Εργαστήριο Καινοτομίας από την Nissan

Σχετικά άρθρα

Σε συνεργασία με φορείς που προωθούν το μοντέλο start-up, το Εργαστήριο Καινοτομίας της Nissan (Nissan Innovation Lab) επιδιώκει να προσελκύσει συνεργασία με καινοτόμες start-ups επιχειρήσεις από όλη την Ευρώπη. Η Nissan θα συνεργαστεί με 50 συνεργάτες, όπου και θα δοθεί έμφαση στις δραστηριότητες της μάρκας που σχετίζονται με την ενέργεια. Οι 50 συνεργάτες αποτελούν έναν “επιταχυντή”, καθοδηγούμενοι από 50 επιτυχημένους επιχειρηματίες, που σκοπό έχουν να βοηθήσουν τους νέους επιχειρηματίες να αναπτυχθούν γρήγορα και σε εύρος. Επιπλέον, η συνεργασία με άλλους “επιταχυντές” όπως η NUMA, θα επικεντρωθεί σε άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Το εργαστήριο θα προσφέρει στις start-ups την ευκαιρία να συνεργαστούν με τη Nissan, ενώ παράλληλα θα αποτελέσει τον κόμβο για την “ρίψη” πρωτότυπων, καινοτόμων ιδεών, όπως και τον χώρο καθοδήγησης προς το τελικό αποτέλεσμα. Για την λειτουργία και υποστήριξη του Εργαστηρίου Καινοτομίας, η Nissan θα παρέχει αποκλειστικό προσωπικό που θα αφοσιώνεται στα έργα καινοτομίας που θα αναπτυχθούν εκεί.

Σχολιάζοντας την έναρξη του Innovation Lab, o Paul Willcox, Πρόεδρος της Nissan Europe είπε:

Στη Nissan, συνεχώς στοχεύουμε στην κορυφή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας, ως βασικά στοιχεία των δραστηριοτήτων μας. Η έναρξη του εργαστηρίου μας για την Καινοτομία, επεκτείνει αυτή τη δέσμευση εδώ στο Παρίσι, αλλά και με τη δυναμική επιχειρηματική κοινότητα σε όλη την Ευρώπη. Με αυτό το νέο κόμβο καινοτομίας, θα έχουμε ένα ειδικό χώρο και μια μοναδική πλατφόρμα που θα προσελκύει και θα “ξεθάβει” καινοτόμες ιδέες τόσο εντός, όσο και εκτός των δραστηριοτήτων μας.

Μετά το Παρίσι, η Nissan σκοπεύει να ανοίξει και άλλα Εργαστήρια Καινοτομίας, σε διάφορες Ευρωπαϊκές πόλεις.

Και στην Ελλάδα, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στηρίζει με το GENERATION N, ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους. Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια GENERATION N αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Nissan μειώνει τις εκτιμήσεις κερδών της

Η Nissan μείωσε κατά 14,5% τις εκτιμήσεις για τα ετήσια λειτουργικά της κέρδη της, επικαλούμενη χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις αυτοκινήτων λόγω "γήρανσης" των...

Επίσημο: Nissan Qashqai facelift

Έχουν περάσει τρία χρόνια από το εμπορικό λανσάρισμα της τρίτης γενιάς του Qashqai και σήμερα η Nissan αποκάλυψε το facellit του δημοφιλέστατου ιαπωνικού μοντέλου,...