To 2016 ήταν μια ακόμα καλή χρονιά, για τη Mustang της Ford, καθώς ήρθε πρώτη στην κατηγορία της σε πωλήσεις στις Η.Π.Α. Οι μεγάλοι της αντίπαλοι, Camaro και Challenger κατέλαβαν τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Η Mustang νίκησε κατά κράτος καθώς είχε ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 43,6%, ενώ η Camaro το 29,9% και το Challenger το 26,5%. Το 2016 λοιπόν η Ford πούλησε στις Η.Π.Α. 105.932 Mustang, η Chevrolet 72.705 Camaro και η Dodge 64.478 Challengers.
Τα συνολικά νούμερα για το 2016 μπορεί να δείχνουν την καθαρή υπεροχή της Ford αλλά υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες στα νούμερα αυτά, που θα πρέπει να αναλύσουν οι υπεύθυνοι της εταιρίας για να μη βρεθούν προ εκπλήξεων τα επόμενα χρόνια. Ποιες είναι αυτές θα το δούμε αναλυτικά παρακάτω.
Η αγορά αυτού του τύπου αυτοκινήτων παρουσίασε μια μείωση το 2016 καθώς και τα τρία μοντέλα είχαν πτώση στις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2015. Η Mustang είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται το 2016 κατά 16.417 οχήματα, πτώση δηλαδή 13,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αντίστοιχα και η Camaro είχε μια πτώση κατά 4.797 μονάδες, πτώση 6,2%, όπως και το Challenger κατά 1.887 οχήματα, πτώση 2,8%. Συγκριτικά με το 2015 δηλαδή η Mustang γνώρισε τη μεγαλύτερη πτώση στις πωλήσεις από τους τρεις.
Το άλλο στοιχείο που δείχνει τη πτώση της Mustang έναντι των άλλων δύο μοντέλων είναι οι πωλήσεις του τελευταίου μήνα του χρόνου. Το Δεκέμβριο του 2016 πουλήθηκαν 7.000 Camaro, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το Δεκέμβριο του 2015 της τάξης του 31%. Οι πωλήσεις του Challenger είχαν και αυτές άνοδο το Δεκέμβριο του 2016 σε σχέση με αυτόν του 2015 κατά 15%, ενώ η Mustang είχε πτώση στην αντίστοιχη περίοδο κατά 19%.
Τα νούμερα αυτά δεν είναι καθόλου καθησυχαστικά για τη Ford καθώς φαίνεται πως οι αντίπαλοί της κερδίζουν έδαφος και η δημοτικότητα των Camaro και Challenger αυξάνεται. Αν λάβει κανείς υπόψη την επικείμενη άφιξη της Camaro Z/28 με αγωνιστικό DNA, τον ελκυστικό συνδυασμό του V6 κινητήρα και της τετρακίνησης του Challenger αλλά και την σκληροπυρηνική έκδοση του SRT Hellcat, που είναι στα σκαριά και θα ονομαστεί ADR (American Drag Racer), ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός. H Ford όμως δεν θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια και οι άνθρωποι στο Ντιτρόιτ, έχουν ήδη στα σκαριά μια μικρή ανανέωση για το μοντέλο του 2018, όπως επίσης και μια νέα Shelby GT500 για το 2019.