Σε μια πολύ άσχημη κατάσταση βρέθηκε η Red Bull Racing το 2015, όταν αναζητούσε κατασκευαστή κινητήρων, βλέποντας πως τα πράγματα με τη Renault δεν κυλούν όπως θα ήθελαν. Τελικώς, η ομάδα του Milton Keynes επέκτεινε τη συνεργασία της με τους Γάλλους τουλάχιστον μέχρι το 2018, αλλά το θέμα του ανεξάρτητου κατασκευαστή έρχεται και πάλι στο προσκήνιο.

Όπως γνωρίζεις, από το 2021 οι κινητήρες της Formula 1 θα αλλάξουν, προκειμένου να γίνουν πιο δυνατοί, με καλύτερο ήχο, αλλά και πιο οικονομικοί, χωρίς να έχει αποφασιστεί για την ώρα αν οι turbo V6 θα διατηρηθούν. Αυτό δε θα το ήθελε σε καμία περίπτωση η Red Bull, καθώς ο Helmut Marko, αγωνιστικός σύμβουλος των Αυστριακών, πιστεύει ότι οι κινητήρες θα πρέπει να είναι απλά «αγωνιστικοί», χωρίς τα περίπλοκα συστήματα που βλέπουμε σήμερα.

Αυτό που κάνει αίσθηση είναι η ευθεία απειλή για αποχώρηση από τη Formula 1, αν το πολύ μέχρι το 2021 δεν μπει ένας ανεξάρτητος κατασκευαστής, θεωρώντας ότι, με έναν απλό κινητήρα, οι επιλογές θα πρέπει να είναι αρκετές, κάτι που σε καμία περίπτωση δε συμβαίνει με τα τρομερά περίπλοκα power units που έχουμε τώρα.

Το αργότερο που πρέπει να εμφανιστεί ένας ανεξάρτητος κατασκευαστές κινητήρων στη Formula 1 είναι το 2021. Αυτό είναι περισσότερο από απαραίτητο, και ο κινητήρας θα πρέπει να είναι απλός, θορυβώδης και να κοστίζει κάτω από 10 εκατομμύρια. Μιλάμε για έναν πολύ λιγότερο εκλεπτυσμένο κινητήρα από αυτό που έχουμε τώρα, έναν απλό αγωνιστικό κινητήρα. Υπάρχουν αρκετές εταιρείες που μπορούν να το κάνουν αυτό. Έτσι, περιμένουμε από τους νέους ιδιοκτήτες να βρουν λύση μαζί με τη FIA, μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν. Αν αυτό δε συμβεί, η παρουσία μας στη Formula 1 δεν είναι εξασφαλισμένη.