Δεν χρειάζεται να περιμένεις μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο για να δεις το νέο Volkswagen Polo, μιας και το μοντέλο πιάστηκε χωρίς ίχνος καμουφλάζ στη Νότιο Αφρική. Οι φωτογραφίες αποδεικνύουν τις φήμες περί αύξησης των διαστάσεων του μοντέλου, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Seat Ibiza και θα διαθέτει η επόμενη γενιά του Skoda Fabia, έχοντας μειωμένο βάρος.

Σχεδιαστικά είναι πιο σπορ και πιο επιθετικό, διαθέτει μια πιο κεκλιμένη οροφή, νέα φώτα και ένα πιο ανάγλυφο πίσω μέρος, στοιχεία τα οποία σύμφωνα με την VW κάνουν το Polo πιο ελκυστικό και θα το βοηθήσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις του. Θα συνεχίσει να διατίθεται σε 3-θυρες και 5-θυρες εκδόσεις σε σχέση με το αποκλειστικά 5-θυρο Ibiza. Το μέλλον του CrossPolo δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο μιας και την θέση του αναμένεται να πάρει το νέο μικρό SUV που ετοιμάζει η VW και θα βασίζεται στο T-Cross Breeze concept.

Στο εσωτερικό η γερμανική φίρμα θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στην ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα. Η σχεδίαση θα είναι νέα και θα χρησιμοποιεί μαλακά πλαστικά με πολλές νέες δυνατότητες επιλογών διαφορετικών υλικών και χρωμάτων με την εταιρεία να έχει στόχο να προσφέρει το πιο ποιοτικό ταμπλό στην κατηγορία. Από το ανανεωμένο Golf θα δανειστεί τα εμπρός καθίσματα και τα χειριστήρια, καθώς επίσης και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την τελευταία γενιά του infotainment system της εταιρείας με οθόνη αφής, βελτιωμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί.

Οι κινητήρες του νέου Polo θα είναι λιγότεροι σε σχέση με την τωρινή γενιά. Στην βάση θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου ατμοσφαιρικός με απόδοση 65 και 75 άλογα και TSI με 95 και 115 άλογα. Το BlueGT θα χρησιμοποιεί τον νέο 1.5 TSI με 150 άλογα που είδαμε στο νέο Golf, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται το GTI που θα χρησιμοποιεί έναν 2,0 λίτρο TSI με απόδοση πάνω από 200 άλογα. Polo R μάλλον δεν θα δούμε ούτε σε αυτή την γενιά.

Στους ντίζελ καταργείται ο σημερινός 1,4 λίτρων TDI και θα χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI με απόδοση 80, 95 και 110 άλογα. Αργότερα θα παρουσιαστούν υβριδικά σύνολα που θα αντικαταστήσουν τους μικρούς ντίζελ. Θα υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο που θα βασίζεται στον 1,0 TSI με 95 άλογα, ενώ δεν υπάρχουν πλάνα για μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση ή μια plug-in υβριδική εκδοχή. Θα υπάρχουν χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ανάλογα την ιπποδύναμη ή ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

  • SAMURAI-66

    Το καινουργιο και ελκυστικο απο που προκυπτει οπως διατεινονται??
    Εγω βλεπω απλα ενα φεις λιφτ στο προηγουμενο….βαρετο!

    • manowar

      Το <> δεν εχει βγει ακομα

  • giannisb

    εγώ νομίζω ότι είναι αυτοκίνητο μόνο της ν.αφρικη και θα δούμε άλλο στην Ευρώπη…δεν ξέρω κάτι δεν μου κολάει εδώ….ακαμουφλάριστο…….στην ν.αφρική…

  • georgekaras

    Eμετικο σχεδιο σαν τον ΙBIZA που διαφημιζοταν στο ΣΕΦ το 1987 οταν τα βαζε ο Γκαλης.Μην σου πω οτι μοιαζει και με Felicia πισω λιγο

    • a_f_a

      φελίτσια…. που το θυμήθηκες! θεός!

    • George Liverpool

      Οφθαλμιατρο επειγοντως!!

  • Mrdesperado32

    q2 Πισω golf 6 μπροστα…βγαλτε το φωτοτυπικο απ τη πριζα επιτελους.πονεσαν τα ματακια μας παλι

    • giannisb

      μάλλον ήταν τόσο επιτυχημένο το προηγούμενο που δεν χρειάστηκε πολύ αλλαγή σχεδιαστικά το καινούριο σε σχέση με άλλα αποανατολή αυτοκίνητα για να πουλήσει και να προσελκύσει κόσμο με περίεργα εξωγήινα φανταχτερά σχέδια και αλλαγές σε ονόματα κλπ.

    • Mrdesperado32

      το οτι πουλησε δε σημαινει οτι δεν ειναι κουρστικο να μην αλλαζει σχεδον καθολου…αν ειναι ετσι τα πιο καλοπουλητα ειναι εδω και χρονια τα toyota.οποτε ειναι πανεμορφα συμφωνα με σενα και δε χρηζουν βελτιωσης?

    • Ψυχίατρος

      Καλα ηρεμισε λιγο φίλε μου, καθε σχολιο σου φαινεται οτι εισαι ετοιμος να αρπαχτεις και να προκαλεσεις τσακωμους Μην το διαβαζεις το μπλογκ αφου σου προκαλει θυμο, δεν το βλεπεις??

    • Mrdesperado32

      Οτι να ναι παλι..

    • Ψυχίατρος

      Επιστημονικα στο λεω. Σταματα και θα βρεις την ηρεμια σου

    • Mrdesperado32

      Νταξει αγορι μου ναι θα σου λεμε

    • Ψυχίατρος

      Λογικό παντως να θες να αρπαζεσαι συνεχως, με αυτο που ασχολεισαι κιολας εχει σχεση, οποτε ενταση στη δουλεια και ενταση εδω δεν κανει καλο. Μπορεις να ασχοληθεις με καποιο αθλημα να ξεσπας εκει

    • Mrdesperado32

      σ αυτον που σου κανε λαικ πεστα.εχεις δει γραπτα του η κανεις τη παπια εκει;

    • giannisb

      Μια χαρά καλοπουλημένα είναι και τα toyota το θέμα είναι ότι κάθε νέο μοντέλο θα είναι τελείως καινούριο απο design χωρίς καμία συνοχή με το παλιό και προσπαθούν με κάθε ανορθόδοξο τρόπο να προσελκύσουν με κάτι περίεργα σχέδια απο άλλο πλανήτη (όπως και η τεχνολογία τους στο οποίο νομίζω συμφωνούμε και οι δυο)…δηλαδή όσο αφορά το θέμα design είναι πίσω η toyota και εκτός αυτού με την φιλοσοφία της απαξιώνει τους προκάτοχους της,όπου ένα μοντέλο 10-15 χρονών της toyota φαίνεται παλιό,ενώ η vw δεν το κάνει αυτό….το golf mk4 π.χ έχει πάρα πολλά κοινά σχεδιαστικά μέρη με το golf mk7 και όμως το mk7 είναι καινούριο….δυστυχώς αρέσει δεν αρέσει το design και η ποιότητα δεν είναι από τους δυνατούς τομείς της toyota…

  • theolvs

    Aπογοήτευση

    • manowar

      Αλλο θα εχουμε εμεις εδω εκτος οτι ειναι προχειροδουλεια για ευρωπη δςν θα το εβγαζαν τωρα γυμνο θα διαφερει το ευρωπαικο το χει ξανακανει η vw αυτο… πισω ειναι αντιγραφη απο σειρα 1 bmw προ ανανεωσης

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πρώτη εντύπωση: πολύ βαρετό συντηρητικό και αδιάφορο. Σαν εξέλιξη του υπάρχοντος μοντέλου. Βέβαια είναι και Ν. Αφρική. Πρέπει να το δούμε επίσημα μήπως κι έχει κάτι το ελκυστικό. Τώρα που το βλέπω είναι τόσο σοβαρό που είναι έτσι κι έτσι. Σκέτη βαρεμάρα.

    • giannisb

      μια χαρά όμορφο και σοβαρό είναι…το πρόβλημα είναι οι μαύρες και αδιάφορες σιδερένιες ζάντες γιατί με το που το βλέπεις πρώτη φορά το μάτι πέφτει εκεί και δεν σου κάνει και την καλύτερη εντύπωση..

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Με μια δεύτερη ματιά, εντάξει είναι σοβαρό, καλούτσικο, θα μπορούσαν να τολμήσουν λίγο παραπάνω να γίνει και πιο ωραίο. Μπροστά είναι λίγο κάπως. Άμα το συνηθίσω μπορεί και να μ’ αρέσει λίγο, έτσι κι έτσι δηλαδή. Το μάτι μου έπεσε στο μπροστά για αυτό το είπα. Είναι κάπως βαρετό.

  • τοσο μεγαλο πλεον…που θα κοβει πωλησεις χαλαρα απο το GOLF !!!!!

    • giannisb

      όντως και ιδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα ,που δεν υπάρχει σαλιο….

    • Mika

      Το οποιο ομως σε κανα χρονο θα ειναι στη μεγαλυτερη του, 8η γενια!! Οποτε δεν εγινε και τιποτα!

    • για το GOLF λες ???

    • Mika

      Ναι βρε συ….

    • μα εγινε !!! πλεον ενας που θελει 4μετρο πλεον θα κοιταξει το POLO !!!! γιατι ανετα του καλυπτει τις αναγκες του !!!!

      μονο εμεις κοιταμε τις λεπτομεριες σαν πετρολχεντ…ενας απλο αγοραστης…κοιταει ποσο μεγαλο ειναι ενα οχημα……ποσο μεγαλο πορτμπαγαζ εχει……αμα του αρεσει…..και αν το πακετο ειναι για την τσεπη του!!!! στα παπακια του ολα τα αλλα….

    • Spider

      Το polo είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο γενικά και ανεξάρτητα κατηγορίας. Η αισθητική του βέβαια δεν ταιριάζει με τα υψηλής αισθητικής γούστα ανθρώπων που βλέπουν την ομορφιά στο νέο Yaris η στο νέο Prius π.χ.
      Αν είχε και το πάτημα του golf..

    • VaggD

      Μπορεί να φτάσει τα 410-420lt. 20lt επιπλέον τα έχει για πλάκα, μέχρι το 19-20 έχουμε καιρό.

    • Dentdim

      πάρα πολύ μεγάλο Μπάμπη.Αν όντως παρουσιαστεί έτσι ,αποχωρεί από την κατηγορία χωρίς 2η σκέψη…τώρα που θα ανήκει με τέτοιο μέγεθος είναι μια μεγάλη κουβέντα….Αρχίζω να μην καταλαβαίνω πια τι κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ..SUV χωρίς 4κινηση με 1000ρηδες κινητήρες ,gti 4πορτα(!!!!) ,μικρομέγαλα supermini κτλ………και φυσικά όλα ακριβαίνουν…..

  • Rebel

    BMW σειρά 1 για μένα το πίσω μέρος.

  • mother1russia

    Εμενα μου αρεσει , καλυτερα σοβαρο να κανεις την δουλεια σου παντου παρα μια καγκουρια και μιση οπως το civic να σου πετανε ντοματες στο δρομο

    • a_f_a

      συμφωνώ απόλυτα με ενα αυτοκίνητο να ειναι σοβαρό και γι’αυτο γουσταρω τρελά ΦΒ και Αουντι σε γενικές γραμμές. αυτό όμως ειναι ατσουμπαλό. σα ΦΒ βραζιλίας…

    • Smartass

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, πάνω από όλα το φαίνεστε!!
      Δεν έχει σημασία αν χρωστάς σε όποιον μιλά Ελληνικά, δεν έχει καμία σημασία αν βάζεις 5€ βενζίνη, δεν έχει σημασία αν πληρώνεις το ρεύμα με διακανονισμό σημασία έχει να είσαι κάτοχος VW!!
      Ψωνάρα νεόπτωχε νεοΕλληνα!!!
      :D

    • George Liverpool

      Απο τα πιο αστοχα comments

    • Smartass

      Έτσι είμαι εγώ βαράω στον γάμο του Καραγκιόζη.
      Μπορώ αν θες να σε διδάξω να βαράς και εσύ στον γάμο του καραγκιόζη.
      :D

    • manowar

      Αν θελεις να μαθεις νεροπιστολο θα σε διδαξει πηγαινε να μαθεις πιτσιλιες

  • Mika

    Ελπιζω να εχουν βαλει ενα τοσο καλο κι αληθοφανες καμουφλαζ, αντι για ζεβρες, γιατι αυτο μοιαζει ΤΟΟ much με Golf!!!
    :p

  • hellboy

    πολο οπως λεμε γκολφ 6???????
    τι εγινε ρε παιδια.?!
    -_-

  • manowar

    Καμια σχεση με αυτο που θα έχουμε εδω…

    • Jettakias

      Το πιστεύω και εγώ…Εύκολα! Για καμια Κίνα καλό είναι αυτό!

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    Και να φανταστείτε οτι κατηγορούν την LADA ότι 20,χρόνια βγάζει το καινούριο σχέδιο σε αμάξι!

  • Chris Pavlidis Exhaust

    1000 φορες το ibiza

  • a_f_a

    ωωωωωω… και το περίμενα… ωωωω… και ειναι μπούρδα! πηραν ότι χειρότερο ειχε βγαλει η μπεμπα με την αισχρή “1” και το έκαναν πόλο. εν τω μεταξύ για να το συνεφέρεις με κανα καλό χρωμα, ζαντες, χρώμια κλπ θα σου βγάινει κανα 20αρι χιλιάρικα!
    να εισαι καλά ρε ΦΒ.. θα στα έδινα τα φραγκα με μιση καρδιά.
    εγω κατέληξα τελικά. ουτε μπουρδες ιταλών, ή φαμφροχαζογκομενακια-γαλλικά.
    πάω για σουζουκάκι σουιφτ αν και μέσα δε μου πολυαρέσει.. με 14, θα το πάρω αυτόματο και σε καλή έκδοση. αντιστοιχο ΦΒ θα ήθελα 17+

  • VaggD

    Λογικά είναι test mule ή έκδοση για Αφρική, είναι πολύ νωρίς για να έχουμε φωτογραφίες χωρίς καμουφλάζ. Βέβαια δεν περιμένουμε και σχεδιαστική επανάσταση… Είναι εντυπωσιακό ότι το νέο polo θα έχει καλύτερους χώρους από το Golf mk6 σε μικρότερες διαστάσεις, όπως και το ibiza άλλωστε!

  • NSchinas

    Ενα ακόμα φβ. Τίποτα άλλο. Ακόμα και το νέο Ίμπιζα είναι συντηριτικό , αλλά οι χαρές του νέου πατώματος είναι στους εσωτερικούς χώρους. Ανυπομονω να τα δω από μέσα.

    • NSchinas

      Οποίος θυμάται τα Ίμπιζα της δεύτερης γενιάς έχει να λέει για χώρους

    • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

      επειδή το έχει το δεύτερης γενιάς ιμπιζα η αδερφή μου, που τους είδες τους χώρους;;;

    • NSchinas

      Σε σχέση με το 3 γενιάς που έχω καλύτερο είναι

  • MitsosDaBest

    Τραγικά αδιάφορο… Μην πω και άσχημο… Καμία σχέση με το προηγούμενο. Εκτός κι αν στην Ευρώπη θα είναι διαφορετικό.

  • xtra

    ας ελπισουμε να ειναι μια φτηνη εκδοση για αγορες με λιγοτερες απαιτησεις..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τελικώς, πολύ αδιάφορο και βαρετό.

  • Εν τω μεταξύ, ενδεικτικό του πόσο λούμπεν είναι ο κλάδος αυτοκινήτου στη χώρα, πήγε φίλος που ξέρει όπως ξέρουν όσοι το ψάχνουν ότι βγαίνει νέο Polo, πριν κανά χρόνο σε έναν της vw και να επιμένει ο τύπος ότι δε βγαίνει νέο πόλο. Ε, τσίμπησε τα γνωστά και ο φίλος πήρε μίνι. Εκεί να σου πουλήσουν τα ληγμένα χωρίς έκπτωση κιόλας!

  • Spyros

    τον 1.5 TDI πότε περιμένουν να τον βάλλουν δλδ? μόλις τελειώσει το στοκ των 1.6 έλεος…

  • ZafMio

    Θα έχει τρελή επιτυχία ως νοικιάρικο. Γιατί μόνο για τέτοιο κάνει. Βαρετό και αδιάφορο, όσο δεν πάει…

  • dmis

    Με πιάνει ακηδία…