος..το βαρος ειναι πολυ φυσικα γιατι εχει πληρες εξοπλισμοhttp://fastestlaps.com/comparisons/pm93dig06vh6 τσεκαρε…και -100 αλογα..λοιπον για να τελιωνουμε δενν τους αρεσε η σουπα που εχουν κανει με τα μοντελα..υπαρχει και circuit που περναει το gtr..παρολη την τεραστια διαφορα που εχουν στην δυναμη και στα κυβικα και το συν 1 διαφορικο που διαθετει..το gts ειναι ενα αυτοκινητο με στησιματαρα χωρις 4κινηση και ηλεκτροκινητηρες [απλα δεν τα χρειαζεται] και στην κατηγορια που ειναι ειναι βασιλιας και ξανα λεω οχι πως δεν τους αρεσε σαν αυτοκινητο απλα η bmw τα εχει κανει σουπα με τις κατηγοριες..

    • manowar

      βρες μου τωρα εσυ πισωκινητο αυτοκινητο παραγωγης με 500 αλογα να βρεθει διπλα στο gtr nismo και μετα ελα να με βρεις

    • Mrdesperado32

      θα μου πεις ποια ειναι η κατηγορια του να τη μαθω κ εγω?γτ σπορ απλα δεν υπαρχει…το ενα εχει καροτσα μιας δεκαετιας και ειναι 300 κιλα πανω.και παλι πισω ειναι.δε θελω να παμε εκει παλι.το m4 ειμαι πισταδικο περιορισμενης παραγωγης που οπως μου ειπες και συ καποτε για το λεξους δεν υπαρχει πλεον για αγορα.ειναι ειδικο αμαξι.και να μου το συγκρινεις με αλλα κουπε παραγωγης δε δειχνει οτι κατεχεις το αθλημα.δε μιλαω για το νισσαν.το m4 το απλο πρεπει να συγκρινεις με οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει κανονικα.η gts ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.αν θες να μιλαμε σοβαρα και να θεωρεις τον ευτο σου γνωστη μη μπλεκεις τη gts εκει που δεν κολλαει.ξεφτυλιζεις το αμαξι και δειχνεις ποσο κολλημενος εισαι

    • manowar

      δεν δειχνει αυτο που σου εστειλα ποσο κολλημενος ειμαι σου μιλαω σαν πρωην σουμπαρουδακιας γκρουπατος φιατακιας μπεμβεδακιας βολβακιας..εχω γυρισει απο εδω και απο κει αντιθετα με εσενα που ειχες μια ζωη bmw.[.αυτο το εγραψα γελοντας] αλλα εσυ μας το ελεγες συναιχεια εδω..μμην πονας και δεξου οτι δεν υπαρχει φιρμα που να βγαζει πισωκινητο κουπε με 492 bhp και να στεκεται αξια διπλα σε ενα gtr nismo που εχει ψαγμενο στησιμο επισης απο nissan-wiliams γαλλοιαπωνικη συνεργασια ψαγμενη δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο με τετοια specs να περναει εστω και σε 1 πιστα το νισμο…εχασες απλα δεν το παραδεχεσαι..εγω δεν ειχα σε ολη μου την ζωη μοναχα bmw σαν εσενα..εχω δοκιμασει πολλα..αλλα στο λεω μνε απολυτη σοβαροτητα ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα στον πλανητη που υπηρξαν ποτε σε συνολο ειναι η Μ5 η V10 τυφλα ειχαν τοτε τα φεραρρι και τα πορσε..αυτο στο λεω με απολυτη ευθυνη..εσυ παλι πως κρινεις;;μονο bmw δεν ειχες;;η κανω λαθος;;για πες εδω ειαμι εγω για σενα..

    • Mrdesperado32

      εκτος απο bmw ειχα τα εξης:sierra cosworth,rx7,opel calibra,corolla g6,mercedes e190,vitara,clio,renault 5,ford fiesta,3 hilux διαφορετικες γενιες,207 ραλλυ και εχω οδηγησει οτι μαρκα κυκλοφορει…ποιο γυρισμενο απο μενα σε αυτοκινητα δε θα βρεις κορεατικο μονο δεν ειχα.πισωκινητο κουπε κανονικης παραγωγης θεωρω το m4.το αλλο ειναι διθεσιο με λαστιχα αντι για χερουλια και ξεχιονοστρα για σποιλερ που ειναι πισταδικο παρα δρομου.δε θα συγκρινω ανομοια πραγματα ποτε εδω μεσα.και επιδη τ λες συνεχεια το gtr ειναι 1000% japan.οι γαλλοι δεν εβαλαν ουτε στο ελαχιστο χερι στην παραγωγη τουα αμαξιου.μη λες ανακριβειες για να κοτσαρεις τον ευρωπαιο μεσα.japanize απ το μοτερ μεχρι το στησιμο

    • manowar

      τι εχεις οδηγισει μιλαω με ντεσπεραντο vol 2 η vol1 γιατι εχω μπερδευτει;;δεν ειπα οτι το νισμο ειναι ευρωπαικο σε καμια περιπτωση αυτα ειναι ονειρα που κανεις εσυ λιγο πριν τις 3;00 που εινια να πας για υπνο..ειπα οτι εχει συνεργαστει με williams εκτος και αν κοιμασε με τα τσαρουχια..τελος δεν μιλαω για την απλη Μ4 εδω το αρθρο λεει για την Μ4 και για την σουπα με τους διαχωρισμους που εχει κανει η bmw γυρο απο την Μ3..σου εβαλα λοιπον το αυτοκινητο του αρθρου να στεκεται διπλα στο gtr ,ε πολυ λιγοτερα specs ειναι το νισμο το καλυτερο αυτοκινητο της ιαπωνιας με βενζινοκινητηρα[μονο]..οσο για τα αυτοκινητα που λες πως ειχες αν τα προσθεσω με ολη την γκαμα της bmw που ελεγες επιδη αυτα που λες ειναι παλια τοτε σημαινει οτι αραξες σε μπεμβε και κατασταλαξες εκει..γιατι ειχες και f30 που ειναι φρεσκο….καλως ηρθες στο club συναδελφε και εγω σε bmw αραξα…

    • Mrdesperado32

      ο ντσπεραντο ειναι ενας.δε μιλας με βετερανους και ψυχιατρους μη μπερδευεσαι αυτα ειναι δικα σου παιδια.ειπες οτι γαλλοιαπωνικη συμμαχια υπονοωντας οτι στο στησιμο βοηθησε η renault.το χεις πει και σε αλλο σχολια λιγο καιρο πριν.απολυτως ασχετα πραγματα αυτα που λες.εκτος απο ιαπωνα χερι αλλουνου δεν ακουμπησε στο gtr.δες το ντοκιμαντερ πως φτιαχτηκε και θα καταλαβεις.δε στεκεται πουθενα για πουθενα.ουτε σε ευθεια ουτε σε πιστα.και ειναι οτι καλυτερο εχει η Bmw αυτη τη στιγμη.οταν βγαλει καλυτερο τοτς συζηταμε.πηρα απο ολες τις μαρκες γτ δεν ημουνα ποτε κολλημενος.εσυ απ οτι φαινεται οτι εχεις την καθε περιοδο το λατρευεις.εγω εχω μαθει να λεω τα πραγματα ως εχουν.δε γινομαι αουντακιας οταν εχω αουντι ουτε alfisti οταν εχω αλφα.αν το αμαξι που εχω ειναι για πεταμα θα το κραζω οσο του αξιζει αν ειναι καλο θα το λεω για μια ζωη.ετσι κανω

    • manowar

      μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα…. ακομα εισαι ο χαμενος στειλε μου ενα αυτοκινητο με λαμαρινα 500 αλογα πισωκινητο που να εχει τετοιες δυνατοτηες και να κοντραρει NISMO στα ισια οπως στο πρωτο σχολιο που σου εστειλα το λινκ με τους χρονους…περιμενω..η απλη Μ4 τα γαζωνει ολα οπως καθε Μ3 που θα βγει τα γαζωνει ολα.μονο η αλφα ρομεο την περναει την απλη ειδες στην αναφερω παρολο που δεν ειναι δικαιη κοντρα με τοσο δυνατο μοτερ η αλφα..αλλα στην αναφερω γιατι ειναι ιταλικο δεν ιενια κανα ιαπωνεζικο..

    • manowar

      καλα στο τελος το εχασες εντελως…λες το gts ειαι αλλου παπα εβαγγελιο δες το αρθρο για ποιο αυτοκινητο μιλαει και γιατι κανουμε εμεις οι 2 κουβεντα για το GTS.αν εισαι αυπνος πηγαινε κοιμησου γιατι θα με μουρλανεις με κουφα εσυ..δεν μιλαμε για το απλο το απλο τα περναει ολα εκτος την Αλφα ρομεο,,χαρηκες;;και δεν εισαι καν αλφιστι γιατι εισαι υπογειο τζαπαν τρολλ..και ειμαι 34 χρονω και ασχολουμε με μπουρδες που μου στελνεις αλλα δεν το παραδεχομαι..ας μην ειχα τρελα με τα αυτοκινητα και θα μιλαγες μονος σου..

    • Mrdesperado32

      δε στο λεω για το αρθρο στο λεω γενικα γιατι τη συγκρινεις με κανονικα αυτοκινητα φουλ παραγωγης.ειναι ειδικη εκδοση της M4 και μονο αυτο.στην κατηγορια spprt coype ανηκει η m4,η gts ειναι ειδικη εκδοση αυτης.οποτε οι συγκρισεις με αλλων εταιρειων αυτοκινητα μαζικης παραγωγης γινεται μονο με τη μ4.οτιδηποτε αλλο ειναι ακυρο και ολοι οι νοημονες ανθρωποι συμφωνουν.οι υπολοιποι ειναι απλα κολλημενοι

    • manowar

      εισαι εντελως offside..σου εστειλα μια κοντρα απο ενα ειδικο Μ4 και απο ενα ειδικο gtr το NISMO και τα 2 ειδικα για track καταστασεις και επιδη ειδες το αποτελεσμα εχεις φρικαρει και μου γραφεις οτι να ναι για να ξεφυγεις..ακομα περιμενω να μου στειλεις πισωκινητο αυτοκινητο ειτε λεξους ειτε μερσεντες ειτε αλφαρομεο ειτε μασσεραττι ειτε οτι σκατ@ θες που να στεκεται με ενα διαφορικο στο πισω αξινα και 500 αλογα στο NISMO δεν προκειται να μου στειλεις ξερεις γιατι;;γιατι απλα δεν υπαρχει.σας εχω πει οι ανθρωποι ειναι μοτεριστες και απιστευτοι στο στησιμο..να μην μιλησω για τον v12 κινητηρα του 1930 me ta 800 αλογα και την υδροψυξη οταν οι αλλοι καβαλουσαν τα ξυλινα τα καμουτσικια..αιντε..να ξεφυγω και γω λιγο μονο εσυ θα ξεφευγεις..

    • Mrdesperado32

      ποιο αποτελεσμα ειδα.στο 90% των περιπτωσεων φολα τρωει.ασε το gtr και ειδικα το Nismo στην ακρη΄.ειναι αμαξι που γαζωνει τους παντες στην πιστα.δεν εχει βγαλει η bmw τετοιο πιστολι ποτε.αντε να στο παω παραπερα.η νισμο ειναι η αντιστοιχη m της νισσαν.οποτε παλι με την m4 συγκρινε το nismo.η gts ειναι η ειδικη εκδοση της ειδικης.χεσε μεσα δηλαδη.το gts συγκρινετο με το n attack που ειναι η ειδικη εκδοση της ειδικης του gtr.ειδες στα φερα στα ισα.οποτε συνοψιζουμε.απλο gtr με 435i.gtr nismo με M4.και m4 gts με gtr n attack.αφου ντε και καλα θες συγκριση ετσι ειναι η αντιστοιχια.απλα και ομορφα

    • manowar

      καλα αν δει κανενας αυτα που γραφεις θα γελαει θελω να δω ακομα και gtrακιδες γνωστες που θα δουν αυτο που μου ετσειλες και θα σε παρει στα σοβαρα με κανα λαικ….ποιο Natack ρε το N attack ειναι after market βελτιωση που κοστιζει μαλιστα αλλα τοσα οσα κανει το αυτοκινητο γδυνεται ολλο φτερα καπο ολα ειναι ανθρακοννηματινα απο καλουπια της Nattack και οχι της nissan….https://www.autoblog.gr/2016/04/06/etsi-dhmiourgeitai-to-apolyto-gt-r/ παρε αυτο για να μαθαινεις ….το φτιαξανε μετα εργοστασιου η bmw ειναι ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ..εχεις χασει δεν βρισκεις αυτοκινητο και αντι να το παραδεχτεις θελεις να γελοιοποιθεις κιαλλο..στο 90 τα 100 χανει;;αν δεν εχανε με τα specks που εχει παραπανω θα επρεπε να το παρουν οι ιαπωνες και να το πεταξουν στην θαλλασσα.στην κοντη σιρκουι του ρινγκ ομως η Μ4 το μπροκωσε το gtr καταλαβες ασε τα λογια γαζωνει τα παντα..τιποτα στην ζωη δεν ειναι δεδομενο μην κανεις σαν παιδι δεν υπαρχει αυτοκινητο με τετοια σπεκς να μιλαει σε νισσαν μονο η Μ4..βρες μου αμαξι περιμενω ακομα εδω..

    • Mrdesperado32

      https://www.autoblog.gr/2014/01/13/nissan-gtr-nismo-n-attack-package-unveiled-at-tokyo-auto-salon/ aftermarket????χαχαχαχαχα η νισσαν το παρουσιασε στο τοκυο και το εθεσε προς αγορα.μαλιστα το αρθρο που εβαλες λεει οτι οσοι θα το βαλουν κατοπιν αγορας θα εκκπαιδευτουν απ τους τακουμι.οχι τιποτα στη ζωη δεν ειναι δεδομενο.αλλα το Gtr θα μειενει στην ιστορια της αυτοκινησης γτ μαζικης παραγωγης αυτοκινητο πατουσε πανακριβα ανθρακονηματινα σουπερκαρ.η Gts θα ξεχαστει και ηδη τρωει κραξιμο.οχι μονο εδω αλλα και ο χαρις το εθαψε λεγοντας μαλιστα οτι σε ευθεια η τζουλια ειναι πιο γρηγορη.καλο το μαρκετινγκ της bmw σας δουλεψε για κανα εξαμηνο αλλα μετρια πραγματα.τι να σ βρω αμαξι πισωκουνα που κοντραρει το gtr?δεν εχει αλλο γτ μονο η bmw βγαζει τετοιο.μολις βγαλει και καποιος αλλος θα δουμε.μη χαιρεσαι που τρεχεις μονος και τερματιζεις πρωτος.εισασταν καλομαθημενοι οι bimmer τοσα χρονια να πανηγυριζετε γτ η m3 ηταν μονη της και δεν ειχε αντιπαλο.τωρα προσγειωθειτε λιγο γτ πανε αυτα..

    • manowar

      αντρακι μου το εχω διαβασει πριν απο σενα…τα αυτοκινητα Μ4 gts και GTR NISMO ειναι ειδικα μοντελα και τα 2 και υπαρχουν σε κοντρα..αυτο που μου ετσειλες ειναι ενα βελτιωμενο gtr nismo που εχει πανω του κομματια Nattack 150.000 ευρω εξτρα..η Μ4 δεν ειναι καθολου βελτιωμενη ειναι ετσι οπως βγαινει απο το ντιβιζιον..και σου εστειλα κοντρα που νικαει η gts και εχεις φρικαρει ακομα περιμενω απαντηση σπου εχω γραψει 1.000.000 φορες περιμενω απαντηση αν δεν εχεις παραδεξου οτι το Μ4 σκοτωνει απο την στιγμη που τα βαζει με gtr και μην κλαις..απο την στιγμη που μου ετσειλες το αμαξι του Krum εισαι για να σε κλαιν οι ρεγγες..ξεγυγες απο την ζητουμενη κοντρα..α και που εισαι περιμενω απαντηση τοση ωρα σε εχω στιμωξει στην γωνια ειμαι με το σκαρπινι που χει μυτι και χωραει και εσυ ακομα δεν εχεις απαντησει..αλλιως να σου στειλω και γω αυτην την Μ3 που ειναι φτιαγμενη για ρινγικ και κανει ολο το ρινγκ σε 6.59..https://www.autoblog.gr/2016/10/17/h-taxyterh-bmw-m3-e92-sto-nurburgring-kynhga-mia-porsche-911-gt3-rs/ εχεις να πεις κατι δεν ακουω;;

    • Mrdesperado32

      αν το ειχες δια βασει δε θα ελεγες οτι ειναι αφτερ…ειναι option απ το εργοστασιο και ολα τα parts ειναι oem εκτος απ τις αναρτησεις.ειναι επιλογη απ το εργοστασιο σηλαδη.οποτε παλι ανακριβειες λες.σε ενα track για 20 χιλιοστα και στα υπολοιπα χανει για δευτερολεπτα ολοκληρα.εν τω μεταξυ το λινκ που μου εστειλες εσυ ο ιδιος στο nur αναφερει το N attack σα συγκριση.εσυ ο ιδιος μου το εστειλες.αχαχαχαχαχα.στειλε οτι θες που δεν ξερουμε καν τι εχει κατωα απ το καπω.απο εκει φαινεται τι πονο εχει μοιρασει ο γκοτζιλα.εσυ στριμωξες εμενα?δε στα εβαλα κατω με τη σειρα και ομορφα?ποσο να στο αναλυσω παραπανω?προσεχε τι λινκ στελνεις αλλη φορα γτ εκτιθεσαι.ακου εκει κοντραρει το gtr?20 δευτερα αργοτερο.χαχαχα

    • manowar

      πραγματικα κοιμησου γιατι δεν ξερεις τι λες..δες τι σου εγραψα εγω..ειναι οεμ και οχλινς αναρτησεις το αυτοκινητο που αναφερεςι ειναι μια βελτιωμενη εκδοση του ηδη ειδικου NISMO η οποια κοστιζει 300.000 ευρω αρλουμπολογε το λινκ που σου στειλα κανενας nur δεν γραφει κατι τετοιο ειναι σχολια σχολιαστων απλων και ο ενας γραφει οτι ειναι αδικη κοντρα γιατι το gtr εχει παραπανω κυβικα παραπανω αλογα παραπανω διαφορικο και ενας ασχετος αναφερει αυτο που ειπες και εσυ και το ειδες απο κει μεσα..τα αυτοκινητα που συγκρινονται ειναι το GTS και το NISMO αν δεν μπορεις να το χωνεψεις και σε εχει τσουξει τοσο πολυ αστο και μην συναιχιζεις..δεν υπαρχει κανενα Nattack στο λινκ υπαρχει το nismo..καλα μεχρι εδω και λεω φαντασου τι στησιμο εχει το BMW που τα βαζει με ενα NISMO ειδικη εκδοση του GTR και δεν εχει εξεφτελιστει..οποιος λεξους ινφινιτι αλφαρομεο μασερατι αστον μαρτιν τζαγκουαρ φεραρρι 458 οποιο δηποτε πισωκινητο στα 500 αλογα το βαλεις διπλα στο νισμο που εινια 4κινητο και με 600 αλογα θα εξεφτελιστει..αυτο λεω εχεις καμια φιρμα να μου αναφερεςι η θα εισαι ακομα ο ηττημενος;;αν δεν εχεις κοιμησου γιατι θα μεινω ξυπνιος μεχρι τις 6 το πρωι να σε ταπωνω..περιμενω απαντησει ειναι γελοιο μου εχεις γραψει κειμενα και κειμενα και απαντηση πουθενα

    • Mrdesperado32

      οχι δεν εχει γτ καμια εταιρεια δεν εχει βγαλει ειδικη εκδοση της ειδικης σε κανενα της μοντελο.χαιρεσαι παλι που εισαι μονος και τερματιζεις πρωτος?τι να ταπωνεις μωρε που λες αλλα ντι αλλον?μου λες οτι το απλο το gtr το παταει παντου.ελα ρε man μη τα πετας ετσι.https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

    • Mrdesperado32

      ολο ανακριβειες εισαι.το απλο το gtr χανει κατα κρατος?https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/…εχεις 3 στα 3.δεν εισαι σε φορμα αποψε

    • manowar

      αυτο που μου εστειλες γραφει 404 no found πραγματικα τα χεις χαμενα.εχεις δει νουμερα σε πιιστες τι εχει γραψει το ενα και τι το αλλο;;με νισμο συγκρινεται και σε μια μαλιστα νικαει η Μ4 http://fastestlaps.com/comparisons/pm93dig06vh6 ξανα για να το εμπεδωσεις..ο εγωισμος καποια στιγμη σπαει μου στελνεις μι ααρλουμπα μου στελνεις την αλλη να δω ποτε θα με ταπωσεις να μου απαντησεις βρισκοντας ενα αμαξι να κοιταει στα ισια νισμο..

    • Mrdesperado32

      μη μου αγχωνεσαι στο στειλα παρακατω να το δεις…

    • manowar

      που ειναι σε πιο σχολιο;;

    • Mrdesperado32
    • manowar

      βλεπω αυτο που μου εστειλες,,δες το σχολιο μου απο πανω [βρες μου ενα λαμαρινατο πισωκινητο αυτοκινητο να βλεπει το nismo σε τρακ μου εστειλες ρινγκ που ειναι δρομος ανοιχτος σε σχεση με τρακ αλλα παεισ στα διαλα βλεπεις εσυ κανενα πισωκινητο αυτοκινητο απο λαμαρινες να κοιταει το νισμο;;που εγω στραβος ειμαι και δεν το βλεπω;;

    • manowar

      ρε συ δεν ξερω τωρα αν με λαμβανεις η εισαι ενα βημα πριν τον υπνο γιατι εχω πιει εναν εσπρεσσο για να σε ταπωνω μεχρι το μεσημερι…το νισμο ειναι πολυ γρηγοροτερο σε track απο το απλο gtr ι λιστα με τους χρονους τι μας δειχνει;;οτι οσο πιο στριφτερη πιστα τοσο πιο πολυ μειον για το gtr..σου εστειλα λινκ που κοντραροντε το κορυφαιο bmw πιστας με το κορυφαιο nissan πιστας..και νικαει το νισσαν στην πρωτη [πατα χαρτη να δεις τι ευθειες εχει]νικαει στην δευτερη αλλα στην κλειστη πιστα χανει το gtr και εχεις φαει τα σωθικα σου..σου λεω βρες μου ενα πισωκινητο αυτοκινητο σπορ δηλαδη απο τζαγκουαρ μεχρι λεξους μεχρι μερσεντες μεχρι οτι θελεις εσυ να ειναι φτιαγμενο απο λαμαρινα με ενα διαφορικο στα 500 αλογα και πληρες εξοπλισμο [οχι αγωνιστικο] και να στεκεται διπλα στο gtr παρολο που εχει χαμηλοτερα specs και τι μου στελνεις ενα λινκ που εχει ολους τους χρονους στο ρινγκ…δηλαδη πιασε το πασχαλινο αυγο βαψε το μοβ και φατω…τι αλλο να γραψω θα μου πεις αυτοκινητο η να βγω απο το pc;;

    • Mrdesperado32

      μου ειπες οτι το απλο το παταει παντου και σου απεδειξα οτι δε το παταει πουθενα για πουθενα.βρηκες μια πιστα μικρου μηκους που ειναι 20 χιλιοστα του δευτερολεπτου.σε ολες τις αλλες ειναι δευτερολεπτα πισω.αν νομιζεις ακομα οτι με ταπωσες εσυ και δε σε ταπωσα εγω εδω και 5 σχολια συνεχεια υπαρχει θεμα.δεν υπαρχει αλλη εταιρεια να βγαλει σκληροπυρηνικη εκδοση πισταδικη.μονο η bmw το εκανε.και δεν εχουν δοκιμαστει ολα σε πιστες για να βρω κατι αλλο.μπραβο λοιπον στη bmw που καταφερε μετα απο 10χρονια να κοντραρει σε ΜΙΑ πιστα το νισμο με περιορισμενης παραγωγης αυτοκινητο.η γαματη Bmw στη νισσαν που βγαζει micra και tiida.καλη προσπαθεια.χαχαχαχα

    • manowar

      Φιλε εχςι θεματα με την ψυχολογια σου..ειπα εγω οτι το παταει παντου?? σε κοφτερη πιστα θα το περασει ρε σουρουκλεμε ,,με 3λιτρα και 100 αλογα κατω αλλα και μονο που το περασε στην σιρκουι αυτο φτανει για να δουμε ποσο κορυφαια κατασκευη ειναι..αυτο σου λεω δεν υπαρχει αλλη φιρμα με τετοια σπεκς να κοντραρει το nismo παρε οποια θες..σαμπρελες ολα. Γιαυτο σ λεω κλαψουριζεις για να ξεφυγεις αλλα απαντηση ακομα να παρω…εκει θα γερασεις και απαντηση δεν θα μου χεις δωσει στα ισια…πιτσιπιτσιπιτσιπω…τοση διαφορα στα specs και να τα κονταρουν σαν μην συμβαινει τιποτα..δεν απαντας γιατι τσουζεις που ειδες τα αποτελεσματα της κλειστης σιρκουι..

    • Mrdesperado32

      εγραψες αυτο:τα αυτοκινητα Μ4 gts και GTR NISMO ειναι ειδικα μοντελα για τρακ καταστασεις και τα 2 και υπαρχουν σε κοντρα δεν σου εβαλα το απλο gtr το απλο gtr χανει απο την Μ4 κατακρατος..και σου εστειλα λινκ με το aplo to gtr να παταει τη M4 στο nurburgring.καταλαβες τωρα?η θα γραφω αραδες παλι μπας και σου κοψει και καταλαβεις τι γραφω?

    • manowar

      παιδικες αντιδρασεις..δεν εχει σημασια τι γραφεις πλεον… σημασια ειναι οτι ,,αντι να παραδεχτεις οτι δεν υπαρχει πισωκινητο να την βλεπει και η ιδια παραλληλα μπορει να σταθει σε ενα αυτοκινητο που εχει μεγαλυτερα κυβικα αλογα ροπη τροχους μπλα μπλα σε ολα ειναι πανω στα specs ,,δειχνει οτι αμα εισαι γκουρου στο θεμα κατασκευης αυτοκινητου και στησιμο στον δρομο τοτε κανεις το αδυνατο δυνατο..στα 500 αλογα η μπεμπα ειναι το απολυτο αρσενικο στις πιστες και καβαλαει τα παντα..υ.γ και δεν ειναι τοσο extreme κατασκευη οπως ηταν η csl..το αναφερει… με το να εχει εξοπλισμο πληρες για να καλυπτει ολες τις αναγκες το βαρος ειναι ψηλα..αλλα και παλι το τερμα σοφιστικε στησιμο τα ξεκατινιαζει ολα και δεν το εκανε σημερα η bmw αυτο παντα ηταν ετσι..απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου η Μ3 κερδιζε ολα τα σπορτς cars χωρις να μπαινει στα χωραφια των σουπερκαρς

    • Mrdesperado32

      λες τη μπαρουφα σου προσβαλλεις το συνομιλητη σου με χαρακτηρισμους οπως κανεις συνεχεια και λες εσυ για παιδικες αντιδρασεις.με εχεις ξεσκισει στη μπαρουφα απο χτες και το μονο που κανω ειναι να στις καταρριπττω.γραψε οτι αλλο θες δε θα απαντησω ξανα σ αυτο το θεμα.μονο και μονο που συγκρινεις το αυτοκιντο που ταραξε τα νερα της αυτοκινησης με ενα αμαξι για να βγαλει η Bmw κομπλεξ στην αλφα ειναι ιεροσυλια.και στηριζεσαι σε ενα γυρο απο μια πιιστα που το οδηγησε συντακτης περιοδικου.δε θα ασχοληθω αλλο με το θεμα

    • manowar

      δεν εχεις καταρριψει τιποτε 2 μερες σε ρωταω τωρα κατι και μου το γυρνας αλλου πιτσι πιτσι πιτσι πιτσι σου εγραψψα για παιδικες αντιδρασεις..σιγα την προσβολη..μην κλαψεις σιγα… εχεις λυσαξει με το αποτελεσμα του λινκ που σου ποσταρα το οποιο δεν το χες ουτε καν στο μυαλο σου γιατι μερικα πραγματα τα θεοποιειτε και απλα γραφεις ααλλα απο αυτα που σου ζητω να πμου απαντησεις..που κολλαει τωρα το κομπλεξ της bmw;; να βγαλει κομπλεξ για ποιο πραγμα ;;αφου ειναι μικρη η αλφα ακομα σε γκαμα και δυναμικο για να τις βαλεις ισα ομοια..εβγαλε ενα πολυ καλο αυτοκινητο την τζουλια..αλο να βγαζεις ενα γαματο αυτοκινητο σε επιδοσεις καθε 20 χρονια και αλλο να εχεις παρει παραμαζομα ολες τις κατηγοριες πλην των πριμιουμ χατςμπακς..εναν αντιπαλο ειχε παντα την μερσεντες.αυτες οι 2 αλλιλοκομπλεξαροντε η αλφα που κολλαει 4 αυτοκινητα εχει..τεσπα το αρθρο μιλαει για την gts απαντησα στην αρχικη σου ερωτηση η οποια ηταν η μονη που κολλουσε και σου απαντησα …να ποια ειναι η κατηγορια της….απο το λινκ και μετα αρχισες να πεταριζεις..πολυ ασχοληθηκα δεν επρεπε να ρωτησω 3 φορα γιατι αποτελεσμα δεν εχει εσυ θα λες για παραλια και εγω θα ρωταω πως θα βγω στην εθνικη οδο..κομπλεξ αμα το παμε ετσι και η μερσεντες βγαζει γυμνομενο extreme amg c class καγκελατο για να την πει στην bmw m4 GTS που παιζει μονη της..και παει λεγοντας….