H Citroen αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του C5 στην Ευρώπη λόγω της μειωμένης ζήτησης και την θέση του θα πάρει ένα νέο crossover όπως επιτάσσει η εποχή, το C5 Αircross που είδες πριν λίγη ώρα. Στην Κίνα, όμως, που τα σεντάν αμαξώματα έχουν ακόμα μεγάλη ζήτηση, η γαλλική εταιρεία θα παρουσιάσει την νέα γενιά του. Όπως βλέπεις και από την φωτογραφίες, το νέο C5 έχει υποστεί ένα εκτεταμένο facelift για να διατηρηθεί φρέσκο για μερικά χρόνια ακόμα στην παραγωγή. Το ντεμπούτο του θα γίνει την άλλη εβδομάδα στην έκθεση της Σανγκάη και θα πωλείται μόνο στην Κίνα.

Σύμφωνα με την εταιρεία το νέο μοντέλο διαθέτει μια πιο κομψή και με περισσότερο κύρος εμφάνιση εξωτερικά, αλλά και στο εσωτερικό, το οποίο δίνει έμφαση στον νεοτερισμό και την άνεση. Διαθέτει νέα LED φώτα μπροστά, που ενώνονται με την μάσκα, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, με τα επίσης LED φωτιστικά σώματα. Το εσωτερικό είναι καινούργιο και υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών ψηλά στην κεντρική κονσόλα με τον πίνακα οργάνων να έχει αντικατασταθεί από μια ψηφιακή οθόνη 12 ιντσών, διαθέτει ηλεκτρικό χειρόφρενο, δερμάτινες επενδύσεις και αρκετά αλουμινένια διακοσμητικά.

Η άνεση και η ηχομόνωση βελτιώθηκαν και προσφέρει αρκετά νέα συστήματα υποστήριξης του οδηγού όπως blind spot monitoring, σύστημα διατήρησης στην λωρίδα κυκλοφορίας, ειδοποίηση σύγκρουσης και κάμερα 360 μοιρών. Μηχανικά θα φορά έναν 1.600αρη turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 167 ίππων και έναν 1.800αρη βενζίνης απόδοσης 204 ίππων με 280 Nm ροπής. Και οι δύο θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που θα στέλνει την κίνηση στον μπροστά άξονα.

  • Γιώργος Βαρδου

    δηλαδή κατά βάθος είναι το ίδιο με το παλιό