Το Toyota FT-4X είναι ένα μοντέλο που μάλλον βγήκε για να δείξει τις προθέσεις της Toyota και να κόψει αντιδράσεις για να δει αν κινείται στην σωστή κατεύθυνση. Έτσι ο αρχισχεδιαστής του project, Ian Cartabiano, δήλωσε πως αν φανεί πως έχει απήχηση, είναι ήδη κατά 75% έτοιμο για την παραγωγή.

Αυτό που έκανε εντύπωση σε πολλούς ήταν η πίσω θύρα που μπορεί να ανοίξει είτε προς τα πάνω σαν ένα κλασσικό hatch, είτε πλαγίως, όπως είναι συνήθως στα επαγγελματικά βανάκια. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι κάτι που θα περάσει και στην παραγωγή και συμπεριλαμβάνεται στο 75% που είναι ήδη έτοιμο.

Το FT-4X βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA, όπως και το C-HR και αυτό δημιουργεί εσωτερικό ανταγωνισμό, αν και η διαφορά στον χαρακτήρα είναι εμφανής. Αμφότερα είναι compact crossovers αλλά το C-HR έχει τον αέρα ενός σπορ αυτοκινήτου, ενώ το FT-4X ενός εργαλείου με έμφαση στην λειτουργικότητα, τις εκτός δρόμου μετακινήσεις και την μεταφορά μεγάλων αντικειμένων. Χαρακτηριστικό είναι πως το FT-4X δίνει έμφαση στους εσωτερικούς χώρους που το λιτό σχήμα του δίνει την πλήρη δυνατότητα αξιοποίησής τους. Επίσης η τετρακίνηση που διαθέτει, το βάζει απέναντι σε ανταγωνιστές όπως το Jeep Compass, χωρίς όμως να είναι εστιασμένο στις εκτός δρόμου επιδόσεις, όπως το Toyota 4Runner.

Προσωπικά το βλέπω σαν ένα funky σχήμα με ρετρό στοιχεία που θα μπορεί να χαρακτηρισθεί και διαχρονικό αν δοθεί έμφαση στην ποιότητα. Οι αξιοποιήσιμοι χώροι του, το μικρό μέγεθος και η δυνατότητα για αξιοπρεπή κίνηση εντός και εκτός δρόμου ταιριάζουν στο προφίλ των νέων αγοραστών που θέλουν ένα όχημα παντός καιρού και εδάφους για να κουβαλάνε την παρέα και τα σύνεργα των χόμπι τους.

  • αυτα τα retro-concept πολυ μαρεσουν !!!!! αν εβγαινε ετσι οπως το βλεπω……θα ειχε ενα μεγαλο Like απο μενα !!!

  • crazyfrog

    μακαρι να το βγαλουν.

  • SAMURAI-66

    Ηταν δεδομενο οτι θα κυλιση τους τροχους του στους δρομους και ειναι ο λογος που το παρουσιασαν γιατι θελουν ενα νεο αντικαταστατη του εξαιρετικα πετυχημενου fj σε μικροτερη κατηγορια που ειναι και η πλεον εμπορικη που φερνει κερδη
    Αν μαλιστα γινει διεθνης ατραξιον διπλα στο c-hr προτασοντας τον σκληρο εκτος δρομου χαρακτηρα του σε σχεση με τον αστικο και πιο πολιτισμενο του αδελφου του θα γινει αναρπαστο απλα γιατι ειναι διαφορετικο κλασικο και ομορφο.
    Οτι ζητουν σημερα δηλαδη οι καταναλωτες που εχουν γεμισει με επαναληψεις μετριας αξιας και αισθητικης στα suv που δεν προσφερουν στην σχεδιαστικη ταυτοτητα οπως με δυναμικο τροπο κανει πολυ πετυχημενα το πρωτοτυπο της toyota που δεν πρεπει να ξεχναμε πως ειναι και ο πρωτος διδαξας του χωρου με το rav4!