Την περασμένη Κυριακή ο o 17-χρονος Billy Monger είχε ένα φρικτό ατύχημα στο βρετανικό πρωτάθλημα της Formula 4 στο Donington Park, όταν έπεσε πίσω από ένα σταματημένο μονοθέσιο.

Τα νέα ωστόσο δεν είναι καλά για την υγεία του νεαρού πιλότου, μιας και όπως ανακοίνωσαν οι γιατροί, αναγκάστηκαν να ακρωτηριάσουν και τα δύο του πόδια. Σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν, οι γιατροί του νοσοκομείου στο Nottingham αναγκάστηκαν να προβούν στον ακρωτηριασμό των ποδιών του, λόγω της βλάβης που υπέστησαν από το ατύχημα, παρά τις προσπάθειες που κατέβαλαν για να σωθούν τα άκρα. Ο Monger βρίσκεται σε τεχνητό κώμα και αναμένεται να ξυπνήσει τις επόμενες ημέρες.

Ήδη πάντως η crowdfunding κοινότητα έδειξε το ανθρώπινο πρόσωπο της, μιας και έχει δημιουργηθεί μια καμπάνια από την ομάδα (JHR Developments) και την οικογένεια του άτυχου νεαρού, μέσω της οποίας ο καθένας από εμάς μπορεί να προσφέρει ότι ποσό επιθυμεί, προκειμένου να μαζευτούν χρήματα για να καλυφθεί το κόστος των προσθετικών μελών. Μέχρι σήμερα έχουν συγκεντρωθεί £164.284, ενώ ο στόχος είναι £250.000. Μπορείς και εσύ να βοηθήσεις, μπαίνοντας εδώ.

Ανανέωση: Ο κόσμος έδειξε την στήριξη του στον Monger και ήδη έχουν συγκεντρωθεί £691.350 (€826.125).

  • cfu

    οχι ρε γαμοτη,μακαρι να μην τα βάλει κατω,καλη δυναμη στο παιδί

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Κρίμα στο παιδί, πολύ άτυχο.
    Μακαρι από εδώ και πέρα να του πάνε όλα καλά και να βρει τη δύναμη να συνεχίσει.

  • 13b_maniac

    Μικρο παιδι ρε γαμωτο…

  • Giannisk

    Κρίμα κρίμα κρίμα. Πληγώθηκε κάνοντας αυτό που αγαπούσε.

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Ειδικά οι Formules είναι για το πέος σε συνθήκες ασφαλείας.
    Εδώ οι πανίβλακες έχουν χυμαδιό το κεφάλι απροστάτευτο και πάνε με 300+χλμ,
    λες και είμαστε στις εποχές Fangio, που έμπαιναν για αγώνες και έλεγαν
    το ”οι μελλοθάνατοι σας χαιρετούν”.

    Εκτός από κάλυψη κεφαλιού,πρέπει στους αγώνες ταχύτητας,να τοποθετηθούν συσκευές ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, μεταξύ των οχημάτων.
    Σε περίπτωση εξόδου οχήματος ή βλάβης αγωνιστικού πάνω στην πίστα,
    τα αυτοκίνητα να φρενάρουν ΑΥΤΟΝΟΜΑ.

    • xtra

      well said

    • sergio360

      Η Formula 1 ειναι οτι ασφαλεστερο.Κανεις λαθος εδω.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δεν εννοώ πως οι Formules δεν είναι εξελιγμένες σε crash test.
      Aπλά τα σημερινά συστήματα ασφαλείας,έχει αποδειχθεί πως ΔΕΝ επαρκούν.
      Οι σημερινές Formules έφτασαν να μπορούν να στρίβοuν με τεράστιες ταχύτητες σε κλειστές στροφές και 7-8G!

      Xρειάζονται ΑΜΕΣΑ ΚΑΛΥΠΤΡΕΣ, όπως στα
      ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ,καθώς και ΕΝΕΡΓΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.

      Όπως ενημερώνονται αυτόματα για την ζώνη του Drs,απλά τα αυτοκίνητα θα επικοινωνούν ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ και θα φρενάρουν για αποφυγή θανατηφόρου ή σοβαρού τραυματισμού.
      Ο αγώνας θα ξανασυνεχίζεται δεν θα χαλάσει τίποτα από το θέαμα.
      Ίσα-ίσα θα εκλείψουν τα rip και τα λουλούδια πένθους.

    • George Liverpool

      To motorsport εχει ρισκα και κινδυνους.Οποιος συμμετεχει πρωτος απ ολους το ξερει αυτο.Ο θανατος του bianchi δεν προηλθε απο κατι που συνεβη μεσα στην ασφαλτο της πιστας.Ενας γερανος σφηνωσε στο κεφαλι του.Αν δεν ειχε συμβει αυτο,δεν θα ειχαμε κανενα περιστατικο απο την εποχη senna.Δεν γινεται να αποστειρωθουν οι αγωνες εντελως,θα χασουν το νοημα τους.Ηδη ο οδηγος ενημερωνεται στο τιμονι του για το αν υπαρχει κιτρινη η κοκκινη σημαια,μολις υπαρξει ενα συμβαν.Τα “rip,λουλουδια” κλπ,οσο κι αν περιοριστουν δεν θα σταματησουν να υπαρχουν στους αγωνες,ακριβως γιατι ειναι αγωνες και εχουν το στοιχειο του κινδυνου.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ο bianchi αν είχε την καλύπτρα τύπου μαχητικών αεροσκαφών που δοκιμάζουν,απλά θα ζούσε.
      ΞΕΧΝΑΣ μου φαίνεται και το σχετικά πρόσφατο ατύχημα του ALONSO,που στούκαρε και του πέρασε ο τροχός του άλλου μονοθεσίου,μερικά εκατοστά από το κεφάλι του….
      Άν θα του έκοβε σαν βούτυρο τον αυχένα, πάλι τα ίδια rip θα λέγατε.

      ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΙ το ατύχημα του ΜΑSSA, που μια μπουλονόβιδα κόντεψε να τον περάσει σουβλάκι….
      Ξέρεις έχει τεράστια σημασία, το να φας μια βίδα
      στο δόξα Πατρί με 300χλμ ταχύτητα….
      Ήδη οδηγοί αθλητές, διαμαρτύρονται και επιθυμούν μεγαλύτερη ασφάλεια….

      Ξέρεις δεν γυμνάζεται ο άλλος την μισή του ζωή,απέχει από ασωτίες, για να μπορεί να οδηγά με 7-8G επί ώρες,
      για να καταντήσει να παίζει κρυφτό με τροχούς και μπουλονόβιδες που πετάνε πάνω από τα κεφάλια τους.

      Άμα θέλουμε να δούμε ρίσκα πολύ πιο Ανδρικά και αιμοβόρα κοντά στην Πολεμική Πραγματικότητα,να επαναφέρουν τα Αρχαία Παγκράτια και Αρχαίους Μονομάχους,που έφταναν σώμα με σώμα να τα βάζουν με άγρια θηρία.
      Θα βρεθούν τύποι που ενυπόγραφα και με προσωπική τους ευθύνη, δεν θα υπολογίζουν την σωματική τους ακεραιότητα.
      Οι σημερινοί οδηγοί αγώνων ως επαγγελματίες αθλητές, υπολογίζουν την σωματική τους ακεραιότητα.

    • George Liverpool

      Δεν εχω ξεχασει τιποτα,αλλα 1ον)δεν δοκιμαζεται καμια “καλυπτρα μαχητικων”.Το aeroscreen της redbull δεν εχει σχεση με αυτο.2ον)Το αν θα ειχε γλυτωσει ο μπιανκι δε το ξερω.3ον)οι αποψεις μεταξυ των οδηγων ειναι διιστανται.4ον)Θα μπει καποιου ειδους καλυπτρα,το εχει πει η FIA.Τελος,εγω δεν μιλησα για αιμα και κρεας,ουτε θελω να βλεπω rip κτλ.Απλα η F1 εχει καθιερωθει ως open wheel σπορ,αυτο μονο.Δεν γινεται να εξαλειφθει εντελως ο κινδυνος,αγωνες ειναι.

    • οχι οτι δεν συμφωνω….αλλα μετα χανετε το παιχνιδι του θεαματος !!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ποιο ”θέαμα”;; Να προσπαθούν οι διασώστες 2ώρες να τον απεγκλωβίσουν, επειδή όλα είχαν γίνει πελτές εκεί μέσα;;
      Eσείς δεν έχετε καταλάβει πως οι Formules έχουν φτάσει να στρίβουν στα 8G.
      Τι να προλάβει να δει ρε ο Ανθρώπινος οργανισμός στα 250-300 χλμ με 7-8G πάνω στο στροφιλίκι;;

      Όπως ενεργοποιείται η ζώνη του DRS,έτσι και όταν υπάρξει πρόβλημα στην πίστα, να ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ και να διακόπτεται στιγμιαία ο αγώνας.
      Ο αγώνας θα ξαναρχίζει άμεσα μετά ΧΩΡΙΣ δυστυχήματα.

    • αυτο σου λεω..μπορει η λεξη θεαμα να ειναι αστοχη….αλλα χανει αυτην την μαγεια του ανθρωπινου παραγωντα !!
      θα πουν καποιοι να υπαρχουν πιο πολλοι κριτες με σημαιες…….

      κατι σχετικο ασχετο….ειχαν πει ενα διαστημα στο ποδοσφαιρο….ο διαιτης να κρινει τις φασεις με ριπλει…..αλλα μετα θα χασεις αυτην την μαγεια……

      θα με πεις τωρα…ρωτα την μανα του μικρου..η ακομα και τον ιδιο αμα συμφωνει με σενα..το πιο πιθανο ειναι ειναι απολυτα συμφωνοι μαζι σου…..αλλα εγω απο τον καναπε..θελω ”αρτος και θεαμα” !!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      O μικρός είναι ”τυχερός” στην ατυχία του που είναι μόνο 17.
      Η αναγεννητική Ιατρική οργάνων, έχει φτάσει σε υψηλά επίπεδα.
      Σε 20 με 30 χρόνια, πολύ πιθανόν να ξαναπερπατήσει με τα δικά του μέλη.

      Μου θυμίζεις τους κωλόγαυρους που μόλις τους πούνε για διαιτησία με video όπως έχουν στις Η.Π.Α,εεε θα χάνεται η μαγεία του ”Ανθρώπινου λάθους”.
      Με αυτό το ”ανθρώπινο λάθος” έχουν πάρει 20+πέτσινα : )

      Eλέγχουμε πλέον ΜΗΧΑΝΕΣ εξωφρενικών επιδόσεων,
      ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΟΡΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΛΑΘΟΥΣ.
      Είναι ανθρωπίνως αδύνατον, πατώντας φρένα πανικού,
      να ελέγχουμε ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ σε μικροδεύτερα τον
      ΚΑΘΕ τροχό ξεχωριστά.

      Γι’αυτό και σχεδιάσαμε κάτι που λέγεται ΑΒS KAI ESP….
      Απλά πρέπει να προστεθούν ανώτερα ενεργητικά συστήματα
      ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ CAR 2 CAR.

    • ΟΛΑ αυτα τα συτηματα που λες…τα θελω ΧΘΕΣ σε δημοσιους δρομους !!!!
      στο θεμα αγωνων….οχι δεν τα θελω !! σκεψου οτι ενεργητικες αναρτησεις….ενεργη αεροδυανμικη..ABS ..υδραυλικο τιμονι κτλ….δεν επιτρεποντε..ακριβως γιαυτον τον λογο που σε ειπα……

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Μην μπερδεύεσαι. Eνεργητικές αναρτήσεις,
      ενεργή αεροδυναμική,υδραυλικά τιμόνια,εξελιγμένα ABS και
      υπερεξελιγμένα anti-spin, απλά τα απαγόρευσαν,
      για να ΜΗΝ μπορούν να πηγαίνουν πιο γρήγορα μέχρι και οι πιο ΑΧΡΗΣΤΟΙ αθλητές,με την χρήση εξελιγμένης τεχνολογίας.

      Βλέπουμε όμως, πως τα πάμπολα προειδοποιητικά ατυχήματα και δυστυχήματα,τους αναγκάζουν να ψάχνουν για καλύπτρες του κεφαλιού….
      Το να προσθέσουν ένα σύστημα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ CAR 2 CAR,
      ΔΕΝ είναι κάτι που θα προσδώσει πόντους ικανότητας σε οδηγούς.
      Απλά την ασφάλεια τους θα ανεβάσει.

    • ολα αυτα τα εβγαλαν για να εχει ενεργο ρολο ο οδηγος πισω απο το τιμονι !!!
      και χωρις αυτα..βλεπεις σημερα οτι τα αυτοκινητα ειναι πιο γρηγορα απο τις εποχες που τα ειχαν……

      αμα θελεις να το κανεις πιο αργο…μπορεις να τα φερεις ολα αυτα….αλλα να βαλεις χειροτερα ελαστικα……πιο αδυναμους κινητρες….

  • Mika

    Οχι ρε γαμωτο, 17 χρονων πιτσιρικι…Τι να πει κανεις….
    Το ειχα πει κι οταν ειδα το ατυχημα του, πολυ ζορικο…
    Κριμα…Μακαρι να το ξεπερασει….

  • DarkV12Tdi

    Τραγικό και κρίμα σε έναν μικρό 17 ετών!μακάρι να βρει το θάρρος,κουράγιο και στήριξη από τους δικούς του και να το ξεπεράσει. Ίσως και να συναντήσει και τον Alex zanardi να του προσφέρει ψυχολογική βοήθεια και συμβουλές και να του μεταδώσει λίγο από το μεγαλείο ψυχής του Alex Zanardi και να εμπνεύσει τον μικρό.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Χριστέ μου, μικρό παιδί, ό,τι και να πω είναι λίγο… Ο Θεός να του δίνει δύναμη ψυχής, να ‘ναι κοντά του, και κοντά στους γονείς του… είναι θλιβερό…

  • 17 χρονών και δεν έχει ξυπνήσει ακόμα, πώς θα του το πούνε οι δικοί του; φρίκη.

  • jonjon

    Όχι ρε φουστη μού! Ένα μικρό παιδί είναι που κάνει το χόμπι τού!
    Καλή δυναμη στον μικρό!

  • τι λες τωρα !!!!!
    δεν πιστευα σε καμια περιπτωση οτι θα ειναι τοσο σοβαρο το ατυχημα…..
    κουραγιο σε αυτον και την οικογενεια του!!!!
    παντως το εχω σιγουρο οτι στους επομενους μηνες θα τον πλησιασει ο Ζαναρντι για συμπαρασταση !!!!!!

    • Mika

      Αν δεις πως η κολωνα ξεκολλησε/παραμορφωθηκε, παιρνεις μια καλη ιδεα..Δυστυχως…
      :-(

  • Νικος Ι.

    Πολυ κριμα να συμβει σε τετοια ηλικια…..ενα χρονο μεγαλυτερος μου…ελπιζω να βρει τη δυναμη και να ειναι αισιοδοξος σε ο,τι κι αν κανει…. :( ..Θα εχει πρωτυπο τον Zanardi κι ελπιζω μεσα απο αυτων να βρει στηριξη και επιμονη…