Η Hyundai θέλησε με την Genesis να χτυπήσει τα πολυτελή brand, αλλά οι Βρετανοί δεν αγκάλιασαν τα μοντέλα της κορεατικής φίρμας, μιας και από το 2015, από τότε που ξεκίνησαν οι πωλήσεις της εταιρίας στο Μεγάλο Νησί, μόλις 50 αυτοκίνητα βρήκαν ιδιοκτήτη.


Σύμφωνα με τον Tony Whitehorn, CEO της Hyundai UK, η Genesis δεν δημιουργήθηκε για την Ευρωπαϊκή αγορά, αλλά κυρίως για την αγορά της Κορέας και των ΗΠΑ. Οι Ευρωπαίοι δεν θέλουν ένα σεντάν μοντέλο με 3,8-λίτρων V6 κινητήρα.

  • cfu

    Καμμια σχεση ο κινητηρας!!!ουτε καν ομως.
    Ο λογος ειναι το ΟΝΟΜΑ και η ΙΣΤΟΡΙΑ τις μαρκας!!!!!!!
    γιατι κοστιζει τα ιδια η ας ειναι λιγοτερα απο μια αντιστοιχη Merc,Bmw,Audi
    προσωπικα σιγα που θα αγοραζα αυτο οσο εξαιρετικο και οχι μια S class…που ειναι MERCEDES S CLASS

    • mixalhs7

      Μην περιμενεις ουρες αγοραστων σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα παρουσιας στη κατηγορια. Ειναι ακομα στα πρωτα βηματα και φυσικα ο πρωτος τους στοχος ειναι να φτασουν καποια στιγμη τα lexus/infinity.

    • George Liverpool

      Αν μου αρεσε το πακετο συγκριτικα με τα αλλα,εγω θα το αγοραζα.Αλλα απεχουν πολυ απο εκει απ΄οτι φαινεται.

    • Bad Belmondo

      Προσωπικά χ@στηκ@ που είναι Mercedes S-Class! Όλες αυτές τις τεχνολογίες που έχει η S-Class, τις βρίσκεις πλέον ακόμα και στο ”τελευταίο” αυτοκίνητο πόλης!

  • SAMURAI-66

    Θα δει την ανοδο της μονο αν κατεβει στα δυο λιτρα και ισως κατω απο αυτα με σκοπο να χτυπησει το κατεστημενο,θελει και εντονη παρουσια στον διαφημιστικο κλαδο για να γινει ονομα γνωστο μετα απο χρονια.

  • δηλαδη θελουν να μας πουν οτι θα πανε απατα τα AUDI/MERCEDES/BMW/AR?????
    απλα να τα λεμε με το ονομα τους….οταν ειναι να δωσεις 60-70-80.000 ευρω….μπορεις να δωσεις και +20.000 για να παρεις την ταμπελα της καρδιας σου !!!!!

  • Mrdesperado32

    και καποιες πολυτελης φιρμες ειχαν ιστορια τρικυκλου και κοντευαν να εξαφανιστουν αλλα με το σωστο μαρκετινγκ και την προωθηση απ ολους τους δημοσιογραφους θεωρουνται σημερα απ τις τοπ φιρμες στα πολυτελη ακομα και αν το συνεργειο ειναι συχνοτατο φαινομενο.κακα τα ψεμματα οι ευρωπαιοι ειναι παπατζα και κολλημενοι σχεδον σε ολα.εγω ανετα θα το χτυπουσα γτ ειναι σιγουρα πιο vfm σιγουρα πιο αξιοπιστο και σιγουρα πιο ενδιαφερον απο ενα ακομα αουντι που εει να αλλαξει σχεδιο 20 χρονια και δινω ενα σκασμο λεφτα για καινουργιο αμαξι που μοιαζει 20ετιας

    • απο το ανετα θα το χτυπουσα….μεχρι να το χτυπησεις ομως……ειναι ενα χασμα τεραστιο !!

    • Mrdesperado32

      Αν ηθελα λιμουζινα δε θα κοιτουσα καν τους γερμανους.πολλα μπλιμπλικια που ολα αυτα επιφερουν βλαβες που για να τις φτιαξεις θες ενα νεφρο καθε φορα.εγγυηση ελαχιστη και σερβις παρανοικα ακριβο.

    • υπαρχει λιμουζινα σημερα χωρις μπιμπιλικια ?????

    • Mrdesperado32

      Οχι αλλα να σου δινει 7 χρονια εγγυηση για να γλιτωσεις τη φαρμακερη δεν υπαρχει…

    • η χιουνται δινει 7 χρονια εγγυηση στις λιμο ????

    • Mrdesperado32

      Ναι κανονικα στην αμερικη τουλαχιστον.σε ολα τα μαντελα της ανεξαιρετως κατηγοριας

    • οκ αυτο θα ηταν κατι που θα με εβαζε σε σκεψεις…..αλλα παλι δεν θα το προτιμουσα !!!

  • Dimitris Chourmouziadis

    Καλά και αυτοί περίμεναν να θησαυρίσουν μέσα σε μερικά χρόνια; Μια μάρκα καινούργια για να πιαστεί θέλει χρόνια! Και ακόμα περισσότερο για να τα βάλεις με το γερμανικό κατεστημένο θέλει επίσης ανταγωνιστικές τιμές και πολύ καλό μάρκετινγκ!

  • Bad Belmondo

    Μια χαρά θέλουν ένα sedan με τέτοιο κινητήρα! Απλά οι Ευρωπαίοι είναι προκατειλημμένοι και δεν δίνουν ευκαιρία σε άλλους που μπορεί και να αξίζουν!

  • Mika

    Hρωες οι 50 που το προτιμησαν!! Πολυ θα ηθελα να μαθω το σκεπτικο τους……Οπως και να εχει, θα εκρυβε πολυ ενδιαφερον!!!