Η Volkswagen στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του Polo, που ήδη την έχουμε δει. Το μοντέλο θα βγει φυσικά σε GTI έκδοση η οποία κάτω από το καπό της θα κρύβει τον 2.0-λιτρο TSI κινητήρα που συναντούσαμε στις δύο προηγούμενες γενιές του Golf.

Ο κινητήρας θα παράγει 200 άλογα, με το νέο Polo GTI να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα. Το νέο Polo θα κατασκευάζεται πάνω στην MQB-A0 πλατφόρμα του VW Group και θα μεγαλώσει σε διαστάσεις και μηχανικά θα προσφέρεται με τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Στην βάση θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου ατμοσφαιρικός με απόδοση 65 και 75 άλογα και TSI με 95 και 115 άλογα. Το BlueGT θα χρησιμοποιεί τον νέο 1.5 TSI με 150 άλογα που είδαμε στο νέο Golf, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται το GTI.

Στους ντίζελ καταργείται ο σημερινός 1,4 λίτρων TDI και θα χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI με απόδοση 80, 95 και 110 άλογα. Αργότερα θα παρουσιαστούν υβριδικά σύνολα που θα αντικαταστήσουν τους μικρούς ντίζελ. Θα υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο που θα βασίζεται στον 1,0 TSI με 95 άλογα, ενώ δεν υπάρχουν πλάνα για μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση ή μια plug-in υβριδική εκδοχή. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ανάλογα την ιπποδύναμη ή με ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

  • gv

    αλλοι βγαζουν 270 αλογα απο 1600 κυβικα και η vw θα βαλει διλιτρο με 200 αλογα στο polo..
    ξεστοκαρουν δεν εξηγειται αλλιως..
    αλλα και παλι γιατι δε το πανε στα 230-250 για να κανουν τη διαφορα?
    φοβουνται μη στεναχωρηθει η seat?

    • DJ_D

      Μην κόψει πωλήσεις από το Golf; Αν και είναι άλλο μέγεθος.

    • gv

      σωστα γι αυτο μηπως ειναι η ωρα επιτελους το golf να παει γυρω στα 250?
      δε χωραει αλλο το ”ετσι ειναι η φιλοσοφια του” και τα ρεστα γιατι τα μικρα πλεον εχουν παει στα 200+..
      ο ανταγωνισμος εχει προχωρησει αρα πρεπει να το κανει και η vw..
      ασε που μπορουν καλλιστα να βγαλουν 200 αλογα απο το νεο 1,5 tsi και μαλιστα με μικροτερα παγια εξοδα και λιγοτερους ρυπους στα χαρτια..
      οποτε ειναι ξεκαθαρα ενα ξεστοκαρισμα η και εγω δε ξερω τι αλλο..

    • tabasco

      Aν δεν κανω λαθος το golf gti performance τσιμπησε 15 αλογατα και παιζει πλεον στα 245

    • sergio360

      Σπαει που σπαει στα 230 του γκολφ,θες να το πανε και 270?Αστο σου λεει,detune it γιατι και το 1400αρι polo gti μεσα στα συνεργεια ητανε…

    • Τσου Βουμ

      Τι ακριβως κανει στα 230 το γκολφ? Σπαει? Το gen 3 στα 230? Σπαει?
      Λοιπον επειδη καποιοι εδω μεσα μιλατε χωρις να γνωριζετε τι λετε, καλο θα ηταν να μη μιλατε καν. Το να κανεις ενα σχολιο σε τετοιο αρθρο για να τραβηξεις τα upvotes απο αλλους 4 5 ασχετους ειναι τουλαχιστον γελοιο. Κατσε και ψαξε λιγο καλυτερα τι μπορεις να πετυχεις με μαμα μοτερ gen 3.
      https://youtu.be/TxIFrCmTuno

      Mαμα μοτερ gti, μαμα κιβωτιο dsg στα 480 αλογα ροδα. Καλησπερα.

    • margaritis

      ειναι αλλου η gen 3 ea888 τι να λεμε τωρα οχταμπεκο ψεκασμο πολλαπλη ενσωματωμενη στη κεφαλη twin scrol turbo πολυ δυνατο μοτερ

    • Τσου Βουμ

      Πολυ αποδοτικα μοτερ. Με ενα προγραμμα μονο εισαι 100 αλογα πανω. Στην αμερικη κιολας η apr αρχισε να συνεργαζεται με αντιπροσωπιες και προσφερει προγραμματα με εγγυηση 5 ετων/60000 μιλιων αν δε κανω λαθος.

    • sergio360

      Καταρχην δεν θα μου πεις εσυ αν ξερω τι λεω η οχι.Παρα τις δικες μου παροτρυνσεις,πολλοι φιλοι μου πηραν βαγκ και τελικα εμειναν με το μοτερ ή/και το σασμαν στο χερι.Το να μου βαζεις ενα βιντεο απο ενα περασμα,δεν μου λεει κατι.Το οτι μπορει να βγαλει μεγαλα νουμερα,ναι,μπορει.Αλλα το θεμα ειναι για ποσο.Και οπως ολοι ξερουν,τα βαγκ σπανε.

    • Τσου Βουμ

      Ολα σπανε αν δε βελτιωθουν σωστα. Αυτα εχει η βελτιωση.Τα μονα βαγκ που σπανε σε μαμα μορφη ειναι τα 1.4 τσι. Τα διλιτρα δε σπανε.Ουτε τα 20vt. Ουτε τα 2.5 tfsi. Και δεν εχουν και καμια σχεση.Το περασμα το εφερα σαν παραδειγμα. Δεν ειναι ο μονος που το δουλευει ετσι το αμαξι. Εχω μιλησει με πολλους κατοχους και το εχω ψαξει το θεμα. Μη τα βαζετε ολα στο ιδιο τσουβαλι. Εχω φιλους με τετοια αμαξια. Ξερω τα προβληματα τους. Και οχι δε ξερεις. Οταν λες τα βαγκ σπανε απροσδιοριστα μη περιμενεις να σε παρει κανενας γνωστης στα σοβαρα.
      Οσο κολλημενοι και πορωμενοι αν ειστε δειτε καποια πραγματα με ανοιχτο μυαλο.
      Αν θελετε να κραξετε καποιο μοτερ βαγκ κραξτε τα 1.4 tsi, που ειχαν χαρτογραφηση με κενα απο το εργοστασιο, δουλευαν πολυ φτωχα χαμηλα και σε συνδιασμο με την πιεση απο κομπρεσσορα ειχαν θεμα με τα πιστονια τους. Ειτε τρυπουσαν ειτε κατεβαζαν λουκια. Επισης ειχαν μεγαλο θεμα με την καδενα τους.
      Το ηξερες αυτο? Ή απλα εμαθες να λες τα 1.4 tsi ειναι συνεργειο χωρις να εχεις ιδεα γιατι?

    • sergio360

      Τα ξερω ολα αυτα.Και εγω δεν εχω παραδειγματα μονο για τον 1.4tsi,εχω και για τον 1.2tsi κολλητου μου που το αμαξι ειναι στο συνεργειο εδω και 3 μηνες,ΑΦΟΥ του ειχαν κανει ρεκτιφιε για την πρωτη βλαβη(στην εγγυηση),Polo GTi,το ενα με χαλασμενο σασμαν και το αλλο με σπασμενο μοτερ(εγινε σφυριλατο μετα)….Golf GTi το ενα με αλλαγη σασμαν στην εγγυηση και το αλλο με σπασμενο μοτερ…Κανενα απο αυτα πειραγμενο…Ο 20vt,οντως ειναι πολυ ωραιο μοτερ και κακως δεν το ανεφερα,αλλα ολα τα υπολοιπα ειναι…..Οποτε οταν λεω τα βαγκ σπανε εχω παραδειγματα για ολα τα μοτερ και δεν το λεω ετσι.Ολος ο κοσμος βασικα το λεει.Μεχρι και σε tiguan φιλου μου 1.4tsi που το παιδι δεν τρεχει ουτε ειναι σιδεροφαγος εμφανιστηκε προβλημα.Για περιφερειακα μην μιλησω καλυτερα…Ολα εχουν χριστουγεννιατικο δεντρο αντι για ταμπλο….Η καλυτερη και αντικειμενικοτερη πηγη για να δεις ποια χαλανε κλπ ειναι σε μεταφορικη και οχι τι λεει ο καθενας.Εννοειται οτι πολλοι δεν το παραδεχονται γιατι θα φανε καζουρα η θα πεσει στο μυαλο τους ο μυθος της Γερμανικης ποιοτητας.Ακομα και οι BMWδακιδες τα ιδια κανουν.Αν μπεις στα φορα τους,κλαινε μεσα για τις βλαβες…Παντως,πραγματικα σου λεω,οσοι φιλοι-γνωστοι μου ειχαν/εχουν γερμανικο(εκτος απο 2-3 κολλημενους με Μ3/Ζ4 coupe κλπ)δεν θα ξαναεπαιρναν.Μεσα σ’αυτους και εγω γιατι την εχω πατησει.

    • Τσου Βουμ

      Κι εγω ξερω αλλα τοσα παραδειγματα αυτοκινητων που ειναι βελτιωμενα και δεν εχουν κανει κιχ. Αστοχιες υπαρχουν παντου. Ψαξε λιγο ποσα sst διπλου συμπλεκτη εχει αλλαξει η mitsubishi στην εγγυηση σε evo x?
      Ποσα πιστονια εχουν σπασει σε μαμα subaru ej257 για παρομοιους λογους με τα 1.4τσι? Για τα μικρα tsi αυτες οι βλαβες ειναι γνωστες και διαδεδομενες, για τα 2.0tfsi οχι. Ειναι πολυ σπανιες. Εννοειται οτι υπαρχουν.
      Και θα υπαρχουν. Μιλαμε για μοτερ ευρειας παραγωγης.
      Γι αυτο λεω μη τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι.

    • sergio360

      Γιατι ειπα εγω οτι τα Ιαπωνικα ειναι οσο αξιοπιστα λενε?

    • Τσου Βουμ

      Τα βαγκ εκτος απο τα 1.4 tsi εχουν πολυ γερα σωθικα. Πονανε σε περιφερειακες βλακειες που δεν εχουν σχεση με το ιδιο το μοτερ.

    • Mika

      Eτσι απο ενδιαφερον, για ποια 1.4 TSI αναφερεσαι?? Τα απλα 122αρια η τα 140-150?? Μιλαω παντα για turbo μονο. Τα 160αρια Τwincharger ειχαν θεματα, νομιζω, οταν δεν βελτιωνονταν σωστα,αλλα τα 122αρια ειναι bulletproof μου εχει πει ο μηχανικος μου…
      Εdit, τωρα το ειδα, πως αναφεροσουν σ αυτα με τον κομπρεσορα…Μy bad..

    • Τσου Βουμ

      Τα μικρα tsi 122 ειναι αξιοπιστα εκτος απο καδενα. Εχω ενα με 100.000 μεχρι στιγμης δεν εχει κατι.

    • Τσου Βουμ

      Αλλα εκτος αυτου, ακομα και τα 1.4 twincharger δεν εχουν θεμα σε ακραιες εφαρμογες. Με λιγα λογια τα σωθικα ειναι μια χαρα και για βελτιωση. Το κυριως θεμα τους ειναι εννοειται η καδενα( για την οποια εχει βγει καινουριος κωδικος τωρα που δε ξερω ομως αν λυνει το προβλημα) και απο κει και περα η χαρτογραφηση. Και το τονιζω αυτο. Υπηρξε και ανακληση καποια στιγμη γι αυτο το θεμα.
      Ειναι πολυ ευαισθητα στο φτωχο μειγμα λογω υπερπληρωσης απο πολυ χαμηλα. Ενα κακο μπεκ μπορει να κανει τη ζημια. Με ενα σωστο προγραμμα και μεθανολες κυκλοφορουν πολλα που παιζουν στα 300 αλογα. Αλλα θελει προσοχη.

    • Mika

      Noμιζα πως η ανακληση αφορουσε μονο τα πιστονια, και τη παρτιδα εκεινη που ειχε βγει ελλατωματικη…Δεν ηξερα για θεμα χαρτογραφησης.

    • Τσου Βουμ

      Μη την ψαχνεις. Ο twincharger σε καποια θεματα ηταν αποτυχια. Το μονο καλο μικρο tsi ea111 ειναι ο 122, αυτος τουλαχιστον εχει μονο την καδενα η οποια με σωστες αλλαγες λαδιου μπορει και να κρατησει καπως. Ξερω 1.4 tsi που αλλαξε στα 230.000χλμ και αλλο που αλλαξε στα 70.000. Παιζουν πολλα ρολο. Και ο 1.2 tsi ea111 με την καδενα μεγαλο θεμα. Τα καινουρια εα211 δε τα εχω ψαξει καθολου. Καποιοι λενε οτι ειναι αρκετα αξιοπιστα

    • Mika

      Kαταλαβα…Κι αυτος ο νεος χιλιαρης με τα 110-115 αλογα θελω να δω τι θα λεει απο αξιοπιστια..Προς το παρον ειναι αγνωστη ποσοτητα….

    • Τσου Βουμ

      Η ανακληση που λες για τα πιστονια ηταν στα πρωτα 1.4 tsi 180. Ειχε να κανει κυριως με την καταναλωση λαδιου που ειχαν εκεινα τα μοτερ, αλλα πολλοι λενε οτι το προβλημα δεν ηταν στα πιστονια αλλα στα μπεκ λαδιου. Οσοι αλλαξαν σταματησε η καταναλωση. Ενα παραδοξο παντως ειναι πως κατα γενικη ομολογια και στην πλειοψηφια τους τα 1.4 tsi εα111 εχουν μηδενικη καταναλωση λαδιου.

    • Mika

      Ισως να ισχυει μια κι εχω διαβασει για περιπτωσεις που αλλαξαν μοτερ μεσα σε εγγυηση, υποτιθεται με τα νεοτερα πιστονια και το θεμα καταναλωσης λαδιου συνεχιζε να υπαρχει…Οποτε ισως επαιζαν κι αλλα πραγματα ρολο..

  • Mika

    Νot a very smart move, ειδικα για την Ελλαδα, θα το κανει πολυ ακριβο.
    Κριμα που καταργειται ο 1.8, που ηταν μια χαρα για το χαρακτηρα του αυτοκινητου..Οσοι τυχεροι, σπευσατε τωρα που γυρναει…

  • margaritis

    αυτο δεν παιζει με την καμια ομως μηπως εννοει οτι θα βρισκεται στα ιδια αλογα με την γενια του golf v αλλα να εχει τον ιδιο κινητηρα ουτε μια στο εκατομμυριο δεν δεινω

    • tabasco

      Καλησπερα φιλε και καλος ηρθες !!(βλεπω ειναι το πρωτο σου ποσταρισμα)
      Πιστευεις οτι δεν θα ερθει με διλιτρο μοτερ η οτι θα ειναι μεν διλιτρο αλλα θα ειναι καποιο φρεσκο;;;

    • margaritis

      να σε καλα φιλε πιστευω οτι οντως θα ειναι με διλιτρο μοτερ απλα θα ειναι απο την καινουργια γενια μοτερ ea 888 gen 3 που φοραει το golf 7 gti απλα θα ειναι στα 200 αλογα

    • DJ_D

      Η gen 3 είναι από το 2012, οπότε το να έχει πιο παλιά έκδοση είναι δύσκολο.

    • Τσου Βουμ

      Κι εγω το ιδιο πιστευω. Ο ea113 δε παιζει να φορεθει, εδω το τωρινο φοραει ea888. Λογικα θα ειναι gen 3 χαρτογραφημενο στα 200 αλογα. Αυτο που θελω να δω ειναι με τι κιβωτιο θα προσφερεται. Θα ειναι το παλιο dq200 ή θα βαλουν το καινουριο dq381?

    • margaritis

      το dq381 το επταρι προφανως πιστευω μιας και το εξαρι το dq250 φαινεται πως το αφηνουν λογο ρυπων εξαλου ολη η σειρα του golf facelift φοραει το καινουργιο το dq 381 οπως ειπες στο σχολιο σου φιλε μ

    • Τσου Βουμ

      Δε λεω για το 6αρι dq250. Εκεινο το εχουν εγκαταλειψει προ πολλου. Για το 7αρι λεω dq200. Μακαρι να χωραει στην καροτσα το καινουριο, γιατι απο οσο θυμαμαι στην τωρινη δε χωρουσε αλλο dsg εκτος απο dq200. Και το 200αρι περιοριζει πολυ στη βελτιωση. Βεβαια και το dq381 δε ξερουμε ακομα ποσο αντεχει, αν και το γεγονος οτι χρησιμοποιειται και απο τα rs3 φαινεται καλο. Αντε να δουμε

    • margaritis

      το dq381 θα φοραει τα καινουργια polo και ibiza πατανε πανω στην mqb a0 πλατφορμα οποτε κανονικα θα χωραει dq250 kai dq200 οτι μπει ειναι για να φυγουν τα στοκ. πλεον δεν θα φοριουντε στα καινουργια μοντελα του group

  • Γιώργος Βαρδου

    και το νέο Golf GTI τι κινητήρα θα έχει;