Όπως ακριβώς περιμέναμε, η μάχη του για το πρωτάθλημα των οδηγών ολοκληρώθηκε στο Μεξικό, με δύο αγώνες να μένουν για το τέλος της σεζόν. Μεγάλος νικητής ο Lewis Hamilton, ο οποίος πανηγύρισε χθες τον τέταρτο παγκόσμιο τίτλο, για να γίνει έτσι ο πιο επιτυχημένος Βρετανός στην ιστορία του αθλήματος. Μεγάλος του φετινός αντίπαλος, ο Sebastian Vettel, ο οποίος προδόθηκε σε κάποιους αγώνες από την αξιοπιστία της SF70H, με αποτέλεσμα να χάσει πολλούς βαθμούς.

Ο Γερμανός αποδέχεται την ήττα του και αναγνωρίζει τη φετινή ανωτερότητα του Hamilton, λέγοντας πως ήταν συνολικά ο καλύτερος οδηγός και είναι άξιος που κάθεται ξανά στον θρόνο του Πρωταθλητή.

Είναι πιο σημαντικό αυτό που έχει κάνει ο Lewis, έκανε φανταστική δουλειά όλο τον χρόνο και αξίζει τον τίτλο. Συγχαρητήρια. Συνολικά ήταν ο καλύτερος κι έκανε καλύτερη δουλειά, είναι τόσο απλό. Δεν έχει να κάνει με κανέναν άλλον σήμερα. Μόνο μόνο αυτός. Είναι η μέρα του. Θα ήθελα να παλέψω εναντίον του, αλλά είναι η μέρα του, είναι η χρονιά του και το αξίζει.

Μόνο η αρχή της μάχης τους ήταν αυτό που είδαμε φέτος. Ο 30χρονος μάς προϊδεάζει για το 2018, λέγοντας ότι σκοπεύει να είναι ακόμα πιο σκληρός αντίπαλος, με την ελπίδα ότι θα γίνει ο τρίτος οδηγός στην ιστορία που κατακτά -τουλάχιστον- πέντε φορές τον τίτλο.

Για ‘μάς, είναι απογοητευτικό. Του χρόνου θα είναι μια διαφορετική ιστορία, αφού ξεκινάμε πάλι από την αρχή. Αλλά, τώρα, θα πρέπει να δώσεις συγχαρητήρια στον καλύτερο οδηγό, και φέτος ήταν αυτός. Δεν τον φοβάμαι. Μ’ αρέσει να αγωνίζομαι εναντίον του και προφανώς θα ήθελα λίγο περισσότερο φέτος. Αλλά συνολικά φέτος ήταν οι καλύτεροι.

  • Gestione Sportiv@

    Όντως, ο Hamilton φέτος ήταν καλύτερος!!!!!
    Με 9 νίκες σε 18 αγώνες, δηλαδή 50% επιτυχία, σε σχέση με τις 4 νίκες του Vettel είναι μόνο ένα από τους σημαντικότερους παράγοντες για να κρίνεις αν όντως ένας οδηγός έχει τη δυναμική για πρωτάθλημα.
    Στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος η δυναμική μεταξύ Mercedes και Ferrari ήταν πάνω κάτω στα ίδια και τα αποτελέσματα κρινόταν ανάλογα με το είδος της πίστας ή του circuit στο οποίο βρισκόταν η F1.
    Αντίθετα, στο δεύτερο μισό η Mercedes φανέρωσε τη δυναμική της από τον αγώνα της Monza και ενώ ακολουθούσαν 2 αγώνες σε πίστες που η SF70-H είχε το ΘΕΟΡΗΤΙΚΟ πλεονέκτημα, η Ferrari απέτυχε τελείως…………
    Στην μεν Σιγκαπούρη είχαμε τη σύγκρουση μεταξύ των Vettel-Verstappen-Raikkonen και στη Μαλαισία είχαμε ένα τριήμερο με πολλά θέματα στην αξιοπιστία του ιταλικού κινητήρα.
    Από εκεί και πέρα, ο αγώνας της Ιαπωνίας έκρυβε και πάλι καταστροφή για την Scuderia, με τον Vettel να αντιμετωπίζει θέμα με ένα μπουζί στον κινητήρα.
    Από εκεί και πέρα, το πρωτάθλημα κατασκευαστών κατέληξε στο Brackely και έμενε να κριθεί και το πρωτάθλημα οδηγών με την διαφορά στους 66 βαθμούς εν πολλοίς και το πρωτάθλημα οδηγών θα το έπαιρνε αργά η γρήγορα ο Βρετανός.
    Καθοριστικό ρόλο στο τέταρτο συνεχόμενο double από την ομάδα του Bracley έπαιξε ένα καλοσχεδιασμένο μονοθέσιο όπως η W08, η οποία κινούνταν από τον πιο ισχυρό κινητήρα του grid και φυσικά είχε αξιοπιστία καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
    Αντίθετα, η Ferrari στην σημαντικότερη καμπή του πρωταθλήματος “ξεφούσκωσε” σε δυναμική, όπως σε πίστες όπου ο κινητήρας είναι το “Α” και το “Ω”, οι οδηγοί της έπαιζαν συγκρουόμενα και η αξιοπιστία πρόδωσε τον Vettel.
    Ελπίζω, το χρόνου η ιταλική ομάδα να εμφανιστεί πιο δυνατή και διεκδικήσει το πρωτάθλημα μέχρι τέλους, έχοντας μαζί στο παιχνίδι την RBR. γιατί όχι και την McLaren, αν όντως οι κινητήρες της Renault έχουν την αξιοπιστία και δυναμική που έχει υποσχεθεί και διαφημίζει εδώ και πολύ καιρό ο γενικός διευθυντής της Renault Sport, Cyril Abideboul!!!!!

    • Akis-F1 FAN

      Δε νομίζω ότι οι νίκες λένε όλη την αλήθεια πάντα. Πρέπει να κοιτάξεις και τύχη-αξιοπιστία-δυναμική μονοθεσίου και αυτά τα είχε και τα 3 ο Χαμ και με το παραπάνω.

    • Gestione Sportiv@

      Άκη, δεν το έχω ανάγει σε τύχη και ατυχία!!!!!
      Η W08 ήταν το πιο ολοκληρωμένο πακέτο μονοθεσίου στο grid του 2017.
      Βλέπεις, η δική μας κακία στιγμή στην εκκίνηση του GP της Σιγκαπούρης με τις αστοχίες που ακολούθησαν ήρθαν και έδεσαν ένα γλυκό.
      Πάντως, η αξιοπιστία είναι ο σημαντικότερος τομέας για να διεκδικήσεις το πρωτάθλημα, αρκεί να έχει την δυναμική να το κάνει!!!!!
      Η SF70-H είχε δυναμική, αλλά της έλλειπαν καμιά 100 άλογα και ακόμα περισσότερο η αξιοπιστία, γιατί για να δεις την δυναμική ενός μονοθεσίου, θα πρέπει πρώτα να είναι ικανό να τερματίσει και για τερματίσει………………..θα πρέπει πρώτα να μπορεί να εκκινεί έναν αγώνα.
      Ελπίζω, αυτές οι αστοχίες και αυτή η υστέρηση στον τομέα του κινητήρα να διορθωθούν, για να είμαστε ικανοί για νίκες και για τα πρωταθλήματα βλέπουμε, γιατί δεν οφείλουμε απλά να μάθουμε από αυτά, αλλά να γίνουμε δυνατότεροι.

  • stadi

    Πες τα μόνο σου να ακούνε μερικοί.Ειδικα σε κάτι βροχινα gp.

  • Akis-F1 FAN

    Έστω και αν δε συμφωνώ απόλυτα, εδώ ο Σεμπ δίνει μαθήματα sportmanship κυριολεκτικά. Γι αυτό σε πάω ρε Σεμπ. Πέρυσι είχαμε κάποιες πολύ πικρόχολες δηλώσεις.

  • Red Flag

    Συμφωνώ απόλυτα, πέρα από το ότι τονισε πάρα πολύ το ότι πολλες φορες δεν ειχε την ευκαιρία να παλέψει (στην αγγλική version των δηλώσεων των τελευταίων ημερών). Ναι, ήταν άτυχος, ναι.. τον πρόδωσε η αξιοπιστία του μονοθεσίου κάποιες απο αυτες τις φορές.. ΑΛΛΑ.. έκανε και βλακείες που του στοίχισαν πολύτιμους βαθμούς. Προφανώς αυτό είναι δύσκολο εως αδύνατο να το παραδεχτεί ένας οδηγός.

    Κάθε χρόνο βελτιώνεται, ωριμάζει, αλλα εχει δρόμο ακόμα για να μπορεί να μένει πάντα ψύχραιμος και προσηλωμένος στο στόχο όπως απαιτεί αυτό το άθλημα.

    Κατά τα άλλα… Μπράβο στον άνθρωπο Seb που παραδέχεται ευθέως ότι οχι μόνο η Mercedes ήταν ανώτερη αλλά και ο Lewis ήταν καλύτερος. Και αυτή είναι η αλήθεια.

    • PanosA

      Συμφωνώ απόλυτα με το ‘εκανε τις βλακείες του’, με αποκορύφωμα το σκουντημα στον Χάμιλτον στο Μπακού. Αντί για νίκη, τερμάτισε πίσω από τον αντίπαλο του.

    • Red Flag

      Για μένα το αποκορύφωμα ήταν η βλακεία και των δύο (Seb-Kimi) στη Σιγκαπούρη, όπου ήταν και η αρχή του τέλους για το πρωτάθλημα.

    • Mika

      Oπως το λες, εκανε και βλακειες, εχασε και τη ψυχραιμια του σε διαφορες στιγμες…Ηταν σε μεγαλη πιεση φετος κι αυτο ηταν αδυνατο να το διαχειριστει παντα σωστα..
      Βλεποντας την αποδοση της Ferrari, τολμω να πω πως θα ειναι σε μεγαλυτερη πιεση του χρονου, οποτε θα εχει ενδιαφερον να δουμε πως θα ανταπεξελθει…

    • mtifosi

      Την πιεση την ειχε λογο κινητηρα και μονο…ηξερε πως καθε ευκαιρια δεν πρεπει να παει χαμενη γιατι η mercedes ειχε το πλεονεκτημα αυτο…αν καλως εχοντων των πραγματων η ferrari εχει ισαξιο κινητηρα του χρονου η πιεση θα ειναι πολυ λιγοτερη…

    • Red Flag

      σωστός και… μακάρι!

    • Geopan

      Άνθρωπος που έχει ΗΔΗ πρωταθλήματα(τα) δεν έχει δικαίωμα να ωριιμάζει…

      Δεν είναι αποκλειστικά δική του η ευθύνη για την κακή πορεία στο φετινό πρωτάθλημα (προσοχή, δεν λέω “απώλεια πρωταθλήματος”, έστω και οριακά, πάλι η Mercedes θα το έπαιρνε πιστεύω) αλλά φταίει και αυτός και ο Κίμι για την κατάληξη.

  • thymios tsilimparis

    μάγκας και @ρχιδάτος.

  • Karolos23

    Δηλώσεις με ήθος από τον Vettel. Το οποίο αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο αν σκεφτεί κανείς πως ο άνθρωπος που τον κόντραρε σχεδόν μέχρι το τέλος παραδέχεται την ανωτερότητα του αντιπάλου, ενώ κάποιος άλλος που ήταν στο πουθενά σχεδόν (Alonso), θεωρεί πως ήταν μόνος του φέτος ο Hamilton και ότι του χρόνου θα αλλάξει αυτό. Ο Γερμανός δηλαδή βγάζει το καπέλο στον Βρετανό που είναι πολύ κοντά του, ενώ ο Ισπανός λέει ότι έρχεται και ότι θα διεκδικήσει κάτι κοντά σε πρωτάθλημα, από το πίσω μέρος του Grid (όταν τερματίζει) που είναι τώρα.