Από τα τέλη Ιουλίου μια ομάδα ιδιοκτητών της Viper GTS-R έχει πάει στο Nurburgring προκειμένου να σημειώσει ρεκόρ ταχύτερου γύρου αυτοκινήτου παραγωγής. Οι δοκιμές βρίσκονται ακόμα σε εξέλιξη, και αρχικά η ομάδα είχε καταφέρει να σημειώσει χρόνο 7:03.45, χρόνος κατά 8 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από αυτόν που είχε σημειώσει η προηγούμενη γενιά, αλλά υπολείπεται από το 6:57 της Porsche 918 Spyder, το 6:52 της Lamborghini Huracan Performante και το 6:45,9 του ηλεκτρικού Nio EP9.

Την τελευταία μέρα τους στην Ευρώπη κατάφεραν να ρίξουν και άλλο τον χρόνο. Έτσι, η Viper που είχαν φέρει στο Nurburgring, με οδηγό τον Lance Arnold, κατάφερε να γράψει 7:01.3, χρόνος που έγινε στον πρώτο γύρο και σηματοδοτεί νέο ρεκόρ για το αυτοκίνητο, καθιστώντας έτσι την Viper το πιο γρήγορο πισωκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής, το πιο γρήγορο χειροκίνητο αυτοκίνητο, και το πιο γρήγορο Αμερικάνικο αυτοκίνητο ever στο Nordschleife!

Καθώς, όμως, ο Arnold άρχιζε να αισθάνεται ότι ο στόχος για ακόμα καλύτερο χρόνο ήταν εφικτός, το αυτοκίνητο εμφάνισε τεχνικά προβλήματα. Το εμπρός αριστερό ελαστικό είχε βλάβη στο πλευρικό τοίχωμα σε μια στροφή, με ταχύτητα 258 χλμ/ώρα, με τον οδηγό να ήταν σε θέση να σώσει το αυτοκίνητο από την καταστροφή, με την Viper να ακουμπά ελαφρά τις προστατευτικές μπαριέρες με την αριστερή της πλευρά. Αυτό ήταν αρκετό για να εκτοξεύσει το αυτοκίνητο προς την δεξιά πλευρά, και να χτυπήσει στα δεξιά. Αυτή η δεύτερη σύγκρουση ήταν πιο σοβαρή, και έτσι άνοιξαν οι αερόσακοι, δεδομένου ότι είναι αυτοκίνητο παραγωγής, και έτσι η όλη “περιπέτεια” τελείωσε.

Η ομάδα είχε κατάφερε να μαζέψει τα χρήματα που απαιτούνταν μέσω δωρεών, με τα αυτοκίνητα να παρέχονται από την ViperExchange και την BJ Motors, και φοράνε ελαστικά Kumho Ecsta V720. Τα δύο Viper είχαν διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, μια μαλακή και μια σκληρή, αλλά με την ομάδα να έχει δηλώσει ότι όσο κρυώνει ο καιρός θα έχουν την δυνατότητα να πέσουν κοντά στα 6:50.

  • Renesis1

    Πύρρειος νίκη..

  • charris

    Look at this Viper, and don’t see a broken car, but a battle-scarred hero.
    The fallen champion, who fought for thousands of fans around the world.
    No manufacturer budgets or paddle shift gearboxes, no tricky tyres or over-boosted turbos.
    Like the last Samurai, it fell in battle, and I don’t think it would have done it any other way.
    The Nürburgring Nordschleife and the Viper will forever be intertwined.

    Nürburgring Bridge To Gantry

  • edurakias

    Dodge leme!!

  • γκούχχουυ…McLaren P1 LM….γκούχοουυυ….6.43.2

    • το ενα με την τεχνολογια που κουβαλα δειχνει εξωγηινο……ενω το αλλο σαν τον εξαφανισμενο T-REX……

    • manowar

      Χαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχα ελιωσα φιλε..οταν ερθω θεςς θα σου στειλω φιλε τελιωσε χαχαχαχαχα

    • ΑΛΕΞΗΣ

      Νομίζω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο της Mc’laren δεν είναι street legal….

    • Kαι …έμαθες τον λόγο ?
      Κρατήσου : Επειδή….δεν είχε εκείνη την ωρα ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ !

  • edurakias
  • manowar

    Αφου δεν εφαγε στο περασμα κανενα αυτοκινητο και τρακαρε μονο παλι καλα

  • Someone

    At least he had sex? χαχαχα