Μετά την διαρροή, η Honda μόλις παρουσίασε επίσημα το νέο Civic Type R, το οποίο κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης.

Η έκδοση παραγωγής της γρήγορης έκδοσης του νέου Civic φέρει πρακτικά αυτούσιο τον εκκεντρικό και κραυγαλέο σχεδιασμό του concept προ-παραγωγής, που είδαμε στην έκθεση του Παρισιού, πριν 5 μήνες.

Η κυκλοφορία του αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη της άνοιξης, με την νέα γενιά του “κόκκινου H” να σε προδιαθέτει για τις “άγριες” προθέσεις του, με το μυώδες αμάξωμα του και τις διάφορες μετατροπές που σύμφωνα με την Honda να “βοηθούν στην αεροδυναμική”. Στο εμπρός μέρος, ξεχωρίζει ο νέος, επιθετικός προφυλακτήρας με το μεγάλο splitter και οι κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ ακριβώς πάνω από το κόκκινο σήμα της εταιρίας στην γρίλια, έχει “ανοίξει” ένας μια νέα εισαγωγή αέρα.

Στο καπό υπάρχει αεραγωγός, για την καλύτερη απαγωγή θερμότητας από τον χώρο του κινητήρα, ενώ στο προφίλ του αυτοκινήτου εντύπωση κάνουν τα φαρδιά και τονισμένα φτερά, εμπρός/πίσω. Στο πίσω μέρος, δύο πράγματα τραβούν τα βλέμματα: ο τεράστιος διαχύτης με τις τρεις, λειτουργικές απολήξεις της εξάτμισης και φυσικά, η επίσης ευμεγέθης αεροτομή. Το πακέτο, στιλιστικά, ολοκληρώνουν οι μαύρου χρώματος 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος, οι οποίες ντύνονται με ελαστικά ContiSportContact, διαστάσεων 245/30. Μέσα τους φωλιάζουν φρένα της Brembo, με τους δίσκους να έχουν διάσταση 350 χλστ. μπροστά, και 305 χλστ. πίσω.

Μηχανικά, το νέο Type R εφοδιάζεται με τον 2,0-λιτρο turbo της προηγούμενης γενιάς, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό, σύστημα i-VTEC, διπλούς εκκεντροφόρους, με την απόδοση του να έχει αυξηθεί και να αποδίδει 320 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.500 μέχρι τις 4.500 σ.α.λ. Ο κόφτης στροφών ενεργοποιείται στις 7.000 σ.α.λ.

Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα, μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, με την εμπρός ανάρτηση να είναι dual-axis, ενώ πίσω υπάρχει πολλαπλών συνδέσμων, με ενεργά αμορτισέρ. Διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, το Comfort, Sport, και +R, που αλλάζουν τις ρυθμίσεις στο τιμόνι, στην απόσβεση των αμορτισέρ, στην απόκριση του πεντάλ του γκαζιού, στο rev matching του κινητήρα, καθώς και στο σύστημα ευστάθειας.

Το αυτοκίνητο είναι κατά 38% πιο στιβαρό σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με τις βελτιώσεις να κατέστησαν δυνατές εξαιτίας της εφαρμογή διαρθρωτικής κόλλας σε όλο το σώμα. Ακόμα, κάνει χρήση χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής για το 14% της δομής του σώματος, με το καπό του Type R να είναι από αλουμίνιο, συμβάλλοντας στη μείωση κατά 16 κιλά του συνολικού βάρους σε σχέση με το προηγούμενο Type R, όντας 7 κιλά λιγότερα από το συμβατικό Civic hatchback.

Η Hοnda αναφέρει ότι θα είναι διαθέσιμο σε ένα επίπεδο εξοπλισμού, το Touring, το οποίο θα διαθέτει κόκκινα καθίσματα, και λεπτομέρειες στο ταμπλό, οθόνη 7 ιντσών, με σύστημα πλοήγησης, και δυνατό ηχοσύστημα 540 watt με 12 ηχεία, καθώς και συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto.

Τέλος, στόχος της Honda με τη νέα γενιά του Civic Type R είναι να πάρει πίσω τον ταχύτερο χρόνο προσθιοκίνητου στο Nurburgring.

  • sergio360

    Απο μεσα ειναι πολυ ωραιο,σπορ βασικα,για αυτον τον σκοπο που βγηκε τελος παντων…Στην συμπεριφορα με ενεργα αμορτισερ,μπλοκε κλπ κλπ θα ειναι πολυ καλο,αλλα….Αλλα απ’εξω ειναι σαν πατημενη παντοφλα.Δεν βλεπεται μιλαμε αυτο το πραγμα…

  • GioKak

    “Hate it” or “Love it” σχεδιασμός!…

    Κάποια στοιχεία τα λατρεύω, σε σχέση με το απερχόμενο, και για κάποια άλλα έχω ένα “γιατί?”, στο μυαλό μου!

    Θα μπορούσε να είναι το 4πορτο coupe της Honda.
    Ένα 4πορτο CRX του 21ου αιώνα!

    Προσωπικά, είμαι στο “Love it”!
    Πιστεύω πως τα hot hatches πρέπει να είναι κραυγαλέα!

  • Κώστας

    Εμαθαν και οι ιαπωνες το dual-axis,να ναι καλα η renault που τους ανοιξε τα ματια και στριβουν,κατα τα άλλα οτι πιο καγκουρικο εχω δει στη ζωη μου και ας ειναι καλο σαν αμαξι

  • Petros K

    Κατευθείαν για Μπουρναζάρα είναι! Από μέσα είναι όμορφο με μόνο αρνητικό το κάπως χοντροκομμένο τιμόνι, τα ενεργά αμορτισέρ και η dual-axis είναι ενδιαφέροντα όπως και το μοτέρ.. Αλλά γενικά δεν βλέπεται, ειδικά η σιδερώστρα από πίσω..

    • DimiE92

      Την απλωστρα την εχουν βαλει επιτηδες, ωστε μολις την βλεπεις να στριβεις τα ματια σου αλλου και να μην προλαβαινεις να δεις τις τρεις μπουκες…χαχαχαχα

  • DimiE92

    20αρες ζαντες σε civic. Τι αλλο θα δουμε? Highlight φυσικα οι τρεις μπουκες. Αντε και στο επομενο με 22αρες και πενταμπουκο

  • Tony T

    ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    ειδικά το πίσω μέρος είναι ο ορισμός της γλυπτικής του κάγκουρα…..

  • Giannisk

    Το αυτοκίνητο του κλαρινογαμπρού. Εντελώς όμως. Πάντως είναι φορτωμένο με τεχνολογία και λογικά θα είναι πύραυλος.

  • Nikolas Karampelas

    Εντυπωσιακό, αν μη τι άλλο.

  • Nikolas Karampelas

    Εντυπωσιακό, αν μη τι άλλο.

  • SAMURAI-66

    Πιστευω οι φωτογραφιες το αδικουν και μονο διπλα του θα εκτιμησεις την μορφη του οπως την τεχνολογια και την δυναμη που κρυβει στα σπλαχνα του.
    Σε καθε περιπτωση απιθανο και μοναδικο οπως καθε type-r…ηρθε για να μεινει και νιωθω πως αυτη την μοναδικη ουρα με της τρεις εξατμησεις πολυ θα την αναζητησουν ομως ελαχιστη θα την δουν!!
    …………https://youtu.be/LrPmCrNZ_TY

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αγριότερο από ποτέ, μ’ αρέσει που έγινε πιο επιθετικό, ειδικά πίσω η αγριάδα του τα σπάει. Μόνο 10 άλογα προστέθηκαν όμως, λίγο μεν αλλά οκ.

  • πιστευω το πιο υπερβολικο με διαφορα στην κατηγορια!!!
    σιγουρα θα πηγαινει ταπα…….
    αλλα δεν ειναι απο τα αυτοκινητα που το ποθεις γιαυτο που δειχνει…..αλλα γιαυτο που ειναι !!!

    • GioKak

      Έτσι δεν λένε και για αυτές που…τις παντρέυεσαι? ;-)

    • διαφωνω !!!! μεχρι να την παντρευτεις τη γυναικα..την ποθεις !!!!!! μετα εχει ο θεος !!!! :-P
      εκτος βεβαια και αν εισαι προικοθηρας !!!!! :-P

    • GioKak

      Well played!!!

  • guest

    εχουν γαμηθει με τον χρονο στο ρινκ….αντι να ανοιξουν τα στραβα τους και να δουν οτι το αμαξι δεν βλεπετε!
    τι να το κανω να ειναι οπλο και να κανει χρονο που δεν θα μπορεσω να τον πετυχω ποτε,οταν την ιδια στιγμη οταν το κλειδωνω δεν θα θελω να γυρισω να το δω????? ευτυχως βελτιωθηκε στο εσωτερικο….

    • GioKak

      Η αισθητική είναι καθαρά υποκειμενική αλλά για το χρόνο στο ‘Ring το TopGear.com γράφει :

      One last thing – the Nurburgring. The outgoing Type R held the FWD
      record for, ooh about five minutes, between the Seat Leon Cupra and Golf
      GTI Clubsport S. “Some competitors are going in a really aggressive
      direction. Taking out the rear-seats, using sticky tyres so they can
      boost the performance on this racetrack,” says Kakinuma-san, coyly. “But
      we didn’t really want to go in that direction. We would rather strike a
      right balance between aggressiveness and comfort to appeal to a broader
      range of customers. That is our approach.”

      * Hideki Kakinuma, Assistant Project Lead for the Type R

      ** Έχει πει κάποια πράγματα και στο αγγλικό autocar.

    • crazyfrog

      η αισθητικη ειναι υποκειμενικη μεχρι ενα οριο.απο εκει και περα το ασχημο ειναι ασχημο με οση σαλτσα και αν το πασαρεις.

    • GioKak

      Εγώ ξέρω ότι ακόμη και τα ασχημότερα αυτοκίνητα του κόσμου, πούλησαν!
      Κάποια, μάλιστα, πούλησαν και καλά!

      Κι αυτό το Type-R δεν πιστεύω πως θα μπει στην κατηγορία των ασχημότερων αυτοκινήτων ever…
      Απ’ όσα διαβάζω, μόνο το πίσω μέρος είναι δίσπεπτο αισθητικά για τους πολλούς, όχι ολόκληρο το αυτοκίνητο!

    • crazyfrog

      το θεμα δεν ειναι αν θα πουλησει.το θεμα ειναι οτι θα πουλουσε παραπανω αν ηταν και ομορφο.τελος παντων δεν ειναι και τογιοτα :P

    • guest

      για να το θεσω αλλιως….προτιμω να εχω αυτοκινητο το οποιο μου αρεσει εμφανισιακα και δεν ειναι γρηγορο απο ενα αυτοκινητο το οποιο ειναι πολυ γρηγορο αλλα ειναι ιδιο με suzuki escudo! ωραιο μπροστα….μαλλον ευπτεπτο για την ακριβεια, αλλα ασχημο πισω! θα μου πεις μα χρειαζονται και οι αεροτομες,και τα splitter και οι διαχυτες……χρειαζονται οχι τοσο ομως, οσο κανει να φαινεται η honda!
      απλα εχει μεριδιο απο την πιτα με την δικη της αισθητικη…που ειτε το αγοραζεις ειτε οχι! οποτε μαλλον απανταω μονος μου στο ερωτημα οτι αν ηταν πιο διακριτικο,πιο low profile δεν θα πουλαγε τοσες μοναδες οσο τωρα διοτι θα πηγαινες καπου αλλου…vw,renault,opel,κλπ κλπ

  • ούτε τα έβο ήταν όμορφα, αλλά ποιός ασχολιόταν; το θέμα είναι να ράβει. να είναι καλά στημένο, να μπορείς να το αξιοποιήσεις χωρίς να σκοτωθείς.
    φυσικά εδώ στην ελλάδα θα κοστίζει κανά 80αρι χιλιάρικα χωρίς μεταλλικό, οπότε προστίθεται στο μεγάλο μου άλμπουμ των καλών αυτοκινήτων που δε μπόρεσα ποτέ να αγοράσω.

    • να με συμπαθας αλλα τα EVO ηταν ομορφα !!!!!
      για τα WRX να το δεχτω……
      αλλα αυτα ειχαν την δικαιολογια των ”rally replica” !!! https://uploads.disquscdn.com/images/ea4eb7e2edab6b929b176905776c1e5f41fa36d7cbac514689bc7ff9e5d5fef4.jpg

    • GioKak

      Συμπάθα με κι εσύ αλλά αν δεν τα γνώριζα, θα σήκωνα το χέρι για να ζητήσω κούρσα! :P

    • Όταν η δουλειά γίνετε απόλαυση !!!! ????

    • μάλλον έχουμε άλλα γούστα. τα σούμπι με τον αεραγωγό στο καπώ τα λατρεύω εμφανισιακά. τα έβο τα λάτρευα γιατί ήταν ξυράφια όχι για το λουκ τους. (έβο με κλειστά μάτια βέβαια ως επιλογή, εκτός και αν βάλεις στην εξίσωση το χατσμπακ sti)

    • το στρογγυλοφαναρο το wrx….απλα για τα γουστα μου εμετικο !!! :-D

    • και αυτό μου άρεσε! άσε, είμαι ιδιόρρυθμος σε αυτά.

  • vaggscoobys

    Τρέλα!!! :O

  • bravakias

    Πολύ “βαβούρα” στη σχεδίαση, μεχρι και καγκουριά θα έλεγα. Ειναι περιεργη η σχεδίαση, ισως απο κοντά να δειχνει αλλιώς

  • Mrdesperado32

    πολυ αλητικο το εργαλειο.ετσι πρεπει να ναι τα χοτ χατς.θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε.γερασαν μαλλον καποιοι και εχουνε ξεχασει πως πρεπει να ναι αυτα τα αμαξια.για το κοινο που στοχευει ειναι οτι πρεπει.απ το να το παρεις το απλο civic και να το πας στον tuner τη γειτονιας και να στο κανει κωλο ασκοπα με αεροτομες κλπ στο δινει η χοντα εργοστασιακο και το σηματινοτερο οτι ολα αυτα τα αεροδυναμικα βοηθηματα ειναι ολα ενεργα και δουλευουν.αλλες εταιρεις ξηλωνουν τα αμαξια τους για να βγαλουν τα αλογα η πετανε τετρκινηση μπας και ισιωσει και η χοντα στο δινει πιστολι ετοιμο χωρις να χρειαστει να ριξεις ουτε ευρω για να μπεις σε πιστα.δεν ειναι αμαξι της σειρας εχει πεσει δουλεια και πονος για να ραβει τους παντες εκει που πρεπει.χωρις ξεβρακωματα χωρις τιποτα

    • oταν λεμε για αλητεια και χοτ χατς..σκεφτομαι το FOCUS RS Mk2 !!!
      αλλο να εισαι αλητης….αλλο καγκουρας !!

    • Mrdesperado32

      γτ αυτο δεν ειχε φτερουγες και ψευτικους αεραγωγους και ποδιες και και και?εχετε αλλοιωσει την εννοια του καγκουρα.καγκουρας ειναι αυτος που παιρνει το πολο της θειας του μ 60 αλογα και του βαζει αεροτομες αυτοκολλητα σπαρκο καθισματα με ζωνες ζαντα να γλυφει το θολο και εξατμιση απο σωληνα ποτισματος.εδω ειναι αμαξι 300 και αλογα με ενα διαφορικο μπροστα και χειροκινητο κιβωτιο.ολα αυτα που του βαλε η χοντα τα βαλε για καποιο λογο.για να μπαινει στην πιστα και να αναγκαζεις τους αλλους να ξεβρακωνουν τα αμαξια τους μπας και μπουν μπροστα.αν δε θες τετοιο αμαξι παιρνεις ενα απλο σιβικ η κατι αλλο απ τον ανταγωνισμο.δε θα σκαγα 40.000 να παρω ενα γκολφ με 300 αλογα και να μη δειχνει τοσα.ειμαι της παλιας σχολης και απεχθανομαι τις φωτοτυπιες.

    • o καγκουρας ειναι μια ευρεια εννοια !!
      το οτι ειναι κατι λειτουργικο..δεν σημαινει οτι το κανει και καλαισθητο !!!

    • Mrdesperado32

      το καλαισθητο ειναι παντα υποκειμενικο.προτιμω κατι υπερβολικο αλλα να ξεχωριζει απ τις απλες του εκδοσεις παρα να μη μπορω να τα ξεχωρισω..για μενα ασχημο θεωρειται αυτο που εσεις αποκαλειτε “αδιαφορο”.το χοντα δε βγηκε για να κατεβει σε πασαρελα.ειναι type r κια το δειχνει

    • δηλαδη αυτο το TYPE R να υποθεσω δεν σου αρεσε….ηταν αδιαφορο ασχημο για τα γουστα σου ???
      δεν λεμε να κατεβαινουν πασαρελα…..αλλα να βλεποντε λιγο !!! παω πασο αμα το θελεις μονο για να γραφεις χρονους….τοτε εχεις δικιο να μην σε ενδιαφερει για το πως δειχνει ! https://uploads.disquscdn.com/images/95e951097b22fd7974bcc2915c07da5a31781a5333c234e12028c0c49c8a5603.jpg

    • Mrdesperado32

      ναι αυτο το type r δεν ειναι ομορφο.το επομενο ομως ηταν πανεμορφο.αλλα αυτο εστριβε ενω το αλλο υπεστρεφε σα τρελο.αν διαλεγα ενα απο τα 2 θα επαιρνα το πρωτο αν και πιο ασχημο.κανενα χατςμπακ για μενα δε μπορει να ειναι ομορφο με την κλασσικη εννοια λογω μηκους που περιοριζει τους σχεδιαστες.η ομορφια φαινεται σε μακρια κουπε-σενταν οπου εκει μπορει να υπαρξει αρμονια και δεν κοβεται αποτομα ο κωλος.το γρηγορα χατς τα παιρνεις για να βγαζεις τα γουστα σου.να χει τις μπακετιες του μεσα αψογο χειροκινητο και να ξεχωριζει απ τις απλες εκδοσεις.το νεο ταπερ τα εχει ολα αυτα και αν ειναι οσο καλο ηταν το προηγουμενο ανετα το επαιρνα απο ενα γκολφ-λεον

    • Mika

      Γιατ τους Χοντακηδες, απ αυτα που διαβαζω σε FB και Φορουμς, αυτο ειναι το καλυτερο TypeR ever!!

    • και γω γιαυτο το ποσταρα!!! ολα τα TYPE R….που τα λεμε σκληροπυρινικα ηταν ιδια με τα απλα……το θεμα αρχισε να ”χαλαει” με το προηγουμενο και τωρα με αυτο !!!!

  • Vwscirocco

    Δεν είναι κακό τελικά….

  • Αννίβας

    Παλιά σου έλεγαν οι μηχανικοί: “αυτό μπορο΄υμε να κατασκευάσουμε πουλήστε το!!!”
    Μετά σου έλεγαν οι μάνατζερ: ” αυτό μπορούμε να πουλήσουμε φτιάξτε το!!!”
    Σε αυτό είπαν: “Αυτό θα παιζει στο The Fast and the Furious 68798684879878612” σχεδιάστε το!!!
    Μαζί με την τρίτη εξάτμιση και την αεροτομή ένας ενισχυτής 5000 βατ και δύο γουφερ για να παίζουν τέρμα.
    Κρίμα στους μηχανικούς που έκαναν τόσο καλή δουλειά.

  • Soko

    πολύ δυνατό και ωραία λίγο το πίσω μέρος με χαλάει άλλα αν δεν το δω από κοντά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος

  • Sciroccakias

    Ξερνάω από τα μάτια

  • Fonis

    Για έναν διεστραμμένο λόγο,μ’αρέσει !

  • αυτό που κυκλοφορεί τώρα γιατί το βγάλανε; δηλαδή σκέφτηκαν: “να βγάλουμε το υπάρχον στην παραγωγή και σε έξι μήνες να ταράξουμε τον κόσμο με peaks του ερχόμενου type r που θα είναι καλύτερο, με πιο σοφιστικέ ανάρτηση, με πιο πολλά καλούδια, με πιο πολλά φτερά, με το ίδιο μοτέρ, οπότε όσοι πήγαν και αγόρασαν το τωρινό θα τραβάνε τα μαλλιά τους! DERP!” εκτός και αν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ είναι αυτοί που φτιάχνουν και το μοτέρ χόντα της f1, οπότε και δικαιολογείται.

    • Mika

      Αυτο με τη προηγουμενη γενια πια του TypeR ειναι αυτογκολ για τη Honda…Aργησε τοσο πολυ να το εξελιξει και να το παρουσιασει και μεσα σε 2 περιπου χρονια, βγαζει το διαδοχο..Ανεξηγητο…Χωρις λογικη…

    • ρε φίλε δηλαδή αυτά θα τα διδάσκουν στα πανεπιστήμια στο μέλλον ως παράδειγμα προς αποφυγή.

  • Mika

    Εχω δηλωσει πως το προηγουμενο πια TypeR, μ αρεσει ειλικρινα.Μ αρεσει η καγκουριλα του κι οι ακμες του, αλλα πιο πολυ επειδη επιτελους εγινε turbo και προσφερει ΚΑΙ επιδοσεις, οχι πια στριγγλισματα στον κοφτη χωρις να μπορει να ακολουθει τον ανταγωνισμο!!Οκ, θα ηταν και αστειο να κυκλοφορει ετσι με 200-220 αλογα κατω απο το καπω.
    Αυτο που βλεπω στις φωτος, συμπαθατε με αλλα νομιζω μαλακωσε αρκετα..Και εμφανισιακα εχει στρογγυλεψει, δειτε απλως τους μπροστινους προφυλακτηρες και τα μπροστινα φτερα,και συγκρινετε τα με του τωρινου…Το πισω μερος ειναι οντως χειροτερο, και προτιμω τις τετραμπουκες απο τις τρεις χαριτες,αλλα και τα φωτα του παλιου….
    Αλλα και στο εσωτερικο,αν εξαιρεσετε τις καθισματαρες, που και αυτες φλωρεψαν αρκετα στη περιοχη των ωμων σε σχεση με το παλιο, το υπολοιπο εσωτερικο ειναι πιο soft στο ματι…Πιο μαλθακο.Πιο αποδεκτο..
    Πιστευω πως η νεα γενια, στο συνολο της, θα ειναι πιο αρεστη στο κοινο, απο την προηγουμενη, χωρις να ισχυριστει κανεις οτι φλωρεψε, αλλα ακομα κι αν ειναι πολυ καλυτερη σε στησιμο η επιδοσεις, δωστε μου ενα απο τα περασμενα, ειδικα αν εχει πεσει και η τιμη του!!!
    :-)))

    • Το θέμα είναι ότι δεν παίζουν μεταχειρισμένα τέτοιου τύπου στην ελλάδα πλέον…. :(
      Εισαγωγή δε συμφέρει να το φέρεις, έχουμε πέσει σε τοίχο!
      Και να πω και την αμαρτία μου, και το τρέχον και το ερχόμενο μου αρέσουν ακριβώς γιατί είναι εξώφθαλμα υπερβολικά. Θέλει και λίγη ανατροπή η κατάσταση για να έχει ενδιαφέρον.

    • Mika

      Eτσι ακριβως, μονο αν φανεις τυχερος και εχει ξεμεινει καπου κανενα…Αλλιως υπαρχει παντα και το Focus RS!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μ’ αρέσει άγρια, είναι αγριότερο από ποτέ!