Από τα τέλη Ιουλίου μια ομάδα ιδιοκτητών της Viper GTS-R έχει πάει στο Nurburgring προκειμένου να σημειώσει ρεκόρ ταχύτερου γύρου αυτοκινήτου παραγωγής. Οι δοκιμές βρίσκονται ακόμα σε εξέλιξη, και αρχικά η ομάδα είχε καταφέρει να σημειώσει χρόνο 7:03.45, χρόνος κατά 8 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από αυτόν που είχε σημειώσει η προηγούμενη γενιά, αλλά υπολείπεται από το 6:57 της Porsche 918 Spyder, το 6:52 της Lamborghini Huracan Performante και το 6:45,9 του ηλεκτρικού Nio EP9.

Την τελευταία μέρα τους στην Ευρώπη κατάφεραν να ρίξουν και άλλο τον χρόνο. Έτσι, η Viper που είχαν φέρει στο Nurburgring, με οδηγό τον Lance Arnold, κατάφερε να γράψει 7:01.3, χρόνος που έγινε στον πρώτο γύρο και σηματοδοτεί νέο ρεκόρ για το αυτοκίνητο, καθιστώντας έτσι την Viper το πιο γρήγορο πισωκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής, το πιο γρήγορο χειροκίνητο αυτοκίνητο, και το πιο γρήγορο Αμερικάνικο αυτοκίνητο ever στο Nordschleife!

Καθώς, όμως, ο Arnold άρχιζε να αισθάνεται ότι ο στόχος για ακόμα καλύτερο χρόνο ήταν εφικτός, το αυτοκίνητο εμφάνισε τεχνικά προβλήματα. Το εμπρός αριστερό ελαστικό είχε βλάβη στο πλευρικό τοίχωμα σε μια στροφή, με ταχύτητα 258 χλμ/ώρα, με τον οδηγό να ήταν σε θέση να σώσει το αυτοκίνητο από την καταστροφή, με την Viper να ακουμπά ελαφρά τις προστατευτικές μπαριέρες με την αριστερή της πλευρά. Αυτό ήταν αρκετό για να εκτοξεύσει το αυτοκίνητο προς την δεξιά πλευρά, και να χτυπήσει στα δεξιά. Αυτή η δεύτερη σύγκρουση ήταν πιο σοβαρή, και έτσι άνοιξαν οι αερόσακοι, δεδομένου ότι είναι αυτοκίνητο παραγωγής, και έτσι η όλη “περιπέτεια” τελείωσε.

Η ομάδα είχε κατάφερε να μαζέψει τα χρήματα που απαιτούνταν μέσω δωρεών, με τα αυτοκίνητα να παρέχονται από την ViperExchange και την BJ Motors, και φοράνε ελαστικά Kumho Ecsta V720. Τα δύο Viper είχαν διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, μια μαλακή και μια σκληρή, αλλά με την ομάδα να έχει δηλώσει ότι όσο κρυώνει ο καιρός θα έχουν την δυνατότητα να πέσουν κοντά στα 6:50.