Η Ford με τη Mustang και την global νοοτροπία της, χτύπησε διάνα και ισοπέδωσε τα ρεκόρ πωλήσεων. Για τις εμπορικές επιδόσεις στον παγκόσμιο χάρτη δεν τίθεται ζήτημα, αλλά και εγχώρια η Mustang έχει «σβήσει» τον ανταγωνισμό που ακούει στα ονόματα Dodge Challenger – Chevrolet Camaro. Το πρώτο υιοθέτησε ακραίες αντιλήψεις για να ξεχωρίσει (Hellcat, Demon) με μεγάλη επιτυχία, όμως η Camaro θέλει να κοντράρει την «αιώνια αντίπαλο» στο γήπεδό της.
Ήδη ανακοινώθηκε επίσημα πως θα διατίθεται ως δεξιοτίμονη για την αγορά της Αυστραλίας, στην προσπάθεια να διευρύνει το αγοραστικό κοινό της. Θα περίμενε κανείς πως θα ακολουθήσει η Μεγάλη Βρετανία, η οποία υποδέχτηκε με ανοιχτές αγκάλες την Mustang, όπως και η υπόλοιπη Ευρώπη. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν πρόκειται να συμβεί, δημιουργώντας ένα σπαρταριστό παράδοξο.
Η Camaro θα εισάγεται, από τις Η.Π.Α., στην Αυστραλία κανονικά, με το τιμόνι στην σωστή θέση. Εκεί την μετατροπή θα αναλαμβάνει η Holden Special Vehicles, το «γκαζιάρικο» τμήμα της όμορης εταιρίας που μας έχει δώσει τα Monaro και HSV GTSR W1 (δεν πέρασε γατί πάνω από το πληκτρολόγιο). Κατόπιν το αυτοκίνητο θα διατίθεται προς πώληση. Όλα ανθηρά ως εδώ. Για να κυκλοφορήσει στην Αγγλία, όμως, η Camaro θα πρέπει να ταξινομηθεί εκ νέου. Με δύο τελωνεία στην πλάτη, το ένα μάλιστα από την άλλη άκρη του κόσμου, το κόστος ανεβαίνει ελαφρώς…
Συγκεκριμένα, μια Camaro SS σαν την «σπασμένη» της φώτο εκτιμάται ότι για να πατήσει νομότυπα τους 19αρηδες τροχούς της σε βρετανικό έδαφος, θα πρέπει να εκταμιευτούν περί τις 90 χιλιάδες λίρες. Ήτοι 100+ χιλιάρικα ευρώ. Για ένα muscle car μεσαίας δυναμικής, βάσει γκάμας και ανταγωνισμού.
Και κάπως έτσι, η σκέψη για Chevy Camaro με αγγλικές πινακίδες εκτελείται επί τόπου. Όχι ότι στην Αυστραλία είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Γύρω στις 81 χιλιάδες δολαρια τιμάται, πάνω από τα διπλά συγκριτικά με την Αμερική.