Η Alfa Romeo ανακοίνωσε την προσθήκη δύο ακόμη κινητήρων στη διαθέσιμη γκάμα της Stelvio. Πρόκειται για τον 2,2-λίτρων Diesel απόδοσης 180 ίππων με 450 Nm ροπής και τον 2.0-λίτρων Turbo βενζίνης απόδοσης 200 ίππων με 330 Nm ροπής.


O 2.2-λίτρων Diesel κινητήρας είναι αλουμινένιος συνδυάζεται με αυτόματο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει τη κίνηση στους πίσω τροχούς. Με τον συγκεκριμένο κινητήρα το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.604 κιλά, έχοντας μέση κατανάλωση 4,7 λίτρα/100 χλμ και 124 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Ο κινητήρας κάνει χρήση της τελευταίας γενιάς του συστήματος ψεκασμού MultiJet II με Injection Rate Shaping (IRS) που μπορεί να διαχειριστεί πιέσεις έως και 2.000 bar. Η τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας ελέγχεται ηλεκτρονικά, με την Stelvio όταν εξοπλίζεται με τον συγκεκριμένο κινητήρα να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα

Ο 2,0-λιτρος turbo κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται και αυτός με το αυτόματο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αλλά η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς. Και αυτός είναι αλουμινένιος, έχοντας carbon άξονα μετάδοσης της κίνησης. Διαθέτει “2-in-1” turbo με αντλία υψηλής πίεσης 200 bar και το σύστημα MultiAir. Με τον συγκεκριμένο κινητήρα, η Alfa Romeo Stelvio κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 215 χλμ/ώρα.

Παράλληλα η Alfa Romeo ανακοίνωσε την προσθήκη ενός νέου σοκολατί χρώματος για το εσωτερικό, αλλά και ενός σπορ συνδυασμού με αλουμινένια στοιχεία, μαύρες λεπτομέρειες, δερμάτινο τιμόνι και θερμαινόμενα σπορ καθίσματα με μνήμες και 6 ηλεκτρικές ρυθμίσεις.

Στην Ελλάδα προσφέρεται από σήμερα μόνο ο 2,2-λίτρων κινητήρας πετρελαίου με τιμή τις 54.000 ευρώ.

  • ak156

    Η αλφα εχει γινει απροσιτη πλεον για πολλους κυριως λογο τιμης…παρόλα αυτά ειδα την stelvio στην autoone και ειναι κατι παραπανω απο κουκλα. Οχι ομως 70χλ ρε μαρτσιονε…

  • AKHS

    Και άλλεs επιλογέs κινητήρwν σε 2.0 κυβικά αλλά σε μικρότερου κυβισμού κινητήρεs δεν θα βγουν γιατί δεν θα βγουν κατά τα άλλα πολύ όμορφη η στέλβιο.

  • Anestis Genk

    Τα identity politics στα αμάξια χάλασαν πολύ κόσμο. Η AR και η Lancia βγάζαν απ’όλα. Ήταν ταυτόχρονα ανταγωνιστές και της FIAT και της Ferrari. Τώρα όμως τα φτηνά είναι FIAT τα ακριβά Maserati και τα σπορ Ferrari και έτσι δεν υπάρχει χώρος για AR και Lancia.