Η BMW δίνει τις πρώτες επίσημες πληροφορίες για τη νέα Σειρά 7

Σχετικά άρθρα

1216518401911866043

Μπορεί η επίσημη παρουσίασή της νέας Σειρά 7 να πραγματοποιηθεί στα τέλη Αυγούστου, λίγες εβδομάδες πριν κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο, όμως σήμερα η BMW έδωσε στη δημοσιότητα αρκετές από τις τεχνικές λεπτομέρειες της καινούριας ναυαρχίδας της.

590253570947071905

Έτσι, μετά την παρουσίαση της σε επιλεγμένο κοινό τις προηγούμενες μέρες, τώρα μαθαίνουμε ότι η νέα γενιά της Σειράς 7 (G11) είναι κατασκευασμένη πάνω στη νέα πλατφόρμα CLAR, η οποία όπως βλέπεις και στις φωτογραφίες, είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρία (μετά τα i3 και i8) που κάνει χρήση CFRP (Carbon Fiber Reinforced Polymer), αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής. Το σώμα της 7άρας να έχει και αυτό μέρη από carbon, με το συνολικό βάρος της να είναι μέχρι 130 κιλά λιγότερο κατά μέσο όρο -ανάλογα της έκδοσης- από τη προηγούμενη γενιά, κάτι που σημαίνει περίπου 15% ελαφρύτερο. Θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, μια με κανονικό μεταξόνιο (G11) και μια με μακρύ (G12), το οποίο θα είναι κατά 13 εκατοστά μακρύτερο.

213331767386597739

Στο Miramas της Γαλλίας που έγινε η επίδειξη των τεχνολογικών λύσεων της γερμανικής λιμουζίνας, μάθαμε επίσης, ότι στο εσωτερικό θα υπάρχει σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών (gesture control), το οποίο μέσω ενός 3D αισθητήρα τοποθετημένο στην οροφή του αμαξώματος, και κοντά στον εσωτερικό καθρέφτη, θα μπορεί μέσα σε ένα συγκεκριμένο πεδίο να αναγνωρίζει κινήσεις από τα χέρια του οδηγού. Με αυτές θα μπορείς να ρυθμίζεις την ένταση του ηχοσυστήματος, να απαντάς στο τηλέφωνο και πολλά άλλα, κάνοντας θεωρητικά τη ζωή του οδηγού πολύ πιο εύκολη.

1006370444946989123

Νέο είναι και iDrive που πλέον διαθέτει οθόνες αφής αλλά θα μπορεί να χειρίζεται και με τα κλασικά κουμπιά. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας για τους μπροστά επιβάτες είναι επίσης νέο, ενώ υπάρχει ένα προαιρετικό σύστημα πληροφόρησης για τον συνοδηγό, εντελώς ανεξάρτητο από αυτό του οδηγού. Μετά το i8, η BMW θα διαθέτει στη καινούρια 7άρα το “Display Key” κλειδί. Όπως δηλώνει και το όνομα του, αυτό θα προσφέρει χρήσιμες οδηγίες μέσω της μικρής ενσωματωμένης οθόνης του, ενώ θα μπορεί να παρκάρει μόνο του, ή να ξεπαρκάρει από κάποιο parking χωρίς τη παραμικρή επέμβαση του οδηγού, αντίστοιχο με εκείνο που παρουσιάστηκε στη CES. Ακόμα θα εξοπλίζεται με αρκετές επιπλέον τεχνολογίες, όπως το βελτιωμένο Active Driving Assistant και πολλά άλλα.

20583043861290736592

Το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης θα ρυθμίζει τις παραμέτρους του αυτοκινήτου αυτόματα, και θα μπορεί να οδηγεί το αυτοκίνητο χωρίς τη παρέμβαση του οδηγού σε ταχύτητες μέχρι 210 χλμ/ώρα.

Μηχανικά, το στιβαρό σασί του αυτοκινήτου θα πατάει σε αερανάρτηση, με τις κινήσεις της κάθε μια να γίνεται σε δύο άξονες, έτσι ώστε να προσφέρει εξαιρετική άνεση στους επιβάτες, αλλά και να ρυθμίζεται σύμφωνα με τις ανάγκες του οδηγού, μέσω του στάνταρ Dynamic Damper Control. Επιπλέον, διαθέτει ηλεκτρομηνικές αντιστρεπτικές ράβδους, που θα περιορίζουν κατά πολύ τις κλίσεις του αμαξώματος.

1993464464679984451

Θα εφοδιάζεται με νέα γενιά εξακύλινδρων κινητήρων 3-λίτρων, χωρίς να ανακοινώνονται τα ακριβή επίσημα χαρακτηριστικά. Ξέρουμε, όμως, ότι βασικό μοντέλο θα είναι η 730i η οποία θα φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα με κωδική ονομασία B48B20O0 απόδοσης 260 ίππων, με τον εν λόγω κινητήρα να προσφέρεται μόνο στην έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο. Ακολουθούν οι εκδόσεις 740i και 740Li με τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα B58B30M0 απόδοσης 330 ίππων, με τις εκδόσεις 750i και 750Li να φορούν τον οκτακύλινδρο 4,4-λίτρων V8 N63B44O2 κινητήρα απόδοσης 460 ίππων. Οι κορυφαίες 760i και 760 Li θα εξοπλίζονται με τον V12 6,6-λίτρων N74B66U1 κινητήρα προερχόμενος από τις Rolls-Royce Ghost και Wraith, απόδοσης 570-600 ίππων.

7664216702083249394

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, η έκδοση 730d αποδίδει 272 άλογα, ενώ θα υπάρχουν και οι 740d και 750d. Στη γκάμα θα υπάρχει και η 730e, plug-in υβριδική έκδοση, απόδοσης 275 ίππων, και τις 740e και 740 Le απόδοσης 400 ίππων. Όλες οι υβριδικές εκδόσεις θα συνδυάζονται με 9αρι αυτόματο κιβώτιο, θα είναι τετρακίνητες, με την 730e να έχει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 60 χλμ και τις 740e και 740 Le να μπορούν να διανύσουν 100 χλμ μόνο με τους ηλεκτροκινητήρες τους.

Ανανεωμένο θα είναι και το 8-τάχυτητο αυτόματο κιβώτιο Steptronic της ZF, που διαθέτει μέρη με λιγότερη τριβή, ενώ η μετάδοση του αυτοκινήτου χρησιμοποιεί το ενσωματωμένο GPS για να επιλέξει την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο, ώστε να καταναλώνεται λιγότερο καύσιμο. Η μετάδοση της κίνησης θα μεταφέρεται στον πίσω άξονα, ενώ μερικές θα προσφέρονται και με το σύστημα τετρακίνησης xDrive.

11911093621457333845

Εκτός από τις φωτογραφίες των μηχανικών μερών και του εσωτερικού, η BMW έδωσε φωτογραφίες των καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων, κάτι που όμως εσύ έχεις δει εντελώς χωρίς ίχνος καμουφλάζ. Έτσι, η νέα 7αρα διαθέτει λεπτά LED/λέιζερ μπροστά φωτιστικά σώματα, προεξέχουσα χρωμιομένη μάσκα, και στο πίσω μέρος συναντάμε διπλές χρωμιομένες απολήξεις και χρωμιομένα διακοσμητικά. Σχεδιαστικά η ναυαρχίδα της BMW αντλεί στοιχεία από το Vision Future Luxury concept και το Gran Lusso Coupe.

https://www.youtube.com/watch?v=mFlMcOfO68M

https://youtu.be/TClHJyW2zY4

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Technology and innovation workshop on the new BMW 7 Series model range. PreDrive Miramas.

BMW is using a technology and innovation workshop to present an initial selection of development highlights which the next generation of the BMW 7 Series model range will use to set new benchmarks in lightweight design, driving dynamics, comfort, intelligent connectivity and operation. The extensive use of carbon-fibre-reinforced plastic (CFRP) in the structure of the passenger cell, the rigorous and detailed application of lightweight design and a new generation of engines combine to reduce the weight of the luxury sedan along with its fuel consumption and emissions figures. The comfort, safety and driving experience offered by the new BMW 7 Series benefit from new chassis technology, exceptional scope for interaction with the car’s infotainment technology and a wider selection of driver assistance systems from BMW ConnectedDrive.

BMW EfficientLightweight: Carbon Core helps to reduce weight by up to 130 kilograms.
Thanks to the BMW EfficientLightweight strategy, the new BMW 7 Series line-up will tip the scales up to 130 kilograms lighter than the outgoing generation of models. At its heart is a body structure with a Carbon Core based on the transfer of technology from the development of the BMW i models. The use of CFRP – whose material properties lend themselves to use in the passenger cell areas exposed to heavy loads – increases torsional rigidity and strength. The configuration of the sheet metal elements can be adjusted accordingly, allowing body weight to be significantly reduced.

Six-cylinder in-line engine from the new generation of power units.
The new BMW 7 Series model range will be powered by engines including a six-cylinder in-line variant from the BMW Group’s latest generation of power units. The new petrol engine with BMW TwinPower Turbo technology links up with a likewise further developed eight-speed Steptronic gearbox.

Dynamics and ride comfort made to measure – and to the highest standard.
Sophisticated, precision-honed chassis technology and additional chassis control systems – fitted as standard or available as an option – enhance both the driving dynamics of the next-generation BMW 7 Series and its ride quality. At the same time, the balance between these two facets of driving pleasure reaches a level without parallel in the luxury sedan segment. The inclusion of two-axle air suspension with automatic self-levelling as part of the standard specification leads to noticeably improved ride comfort. Dynamic Damper Control also features as standard. Its electronically controlled dampers improve the primary and secondary ride of the sedan and sharpen its dynamic attributes. The latest update of the Integral Active Steering system, along with the first electromechanically driven Dynamic Drive roll stabilisation system, contribute to a further boost in comfort, dynamic prowess and assurance on the road in the new BMW 7 Series.

The latest innovations offer drivers greater freedom when choosing the right vehicle set-up for the situation at hand: they can elect to enjoy even sportier handling or further optimised ride comfort as desired. In addition, they can use the newly designed Driving Experience Control switch to activate the ADAPTIVE mode. In this setting, the vehicle set-up adapts as required to the driving style and the character of the road.

Intuitive operating with Touch Display and BMW gesture control.
In the next generation of the BMW 7 Series, the iDrive operating system’s monitor comes in Touch Display form for the first time. This means customers will also be able to operate the system in the same way as modern electronic devices. In addition to using the Controller to operate the system in familiar style, its functions can also be selected and activated by touching the screen’s surface.

Another new addition to the iDrive system’s functionality is BMW gesture control, which is being introduced for the first time. Hand movements detected by a 3D sensor control infotainment functions in an extremely intuitive and user-friendly fashion. The gestures can be used for a number of functions, including controlling the volume in audio applications and accepting or rejecting incoming telephone calls. There is also the option of pairing a specific gesture with an individual choice of function.

Unique in the luxury sedan segment: remote control parking.
The new BMW 7 Series is the world’s first series-produced car that owners will be able to manoeuvre in or out of parking spaces or garages without anyone at the wheel. The remote control parking option thus allows drivers to access extremely tight parking spaces. Using the likewise newly developed BMW Display Key, the driver can prompt the car to enter or exit a parking space fully automatically.

Innovative driver assistance systems from BMW ConnectedDrive enhance comfort and safety.
New strings to the bows of the Driving Assistant Plus and Driving Assistant systems include the steering and directional control assistant, Lane Departure Warning Assistant with active side collision protection, and the rear collision prevention and cross-traffic warning functions. When using the Active Cruise Control system with Stop & Go function, a press of a button now suffices to acknowledge speed restrictions detected by the Speed Limit Info function.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το Audi R8 είναι επισήμως νεκρό

Από τον Οκτώβριο του 2022, η Audi έχει ανακοινώσει την ολοκλήρωση της παραγωγής του R8, παρουσιάζοντας -τότε- τη V10 GT RWD έκδοση του, ενώ...

Nissan Sentra έπεσε πάνω σε ένα Tesla Cybertruck. Μάντεψε ποιο διαλύθηκε

Σε μια διασταύρωση στην Τάμπα της Φλόριντα, ένα Nissan Sentra έπεσε στο πλαϊνό μέρος ενός Tesla Cybertruck και όπως βλέπεις στις φωτογραφίες και στο...

Η Hyundai ανανεώνει ξανά το i30

Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου facelift του i30, η Hyundai παρουσίασε σήμερα μια ακόμη ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, που συνεχίζει να διατίθεται...

Ο Marko έδωσε διορία 2 αγώνων στον Ricciardo

Ο Daniel Ricciardo έχει δύο διορία δύο αγώνων (Ιαπωνία και Κίνα) για να αποδείξει πως μπορεί να παραμείνει στη θέση του, αλλιώς ο Helmut...
Autoblog.gr