Και ενώ εμείς το οδηγήσαμε στην ελληνική και ευρωπαϊκή παρουσίαση, έχοντας το αυτή τη περίοδο για δοκιμή, οι Αμερικάνοι ακόμα δεν το έχουμε δει από κοντά, όντας αρκετά αμφίβολο να κυκλοφορήσει στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

Αυτό υπαινίχθηκε ο επικεφαλής του Fiesta, Robert Stiller, δηλώνοντας πρόσφατα:

Το προηγούμενο μοντέλο ήταν ένα παγκόσμιο προϊόν της Ford, αλλά με τη νέα γενιά στοχεύουμε μόνο την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Στη Βόρεια Αμερική, ειδικά στις ΗΠΑ, την Κίνα και τη Λατινική Αμερική, η ζήτηση για τέτοια αυτοκίνητα μειώνεται και αντιδρούμε αναλόγως.

Και ενώ με τα ανωτέρω λεγόμενα περιμένεις οι πωλήσεις του supermini της Μπλε Οβάλ να είναι κακές στην Αμερική, τα νούμερα δεν το αποδεικνύουν. Χαρακτηριστικό είναι ότι πέρσι πούλησε 50.000 μονάδες, λιγότερες μεν από τα προηγούμενα χρόνια που είχε κατά μέσο όρο 70.000 πωλήσεις ετησίως, αλλά το μειωμένο νούμερο δικαιολογείται από την παλαιότητα του Fiesta.

  • Gmph fast

    Όταν έχεις τα $$ δεν ασχολείσαι με τόσο μικρά και φτηνά αυτοκίνητα