ogier

Την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του στο ράλι της Μεγάλης Βρετανίας στο WRC κατέκτησε ο πρωταθλητής Sebastien Ogier, με τον Γάλλο να ήταν πρώτος από την αρχή έως και το τέλος του ράλι, κατακτώντας τη νίκη με διαφορά 10,2 δευτερολέπτων από τον Ott Tanak, ο οποίος προσπάθησε να βάλει δύσκολα στον Γάλλο, όμως συμβιβάστηκε με τη δεύτερη θέση στον αγώνα.

Ο Tanak κέρδισε τέσσερα από τα έξι σκέλη του Σαββάτου καθώς και όλα της Κυριακής, χωρίς όμως μεγάλη διαφορά από τον Οζιέ. Την τρίτη θέση στην Ουαλία κατέκτησε ο Thierry Neuville που μάχεται με τον Andreas Mikkelsen για τη δεύτερη θέση στη βαθμολογία των οδηγών.

Ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής έφτασε στην Ουαλία τις έξι νίκες φέτος ενώ αυτή ήταν η πρώτη φορά στη σεζόν που κερδίζει σε λασπωμένο έδαφος. Με την νίκη αυτή του Ogier, η Volkswagen κατέκτησε και μαθηματικά το πρωτάθλημα κατασκευαστών για 4η συνεχόμενη χρονιά.

  • να πω οτι τρελαθηκα…..ε οχι….αλλα ειναι αλλο ενα πρωταθλημα και σκαω γελακι !!!!:-P

  • gronholm89

    Ο Tanak πολυ ωριμος φετος, κριμα που δεν πηρε την νικη στην Πολωνια!!

  • manowar

    Μπροκωσεεε τους φαου βε καντους να σταξουν στο κλαμα ψυχης γιατι ετσι γιατι ειμαι αντικειμενικος καλος και γλυκουλι βοριοτρολλ

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Υπάρχει ακόμα αυτό το πρωτάθλημα;

    • gronholm89

      Για εμας τους λιγους, ναι! Εστω και χωρις την αιγλη του παρελθοντος και χωρις πραγματικο ανταγωνισμο (και στην F1 τα ιδια χαλια ειναι).

    • mb190rules

      Πιο πολυ μου αρεσε που ειδα την Ουαλια παρα το ραλλυ!! χαχαχα.
      Καλα μαλακιες λεω. Ηταν ωραια

    • manowar

      ειναι απο τα 3 μεγαλυτερα αθληματα στην αυτοκινηση μαζι με f1 και λεμανς.. ;-ΡΡ και μεταξυ μας ειναι το μονο που δεν ειναι βαρετο..οταν τα επερνε 3 3 η σιτροεν δεν σ αρεσε;; ;- ρ χε χε χε χε

  • Mrdesperado32

    για να κερδιζει η vw φαντασου την καταντια του αθληματος…εχω να παρακολουθησω πολλα χρονια

    • manowar

      η vw κερδιζε κερδισε με οδηγο μια γκομενα οταν το αθλημα ηταν απλα στα καλυτερα του..εβαλε τα γυαλια πως πρεπει να στηνεσαι στο χωμα και ολες μεχρι σημερα τρεχουν με την ιδεα της..

    • Mrdesperado32

      με ποιο αμαξι το κανε?

    • manowar
    • Mrdesperado32

      αυτο ηταν vw?

    • manowar

      αυτο ηταν μπιστολi..

    • Mrdesperado32

      παντως vw δεν ηταν με την καμια.το 80αρι ηταν ο πατερας του πασατ.παντως υπηρχαν μεγαλυτερα πιστολια απ αυτο..

    • manowar

      A.U ανηκε απο την 10ετια του 60..απο το f103 που ηταν ακομα nsu και βαρουσανε 12.000 στροφες κοφτες την εποχη του 60 αλλα δεν αντεχαν πανω απο 50.000 χιλιομετρα απο τοτε δεν ηταν μονη της ειχε μπει στην οικογενια.ποιο αουντι 80 απο το 60 ηταν στο A.U της βαγκεν που αγορασε απο την μερσεντες..της προσφεραν μοτερουκλες ασπαστες 4κινηση και πολλα αλλα καλουδια αργοτερα πεταξε τους wankel.. [[[[υ.γ ο πατερα σου ειχε πολυ καλο γουστο.. εσυ πως βγηκες ετσι ;; χε χε χε χε χε]]]] ενα αουντι 80 ειχε γειτονας εδω 900.000 χιλιομετρα βενζινη..απλα θα σαπισουν ολα γυρο και αυτο θα δουλευει..

    • kostas

      οχι τυχαιο που η βαγκεν εβαλε το αμαξι της οταν εφυγε η εργοστασιακη σιτροεν, γιατι ηξερε τη τυχη της αν εμπαινε πιο πριν. τρεχει μονη της και τερματιζει εκ του ασφαλους πρωτη.

    • Mrdesperado32

      αυτο λεω και εγω…

    • manowar

      Λες και γω λεω ολοι.λεμε αλλα αυτο που δεν αναφερει κανενας ηταν οτι εκεινα τα χρονια ο σεμπαστιαν απλα τους δουλευε..ενα λεβελ καλυτερος απο ολους και στον αυυοσχεδιασμο και στις εξοδους αστραπη που εκανε πηγαινε σφαιρα και οδηγουσε λες και ηταν στην ασφαλτο..διανοια..

    • Mrdesperado32

      δε διαφωνω αλλα παιζει τεραστιο ρολο και το αμαξι.ειδικα σε τετοια τερεν που το στησιμο θελει μαεστρια.συνδυασμος και των 2 παραγοντων ειναι.οπως ο lewis δε νομιζω να ναι ο καλυτερος οδηγος εκει μεσα.εχει αμαξι φωτια ομως 2 σκαλια πανω απ τον ανταγωνισμο και κερδιζει τους τιτλους.

    • manowar

      ναι αλλα φημολογεται ο τι η σιτροεν εφυγε μολις ακουσε τον ερχομο του γρκουπ..γιατι ηξερε οτι θα διαθεσει μεγαλο μπατζετ και θα τα καταπιει ολα…στην περιπτωση του γιαρις ομως επιδη το μοντελο που θα αγωνιστει του χρονου ειναι παλιο,,,, ηταν να τρεξει 2 σεζον τωρα..ποιος φοβηθηκε ποιον λοιπον;;και κατι αλλο που εγραψα παραπανω εχεις δει εσυ καμια τρομερη προτωτυπη ιδεα στο ραλλυ;;η τελευταια ηταν της vw που αμολησε το αυτοκινητο της audi και δεν ηξεραν απο που ερχοταν ολοι οι θρυλοι του ραλλυ λανσια στρατος ιντεργκραλλε τιυοτα σελικα ΟΛΑΑ αυτα ηταν μια αντιγραφη συναιχεια του κουατρρο..δεν ηταν κακο που αντιγραψανε αλλα μεχρι τωρα ετσι τρεχουν..

    • manowar

      οταν ξεμπλοκαρει το σχολιο διαβασε το ενω δεν εχει ουτε μια κακη κουνβεντα για καποιον λογο μπλοκαρε ..

  • Mika

    Aπλα κι ομορφα…

  • manowar

    μα ο γερμανος δεν εχει ανταγωνισμο πλεον..θα σε παω στους τζερμανς βε ες τζαπανς που δεν μαφησε προχθες να ποσταρω..ξεκιναω απο τα hypercar εκει που ο γερμανος τους ευτελιζει ολους ,,,,δεν υπαρχει ο ιαπωνας εκει ουτε καταδιανοια.μετα αμεσως μετα supercars..μονος του..τωρα ειδικα που θα βγαλει το απολυτο οπλο το gt2 rs θα περασει και τον εαυτο του..και το 918 θα περασει καταπασα πιθανοτητα..αμεσως μετα η ακριβη πριμιουμ κατηγορια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αντιπαλος..το 3 στουτσες μερκ αουντι μπεεμβε παιζει μοναχο του…μετα αν παμε στα απλα σε χρονους πιστες επιδοσεις αλογα τα γερμανικα ειναι πολυ δυνατοτερα πιο οδηγοκεντρικα..σε αξιοπιστια μονο η τουοτα τα περναει ειδε αλλιως τα υπολοιπα ιαπωνικα ειναι υποδιεστερα και στην αξιοπιστια..[βλεπε μισουσβισει] πλεον// τι αλλο να σου γραψω στα αθληματα ο ιαπων δεν υπαρχει πουθενα μονο στους 2 τροχους..αυτο