Ένα από τα βασικότερα προβλήματα στα περσινά ελαστικά της Pirelli ήταν τα βρόχινα και τα ενδιάμεσα, με τους οδηγούς να έχουν παράπονα για την πρόσφυση που προσφέρουν. Φέτος, οι αλλαγές στα ελαστικά ήταν μεγάλες, καθώς απέκτησαν 25% περισσότερο πλάτος, προκειμένου να αυξηθεί η μηχανική πρόσφυση. Με την ευκαιρία, λοιπόν, η Pirelli έκανε μερικές αλλαγές στις γόμες, τόσο στα slicks ελαστικά, όσο στα ενδιάμεσα και στα βρόχινα.

Στην Αυστραλία, χρησιμοποιήθηκαν μόνο τα στεγνά ελαστικά, όμως σήμερα ήταν η ευκαιρία για την πρώτη ουσιαστικά δοκιμή των ενδιάμεσων και των βρόχινων. Με την ορατότητα να είναι πολύ κακή, μόνο το FP1 διεξήχθη, εκεί όπου ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με την επίδοσή του να είναι στο 1:50.4, όταν πέρυσι ο Sebastian Vettel έγραψε το 1:57.3 στο FP3.

Σύμφωνα με τον Mario Isola, επί κεφαλής του τμήματος για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Pirelli, η βελτίωση σε σχέση με πέρυσι ανέρχεται στα 7 δευτερόλεπτα στον γύρο για τα ενδιάμεσα ελαστικά, ένα νούμερο που σίγουρα είναι μεγάλο, αλλά δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα μονοθέσια είναι γενικότερα σημαντικά ταχύτερα φέτος.

Σήμερα ήταν το Grand Prix για τα φετινά ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά. Επίσης, έχουμε ένα διαφορετικό ελαστικό για βροχερό καιρό, με στόχο την αυξημένη πρόσφυση. Στις δοκιμές, δεν ήταν σημαντικά καλύτερο, λόγω της έλλειψης των χιλιομέτρων. Ωστόσο, είδαμε τον ταχύτερο γύρο από τον Max Verstappen, που ήταν 7 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τα ενδιάμεσα ελαστικά πέρυσι στην Κίνα. Ο καιρός δείχνει άστατος για τις επόμενες ημέρες, έτσι είναι δύσκολο να ξέρουμε τι να περιμένουμε για αύριο και για τον αγώνα.