Οι περισσότεροι από εμάς θα θέλαμε να κατέχουμε κάποιο πανίσχυρο αυτοκίνητο για να μη σταματούσαμε τα παιχνίδια μαζί του. Η ιστορία, όμως, μας έχει δείξει πως δε χρειάζεσαι 500+ άλογα για να κάνει τις «αλητείες» που τόσο σου αρέσουν, καθώς στην αγορά μπορείς να βρεις πολύ διασκεδαστικά αυτοκίνητα για τον σκοπό αυτό.

Τα Subaru BRZ, Honda S2000, Mazda MX-5 και Fiat 124 Spider είναι μερικά πολύ αξιόλογα δείγματα, και τώρα συνθέτουν το παρακάτω video. Διαρκεί σχεδόν 17 λεπτά και είναι δημιουργία του γνωστού καναλιού στο YouTube «Engineering Explained». Σίγουρα, ο Jason Fenske μάς έχει συνηθίσει σε διαφορετικά videos, όμως οι κόντρες που κάνει παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον.

  • shaoqing14

    Το ενα ειναι ποιο ομορφο απο το αλλο,δεν ξερεις ποιο να πρωτοδιαλεξεις!

  • Giannis

    Ομορφη κατηγορια με ομορφα αυτοκινητα.Θα επελεγα το BRZ απ αυτα.

  • Petros K

    S2000 χωρίς δεύτερη κουβέντα!

    • Giannis

      Τρομερο αυτοκινητο με εναν κινητηρα καταπληκτικο .Με σχεδιαση διαχρονικη.Ακομα και το καντραν που ηταν του Senna ξεχωριζει.Εχουν περασει 17 χρονια και δεν του φαινεται με τιποτα. Αλλα οσες κριτικες και να διαβασα ειδικα το AP1 ειναι υπερβολικα δυστροπο.Παρα πολλοι ιδιοκτητες αγορασαν χωραφια.

    • Petros K

      Οι φήμες λένε ότι δεν υπάρχει AP1 ατρακάριστο, και ισχύει ότι αποκαλείται ορθώς ως widowmaker car! Αλλά όταν μπαίνεις σε τέτοιο συγκριτικό, πως γίνεται να σταθεί το Fiat 124 και το BRZ μπροστά στον “βασιλιά” των roadster S2K;; Το δίλημμα θα υπήρχε μόνο αν στο βίντεο έμπαινε και το RX8, όπως είπε ο Renesis1 παραπάνω!

  • SAMURAI-66

    Τεσσερις μαγευτικες μορφες που ξεχωριζουν.
    Στο καλαθι μου ομως θα εβαζα ασυζητητι το s2000,ξεπερνα την φαντασια ειναι μοναδικο και αντεχει στον χρονο!

  • rous

    Ωραιοι οι αριθμοι αλλα απο τη στιγμη που δεν τα εβαλε σε πιστα, το βιντεακι κατεληξε να ειναι πολυ βαρετο.

  • Stradalle

    Είναι το s2000 και τα άλλα. απλά και ωραία

  • Σίγουρα και τα 4 έχουν το κοινό τους. Τρία roadster κι ένα coupe με κοινό, τη πίσω κίνηση και τη χαρά της οδήγησης. Δύσκολα απορρίπτεις κάποιο ή κάποια από αυτά.Το S 2000 είναι πολύ απόλυτο και δύσκολο στο αποκαλούμενο όριο. Το Subaru είναι κλειστό…..Το mx δείχνει πολύ καλή επιλογή, αλλά το Fiat ίσως να έχει το κάτι παραπάνω (αν είχε και μπλοκέ)
    Θα προτιμούσα ένα ΜΚ Ι 1800 (NA) με μπλοκέ ή έστω το sporty απο NBFL
    H ακόμα καλύτερα ένα 124 Europa!!!!

    Όπως παλιά!!! Ανόθευτα και όμορφα!!!

  • Renesis1

    Εφόσον βάλανε αυτά τα 4 μαζί, λείπει το RX8. Και τα 5 είναι εξαιρετικά, οδηγοκεντρικά, διασκεδαστικά, καλοστημένα και διαχρονικά. Από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα προσωπικών γούστων και προτιμήσεων..

  • manowar

    Θα διαλεγα βαση τεραστιας διαφορας μοτερ απο τα αλλα κλασεις ανώτερο αλλα επιδη το εχω οδηγισει και αυτό 10δες φορες παρολο που ειμαι εξοικειωμενος με την πισωκινηση αυτο ειναι τοσο απρόβλεπτο στις στροφες που αναπασα στιγμη μπορει να απογειωθείς και βρεθεις σε κανενα σαλονι σπιτιου θα βαρας 8μισαρες κολλημενος αναμεσα σε 2 επιπλα και οι νοικοκυραιοι θα χασκουν πεφτοντας τους τα ποπ κορν απο το στομα επιδη την ωρα που προσγειωθηκες στην μονοκατοικία απο την μπαλκονοπορτα θα διαβαζαν καποιο hot αρθρο του autoblog.οποτε στα σιγουρα και η επιλογη δ εν ειναι αλλη απο το μαζντα..

  • Anestis Genk

    Δυστυχώς τπτ από αυτά όπως είναι.
    Τα κάμπρια δεν μ’αρέσουν. Το BRZ θέλει σκάλισμα στο μοτέρ.

    • manowar

      Και μενα δε μαρεσουν τα καμπρια καθολου αλλα Περιμένουμε και το κλειστο κουπε της μαζντα που κανει διαφορα εκει με την οροφη αλλα ποτε θα βγει;

  • Alex

    Because the answer is always MIATA!

  • Soko

    S2000 παίδες το συζητάτε ακόμα το θέμα wtfff…