Στην έκθεση της Γενεύης η DS θα παρουσιάσει το DS 7 Crossback, ένα νέο crossover που θα πωλείται και στην αγορά της Ευρώπης. Το μοντέλο βασίζεται στην EMP2 πλατφόρμα της PSA και διαθέτει LED φωτιστικά σώματα και στο εσωτερικό του υπάρχουν δερμάτινες επενδύσεις, χρωμιομένα διακοσμητικά και δύο οθόνες 12″, με την μία να λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και την άλλη ως η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.


Το DS 7 Crossback έχει μήκος 4,57 μέτρα, πλάτος 1,89 μέτρα, ύψος 1,62 μέτρα. Κίνηση παίρνει από βενζινοκινητήρες απόδοσης 130, 180 και 225 ίππων και από από δύο κινητήρες πετρελαίου απόδοσης 130 και 180 ίππων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, με την υβριδική E-Tense έκδοση να αποδίδει συνδυαστικά 300 άλογα, με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, να στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Έχει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ, με τις μπαταρίες 13 kWh να φορτίζουν μέσα σε 4,5 ώρες με χρήση απλής οικιακής πρίζας. Το υβριδικό σύνολο συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες 109 ίππων ο καθένας.

Εξοπλίζεται με μια πλειάδα συστημάτων ασφαλείας όπως DS Connected Pilot, Stop & Go Active Cruise Control, DS Park Pilot, DS Night Vision, DS Driver Attention Monitoring, DS Active LED Vision και άλλα. Το DS 7 Crossback τοποθετείται απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3 και τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας, με την DS να ετοιμάζει και δύο ακόμη μικρότερα crossovers, όπως και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Στην αρχή (από 7 Μαρτίου μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2017) θα προσφέρεται και η έκδοση DS Crossback La Premiere η οποία μπορεί να συνδυαστεί με τους κινητήρες BlueHDi 180 και THP 225. Αυτή θα είναι διαθέσιμη σε τρία εξωτερικά χρώματα (γκρι, λευκό και μαύρο) και θα έχει δερμάτινες επενδύσεις σε απόχρωση Art Rubis.

Οι παραδόσεις του DS 7 θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2018 και η επιτυχία του θεωρείται ζωτικής σημασίας για την DS, προκειμένου να πιάσει τους στόχους πωλήσεων που έχει θέσει ως ένα premium brand. Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο Mulhouse στη Γαλλία αλλά και στο εργοστάσιο Shenzhen στην Κίνα.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ελκυστικό, με πολυτελές εσωτερικό. Like!

  • tubano! ena hybrid me 300hp gia mena!

  • Μου θυμίζει λίγο Infinity ειδικά στο πίσω μέρος. Οι -ζωτικής σημασίας- πωλήσεις τους θα εξαρτηθούν από τις τιμές μιας και δεν κάνει αυτό του ουάου που πρέπει για να το προτιμήσει κάποιος απέναντι στον ανταγωνισμό χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι άσχημο ή κακό σαν επιλογή. Ίδωμεν εν καιρώ….

  • Mika

    Εξωτερικα,ειναι μια χαρα,αν κι απο ορισμενες γωνιες, ειδικα πισω, μου θυμιζει Q5…
    To εσωτερικο του δεν ειναι ασχημο, εκτος απο το αθλιο τιμονι ( μα γιατι??) και τη γκουμουτσα 12″ οθονη που θυμιζει Cactus, στο ξεκαρφωτο και το πιο μεγαλο!

    • antonis

      Και λεω δν θα το πει κανεις. “Αουντιζει” παρά πολυ ειδικά η μάσκα μπροστα. Κ η οθόνη όντως ειναι υπερβολικά μεγάλη.

    • Γιώργος Βαρδου

      και πίσω έχει φώτα πάνω και συμπληρωματικά φώτα κάτω στον προφυλακτήρα όπως Audi Q3, Q5, Q7

    • Mika

      Αυτο ειναι εντελως copy paste, μαζι με τον τροπο ανοιγματος του πορτμπαγκαζ!

    • Mika

      Oρισμενα στοιχεια, κανουν μπαμ, ρε συ…Οχι πως ειναι απαραιτητα κακο η καλο,αλλα δεν μπορει να μεινει κι ασχολιαστο!!

    • antonis

      Σίγουρα, δεν ειναι λεπτομέρειες αλλά “πινελιές” που κάνουν μπαμ. Λες κ το έχουν κάνει Κινέζοι με γούστο.?

  • SAMURAI-66

    Χωρις να κραυγαζει στην μορφη του ειναι αυτο που πρεπει να δειχνει με σκοπο να επιβαλλει την παρουσια του στον δυσκολο χωρο των premium προτασεων και μαλλον θα ευχαριστησει τους περισσοτερους.
    Εκει που εχει ξεκαθαρη επικρατηση σε εικονα ειναι το σαλονι με την ιδιαιτερη και αρκουντως πολυτελη οψη του οπως και τα κινητηρια συνολα που το συντροφευουν.
    Πολυ καλη προσπαθεια σαν συνολο!

  • george

    Αναμενόμενο οτι θα είχε τόσο πανέμορφο εσωτερικό.. Καμιά σχέση με τα βαρετά εσωτερικά των premium γερμανικων

    • antonis

      Τι το όμορφο εχει το εσωτερικό; δν εχει κάποιο στοιχείο ντιζάιν πάνω του απλώς πετάξανε μια τεράστιο οθόνη κ αυτο. Πλέον έχουν βρει την εύκολη λύση με τις οθόνες κ δεν προσπαθούν Καν να σχεδιάσουν κατι.

    • george

      Τα πάντα είναι ωραία στο συγκεκριμένο εσωτερικό και έχει πολλά στοιχεία ντιζάιν.. Και δεν ισχύει αυτο που λες ότι πέταξαν μια οθόνη και επαναπαύτηκαν.. Μαζί με το 3008 είναι τα ομορφότερα εσωτερικά που έχω δει.. Δεν προσπαθουν καν να σχεδιασουν κατι λες?? Αυτό οι γερμανοι το κάνουν και ειδικά η Bmw με τα συντηριτικά εσωτερικά τις που έχει το ίδιο εσωτερικό σε όλη τη γκάμα της.. Συγκρινέ το με το χοντροκωμένο, συντηριτικό και άσχημο εσωτερικό της Χ1 η ακόμα και της χ3 που έχουν και έναν ξεπερασμένο πίνακα οργάνων και θα δεις ποιος σχεδιαζει και ποιος οχι.. Μη μιλήσω για Q3 που θυμιζει εσωτερικο 20ετιας η για Q2 που είναι copy paste απο α3.. Η για gla που μοιαζει και είναι και φθηνό ποιοτικά όπως και το Q2 που ούτε ποιότητα δεν εχουν αυτά τα 2.. Τώρα αν δεν σου αρέσουν οι μεγάλες οθόνες πάρε μια Χ1 με την μικροσκοπική της οθόνης που θες μεγενθυτικό φακό για να τη δεις και δεν είναι και αφής

    • antonis

      Φίλε Γιώργο θελω να σου πως ειμαι κατά όλων αυτών των αυτοκινήτων που ανέφερες κ θα αγόραζα οποιοδήποτε αυτοκινητο αρκεί να μην ηταν γερμανικό. Αλλά δν βρίσκω κανενα λόγο να εχεις μια τεράστια πλάσμα τηλεόραση μεσα στο αυτοκινητο σου. Για μένα τουλαχιστον ειναι αντιαισθητικό κ δείχνει προχειροδουλεια..!!

    • Stelios

      Μια απορια.Εαν καποια οθονη χαλασει εκτος εγγυησης γνωριζουμε κοστος;

  • Stelios

    Δεν θα το ελεγα ασχημο αλλα τουναντιον αρκετα συμπαθητικο.
    Μετα ομως την αρνητικη μου εμπειρια με το C4 που κατεχω -και κυριως με το after sales- PSA ποτε ξανα.Η alfa 145 που ειχα φαινοταν τερας αξιοπιστιας μπροστα της και ηταν μαλιστα.

    • mj

      Για πες γιατι έχω συγγενή που ενδιάφερεται.
      Την τωρινή έχεις ;

    • Stelios

      Ναι την τωρινη.Πολλα μηχανικα προβληματα με αστοχιες περιφερειακων εξαρτηματων οπως τεντωτηρα καδενας,αντλιας νερου,θερμοστατη δις,ελαττωματικου πισω αξονα και αλλα που δεν θυμαμαι τωρα.Το αμαξι εχει 43.000χλμ μονο και με τυπικοτατη συντηρηση απο μερους μου

    • mj

      :Ο τι λες τώρα !
      Και την είχα πολύ ψηλά σε εκτίμηση την τωρινή Ψ4.
      Σε κάλυψαν σε εγγύηση ή σε έγδαραν ;

      Καλά δε ρωτάω αν αναγνώρισαν το πρόβλημα.
      Τέτοιο πράγμα δεν υφίσταται στην Ελλάδα.
      Πάντα “χαριστικά” σου φτιάχνουν το αμάξι.

    • Stelios

      Τα περισσοτερα προβληματα παρεμειναν και λυθηκαν εκτος εγγυησης σε εμπιστο γνωστη της μαρκας μηχανικο.
      Η εντοπιση που αποκομισα ηταν πως μετα την απομακρυνση απο το ταμειο ουδεν λαθος δεν αναγνωριζεται.
      Βεβαια ρολο επαιξε και η αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα του συγκεκριμενου dealer.
      Το χειροτερο ειναι αυτην η ασχημη αισθηση που μου εμεινε πως τα χρηματα μου δεν επιασαν τοπο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο και πως οποιαδηποτε στιγμη μπορει να μου παρουσιασει προβλημα.

    • mj

      Ελπίζω να το χαρείς από εδώ και πέρα.
      Δε μου κάνουν εντύπωση αυτά που λες για την αντιμετώπιση, δυστυχώς.

  • ZafMio

    Η αλήθεια είναι ότι αουντίζει αρκετά, αλλά η εκτέλεση είναι εντυπωσιακή!! Ειδικά το εσωτερικό, πολύ ωραίο και διαφορετικό!! Το σχέδιο της πόρτας του χώρου αποσκευών, το έχουν χρησιμοποιήσει και στα Citroen Picasso, πάντως…

  • mj

    Απ’εξω αν μου έκρυβαν τα σήματα θα το πέρναγα για Mitsubishi πάντως.

  • Nikpap

    Που πατε ρε κατακαημενοι να το βαλετε απεναντι σε bmw, audi…μονο αν κοστιζει 30% λιγοτερο…παρολα αυτα ειναι ωραιο μεσα-εξω οπως και ολα τα ds (ειδικα το ds5) . Δυσκολο να ξεπερασει ομως καποιος το οτι ειναι citroen…

  • Christos Dimou

    I like a lot εκτός από το τιμόνι. Ο υπεύθυνος εσωτερικού διακόσμου πρέπει να εκτελεστεί για παραδειγματισμό.