Η Volkswagen στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του Polo, που ήδη την έχουμε δει. Το μοντέλο θα βγει φυσικά σε GTI έκδοση η οποία κάτω από το καπό της θα κρύβει τον 2.0-λιτρο TSI κινητήρα που συναντούσαμε στις δύο προηγούμενες γενιές του Golf.

Ο κινητήρας θα παράγει 200 άλογα, με το νέο Polo GTI να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα. Το νέο Polo θα κατασκευάζεται πάνω στην MQB-A0 πλατφόρμα του VW Group και θα μεγαλώσει σε διαστάσεις και μηχανικά θα προσφέρεται με τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Στην βάση θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου ατμοσφαιρικός με απόδοση 65 και 75 άλογα και TSI με 95 και 115 άλογα. Το BlueGT θα χρησιμοποιεί τον νέο 1.5 TSI με 150 άλογα που είδαμε στο νέο Golf, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται το GTI.

Στους ντίζελ καταργείται ο σημερινός 1,4 λίτρων TDI και θα χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI με απόδοση 80, 95 και 110 άλογα. Αργότερα θα παρουσιαστούν υβριδικά σύνολα που θα αντικαταστήσουν τους μικρούς ντίζελ. Θα υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο που θα βασίζεται στον 1,0 TSI με 95 άλογα, ενώ δεν υπάρχουν πλάνα για μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση ή μια plug-in υβριδική εκδοχή. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ανάλογα την ιπποδύναμη ή με ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.