H Γενική Γραµµατεία Βιοµηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε συνεργασία µε το Τµήµα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραµµα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda µε εµπορική ονοµασία µοντέλων CX-5, CX-3, Mazda3 Hatchback, Mazda5, Mazda6 Hatchback και Mazda6 Wagon.

Η ανάκληση αφορά σε 1181 οχήµατα στην ελληνική αγορά, µε ηµεροµηνίες παραγωγής:

  • CX-5: από 17 Νοεμβρίου 2011 έως 26 Δεκεμβρίου 2015
  • CX-3: από 10 Φεβρουαρίου 2015 έως 26 Δεκεμβρίου 2015
  • Mazda3 Hatchback: από 17 ∆εκεµβρίου 2008 έως 10 Αυγούστου 2013
  • Mazda5: από 16 Ιουνίου 2010 έως 1 Απριλίου 2015
  • Mazda6 Hatchback: από 2 Οκτωβρίου 2007 έως 31 Αυγούστου 2012
  • Mazda6 Wagon: από 4 ∆εκεµβρίου 2007 έως 25 ∆εκεµβρίου 2015

Η αντισκωριακή επεξεργασία στην βάση του µπράτσου του αµορτισέρ στερέωσης της πίσω πόρτας στα συγκεκριµένα αυτοκίνητα, μπορεί να μην είναι επαρκής. Έτσι εάν συµβεί εισροή αλατισµένου νερού σε αυτό το σηµείο µπορεί να προκαλέσει σκουριά στο µπράτσο του αµορτισέρ το οποίο μπορεί να σπάσει ξαφνικά και η πόρτα να κλείσει απότομα. Τα σπασμένα εξαρτήµατα θα µπορούσαν να τραυµατίσουν κάποιους ανθρώπους γύρω από το αυτοκίνητο.

Μέχρι στιγµής δεν έχει αναφερθεί καµία περίπτωση ατυχήµατος, που να σχετίζεται µε το ανωτέρω θέµα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχηµάτων, θα ενηµερωθούν εγγράφως µέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτηµένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει o σχετικός έλεγχος και αντικατάσταση των αµορτισέρ στερέωσης της πίσω πόρτας, χωρίς καµία οικονοµική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά µε το ∆ίκτυο εξουσιοδοτηµένων επισκευαστών της Mazda, το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα www.mazda-gr.com.

  • Smartass

    Ρε που κατάντησε η MAZDA στην Ελλάδα όπως κάποτε η ROVER!!