last-bugatti-veyron-coupe-in-auction-2

Πέρυσι κατά την δημοπρασία Pinnacle Portfoliο, ανάμεσα στα εντυπωσιακά αυτοκίνητα που άλλαξαν χέρια βρισκόταν και η τελευταία Veyron Coupe που κατασκεύασε η Bugatti, η οποία είχε πουληθεί για 2,31 εκατ. δολάρια. Ο νέος ιδιοκτήτης της όμως αποφάσισε να την πουλήσει και έτσι στην δημοπρασία του RM Sotheby’s στην Αριζόνα των ΗΠΑ τον Ιανουάριο, το αυτοκίνητο θα βγει ξανά στο σφυρί.

Είναι η 300στη Veyron Coupe και μια από τις 48 Veyron 48 Super Sport με τον W16 κινητήρα να παράγει 1.200 άλογα. Είναι βαμμένη σε λευκό χρώμα, διαθέτει μαύρο εσωτερικό και έχει διανύσει μόλις 644 χλμ. Ο οίκος δημοπρασιών δεν αναφέρει την τιμή που εκτιμά πως θα πουληθεί η Veyron, αλλά σίγουρα το ποσό θα είναι εξαψήφιο.

  • Mika

    Δειχνει πολυ ξενερωτη χωρις τους ασημενιους αεραγωγους στην κορυφη της οροφης…

  • stadi

    Πόσο άσχημο θεέ μου

    • manowar

      Γαλλική ραπτική..ασχημο δεν ειναι ηταν παντα ομως ιδιαίτερο.

    • Michael

      Εγω παλι πιστευω οτι μαγαριστηκε πολυ ασχημα το Brand απο τοτε που το πηραν οι γερμανοι, δεν μιλαω για επιδοσεις αλλα σχεδιαστικα η μονη ιδιαιτεροτητα που εχει ειναι οτι ειναι ιδιαιτερα ασχημο. :)

    • manowar

      Ο χαρακτηρας της μπουγκατι σχεδιαστικα δεν επιρεαστηκε καθόλου αυτο ηταν τα μπουγκαττι παντα..τον μηχανικο τομεα εχουν αναλαβει οι γερμανοι

    • sergio360

      Καμια σχεση…Η ΕΒ110 ηταν μακραν πιο ομορφη,εστω και μεσω της αγριαδας της….

    • manowar

      Σερχιε σ λεω μοιαζουν παρατήρησε την. Β110 την βευρον και την σιρον η μια μοιαζει στην αλλη.το στυλακι αυτο το γουρουνοπαχουλο το χει απο παντα της. Το κόσμημα τον W16 ανέλαβαν οι γερμανοι δεν εχουν καμια σχεση με το σχεδιο δεν τον επηρέασαν ποτε.ειτε αρεσει ειτε δεν αρεσει αυτα ειναι γούστα μια φορα το αμαξι εχςι γαλλικη κοπη.μεσα εξω το φωνάζει

    • sergio360

      Και τα Renault και τα Peugeot και τα Citroen,Γαλλικα ειναι…

    • manowar

      Ναι μερικα απο αυτα εχουν κινητηρες τριτεκ με αμερικανογερμανικα εξαρτήματα αλλα δεν παύουν να εχουν γαλλικοτατο στυλ..μονο ρενο θα επερνα απο γάλλο αλλα λεω και για τα αλλα.δες τους σουπερμινι λουκουμαδες τους ηλεκτρικους της ρενο και της νισσαν το ιδιο πατωμα εχουν αλλα το ρενο σε κερδιζει με την πρωτη ματια

    • Michael

      Σε τετοια χοντροκοπια μονο γερμανος μπορει να δωσει εγκριση να κυκλοφορησει, οπως εγινε και με τις Bentley… το μονο Brand που δεν μαγαρησαν σχεδιαστηκα ηταν η Lambo αλλα και εκει εκαναν το απαραδεκτο με την τετρακινηση. Βεβαια ολα ειναι θεμα γουστου.

    • manowar

      καλα βλεπεις τι μου στελνεις ;;ποια απαραδεχτη 4κινηση ρε η λαμπο με 4κινηση τα εχει γ@μισει ολα…ειναι το γρηγοροτερο αυτοκινητο μετα την 918..και γω ειμαι της πισωκουνας αλλα αυτα τα τερατα εχουν μια 4κινηση που αστην μην την ψαχνεις…οσο για μπουγκαντι ετσι ηταν παντα απο την εποχη του καραισκακη…οταν ακομα ηταν καφετιερες τα αυτοκινητα αυτη ηταν πιο χοντροκομενη και πιο εξτριμ απο τις υπολοιπες τσαγιερες..

    • Michael

      Συντεκνε, υπαρχουν και αλλα σημαντικα πραγματα περα απο την απολυτη επιδοση, οπως ο χαρακτηρας μιας φιρμας. Τωρα οσο αφορα το σχεδιαστικο της Buggati θα σε διαψευσω με εικονες…

      https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQP_O1dV30fUzBLJ_gqYorMXAvUY0i2eFxJthkZ4DzHRZ4bedUVLw

      https://iedei.files.wordpress.com/2011/08/bugatti_type_252.jpeg

    • manowar

      συντεκνεκουμπαρε πρωτα απο ολα η καλυτερη πισωκινητη λαμποργκινι ειναι η χαρακαν του 2016.. (Ισως σου διαφεύγει) ειναι το πιο σωστο καλιμπραρισμενο πισωκουνητο λαμποργκινι απο τοτε που υπαρχει η φιρμα.τα παλια λαμποργινι ηταν γ@ματα αλλα δεν ειχαν καμια σχεση με συμπεριφορα φεραρρι σημερα γ@μ@νε μανες και στην εμφανιση και στις επιδοσεις και στην οδηγική συμπεριφορα επιδη το καλιμπρεισον το πηρα απο την παρα πολυ εμπειρη αουντι.. το αυτοκινητο που μου στελνεις ειναι ενα μπουγκαττι απο 10ετιες 40ς 50ς σε σχεση με τα υπολοιπα παλι ειχε ογκο κυβικα δυναμη.ανθρωποι με γνωσεις λεγουν οτι η μπουγκαντι παραμενει μπουγκαττι..ενας w16 την αναγκαζει μεν να εχει περαιτερω ογκο ,,αλλα δεν σημαινει οτι επιρεασε καποιος τους γαλλους να σχεδιασουν αυτο που θελουν οι ιδιοι..οταν δεις. Veyro το δεος δεν το αποφευγεις και ας μην ειναι του γουστου σου.ειναι ομως ενα κτηνωδες hypercar που μπαινει στα τοπ 5 αυτοκινητα στον πλανητη εδω και 10 χρονια vw.οι μηχανικοι του γκρουπ που εχουν αναλαβει την μηχανικη υποθεση λαμποργκινι μπουγκαττι ειναι κορυφαιοι του ειδους.τελος παντων δεν θα κατσω να διαπραγματευτω εαν η λαμποργκινι και μπουγκαττι αξιζουν γιατι ειναι κορυφαίες μια χαρα ιταλικο ντιζαιν εχει η μια και γαλλικο η αλλη

    • manowar

      Και το πηγες πολυ πισω ουτε η φεραρρι εμεινε σε αυτην την εποχή με τα στρογγυλα φανάρια και τα ξυλινα τιμονια

    • Michael

      Συντεκνοσυμπεθεροκουμπαρε, δεν μου διαφευγει η Huracan και επικροτω την κινηση τους να την κυκλοφορησουν (βεβαια ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη) ομως δεν μπορουμε να την συγκρινουμε με την Diablo πχ γιατι τις χωριζουν πολλα χρονια, Οταν αυτες οι εταιριες δεν ηταν μελος ενος μεγαλου Group εφτιαχναν πολυ πιο αυθεντικα αυτοκινητα με πολυ πιο διακρτες διαφορες. Πλεον τα περισσοτερα ή μοιαζουν ή συμπεριφερονται σαν τα ξαδελφακια τους που βρισκονται στο ιδιο Group. Τωρα για την Veyron σου ειπα, επιδοσεις και τεχνολογια ειναι πολυ μπροστα αλλα σχεδιαστηκα για τα δικα μου γουστα δεν βλεπετε και δεν πιστευω οτι αν ηταν αυτονομη ακομα σαν Brand να κυκλοφορουσαν αυτοκιντο με τετοια σχεδιαση.

    • manowar

      Ασε τις πολυ συνθετες λεξεις γιατι απο το γκαζι και την μπροκα και την ομορφια της veyron μπερδεύεις τη γλωσσα σου χε χε χε

    • manowar

      Α δεν ηταν η λαμποργκινι στην vw οταν βγηκε η ντιαμπλο;;η ηταν κακο αυτοκινητο;;

    • Michael

      Οχι η Diablo ηταν το τελευταιο μοντελο πριν την αγορασει η VW και ηταν απιστευτα καλο για την εποχη του, οπως και οτι εβγαλε η Lambo ηταν παρα πολυ καλο.

  • με 644 χιλιομετρα στο κοντερ….το λες πως την κατευχαριστηθηκε και την βαρεθηκε !!!!! :-P

  • sergio360

    Ενω απο μεσα παλευεται(το λες και παπουδιστικο)απ’εξω ρε π@υστη μου δεν χωνευεται με τιποτα και ποτε.Σε σκουρο χρωμα(μπλε σκουρο ή μαυρο)δεν φαινεται ασχημο,ειδικα πισω.Αλλα μπροστα δεν σωνεται με τιποτα.Το πιο ασχημο σημειο του αυτοκινητου ειναι οι ζαντες του.Καθε φορα που το βλεπω απο κοντα,αυτο χτυπαει πιο ασχημα στο ματι….