Ένα από τα μεγαλύτερα «αγκάθια» της Mercedes την περασμένη σεζόν ήταν οι εκκινήσεις. Οι αυστηρότεροι κανονισμοί σχετικά με τη βοήθεια των μηχανικών δυσκόλεψαν κυρίως τον Lewis Hamilton, που έχασε κάποιες θέσεις σε μερικούς αγώνες. Οι φετινοί κανονισμοί είναι ακόμα πιο αυστηροί και αφήνουν στην ουσία τους μηχανικούς απ’ έξω, αλλά η Mercedes έχει ετοιμάσει τη δική της πρόταση.


Πλέον, οι χαρτογραφήσεις για ένα αρκετά μεγάλο παράθυρο του «sweet spot» του συμπλέκτη δε θα υπάρχουν, συνεπώς οι οδηγοί θα πρέπει να είναι πολύ περισσότερο ακριβείς για την καλύτερη δυνατή εκκίνηση. Η Mercedes άλλαξε εντελώς τον σχεδιασμό των paddles του συμπλέκτη, εκεί όπου βλέπουμε δύο υποδοχές για τα δάχτυλα του οδηγού.

Έτσι, το paddle είναι πλέον πολύ πιο μεγάλο και αυτό δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς να το ελέγχουν καλύτερα, παίρνοντας ταυτόχρονα καλύτερη αίσθηση, για την εύρεση του σημείου που θα προσφέρει το λιγότερο δυνατό σπινάρισμα.

  • Mika

    Αttention to the slightest detail!

  • Mitsos Ribopaido

    Πατεντιά αλα ελλάς μου κάνει αυτό…

  • F1fan

    H αχιλλειος πτερνα της Merc εδω κι 2 χρονια(τουλαχιστον).Σε κατι ασχετο τωρα,με Internet 4,40 mgbs,υπαρχει πιθανοτητα να λειτουργει το acestream???Κι εχει καποιος δοκιμασει το Cosmote TV GO σε Laptop,λεει κατι ή μαπα?

  • Rebel

    Μόνο σε μένα ήρθε στο μυαλό το άσμα του ΛΕΠΑ “Βρήκες το ευαίσθητο σημείο μου & αυτό είναι μείον μου …”;;;; ????