Η Bugatti είναι μια εταιρεία που εξαρχής ήταν η ακριβότερη των ακριβών, αν και δεν έχω συγκρίνει προπολεμικούς τιμοκαταλόγους. Αυτή που βλέπεις εδώ είναι μια Bugatti Type 49 roadster του 1932 και στην εποχή της φαντάζομαι θα ήταν το ίδιο ποθητή και εντυπωσιακή με τις σημερινές Bugatti. Είναι η τελευταία της γενιάς των 8κύλινδρων σε σειρά με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής, που είχαν ξεκινήσει το 1922 με την δίλιτρη Type 30 και έφτασαν με την 3,3 λίτρων Type 49 ως το 1934.

Ο τριβάλβιδος κινητήρας με μονό καρμπυρατέρ της Schebler αποδίδει 85 ίππους, ικανούς να εξασφαλίσουν τελική ταχύτητα 137 χλμ/ώρα. Η Type 49 παρήχθη σε 470 μονάδες από το 1930 ως το 1934 και η συγκεκριμένη είναι αρκετά σπάνια μιας και είναι η ανοιχτή roadster έκδοση δια χειρός του παριζιάνου “καρροτσερίστα” Henri Labourdette. Δυστυχώς για τους σκληροπυρηνικούς συλλέκτες είναι ανακατασκευασμένη, αλλά η ποιότητα της δουλειάς που έχει γίνει είναι απαράμιλλη. Φυσικά υπάρχουν όλα τα πιστοποιητικά και ο ιδιοκτήτης της που την κατέχει από το 1995 σκοπεύει να την αποχωριστεί ελπίζοντας πως θα πιάσει σχεδόν ένα εκατομμύριο δολάρια στην δημοπρασία που διοργανώνει ο οίκος Bohnams στις 4 Ιουνίου στο Greenwich του Connecticut (ΗΠΑ). Ο στόχος του ενός εκατομμυρίου είναι δύσκολος αλλά όχι ανέφικτος, μιας και η τελευταία Type 49 που πωλήθηκε πριν λίγο καιρό από τον οίκο RM Sotheby’s στο Scottsdale, έπιασε 852.500 δολάρια.

Όσοι πάλι θέλουν κάτι πιο σύγχρονο σε αυτά τα λεφτά, αλλά να είναι Bugatti, η λύση είναι ΕΒ110, μιας και οι τιμές των Veyron ακόμα κρατιούνται πάνω από το εκατομμύριο.

  • Mika

    Not bad at all, I would say!!!

  • 1.000.000 για να παρω 130ps ???
    ασε….παιρνω καλυτερα punto mk1 cabrio με engine swap απο το GT….και καθαρισα !!!!
    kai cabrio….και πιο γρηγορος με τα ιδια αλογα !!!! και στην τραπεζα 997.500 !!!!! :-D

    • Anestis Genk

      85 άλογα έχει, σαν να λέμε Hyundai Accent 1.3, που είναι και SOHC τριβάλβιδο όπως και η εικονιζόμενη bugatti!

    • Anestis Genk

      85 άλογα έχει, σαν να λέμε Hyundai Accent 1.3, που είναι και SOHC τριβάλβιδο όπως και η εικονιζόμενη bugatti!

    • χα !! σωστα!! μπερδεψα την τελικη με τα αλογα !!!! :-P
      οποτε 998.800 ευρω στην τραπεζα…αφου δεν θα χρειαστει η πουνταρα να αλλαξεις μοτερ !!!!

  • Giorgos Papaspyros

    “Όσοι πάλι θέλουν κάτι πιο σύγχρονο σε αυτά τα λεφτά, αλλά να είναι Bugatti, η λύση είναι ΕΒ110…”

    Εδώ γελάνε.
    Συγκρίνεται η Bugatti Type 49 roadster του 1932 με την ιστορικότητα και την αυθεντικότητα Bugatti που έχει
    με το κακέκτυπο EB110 που κατασκευάστηκε από έναν τύπο που δεν είχε ουδεμία σχέση με την εταιρεία Bugatti αλλά μετά από δεκαετές χρησιμοποίησε τα δικαιώματα που εξαγόρασε για να κολλάει πάνω το σήμα της.
    ΟΚ όπως το βλέπει κανείς,
    αλλά Bugatti δε γίνεσαι, είσαι.