Το πρώτο SUV της ιταλικής εταιρίας είναι γεγονός, και είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην χώρα μας. Η Alfa Romeo Ελλάδας μόλις ανακοίνωσε ότι η Stelvio με 2,2-λίτρων πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 210 ίππων και 470 Nm ροπής, στην έκδοση εξοπλισμού Super, ξεκινάει από €57.000. Με αυτόν τον κινητήρα επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,6 δευτ., έχοντας τελική ταχύτητα 216 χλμ/ώρα.

Αυτή περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σύστημα Alfa Connect 6.5 ιντσών, επιλογέα Alfa Rotary, σύστημα ήχου 8-ηχείων, μαύρα υφασμάτινα καθίσματα (ρύθμιση θέσης εμπρός-πίσω, γωνία ανάκλησης, και ρύθμιση ύψους), καθώς και τα συστήματα Integrated Brake System (IBS), Lane Departure Warning (LDW), και Forward Collision Warning (FCW) με Autonomous Emergency Brake (AEB) και αναγνώριση πεζών, αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα αποσκευών, αισθητήρες ομίχλης και βροχής, προβολείς bi-xenon, δερμάτινα και υφασμάτινα καθίσματα, τρεις αποχρώσεις (μαύρο, μαύρο/καφέ και μαύρο/κόκκινο) για το ταμπλό και τις ταπετσαρίες των θυρών, και μαρσπιέ με μεταλλικά ένθετα.

Η Stelvio Super είναι διαθέσιμη κατόπιν παραγγελίας με το προαιρετικό Luxury Pack, που περιλαμβάνει συγκεκριμένα σαγρέ δερμάτινα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα (σε μαύρο, καφέ, κόκκινο ή μπεζ χρώμα) και ξύλινα ένθετα. Άλλο ένα προαιρετικό πακέτο για τη συγκεκριμένη έκδοση είναι και το Sport Pack, που περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του, θερμαινόμενο σπορ τιμόνι με ειδική λαβή και δερμάτινη επένδυση, δερμάτινα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα αγωνιστικού τύπου σε μαύρο, κόκκινο ή καφέ χρώμα, ένθετα αλουμινίου και ατσάλινα πεντάλ.

Επιπλέον αυτής, διαθέσιμη είναι και η Alfa Romeo Stelvio First Edition η οποία εφοδιάζεται με τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 280 ίππων με 400 Nm ροπής, στις 2250 στροφές, με την κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το κιβώτιο συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης all-wheel drive τεχνολογίας Q4. Η τιμή της ξεκινά από τα €70.300, με το αυτοκίνητο να είναι ικανός να χαρίσει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα στην Stelvio, μέσα σε 5,7 δευτερόλεπτα -ο ταχύτερος χρόνος στην κατηγορία του σύμφωνα με την Alfa Romeo- έχοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα. Καταναλώνει 7 λίτρα/100 χλμ, έχει 161 γρ/χλμ εκπομπές CO2 και υπό κανονικές συνθήκες, η Stelvio First Edition με το σύστημα Q4 κινείται σαν κλασσικό πισωκίνητο μοντέλο, καθώς όλη η ροπή του κινητήρα μεταδίδεται στον πίσω άξονα. Ωστόσο σε περίπτωση όπου ανιχνευθεί μειωμένη πρόσφυση σε κάποιον τροχό, τότε το σύστημα μεταφέρει αυτόματα ροπή και στον εμπρός άξονα, σε ποσοστό μέχρι και 50%. Ως φυσικό επακόλουθο όλων αυτών, προκύπτουν οι υψηλότερες για την κατηγορία πλευρική και ελκτική πρόσφυση.

Στην Ελλάδα, η Alfa Romeo Stelvio θα προσφέρεται με 5 χρόνια εγγύηση, 5 χρόνια οδική βοήθεια, 5 χρόνια service και 5 χρόνια ευνοϊκή χρηματοδότηση μέσω FCA Bank, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένεται να φτάσουν στο τέλος Μαρτίου.

  • SAMURAI-66

    Απευθυνεται σε αυτους που εχουν και μπορουν να διαθεσουν το συγκεκριμενο ποσο το οποιο ακουγεται αστρονομικο στην σημερινη εποχη….ειναι και το μαχαιρι της εφοριας στα κυβικα που σε τρομαζει.
    Το πακετο ομως ειναι πλουσιο πολυτελες και εξαιρετικα καλαισθητο στην μορφη του,εχει και καλες επιδοσεις που δεν θα σε απογοητευσουν.
    Μακαρι να πετυχει γιατι το αξιζει!

    • manowar

      Αν μπορεις να κοιταξεις την πραγματικοτητα στα ισια βλεπεις οτι και η αλφα χρησιμοποιεί τεχνικες ιδιες με αυτες των καλυτερων που κραζεις οτι ειναι μπαμπουσκες…αν το χαμηλωσεις δεν προκειται να το ξεχωρισεις απο την τζουλια μπροστά..το σαλονι,,,ΟΛΟΙΔΙΟ.. Ετσι σιγα σιγα να ξεμασατε την καραμελιτσα σας

    • antonis

      Μπροστα τα φώτα ειναι μεγαλύτερα και στο εσωτερικό από τη μεριά του συνοδηγού το ταμπλό εχει διαφορετική γραμμή λεπτομέρειες βεβαια. Αλλά η άλφα δν είπε ποτε οτι ειναι διαφορετικά αυτοκίνητα. Σε σχέση με την αουντι πχ που τα τελευταία χρονια έχουμε διαβάσει αρκετά άρθρα με δηλωσεις οτι θα αλλάξει τη φιλοσοφία του ντιζάιν της ώστε να διαφέρουν τα μοντέλα της χωρίς να εχει αλλάξει κατι.

    • manowar

      Φιλε δεν καταλαβεςεγω συμφωνώ με την τακτική αντιγραφής αλλα καποιοι αλλοι που δηλωνουν πολεμιοι της τακτικης (μπαμπουσκα) εδω δεν αναφερουν τιποτα επιδη τυγχανει και ειναι ιταλια..μιλαμε για παιδιαρισμα με λιγα λογια

    • antonis

      Εγω διαφωνώ να ειναι όλα τα μοντέλα μια εταιρίας κόπια κ ας ειναι μια επιτυχημένη συνταγή κ ας ειναι όμορφα. Για παράδειγμα εάν στο μέλλον η άλφα βγάλει την Ιουλιέτα κ ειναι κόπια της Ιούλιας θα ξενερωνα. Κατάλαβες πως το εννοώ;;

    • manowar

      Μα θα ειναι κοπια οπως η 159 brera και spider που δανιζονταν ιδια μουρη ιδιο ταμπλο ΑΚΡΙΒΩς οταν λεμε ιδιο ιδιο οχι εμοιαζε,,, ιδιο…..οπως η φεραρρι μοιαζουν..η 360 430 458 488 ειναι ιδιες απλα εχουν υποστεί ανανεώσεις..δεν παυει να ειναι πανεμορφες ξεχωριστες αλλα να εχουν τον ιδιο χαρακτηρα..οχι πχ σαν το nsx που ξαφνικα ξεχναει το παλιο και παρουσιαζει ενα αυτοκινητο εντελως αλλη κατηγορια..εχουμε διαφορετικες αποψεις αλλα φε πειράζει τουλαχιστον εσυ μιλας φυσεολογικα

    • antonis

      Συμφωνώ βεβαια η 159 με την μπρερα και την σπαιντερ ηταν το ιδιο αυτοκινητο με διαφορετικό ονομα όπως πχ εχει κάνει τωρα η BMW με την 3 που την κουπέ την 4 και την ανοιχτή 4 καμπριο.!!

    • manowar

      Αντωνη φιλε γνωριζω οτι η αλφα οπως και η bmw βγαζουν πολυ ομορφα αυτοκινητα (ενταξ εχουν βγαλει και μερικα αλογα)αλλα η σπαιντερ δεν ηταν το ιδιο αμαξι με την 159 ρε συ αλλη πλατφορμα η μια αλλο η αλλη

    • antonis

      Σορρυ αλλά εδω εισαι λαθος κ δα τρία βασιζόταν στην ιδια πλατφόρμα (type939) της gm https://uploads.disquscdn.com/images/740512d4591286c44165adcfa224a78023938fd401569c2c834c605bb6a56688.png

    • manowar

      Αν εισαι σιγουρος δδεν επιμενω αλλα απο την 159 μεχρι την spider εχει μια διαφορα στα μετατροχια η ετσι φαινεται??τι να σ πω

  • ak156

    Κουκλάρα μαζί με F-PACE από τα πιο όμορφα SUV…Όμως με τις τιμές να έχουν ξεφύγει τόσο, πολύ δύσκολα θα τη δούμε στους δρόμους μας…και ακόμα πιο δύσκολα θα την αποκτήσουμε!!
    Υ.Γ. 70χιλιάρικα απλά γελάω…:P
    Επίσης τι είναι το Alfa Rotary?

  • Philby

    Πάγια άποψη μακριά από τα SUV και δεν πρόκειται να αλλάξω γνώμη επειδή η Stelvio είναι Alfa Romeo!

  • περιμενω το καλοκαιρι να την δω απο κοντα απο καναν ελληναρα να την κυκλοφορει με βουλγαρικες/σκοπιανικες πινακιδες !!!!
    γιατι με τετοια τιμη…δυσκολα να την δουμε εδω με δικες μας !!!!!

    υ.γ αυτη που βλεπουμε στις φωτο..ειναι η βασικη εκδοση ?????

    • antonis

      Οχι αυτή ειναι η first edition.

    • την ειχα για χειροτερη !!!! για βασικη μια χαρα ειναι οποτε !!!
      αλλα γενικα τα αυτοκινητα ανω των 50.000 ευρω..ανεξαρτητου μαρκας…πιστευω εχουν πεθανει στην ελλαδα των μνημονιων….οποτε ”απατη” θα παει……

    • antonis

      Η first edition ειναι ειδική έκδοση με τα 280 ps κ με σχεδόν όλα τα κουτάκια τικαρισμενα κ κάνει 70000. Αυτό εννοείται πλέον τα μόνα καινούργια αυτοκίνητα που βλέπεις ειναι μικρά, οικονομικά. Εξαιρετικα σπάνια βλέπεις ακριβά αυτοκίνητα.

    • antonis

      Επίσης θα εχει κ μια έκδοση αποκλειστικά πισωκίνητο με τον ντίζελ των 180 ίππων που θα ειναι διαθέσιμο στους επόμενους μήνες. Σημερα έγινε η επίσημη παρουσίαση της στελβιο στο st. Moritz..!!

    • fist edition θεωρησα οτι λεμε την βασικη !!!! :-P
      οποτε δεν ειναι ???????

    • apostolos32

      Όχι δεν είναι βασική.Ειδική έκδοση είναι και αυτή.

    • εχουμε καμια φωτο απο την βασικη εκδοση ???

    • apostolos32

      Δεν έχω δει,αλλά την έκδοση first edition την χρησιμοποιεί και η Nissan ως σπέσιαλ έκδοση

    • Τους παραδέχομαι γιατί ειναι ωραίο κόλπο να “ξεγελάς” ετσι καναν αδαή σαν και του λόγου μου !!!! 😝😝

    • apostolos32

      Μπα δεν σε θεωρώ αδαη κρίνοντας από τις αναρτήσεις σου, αλλά δεν γίνεται να γνωρίζουμε και όλες τις ονομασίες των ειδικών εκδόσεων της κάθε αυτοκινητοβιομηχανιας.

    • κανω και χιουμορ !!!! :-D
      αδαης αντε δεν ειμαι εγω….καποιος αλλος ομως που δεν θελει να ασχοληθει και πολυ …μπορει και να την πατησει !!

    • xtra

      οταν φτασει να πληρωσει , θα την καταλαβει την διαφορα ! χεχεχε

      Λογικα , απέξω η πρωτη διαφορα θα ειναι “μπαλονατα” λαστιχα και ζαντουλες

    • antonis
    • καλα σε ασπρο με αυτην την ζαντα…..τρατζικ !! και ξεκιναει απο 70.000 ?????

    • antonis

      Αυτή με τα 70 ειναι η φερστ Έντισιον (2λτ 280 πς βενζίνη), η 2.2 ντίζελ με τα 210 αλογά γύρω στα 58 χιλ κ αναμένεται μια με 180 πς τετρακίνητη κ μια ακομα πιο φθηνή δικίνητη με τα ιδια άλογα ενώ όλες οι εκδόσεις προσφέρονται με το 8αρι αυτόματο.

    • antonis

      Η first edition ηταν η πρώτη έκδοση που άνοιξε τις προπαραγγελίες πριν ένα δυο μήνες περίπου.

    • antonis

      Η first edition ηταν η πρώτη έκδοση που άνοιξε τις προπαραγγελίες πριν ένα δυο μήνες περίπου.

    • a_f_a

      καλά, αυτές που βλεπουμε μπαμπινε θα κάνουν κανα 70+… η απλή θα ειναι απλά τραγέλαφος.
      εσωτερικό καλό, εξωτερικό είπαμε.. σα πολυεστερική κατασκευή ’80ζ φάση.

    • Mika

      Αν τη δεις με τις βασικες μικρες ζαντες, χανει παρα πολυ..

  • cfu

    καλα οκ οτι πουνε,παιρνω ενα Evoque φουλ αν θελω SUV h Land Cruiser αν θελω αληθινό 4χ4,οποτε αντε γεια Stelvio

    • ak156

      Καλα και το Evoque απο 45χλ δεν ξεκιναει…?

    • cfu

      λεω για την εκδοση με τα 70.000 που κανει η stelvio

  • προσωπικα θεωρω ποιο ομορφο σαβ της κατηγοριας το evoque … δεν θα επερνα σαβ αλλα αν κερδιζα το τζοκερ ισως επερνα το evoque … η στελβιο ειναι ομορφη μεσα αλλα εξω δεν λεει και πολλα οπως ολα τα σαβ … στο εξωτερικο θα πουλησει εδω δεν νομιζω …

  • Anestis Genk

    Οι μικρές άλφες στο μέλλον γιοκ; Θα είναι μόνο για τους αρχόντους πλέον;

    • Christos F4

      μονο για αρχοντους, οχι για λινατσες

  • Stelios

    Να την αποκτήσουμε δεν πρόκειται.Τουλάχιστον περιμένουμε test drive απο το autoblog.Νομίζω-αν είναι εφικτό- πως χρειάζεται να ξεκινήσετε να κάνετε και κανένα συγκριτικό test.

  • manowar

    Πολυ <> οι τιμες οπως ηταν αναμενόμενο οι περισσοτεροι θα πανε σε ιαπωνεζικα γιατι ειναι φτηνα..

  • gv

    εχοντες της Ελλαδας και του κοσμου παρακαλω δωστε στην αλφα μια ευκαιρια!
    ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω μερικα πραγματα..
    αυτοι οι καταναλωτες που σκανε 50 με 100 χιλιαρικα και αλλαζουν το αμαξι ανα 5ετια ειναι δυνατον να τους απασχολει τοσο η αξιοπιστια?
    ειναι δυνατον να τους αρεσουν οι νεες αλφα και να τους αποθαρυνει αυτο?
    αντε εδω που οι περισσοτεροι μετραμε τα ευρω μας και κραταμε το αυτοκινητο μας τουλαχιστον 10ετια να φοβηθουμε κατι ιταλικο αλλα οι πλουσιοι αραγε φοβουνται?

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Kάπως ακριβή για τα ελληνικά δεδομένα, λίγοι θα μπορέσουν να την αποκτήσουν… Κούκλα είναι όμως κι εγώ θα την ήθελα…

  • Mika

    Στην Ελλαδα του 2017, εχει ολα τα εχεγγυα για επιτυχια!