Η Alfa Romeo ανακοίνωσε πως η Stelvio Quadrifoglio είναι πλέον διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, με αρχική τιμή της 130.000 ευρώ.


Το πρώτο Alfa Romeo SUV στην δυνατή του έκδοση φορά τον 2,9-λίτρων V6 Bi-Turbo βενζινοκινητήρα που αποδίδει 510 ίππους και μέγιστη ροπή 600 Nm, με τελική ταχύτητα 283 χλμ/ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ κατέχει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nürburgring με 7:51,7.

Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και με σύστημα τετρακίνησης Q4 all-wheel drive. Ζυγίζει 1.830 κιλά και εξοπλίζεται με το AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) και είναι η μόνη έκδοση που διαθέτει το διαφορικό AlfaTM Active Torque Vectoring στον βασικό εξοπλισμό.

Ο βασικός εξοπλισμός της Stelvio Quadrifoglio περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εισαγωγές αέρα στο καπό, αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες, 20άρες ζάντες αλουμινίου, μαύρες δαγκάνες φρένων, καθώς και πίσω διαχύτη με τετραπλή απόληξη της εξάτμισης με ειδικό ήχο. Εσωτερικά ξεχωρίζουν τα δερμάτινα/αλκαντάρα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού 6-ρυθμίσεων με αφρώδες υλικό στο κέντρο, το σπορ δερμάτινο τιμόνι, το ταμπλό από ανθρακονήματα και η έγχρωμη οθόνη 7” TFT υψηλής ευκρίνειας. Επιπλέον, στάνταρ διατίθενται η κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές πλέγματος και οι εμπρός/πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.

Κατόπιν παραγγελίας, είναι διαθέσιμα και τα κεραμικά δισκόφρενα που συμβάλλουν ταυτόχρονα στον περιορισμό του βάρους (17 κιλά λιγότερα από τα στάνταρ) και στο καλύτερο φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες και ανεξαιρέτως θερμοκρασίας.

Οι παραγγελίες για τη Stelvio Quadrifoglio μόλις άνοιξαν και όπως όλη η γκάμα της Stelvio, προσφέρεται με 5 χρόνια εγγύηση, οδική βοήθεια και χρηματοδότηση.

  • για να μάθεις την τιμή, πας στην αντιπροσωπία, γράφεις μπροστά τους τη διαθήκη σου, σου δίνουν δυο λεξοτανίλ με τζιν τόνικ και αφού κάτσεις στον καναπέ σου λένε την τιμή. αν τα κακαρώσεις σε θάβουν στο συνεργείο και με τα κόκαλα σου κάνουν επικλήσεις στο σατανά να τους φέρει και άλλους πελάτες και άλλο αίμα.

  • bulgary

    Δεν είδαμε να ανοίγουν στο εξωτερικό ακόμα και άνοιξαν Ελλάδα;Μπράβο;3,8 για τα 0-100;Καλύτερα από την Giulia;Μπράβο και πάλι!

  • Mika

    Ανακοινωνεται μονο σε σοβαρα ενδιαφερομενους!
    :p

    • οι ανταγωνιστες της σε τι τιμες παιζουν ???? βγαλε 4000 ευρω…και θα την βρεις !!!! ;-)

    • Bad Belmondo

      Βρήκα τις τιμές ενός ανταγωνιστή! Ελληνικές τιμές, να τονίσω!
      Η Mercedes-AMG GLC 63 κοστίζει 110.047,60 ευρώ και η AMG GLC 63 S 122.223,90 ευρώ!
      Και οι κουπέ εκδόσεις της: AMG GLC 63 Coupe από 111.974,70 ευρώ και η AMG GLC 63 S Coupe από 124.151,10 ευρώ! Ελληνικές τιμές αυτές!

      Αλλά η GLC έχει πολλά και ακριβά έξτρα! Για παράδειγμα, στον Γερμανικό configurator οι βασικές τιμές είναι 82.705 ευρώ για την AMG GLC 63 και 91.511 ευρώ για την AMG GLC 63 S και για τις coupe είναι 86.334,50 ευρώ για την απλή και 95.140,50 ευρώ για την S! Και με φουλ εξοπλισμό, γύρω στα 135-140.000, οπότε φαντάσου στον Ελληνικό configurator με τους φόρους!
      Η Stelvio Quadrifoglio τα έχει όλα, μπήκα στον Ιταλικό configurator (η Stelvio έχει 95.000 στην Ιταλία και με όλα τα ακριβά έξτρα βγαίνει γύρω στις 106.000!)!

  • dmis

    Παιδιά, ακόμη και η απλή έκδοση ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ.
    Σε Έκθεση Αυτοκινήτου μπήκα σε 3008 και Stelvio και είπα WTF???
    20-30.000€ παραπάνω για την Αλφα;;; Γιατί;;;
    Το εσωτερικό πολύ λιγότερο εντυπωσιακό από το 3008 και από την Gulia…
    Αλλά αν τα έχεις, GUILIA & Stelvio με τις μπάντες!!! Έρωτας… ελπίζω να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο για Guilleta… που είναι τουλάχιστον μέτρια συνολικά…

  • SAMURAI-66

    Κατι γνωριζουν και δεν την ανακοινωνουν.
    Στην ελλαδα του σημερα θα μοιαζει….
    …….. https://uploads.disquscdn.com/images/9008a4120c43b79405a50b94a66e5b391196b7f4e487d1e3ee356e984a68bb60.jpg

  • Smartass

    Το είδα και αυτό. Στην εποχή του Σέρτζιο τρακτέρ Quadrifoglio Verde!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    130.000 ευρώ για την… Giulia QV SUV; Πανέμορφη μεν αλλά προτιμώ την Giulia!

  • MPAMPIS

    πανέμορφη και σούπερ επιδώσεις και σε σχέση με τον ανταγωνισμό δυο κατηγορίες πάνω ! βεβαία στο ελλαντα δεν θα πούληση άλλα εκει που πρέπει θα πουλήσει όπως η giulia qv που ειναι πρώτη σε πωλήσεις πανευρωπαϊκά στην κατηγορία

  • Bon Viveur

    τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και τους ανάλογους κώλους…

  • Egeas

    ρε παιδιά ηρεμίστε … η τιμή στην Ελλάδα δεν έχει σημασία. Παραποιείται εντελώς λόγω παρανοικού ΕΤΤ … με τα CO2 που βγάζει αυτό το πράγμα και την αρχική του εργοστασιακή τιμή …. εκτοξεύει τους φόρους όπως εκτοξεύεται και το ίδιο το αυτοκίνητο στα 0-100 … αφήστε, ας τα κοιτάνε αυτά άλλοι που διαμένουν σε normal χώρες … δεν είναι για τα παράλογα καθεστώτα όπως εδώ στο Ελλάντα … / στο Italy ξεκινάει από 95.000 … -35.000 από εδώ – Μιλάμε για σχεδόν 3000cc 510hp τούμπανο τώρα βέβαια έτσι ? δεν είναι παίξε γέλασε …

    • ε δεν ισχύει και τόσο αυτό που γράφεις. και στην Ιταλία τα 100.000 είναι πολλά λεφτά. Και τα αντίστοιχα προϊόντα της κατηγορίας εξίσου πανάκριβα. Η τιμή στην ελλάδα είναι πιο τσιμπημένη λόγω αυτών που αναφέρεις αλλά και 100 χιλιάρικα να έκανε όπως στην Ιταλία παραμένει ακριβό προϊόν όπως και τα αντίστοιχα των ανταγωνιστών.

    • Egeas

      Αυτά τα αυτοκίνητα αποτελούν ειδική κατηγορία όντως και είναι ακριβά ούτως ή άλλως ανεξαρτητως χώρας καθώς έχουν ακριβή εργοστασιακή τιμή ! Παρόλα αυτά στο εξωτερικό μπορεί κάποιος να αποκτήσει τέτοιο αμάξι ευκολότερα … ενώ εδώ και πιο ακριβά βγαίνουν (+35%) και πιο δύσκολο να τα αποκτήσει κάποιος είναι (λόγω γενικότερου οικονομικού επιπέδου εννοώ). Καλημέρα σε όλους …

    • Tasos

      Ελβετία η τιμή ξεκινάει από 104.000 φράγκα, δηλαδή κάτω από 100.000€. Με μια λογική επιλογή έξτρα φτάνει τα 110-115.000 φράγκα, δηλαδή περίπου 100.000€. Και μιλάμε για χώρα που ο μισθός είναι τουλάχιστον x10 σε σχέση με της Ελλάδας. Βγάλε άκρη