Η Jeep είναι σήμερα, η μεγαλύτερη εταιρία στο χαρτοφυλάκιο της Fiat Chrysler Automobiles. Από τις 500.000 ετήσιες πωλήσεις του 2008, το 2016 η εταιρία πούλησε 1,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα και βρίσκεται σε καλό δρόμο ώστε να πιάσει τον στόχο των 2 εκατομμυρίων πωλήσεων μέχρι το 2018. Βάλε στη συνάρτηση και τη τεράστια κληρονομιά της φίρμας και την αναγνωρισιμότητά της παγκοσμίως και έτσι θα καταλάβεις το γιατί η FCA σκέφτεται να κάνει spin off την Jeep από την μητρική εταιρία, όπως συνέβη και με την Ferrari.

Αυτό δήλωσε ο Sergio Marchionne, ο οποίος είπε πως θα εξετάσει πιθανά spin off τόσο της Jeep όσο και της Ram, με τον αναλυτή της Morgan Stanley, Adam Jonas, να εκτιμά πως η Jeep αποτιμάται στα 22 δισ. δολάρια και η Ram στα 11,2 δισ. δολάρια.

Στις σχετικές ειδήσεις η FCA ανακοίνωσε πως το πρώτο τρίμηνο του 2017 είδε τα κέρδη της να αυξάνονται κατά 11%. Συγκεκριμένα, τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν στα 1,54 δισ. ευρώ στο τρίμηνο έναντι των 1,38 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο. Τα έσοδα αυξήθηκαν 4% στα 27,72 δισ. ευρώ. Η εταιρεία επιβεβαίωσε τους ετήσιους στόχους που κάνουν λόγο για έσοδα 115-120 δισ. ευρώ και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη άνω των 7 δισ. ευρώ. Το καθαρό χρέος αναμένεται να μειωθεί σε λιγότερο από το 2,5 δισ. ευρώ στο τέλος του έτους, από τα 5,1 δισ. ευρώ στο τέλος Μαρτίου.

  • stemi

    Πολύ καλά το πάει. Και αυτό σε αντίθεση με ένα άρθρο πριν μερικές μέρες εδώ και αλλού που έλεγε ότι ο Marchionne δήλωσε ότι το 1ο τρίμηνο δεν πάει καλά. Όπως είπα και τότε αναφερόταν στις ΗΠΑ.
    Πολύ καλές οι πωλήσεις της Stelvio (ήδη 1061 τον Μάρτιο στην Ευρώπη), που όπως είπε έχει 10.000 παραγγελίες στην Ευρώπη. Απίστευτα καλά πάει η Maserati με +89% στις πωλήσεις του 1ου τριμήνου με 11.900 πωλήσεις. Κάτι που θα οδηγήσει μάλλον σε έτησεις πωλήσεις πάνω από 60.000 (με ρεκόρ πέρυσι τις 42.100).