dg8zpus9xjx3idqhabf1

Βέβαια ο όρος “βολτάδικο” είναι λίγο ελεύθερος, καθώς αν το Focus RS κατέβαινε στα χιόνια με τις 19αρες και το ασφάλτινο set-up της ανάρτησης, πολύ πιθανό να εναγκαλιζόταν θερμά με το πρώτο δέντρο που θα έβρισκε.

Για τον λόγο αυτό, η σχολή αγωνιστικής οδήγησης του Tim O’Neil έχει εξοπλίσει το κορυφαίο Focus με 15αρες ζάντες και τα ανάλογα ελαστικά, νέα αμορτισέρ της Bilstein, ενώ έχει απενεργοποιήσει και το ΑΒS. Κατά τα άλλα, όμως, μιλάμε για εργοστασιακό δείγμα, κομπλέ με καθίσματα και full extra εξοπλισμό.

Το αντίπαλο δέος είναι ένας θρύλος των ράλι. Το Impreza STi προδιαγραφών Group N (μην μπερδευτείς όταν ακούσεις για “WRC” στο video) έβαλε στον μαγικό κόσμο του χώματος και της λάσπης εκατοντάδες οδηγούς, ενώ ακόμα και σήμερα το συναντάς κανονικά σε αγώνες. Μπορεί να είναι “φιμωμένο” λόγω κανονισμών και να υπολείπεται σχεδόν 100 άλογα του Focus, όμως μειωμένο βάρος και ξεκάθαρα αγωνιστικό στήσιμο υπερκαλύπτουν το handicap δύναμης.

Όπως θα δεις, Ford και Scooby αντιμετωπίζουν τη διαδρομή εντελώς διαφορετικά -εν μέρει και λόγω διαφορετικών οδηγών- με το Focus να βρίσκεται σε “Drift Mode“, κάτι που η Team O’ Neil έχει αποδείξει πως αποτελεί την ταχύτερη προσέγγιση σε συνθήκες rallying.

  • Φωτόνιον

    Η διαδρομή που γράφει το Subaru είναι χορογραφία, δεν είναι οδήγηση. Εξ ου και το χαμόγελο του οδηγού του Scooby. Τ’ άλλα είναι να ‘χαμε να λέγαμε…