Η Alfa Romeo κατά τη παρουσίαση της Stelvio Quadrifoglio πέρυσι τον Νοέμβριο, είχε ανακοινώσει πως το μοντέλο της θα γίνει το ταχύτερο SUV στην πίστα του Nurburgring, μιας και είναι ικανό να σημειώσει χρόνο “λιγότερο από 7:59”, κάνοντας την γρηγορότερη από το 7:59,74 της Porsche Cayenne Turbo S.

Σχεδόν 10 μήνες μετά, η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio έκανε επίσημα ρεκόρ, μιας και κατάφερε να πετύχει χρόνο 7:51.7 στη Πράσινη Κόλαση. Όπως αναφέρει η Alfa Romeo πλέον κατέχει και δύο ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring. Αυτό του ταχύτερου τετράπορτου μοντέλου παραγωγής και αυτού του ταχύτερου SUV παραγωγής.

Μηχανικά η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio φορά τον V6 twin-turbo κινητήρα των 2,9-λίτρων απόδοσης 510 ίππων και 600 Nm ροπής, επιταχύνοντας την Stelvio από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4 δευτ., με την τελική της ταχύτητα να φτάνει τα 285 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την Stelvio Quadrifoglio να έχει σπορ ρύθμιση στην ανάρτηση, μεγάλα φρένα, μεγάλες ζάντες και στον πρόσθετο εξοπλισμό της συναντάμε Sparco καθίσματα από carbon, Brembo carbon-κεραμικά φρένα και ηχοσύστημα Harman Kardon απόδοσης 900 Watt με 14 ηχεία.

  • jim_1

    Πραγματικά η ALFA ξύπνησε για τα καλά μοντέλα ραπτομηχανες με στόχο μόνο την κορυφή..ALFA συνέχισε έτσι και θα γίνουμε οπαδοί σου..Αν είσαι και αξιόπιστη μια ζωή μαζί σου!

    • Mikoyan Gurevic

      Alfa Romeo, όχι σκέτο Alfa. Φτάνει πια με την παραποίηση του ονόματος.

    • Bon Viveur

      Anonima Lombarda Fabbrica Automobili……….

    • Bon Viveur

      Anonima Lombarda Fabbrica Automobili……….

    • mother1russia

      Το βιντεο ειναι μονταζ, εχει γινει σαλος στο ιντερνετ και βριζουν ολοι την Αλφα. Ερασιτεχνικο μονταζ μαλιστα. Ετσι με ψεματα κανουν ρεκορ και θελουν μετα να τους παρουμε στα σοβαρα??
      http://www.bridgetogantry.com/alfa-stelvio-qv-claims-nurburgring-lap-record-fake/

  • SAMURAI-66

    Αν και με αφηνουν τελειως αδιαφορο τα οποια ρεκορ θα πω ενα μπραβο στους ιταλους που κρατησαν την υποσχεση τους και εφεραν παλι την alfa στο προσκηνιο!
    Ωραιος ο οδηγος παιζει θαρραλεα με το τιμονι σαν καλος πιλοτος!

    • Mikoyan Gurevic

      Alfa Romeo, όχι σκέτο Alfa. Φτάνει πια με την παραποίηση του ονόματος. A.R.!

    • Spider

      Και εμένα αδιάφορο με αφήνουν τα ρεκόρ. Είναι όμως απόδειξη για το εάν ένα αυτοκίνητο είναι γρήγορο, σωστά ζυγισμένο και ισορροπημένο. Ειδικά για ένα SUV ο χρόνος στο Nurburgring όμως λέει πολλά…Και η stelvio τα πήγε περίφημα.

    • Pandal

      Τι να τον κάνει τον χρόνο το suv που όταν πατήσει χώμα βάζει τα κλαματα;

  • bulgary

    Πολύ λιγότερο τελικά από 7 59!Μπράβο!Έχει ξεπεράσει αρκετά που έχουν πολύ χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος.Τι έκαναν πάλι!Άντε να την βγάλουν και στην παραγωγή να δούμε κανένα τεστ.

  • mixalhs7

    Αναμενόμενη τέτοιου είδους επίδοση μιας και η πλατφόρμα giorgio έχει αποδείξει σε πόσο καλό επίπεδο βρίσκεται, ενώ το υπόλοιπο πακέτο (ηλεκτρονικά, κινητήρες, μετάδοση) είναι και αυτά καλιμπραρισμενα σωστά με την πλατφόρμα.
    Ίσως με την κουπέ εκδοχή της Ιουλιας δούμε έναν ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα αυτού του πακέτου.

    Τελος μια παρατήρηση προς πάσα ”ειδήμονα”.
    Στο βίντεο βλέπουμε το αυτοκίνητο να φοράει roll cage ο οδηγός κράνος κτλ και θυμάμαι τι διαβάζαμε τόσο εδώ μέσα όσο και στα social media όταν στο βίντεο της Panamera είδαμε κάτι αντίστοιχο.
    Ας μας πουν τελικά αν βοηθάει ή όχι το roll cage στην επίτευξη καλύτερου χρόνου και γιατί της το φόρεσαν ενώ στην Giulia οχι.
    Φέρνω ποπκορν :)

    • antonis

      Σαφώς κ βοηθάει!!

    • mixalhs7

      Μήπως σε πιο ογκώδη οχήματα το βάζουν για κάποιο άλλο λόγο?

    • antonis

      Δηλαδή;

    • mixalhs7

      Δεν ξέρω,ρωτάω!
      Αν ξερει καποιος ας μας πει!!

    • antonis

      Εγω πιστευω οτι εχει να κάνει με την ακαμψία αλλά κ με την ψυχολογία του οδηγου.

    • αφου εχεις φερει ποπ κορν…..
      πως γινετε το ελαφρυτερο να κερδαει το βαρυτερο αααα???? :-P
      παντως το θυμαμαι αυτο που λες με την παναμερα….δεν βλεπω να το αναφερει κανεις….γαργαρα αλλοι θα πουν..μουγκα στη στρουγκα καποιοι αλλοι θα πουν…….καποιοι θελω να πιστευω πως θα πουν πως υπερβαλαν τοτε στα σχολια !!!!

    • mixalhs7

      Που είναι αυτή η ψυχή ο βαρολογος? Τον χάσαμε!! :)))

    • Spider

      Μάλλον διαβάζει φυσική. Από την μακροχρόνια απουσία του, υποθέτω ότι μάλλον έχει περάσει τα κεφάλαια που αναφέρονται στην επίδραση του βάρους στις επιδόσεις και στην οδική συμπεριφορά των οχημάτων και ή κατάλαβε τί αρλούμπες μας αράδιαζε και σταμάτησε να εκτίθεται, ή (το πιθανότερο) διεξάγει έρευνες ζυγίζοντας νέα αλλά και προηγούμενα μοντέλα ίδιων μοντέλων, προσπαθώντας να διαψεύσει τα εργοστάσια που ισχυρίζονται ότι τα ελάφρυναν.
      Βέβαια, όλα αυτά είναι υποθέσεις και μένει να δούμε εάν οι νόμοι της φυσικής επικράτησαν της ανοησίας.

    • mixalhs7

      Μην μου μαλώνετε το Νικόλα μας!!

    • Θα κοιτάει πως να βαρύνει το Τσέλικα του για να πάει γρήγορα !!!! 😎😎😎😎
      Πεταν της πλάκας εχει εξαφανιστεί …. Στον σχολιασμό … Γιατί τα likes του τα βλέπω εδω και σε αλλα sites !!! 😁😁😁😁

    • Mika

      Ασχετο : Kαι το Ταπερ με φουλ rollcage δεν εκανε τον χρονο η θυμαμαι λαθος?

    • ak156

      Με το suv αν στραβωσει κατι πηγαινοντας ταπα εχεις πολυ καλες πιθανοτητες να φερεις τουμπες. Για μενα αυτος ειναι ο κυριοτερος λογος. Απο κει και περα οσον αφορα την παναμερα ακομα και να τη βοηθησε το cage ηταν απλα 1 με 2 δ.λ. πιο γρηγορη. Εδω σαφως και δεν εχει να κανει με τετοια διαφορα.

    • mixalhs7

      Άλλο SUV άλλο Crossover όπως η Stelvio η διαφορά της οποίας με την giulia είναι +136 κιλά και +22 cm ύψος! Ειναι πολυ κοντά στην Ιουλια δεν είναι Χαμερ,Καγιεν Ρέιντζ Ροβερ :))

    • ak156

      Θα συμφωνησω…αλλα τα λες ολα πολυ <> και ωραια αν μου εχεις βαλει στην ιδια κατηγορια ΧΑΜΕΡ με ΚΑΓΙΕΝ…

    • mixalhs7

      Αλληγορική η κατηγοριοποιηση!!

    • Mika

      Περιμενω εναγωνιως να δω την απαντηση της νεας Cayenne, με πληρη εξαρτηση, στολη κρανος γαντακια,και ρολμπαρ!!
      :p :p

    • mixalhs7

      Εγω περιμενω να βγει νομος που να υποχρεώνει ολα τα SUV/crossover να βγαίνουν ηλεκτρικά για να μείνει περισσότερη βενζίνη για εμας που θελουμε κουπε και σπορ αυτοκινητα!!

    • Mika

      Για να ειναι ολα πανω απο 2.5 τονους???
      LOL!!!

    • manowar

      Εεεετσιι μεσα εισαι. Στο δικο μου μουντ 😀 suv λεει χρονους στο ρινγκ οχι μονο αλφα για όλους το λεω που τα εκαναν μοδα απο την πισω πορτα και στην πράξη δεν κάνουν την δουλειά που πρέπει Που για να παρω ενα απο αυτα τα suv merk alfa bmw audi να παω για κυνηγι απο εναν χωματόδρομο θα σκορπίσουν ολα στα μεσα της διαδρομής.. Εδω και 15 χρονια παμε με ενα σουζουκι σαμουραι.. Αυτα ηταν suv οχι νοικοκυρατσες.. 😛εσύ που δεν γουσταρεις οπαδούς πολυεθνικων σ λεω οτι το σουζουκι το σαμουραι εχει βγαλει και το τελευταίο σεντς που αγοράστηκε. Δεν υπάρχουν τετοια αυτοκίνητα σημερα..

  • Pandal

    Θεωρώ τους χρόνους των suv άκυρες. Γενικότερα θεωρώ άκυρα τα suv τα οποία στην τελική είναι να καβαλαμε μόνο πεζοδρόμια και όχι για μια ελαφριά εκτός δρόμου εξωρμηση!

    • jim_1

      Έχεις δίκαιο αλλά προχθές με τέτοια βροχή στην δυτική Θεσσαλονίκη όλα τα αμάξια πάνω στην μοναστηρίου έμειναν όποιος είχε suv crossover την γλίτωσε και δεν έμενε…Πραγματικά γλιτώνεις εκτός από την ταλαιπωρία και την ζημιά αν σου κάτσει…Αυτά τα νερογεφυρώματα πραγματικά είναι λόγος ύπαρξης των suv, αν δεν το ζήσεις δεν καταλαβαίνεις την σημαντικότητα…

    • Pandal

      Και εκεί κινδυνεύουν τα suv τα οποία τα περισσότερα είναι με 40-50αρι προφίλ τα λάστιχα.

  • MPAMPIS

    το ρεκόρ όπως θα παρατηρήσατε δεν εγινε σε ιδανικές συνθήκες,μιας και η άσφαλτος ήταν βρεγμένη ,πράγμα που σημαίνει αν κάποιος κάνει νέο ρεκόρ, η Alfa θα επανέλθει και θα κάνει ένα χρόνο αισθητά κάτω από το 7’50… alfa romeo stelvio qv ο νέος ηγέτης της κατηγοριας των suv μετά την giulia τον ηγέτη τον σπορ σεντάν..!

    • manowar

      καλα ολα με την στελβιο αλλα η τζουλια περαστηκε απο την Μ3 οποτε βασιλιας ειναι μονο στα πονεμενα ονειρα των αλφιστι..2 βιντεο ντε..

  • MPAMPIS

    το αυτοκίνητο είναι προπαραγωγής και οχι μοντέλο παραγωγής όπως γράφετε ! όπως φαίνεται δεν είχε τον πίσω προφυλακτήρα, τα μαρσπιέ και τα ακροφύσια της έκδοσης παραγωγής κάτι που σίγουρα στοιχίζει αεροδυναμικά, ενώ ακόμα και το καμουφλάζ προσθέτει αχρείαστο βάρος !αν σε αυτά προσθέσουμε και τη βρεγμένη πίστα φανταστείτε πόσο θα κατεβεί ο χρόνος όταν είναι όλα καλά

    • bulgary

      Όντως!Πιστεύω δεν είναι το τελικό!Απλά το έριξε έτσι να μας ανοίξει την όρεξη!Κάτω 7 50 περιμένω!

    • manowar

      αδρφη σε ξερει ο εξω κοσμος καθολου θα εμφανιστεις αθηνα;;η ο κλος σου ειναι πολυ πλατυς και περνει αερα και δεν μπορεις;αν εμπιστευεσαι τα χερια και τα ποδια σου πες απο που εβγαιανα αυτες οι κλανιες που εγραφες περιν καμια εβδομαδα

  • ad276

    Η Άλφα Ρομέο ποτε δεν έρχεται δεύτερη.Επιτέλους ήρθε η ωρα οι Καγιέν,τα GL και κάτι αλλες βλακειες να πάνε για νανι……

  • a_f_a

    εχει καταντήσει αηδία πια με τα ρεκορ στο νιρμπουρινγκ..
    βαρέθηκα με κάθε εταιρια για pr λογους να κανει “ρεκορ”

  • Αλ Μπαντι

    Τα ρεκορ στο Nurburgring συνηθως ειναι στη διαδρομη των 20.600 μετρων στην αρχη του αποσπασματος γραφει πως ειναι η διαδρομη των 20.832. Αν ισχυει αυτο και δεν εχουν κανει κανα λαθος τοτε ο χρονος ειναι ακομα πιο εντυπωσιακος.
    Παντως αν τα roll cage ειναι αποκλειστικα και μονο για ασφαλεια υπαρχει ενα ερωτημα, ειναι δυνατον απολυτως εργοστασιακα αυτοκινητα, κατω απο ελεχγομενες συνθηκες πιστας και με εργοστασιακους επαγγελματιες οδηγους να μην θεωρουνται ασφαλη, εστω και για οδηγηση στο οριο, στο οριο ομως που προσφερουν ως εργοστασιακα.
    Οσο για το επιπλεον βαρος που διαβασα αυτο συνηθως εξισορροπειται με αφαιρεση καθισματος συνοδηγου, κλιματισμου κ.α. οπως στην περιπτωση της panamera, civic και ισως και της stelvio.

    • mixalhs7

      Δεν υπαρχει επιβατικό αυτοκίνητο στο κόσμο που να πληρεί τα στάνταρ ασφαλείας πάνω απο το όριο ταχύτητας που υπάρχουν στα κρας τεστ.

    • Αλ Μπαντι

      Με το ρυθμο που κινουνται στις πιστες ουτε οι προδιαγραφες των roll cage παρεχουν απολυτη ασφαλεια απλως τη βελτιωνουν. Η ταχυτητα στις δοκιμες προσκρουσης ετσι και αλλιως ειναι πολυ μικροτερη απο τα ορια σε εθνικες οδους και δρομους ταχειας κυκλοφοριας, αρα οταν πηγαινουμε πανω απο τις ταχυτητες των δοκιμων και μαλιστα σε δημοσιους δρομους, με οδηγικες ικανοτητες απειρως κατωτερες απο τους οδηγους δοκιμων θα πρεπει με αυτη τη λογικη να εχουμε roll cage.
      Παντως το διευκρινησα αλλο οι προδιαγραφες δρομου αλλο σε ελεγχομενο περιβαλλον πιστας με συγκεκριμενους οδηγους. Αν δεν μπορουν ας το αφησουν καλυτερα, ετσι και αλλιως κολπακι του μαρκετιγκ ειναι.

    • mixalhs7

      Οταν πηγαινουμε πανω απο τις ταχυτητες των δοκιμων και μαλιστα σε δημοσιους δρομους ονομάζεται παραβίαση του ορίου ταχύτητας και τρώμε κλήση :)
      Δεν είναι το ίδιο πράγμα ο δρόμος μιας πόλης με αυτόν της Εθνικής οδού.

    • Αλ Μπαντι

      Οι δοκιμες προσκρουσεις γινονται νε ταχυτητες περιπου 60χαω πανω κατω, ορια σε δρομους υπαρχουν ηδη στα 130 οποτε δεν παιρνεις κληση με παραπανω απο τα διπλασια. Οσο οτι η εθνικη ειναι αλλο πραγμα σε σχεση με την πολη το καταλαβαινω οπως φανταζομαι καταλαβαινεις πως τα ρεκορ δεν γινονται σε δρομους πολης αλλα στο ελεγχομενο περιβαλλον πιστας με οδηγους καλυτερους απο ολους εμας.
      Περισσοτερο κινδυνευεις σε ε.ο ειδικα του ελλαδισταν παρα σε πιστα. Γνωμη μου οτι στα αυτοκινητα χωρις εργαστασιακα roll cage(οπως 911 gt2 rs, megane trophy r, golf clubsport s) τα βαζουν προτιστως για αυξηση ακαμψιας αφου δεν εχουν και κοστος σε βαρος οπως το εξηγησα παραπανω και νομιζω αυτη την πατεντα την ξεκινησε η χοντα με την προηγομενη γενια του civic και δυστυχως ακολουθησαν και αλλοι.

    • mixalhs7

      Ξεκινωντας απ το τελευταιο, συμφωνω αλλα υπηρχαν αλλοι πριν την χοντα που εδιναν cage ως μερος καποιου clubsport πακετου.

      Οσο αφορα τα υπολοιπα, τα 60km/h των δοκιμων προσκρουσης υπαρχουν γιατι αυτο οριζει ο νομος ως το ανωτατο οριο ταχυτητας εντος κατοικημενων περιοχων. Το γιατι τα τεστ γινονται με 60 και οχι με 130 ειναι κατι που πρεπει να το ερευνισεις πιο πολυ αν σε ενδιαφερει.
      Οπως εγραψα πιο πανω αλλο ο δρομος πολης αλλο η εθνικη οδος (στην οποια συμπεριλαμβανονται και οι λεωφοροι ταχειας κυκλοφοριας).
      Αν κυνδινευες περισσοτερο σε Ε.Ο. οπως λες τοτε γιατι οι περισσοτερες Ε.Ο. της Γερμανιας δεν εχουν ορια ταχυτητας?
      Ψαξε το λιγο!! :)

    • Αλ Μπαντι

      Το εψαξα και βρηκε οτι στις εο της Ελλαδας οταν υπαρχει αυξημενη κυκλοφορια(αργιες,τριημερα κτλ) γινεται γενοκτονια, ομως και παλι μαλλον δεν καταλαβες πως το ειπα, ειναι οι περιορισμοι του γραπτου εμμεσου λογου που δημιουργουν δυσκολια κατανοησης. Το παραδειγμα το εφερα για αλλο λογο τελειως διαφορετικο απο αυτο που καταλαβες, παντως αν ηταν δεν υπηρχε κινδυνος σε εο καμια χωρα δεν θα ειχε ορια αντιθετα συμβαινει μονο στη Γερμανια και οχι σε ολες τις εο, μαλιστα εχει ξεκινησει συζητητση και εκει για να μπουν ορια παντου. Οσο για την αρχικη μου τοποθετηση, για την αναγκαιοτητα, η μη, roll cage σε προσπαθεια επιτευξης χρονων σε πιστα θα επρεπε να αναρωτηθουμε οταν οδηγοι περιοδικων/εκπομπων κανουν το ιδιο πραγμα εχουν εργοστασιακα αυτοκινητα χωρις ολα αυτα, αυτοι δεν κινδυνευουν; πχ Gebhardt με merc gt r απιστευτος χρονος (7:10.92) για περιοδικο. Ας κανουν το ιδιο και τα εργοστασια.

    • mixalhs7

      H mercedes AMG GT R που αναφέρεις εχει spaceframe chassis και δεν χρειάζεται cage όπως ένα megane rs πχ.
      Μια 918 δεν χρειάζεται cage γιατί η carbon fiber μπανιέρα της είναι επιπέδου Lmp1.
      Πέρα απ’αυτό οι δημοσιογραφοι (ακόμα και αυτοί που έχουν αγωνιστικό backround) δεν πάνε στο όριο. Και να μπορούσαν δεν τους επιτρέπεται για ευνόητους λόγους!
      Η ύπαρξη του cageσε (πάντα σε συνάρτηση με τις δυνατότητες του σασι) εξυπηρετεί και πρακτικούς και ψυχολογικούς σκοπούς
      Εξάλλου κανένας ιδιώτης δεν πρόκειται να κλείσει το Νιρμπουργκρινγκ για πάρτη του προσπαθώντας να γράψει κορυφαίο χρόνο.
      Γενικα καμία κατασκευή δεν σου παρέχει ασφάλεια (τύπου αστέρων ncap) μετά τα 60 km/h. Εξαιρούνται ειδικές κατασκευές προδιαγραφών WEC F1 κτλ.

      Τώρα όσο αφορά της Ε.Ο. το αφήνω γιατι δεν πρόκειται να συντονιστουμε!! :)

    • Αλ Μπαντι

      Για τις εο το ξεκινησες με εναν ακατανοητο τροπο εσυ εγω στην αρχικη μου τοποθετηση δεν ανεφερα κατι τετοιο ξαναδιαβασε τι εγραψα αρχικα και καταλαβε να δεις εσυ πως το εμπλεξες. Οτι οι κατασκευστες εγγυωνται μεχρι τα 60 απλα με ξεπερνα. Οσο για τους οδηγους περιοδικων/εκπομπων οχι για δημοσιογραφους απαραιτητα αλλα και οδηγους αγωνων που τεσταρουν για λογαριασμο των αυτων των μεσων ειναι σχετικο το οτι δεν πανε στο οριο, οι διαφορες σε χρονους δεν ειναι τεραστιες, δλδ σε ενα σημειο που παει ο εργαστασικος παει με 237 και ο αλλος με 234, γιατι για τετοιες διαφορες μιλαμε, δεν θα εχει και πολυ διαφορετικη καταληξη μια ενδεχομενη αστοχια. Τωρα πως ειχε καταφερει η giulia χωρις ολα αυτα το 7:32 και μετα με τον ιδιο οδηγο χρειαστηκαν cage και ολα τα υπολοιπα, ισως επαθε ψυχολογικο προβλημα.
      Και κατι τελευταιο δεν νομιζω οτι εχει και ιδιαιτερο νοημα αυτο που κανουμε γιατι δεν νομιζω να αλλαξει καποιος απο τους δυο μας αποψη. Καλη συνεχεια.

    • mixalhs7

      ” …Αλ Μπαντι mixalhs7 • 3 days ago
      Με το ρυθμο που κινουνται στις πιστες ουτε οι προδιαγραφες των roll cage παρεχουν απολυτη ασφαλεια απλως τη βελτιωνουν. Η ταχυτητα στις δοκιμες προσκρουσης ετσι και αλλιως ειναι πολυ μικροτερη απο τα ορια σε εθνικες οδους… ”

      Δεν κατανοώ γιατί προσπαθείς να μειώσεις τον συνομιλητή σου τι στιγμή δε που ούτε κάνεις το κόπο να ξαναδιαβασεις αυτά που γράφεις. Η αναφορά λοιπόν στις ΕΟ απο εσένα ξεκίνησε.
      Σε παρακινώ να ψάξεις για ποιο λόγο τα τεστ γίνονται με ταχύτητες εντός πόλης και όχι με τις ταχύτητες των ΕΟ και μου λες ” Το εψαξα και βρηκε οτι στις εο της Ελλαδας οταν υπαρχει αυξημενη κυκλοφορια(αργιες,τριημερα κτλ) γινεται γενοκτονια, ”
      Αρα ή ειρωνευεσε ή δεν καταλαβαινεις ή και τα δυο μαζί.

      Να υποθέσω τουλάχιστον πως κατανόησες ότι η χρήση cage σε αυτοκίνητα παραγωγης γίνεται μεταξύ άλλων σε συνάρτηση με το επίπεδο προδιαγραφών του σασί.

      Τώρα γιατί ο οδηγός της ίδιας εταιρειας τον είδαμε να οδηγεί το sedan χωρίς cage και το crossover με cage η απάντηση είναι απλή. Το crossover έχει πιο ψηλό κέντρο βάρους το οποίο σε συνδυασμό με τα βρεγμένα κομμάτια της πίστας εκείνη τη μέρα, έκρυβαν κινδύνους ατυχήματος.

      Καλή συνέχεια! :)

    • Αλ Μπαντι

      Δεν νομιζω οτι μειωνω κανεναν. Αρχικα ανεφερες οτι αν ξεπερασεις τα ορια των δοκιμων προσκρουσεις παιρνεις κληση και τοτε μονο ανεφερα οτι με πανω απο 60, που ειναι οι ταχυτητες αυτων των δοκιμων, μπορεις να κινηθεις νομιμα και εφερα ως παραδειγμα εο, δτκ και νομιζω πως ετσι ειναι.
      Οσο για την αναγκαιοτητα για cage στα crossover σε συνδυασμο μαλιστα με βρεγμενα κομματια πιστας θα μπορουσα να συμφωνησω αν δεν υπηρχαν οι περιπτωσεις των δυο τελευταιων civic και της panamera κανενα απο αυτα δεν ειναι crossover, δεν εχουν ψηλο κεντρο βαρους και οι συνθηκες ηταν καλες. Η εξηγηση νομιζω ειναι απλη μπηκε και η Alfa στο ιδιο παιχνιδακι και νομιζω οτι οι περισσοτεροι που θα επιχειρουν ρεκορ ανεξαρτητως κατηγοριας, αμαξωματως και επιπεδου προδιαγραφων σασι θα το ιδιο κανουν για να μην εχουν μειονεκτημα σε σχεση με τους ανταγωνιστες τους. Ολα για το μαρκετιγκ και την προβολη.
      Οσο για την ειρωνια θα μπορουσα να την αναφερω στον τροπο που μου υπεδειξες οτι υπαρχουν ορια ταχυτητας, ομως αντιλαμβανομαι τους περιοσρισμους του γραπτου λογου και τη δημιουργια λαθος ερμηνειων για αυτο το ειχα αναφερει νωριτερα αλλα μαλλον δεν το καταλαβες, πιστευω σε μια συζητητση κατα προσωπο δεν θα υπηρχε προβλημα και μαλλον θα συμφωνουσαμε.
      Καλο βραδυ.

    • παντως αυτο που λετε για την παναμερα…..το ρολ κειτζ το βαζουν γιατι τα βαρια αυτοκινητα ειναι επιρρπη στις τουμπες…νομιζω το ανεφερε και ο akis156…

    • Αλ Μπαντι

      Εαν ηταν μονο σε συγκεκριμενη κατηγορια πχ. suv/crossover η μονο σε πολυ βαρια τυπου panamera θα ηταν οκ ομως υπαρχει αντιστοιχο και στα civic και βασικα απο δω και περα εχω την εντυπωση πως οποιος κατεβαινει για ρεκορ και δεν διαθετει εργοστασιακο ρολ κειτζ(βλεπε 911 gt2 rs, megane trophy r ) θα το βαζει με προφαση την ασφαλεια.

    • δεν διαφωνω….αλλα το ειπα γιατι πιο πανω ο @mi@mixalhs7:disqus εγραψε πως παιζει ρολο αναλογα με τον τυπο του σασι !!
      οποτε δεν ειναι λογικο ???

    • Αλ Μπαντι

      Ναι θα ηταν λογικο αν δεν υπηρχε και το παραδειγμα που σου εφερα με το civic σε καθε περιπτωση θα δουμε αν και οι επομενες αποπειρες ρεκορ και σε αλλες κατηγοριες ακολουθησουν την ιδια τακτικη. Παντως αν με συγκεκριμους τυπους σασι υπαρχει προβλημα διαχειρησης των δυνατοτητων εργοστασιακων κατασκευων χωρις παρεμβασεις τοτε καλο ειναι να μην μπαινουν καν στον κοπο για ρεκορ ειναι τελειως ανουσιο, οχι δλδ οτι στις αλλες περιπτωσεις ειναι ιδιαιτερα ουσιωδη αλλα λεμε τωρα…

    • εγω βλεπω οτι αυτοκινητα τυπου 918…ΑΜG GTR κτλ…..που ειναι με ανθρακονηματινες μπανιερες….δεν κανουν χρηση κλουβιου αφου ειναι αγωνιστικα στην ουσια…..
      αντιθετα το καθε CIVIC….MEGANE κτλ….οπως βεβαια και η panamera που ειναι 2 τονοι αλουμινιο ασφαλως και θελουν ενα κλουβι για την ασφαλεια οταν κανουν time attack !!!

      παντως συμφωνουμε οτι οι χρονοι ειναι κατι ανουσιο…απλα εχουν αυτην την περιοδο παρει τα πανω τους αφου ο κοσμος διψαει για χρονους και τζερτζελο !

    • Αλ Μπαντι

      Ακριβως αυτο και για το μαρκετιγκ. Η AMG GT R δεν εχει ανθρακονηματινη μπανιερα αλλα χωροδυκτιωμα και αυτο προσφερει αυξημενη ακαμψια. Το megane trophy r και το golf clubsport s εχουν εργοστασιακο κλουβι δλδ μπορεις να το αγορασεις ετσι,οποτε δεν τιθεται θεμα. Tα civic, panamera, stelvio ισως κ.α δεν εχουν αντιστοιχες εκδοσεις παραγωγης αρα μιλαμε για προδιαγραφες διαφορετικες απο αυτες που θα εχει το αυτοκινητο που μπορω να παρω εγω.
      Παντως ιδιαιτερα στις περιπτωσεις trophy r+clubsport s φαινεται ξεκαθαρα αυτο που λεω οτι δλδ η προτεραιοτητα ειναι η επιτευξη χρονου και οχι η ασφαλεια. Δες τα cage που χρησιμοποιουν δεν δημιουργουν ουτε κατα διανοια κλωβο ασφαλειας(οπως στα civic, stelvio. panamera) γυρω απο τον οδηγο και γενικοτερα το μονο που προσφερουν στα δυο συγκεκριμενα ειναι ακαμψια. Απο τη στιγμη λοιπον που εχουν την ακαμψια που χρειαζονται δεν βλεπω να τους πολυνοιαζει η ασφαλεια και η δημιουργια κλωβου για τον οδηγο. Με λιγα λογια ο καθενας με τη δικαιολογια του(βαρυ, ψιλο, μεγαλο, μικρο) αλλα οταν δεν εχουν οφελως χρονου τα ξεχνανε.

  • Bon Viveur

    Επειδή έπιασε έπιασε κρύο επάνω στην Γερμανία, έβγαλε το μπλουζάκι και το ρολεξ ο οδηγός και έβαλε στολή, γάντια και κράνος;;…..

    • τι εννοεις?? οτι δεν ειναι ολα αυτα στον βασικο εξοπλισμο ????
      καποιοι τα ελεγαν αυτα σαν αντιεπιχειρημα για την Ιουλια που πετυχε το ρεκορ με το μπλουζακι καποιος…ενω αντιθετα εβλεπαν θεους και δαιμονες στον χρονο της παναμερα !!! ;-)

    • Bon Viveur

      Το οτι οι Άλφες είναι πιο γρήγορες (και για μένα σίγουρα πολύ πιο ωραίες απο τα αντίστοιχα μοντέλα της Πορσε) δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, αλλά κάτι σχόλια με μπλουζάκια και τζινάκια με χάλαγαν, γι αυτό και το είπα. :)

  • stemi

    Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την Μ4, ο χρόνος αυτός είναι ταχύτερος από της Μ4!!! Ένα SUV ταχύτερο από ένα κουπέ επιδόσεων μια τεχνολικά προηγμένης εταιρίας. Χωρίς ιδανικές συνθήκες μάλιστα … αυτό τα λέει όλα για αυτόν τον χρόνο.

    • PAO

      Αποκλειεται , αυτο δεν γινεται με τιποτα

    • stemi
    • PAO

      http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife το εχω δει πλακα κανω

    • manowar

      https://www.youtube.com/watch?v=lSKwOToYmqk στα εχω ξαναπει η παλια Μ4 εχει 90 αλογα λιγοτερα το ρινγκ ειναι ανοιχτο οταν η διαφορα των αλογων μικραινει και η πιστα αρχιζει και εχει στροφες αρα μεγαλυτερες ικανοτητες εκει φαινεται η μαστορια των βαυαρων..

    • MPAMPIS

      πάλι έβαλες το πιτσιρίκι

    • manowar

      στεμι μα δεν μπορει καποιος να υποτιμησει την Μ4 γιατι τωρα που ανανεωσε αναρτηση και 20 ιππους παραπανω απλα παραμενει η ταχυτερη ολου του ανταγωνισμου παρολο που ειναι 5 ετων πλατφορμα..αν εχεις καποιο αμαξι να περναει την Μ4 cp παρακαλω φωτησε με ;-Ρ

    • stemi

      Ωραία, ένα SUV περνά την “απλή” Μ4. Δεν υποτιμώ την Μ4 που προφανώς είναι καλύτερη από ένα κάρο αμάξια (γι’ αυτό άλλωστε συγκρίνω με αυτήν), θέλω να αναδείξω τι έκανε η Alfa με ένα SUV που εξ’ ορισμού έχει ντεσαβαντάζ.

    • manowar

      Ε καλα και το x6m ειναι πιο γρήγορο απο την Τζούλια ρε φιλε άρθρο είχαμε εδω ε και;; και το χ6 και το στελβιο κουβαδες χατςμπακ υπερυψωμένοι χωρις ταυτότητα ειναι.. Δεν εγινα εγω μπεμβεδακιας και εσυ αλφιστι για αυτούς τους κουβαδες

    • manowar

      Ε ψτ Στεμι και το X6 περασε την Τζούλια ε το ξεχασες το άρθρο ;; και το στελβιο και το χ6 κουβαδες ειναι το θεμα ειναι οτι το Μ4 δεν περναει ενα σωρό αμαξια τα περναει ολα. Εκτός αν είδες εσύ κανενα αμαξι σε τεστ συγκριτικο να περναει καποιος το Μ4cp;

    • bulgary

      Καλύτερη απ’όλα είναι η M4,να ξέρεις.Όταν θα μιλάς με αυτόν καλύτερη απ’όλα θα λες ότι είναι.Αλλιώς την πάτησες χαχαχα

    • MPAMPIS

      κλάψε κλάψε

    • manowar

      https://www.youtube.com/watch?v=lSKwOToYmqk φαααπ φαααπ φαπφαπφαπφαπφαπ και ξανα σε αλλο περιοδικο φαπφαπφαπαφ https://www.youtube.com/watch?v=GKakXkLp8U4&t=17s χαχαχαχα τωρα τα εβαλα τα πιτσιρικια τα ζηταει ο οργανισμος σου…χε χε χε χε χε ελα μην κανετε ετσι σιδερα με ροδες ειναι δεν ειναι και συγγενεις μας.. ;-:::::ΡΡΡΡ

  • Mika
    • MPAMPIS

      τα ιδια λέγανε και για την giulia

    • Mika

      Mονο που εδω ειναι πιο εξωφθαλμο…Δεν αναφερεται στο χρονο οτι ειναι ψευτικος, αλλα στο βιντεο που συνοδευει αυτον, το οποιο εχει υποστει μονταζ, κοψε ραψε, το οποιο βγαζει ματια…

    • mother1russia

      UPDATED: ALFA STELVIO QV CLAIMS NÜRBURGRING LAP RECORD USING HEAVILY CUT VIDEO

      Μας κοροιδευουν οι Ιταλοι, μια ζωη λαμογια ηταν . Το βιντεο ειναι τραγικο με ερασιτεχνικο μονταζ. Ετσι κανουν ρεκορ αυτοι, τωρα καταλαβαμε

    • Mika

      Aξιολυπητη προσπαθεια,απο οποιον την εκανε..Δεν τους τιμα καθολου τετοια συμπεριφορα…

    • manowar

      δεν ξερω αν οντως ισχυει αυτο που σου λεω με απολυτη σιγουρια ειναι οτι γενικα αυτα τα τρολακια που το παιζουν αλφιστι εδω δεν εχουν καμια σχεση με αληθινους αλφιστι.. η αδρφη απο πανω με το ονομα του επονυμου οικου κοσμηματων και ο δασκαλος του ο 75 που μοιραζονται τα προφιλ δεν υπαρχουν πουθενα ρε δεν τους ξερει κανεις ..αμφιβαλλω αν εχουν αλφα.μονο κρυφα απο μια σκοτηνη τρυπα και πληκτρολογια..

    • mother1russia

      Δεν ξερω γιατι αλλα με πιανει τρελο γελιο οταν ακουω την λεξη “Αλφιστι” , πρεπει να ειναι πολυ καμενοι. Σαν να ακουω οτι καποιος στην Σαλονικα ειναι “Ηρακληδεας”.
      Παλευουν τα Λιονταρια της αυτοκινησης και ειναι απο διπλα και το κουναβι Ο Αλφιστι να προσπαθει να δαγκωσει πισωπλατα το Λιονταρι της BMW. νιαουυ

    • manowar

      Εκτος ενα στρακι που μου την εχει βιδωσει τους αλλους τους τρολλαρω βλεπεις τους υπόλοιπους θα μπουν να σχολιάσουν κατι και θα πεταξουν την λεξη τζουλια και την λεξη Μ4 γιατι; γιατι μετά ανανέωσης τους πατησε κατω την Τζούλια και δεν μπιρουν να το χωνεψουν ουτε με σοδα.. Χαχαχ του 13 πλατφορμα και είναι ακομα αφεντικό στις πιστες . Δεν πειράζει μετα απο καιρό θα οριμασει μεσα τους χε χε χε χε

    • MPAMPIS

      αλήθεια πως νιώθετε που η stelvio qv ειναι πιο γρήγορη απο την m4 ? γελάει ο κόσμος με την πάρτη σας ,όπως τότε που πήγατε στην F1

    • manowar

      καλα επιδη σε καιει το γεγονος οτι η Μ3 κομπετισιον ειναι ταχυτερη απο την τζουλια με στις πιστες που τεσταρα τα περιοδικα pistonheads και autocar θα σου πω το εξης https://www.autoblog.gr/2017/07/06/koulamara-alert-h-giulia-qv-pio-argh-apo-thn-bmw-x6-m/ χαχαχαχαχ τι να πειτε εσεις ρε πουθεναδες που το suv ο κουβας της bmw περασε την τζουλια απο πανω σε πιστα;;χαχαχχ να δες εδω χαλια

    • MPAMPIS

      πάλι δεν μου απάντησες !!! ενταξει σε καταλαβαίνω……

    • manowar

      Την περασε η Μ3 την τζουλια στις πιστες που τεσταραν οι pistonheads και οι πιτσιρικαδες;; ναι η ου;; μια ερώτηση που κανένας αλφιστι δεν απαντάει χεχεχεχε

    • mother1russia
    • manowar

      Μην χαλάς την αντικειμενικοτητα σου για καποια σπιτογατακια χωρις οδηγικες εμπειρίες και τα 2 είναι κορυφή τα καλυτερα σε ικανοτητες αλλα η αλήθεια πρπει να ειπωθεί και η αλήθεια είναι οτι στα στριφτερα κομμάτια η M3 ειναι ικανοτερη παρολα τα παραπάνω κιλα και την μικρότερη ιπποδύναμη

    • mother1russia

      Φουλ αντικειμενικος ειμαι, η φωτο τα λεει σωστα ;p

    • mother1russia

      κρυψου αλφιστι το δουλεμα πεφτει απο ολες τις κατευθυνσεις
      https://uploads.disquscdn.com/images/4d190c9f3d47ccedaa302b04d9dfdeb85390ef467c7508c7fcdcc5c2aad81ee4.jpg

    • manowar

      Ασε το αλλο.. Το roll cage;που το βαζεις; αγωνιστικο ειναι.. Ετσι δεν λέτε για το bmw που δεν φτανει κανενα αλφα ουτε σε όνειρο το gts; τωρα εδω το roll ειναι για πιθανα ντελαπαρισματα; χε χε χε χε

    • Mika

      Ψαγμενο σε βρισκω!!!
      :p

  • MPAMPIS

    @autoblog.gr γι να αφήνεις να αποκαλεί τους σχολιαστές ο @multistradas:disqus μαλλον πρέπει να είναι και διαχειριστής και ιδιοκτήτης της σελίδας

    • bulgary

      Ένα τπτ είναι αλλά δεν ξέρω γιατί δεν τον ξυλώνουν έτσι όπως μιλάει!

    • manowar

      Μιλας εσυ ποντικε που βριζεις σε ολα τα σαιτ; τα ποσταρα εδω για να δουν ποιος εισαι αλλα εσενα να ξερεις θα σ βγαλω τα δοντάκια. Οταν θα με δεις απο διπλα σου να μ πεις αυτο που δειλά γράψανε τα βουτυροδαχτυλακια σου. Ξες εσυ

    • manowar

      Τα βιντεακια σε καιγαν γιαυτο γυρισες στο άρθρο να πάρεις μάτι. Στις 2 επίσημες αναμέτρησεις της Μ3 που έκανε την Τζούλια μια κωλομπα με ρόδες θα τις βλεπεις μέχρι η αλφα να βγαλει ταχυτερο σενταν απο την Μ3 κομπετισιον εχουν καταλαβει ποιος εισαι καταρχας και περιμενουν να σ ριξουν την 5τη καμπάνα. Ποσα μπαν εχεις φαει εσυ ξερεις