Η Holden παρουσιάζει την ΜΥ2017 έκδοση του Commodore, αλλά και τρεις δυνατές εκδόσεις του HSV GEN-F2 που φορούν τον 6,2-λίτρων LS9 κινητήρα της Corvette ZR1 απόδοσης 644 ίππων με 815 Νm ροπής,

Τα GTSR W1 συνδυάζει τον κινητήρα με ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ειδικά σχεδιασμό για χρήση εντός πίστας, φορούν Pirelli P Zero Trofeo R ελαστικά, σφυρήλατες ζάντες 20″ και εξαπίστονα φρένα με δίσκους 410 mm. Το απλό GTSR και το GTSR Maloo αποδίδουν “μόλις” 583 άλογα με 740 Nm ροπής από τον κομπρεσοράτο V8 6,2-λίτρων κινητήρα και συνδυάζεται τόσο με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο των δυνατών αδερφών του, όσο και με ένα 6άρι αυτόματο με paddles στο τιμόνι.

Τα ΜΥ2017 Commodore θα προσφέρεται και στην περιορισμένη έκδοση Motorsport, η οποία βασίζεται στο Commodore SS-V, θα βγει σε 1.200 μονάδες και κίνηση παίρνει από τον V8 LS3 6,2-λίτρων κινητήρα. Διαθέτει μαγνητική ανάρτηση, τρυπητούς/αεριζόμενους δίσκους με δαγκάνες Brembo, ζάντες 20″, αεροτομή, μαύρη οροφή, ειδικό σηματάκι και θερμαινόμενα καθίσματα. Επίσης υπάρχει και η έκδοση Calais που θα βγει στην αγορά σε 360 μονάδες και φέρει τον ίδιο εξοπλισμό με την Motorsport, με τον κινητήρα να συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

  • και το παίρνεις και το ανοίγεις λιγάκι στο δρόμο εκεί στην αυστραλία και σε μπουζουριάζουν γιατί πήγαινες 1 χιλιόμετρο/ώρα πάνω από το όριο. έχουν σφυρίξει και οι αυστραλοί.

  • SAMURAI-66

    Το pick up-coupe με ολες αυτες της παρεμβασεις στο κοκκινο χρωμα το πανεμορφο σαλονι και την κτηνωδης δυναμη μαλλον κερδιζει της εντυπωσεις…μοναδικο!