Αρκετά ορεξάτος και καθόλου φειδωλός ήταν ο Bernie Ecclestone για τους νέους ιδιοκτήτες της F1, στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη από τότε που εκδιώχθηκε από την Liberty Media.

Ο 86-χρονος Βρετανός έκανε σαφές ότι δεν εντυπωσιάστηκε από τις δηλώσεις του νέου ιδιοκτησιακού καθεστώτος, ότι η F1 δεν λειτουργούσε καλά τα τελευταία χρόνια, λέγοντας:

Νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι συγκεχυμένοι λίγο. Αυτοί σκέφτηκαν και είπαν, και ο Chase έχει πει, ότι δεν έκανα πολύ καλή δουλειά τα τελευταία τρία χρόνια. Εγώ θεωρώ ότι είχα κάνει, η CVC θεωρεί ότι είχα κάνει, και κατάφερα να παράγω έσοδα 1,5 δις ανά έτος, κάτι που έκανε τις μετοχές τους να αξίζουν πολλά χρήματα. Ίσως αν είχα κάνει μια κακή δουλειά οι τύποι θα μπορούσαν να είχαν αγοράσει τις μετοχές φθηνότερα.

Όταν ο Bernie ρωτήθηκε αν θα μπορούσε να πετάξει έξω το διευθυντή μιας επιχείρησης που μόλις αγόρασε, είπε:

Μάλλον όχι. Θα τους ζητούσα να συνεργαστούν μαζί μου για λίγο ακόμα, να περιμένουν για ένα χρόνο και στη συνέχεια να πουν “Δούλεψε, ή δεν δούλεψε”. “Δεν δούλεψε; Λυπούμαστε, αλλά θα πρέπει να φύγετε” ή οτιδήποτε άλλο.

Αλλά, προφανώς, διαφορετικοί άνθρωποι λειτουργούν τις επιχειρήσεις με διαφορετικό τρόπο. Νομίζω ότι αυτός είναι πάνω κάτω ο τρόπος που λειτουργούν οι αμερικανικές εταιρείες. Ας είμαστε απολύτως λογικοί, αγόρασαν το αυτοκίνητο, ήθελαν να το οδηγήσουν.

Κλείνοντας, ο Ecclestone είπε ότι ήθελε να παρευρεθεί στους μισούς φετινούς αγώνες, αλλά παραδέχτηκε ότι δεν ξέρει τι σημαίνει ο νέος τίτλος του ως επίτιμος πρόεδρος:

Δεν ξέρω τι είναι. Δεν έχω ιδέα. Ίσως θα ήθελα κάποιους κανόνες και κανονισμούς, ώστε να ξέρω τι μπορώ να κάνω και τι όχι.

  • Gestione Sportiv@

    Οτιδήποτε μπορεί να ειπωθεί για τον Ecclestone σχετικά με την εικόνα της F1 και αναφέρομαι συγκεκριμένα, γύρω από το ασιατικό προφίλ που τις είχε δώσει την τελευταία δεκαετία, αλλά δεν μπορεί να τον κατηγορεί σχετικά με την επιτυχία στον οικονομικό τομέα.
    Αν δούμε τον “οργανισμό” F1 και το τι κέρδη αποφέρει από χορηγούς, τηλεθεάσεις, εισιτήρια και παράβολα συμμετοχών από τις πίστες που γίνονται τα GP, τότε θα καταλάβουμε πως η επιτυχία του είναι τεράστια.
    Πάντως, τα τελευταία χρόνια, όταν και είχαμε την μεγαλύτερη αλλαγή στους κανονισμούς της F1 με την εισαγωγή των PU V6 1,6L, ο Βρετανός ήταν ο μοναδικός που εξέφρασε τις αντιθέσεις του στο θέμα αυτό, αλλά τα κολλήματα του Jean Todt και η “λευκή πετσέτα” του Luca di Montezemolo ήταν οι αιτίες για αυτή την τραγική αλλαγή, η οποία θα μας ταλαιπωρεί για πολλά πολλά χρόνια.

  • ρωτα τον Μητσοτακη αυτος ξερει .. και ζει ακομα …

  • ”αλλά παραδέχτηκε ότι δεν ξέρει τι σημαίνει ο νέος τίτλος του ως επίτιμος πρόεδρος”

    τι σημαινει ??? θα κανεις βολτες παντου……θα τρως τζαμπα…….θα δινεις καμια συνεντευξη…..θα σε ακουει ο κοσμος….αλλα τα μεγαλα κεφαλια θα σε εχουν γραμμενο στα @@ τους !!!!!

  • Mika

    Θιχτηκε γιατι σου λεει σας τη πουλησα κι εβγαλα καλο μεροκαματο!! :p
    Aν δεν ειχα κανει καλη δουλεια, θα την παιρνατε φτηνοτερα, αρα εγω σας επιασα κωτσους…Υπο αυτο το πρισμα, ο απεθαντος εχει ενα δικιο, πως να το κανουμε!!!
    Μπερνι, γερα, μη μασας!!!

  • Spider

    Η μεγαλύτερη μορφή της formula 1.

    • η μεγαλυτερη μορφη δεν ξερω αν ειναι…….αλλα σιγουρα ειναι η αιτια που η F1 εχει φτασει σημερα σε αυτο το κορυφαιο επιπεδο !!

  • επετζικ

    Μια απ’ τις μεγαλύτερες μορφές του αθλήματος τα τελευταία 40 χρόνια κατά την γνώμη μου. Ισάξιοι του σε προσφορά θεωρώ πως είναι και ο Patrick Head και Νιουι καθένας από το δικό του πόστο.
    Όλα τα υπόλοιπα είναι να ‘χαμε να λέγαμε.

  • Γιάννης

    Όπως καταλάβατε, πολύ απλά ο μπαρμπα-Μπεν μας λέει ότι η «επιτυχία» του βασίζεται στο γεγονός ότι έφερε περισσότερα έσοδα.
    Και αυτό οφείλεται αποκλειστικά στο «ασιατικό άνοιγμα», όπου ο κόσμος εκεί πήγε να δει τη F1, έστω και σε αυτό το χάλι που είναι σήμερα, αφού ποτέ τους δεν την είχαν δει.
    Εάν δούμε την ανταπόκριση στις «παραδοσιακές» χώρες που φιλοξενούν αγώνες, όπου εκεί το κοινό είναι «εκπαιδευμένο» και έχει απαιτήσεις, εκεί τα πράγματα ήταν απλά τραγικά.
    Φυσικά δεν πρέπει να παραβλέπουμε την ευθύνη και των ομάδων σε αυτό το χάλι που μας σερβίρουν εδώ και χρόνια. Ο ένας και μοναδικός προμηθευτής ελαστικών, ο περιορισμός στον αριθμό των κινητήρων, των κιβωτίων ταχυτήτων κλπ, ο περιορισμός των δοκιμών, τα tokens στην εξέλιξη των κινητήρων κλπ, είναι πράγματα που ζήτησαν οι ίδιες οι ομάδες για να μειώσουν το κόστος λειτουργίας τους.
    Αυτά φυσικά έχουν και συνέπειες στην εξέλιξη, και κατ’ επέκταση στον ανταγωνισμό και το θέαμα, κάτι που χειροτέρεψε και με την απαγόρευση σχεδόν κάθε καινοτομίας εδώ και χρόνια (διπλός διαχύτης, αντίβαρα στις αναρτήσεις, ελαστικές αεροτομές, F-duct κλπ).
    Συνεπώς, σαφώς και ο μπαρμπα-Μπεν έχει ευθύνες, όμως ανάλογες ευθύνες έχουν και ΟΛΕΣ οι ομάδες.

    • Bill BlackJack

      Άμα γεια σου