H Volkswagen έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό διάστημα την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς του Golf η οποία θα παρουσιαστεί το 2019. Η 8η γενιά του best-seller μοντέλου θα βασίζεται στην MQB πλατφόρμα, και θα έχει πιο πρακτικό, ευρύχωρο και πολυτελέστερο εσωτερικό, ενώ ταυτόχρονα θα διαθέτει πιο δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες από την υπάρχουσα γενιά. Στο εσωτερικό θα συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, head-up display, ενεργό cruise control και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που θα υποστηρίζει gestures, με τον βασικό εξοπλισμό να γίνεται πλουσιότερος.

Από πλευράς διαστάσεων, το γερμανικό best-seller αναμένεται να είναι ελάχιστα πιο φαρδύ, με το βάρος του να μειώνεται κατά 35 έως 70 κιλά αναλόγως της έκδοσης. Η VW θα χρησιμοποιήσει αρκετά μέρη από τη τωρινή γενιά του, ώστε να εξοικονομήσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, στη προσπάθεια της να καλύψει τα έξοδα που δημιούργησε το σκάνδαλο εκπομπών των ρύπων. Από πλευράς τεχνολογίας θα διαθέτει πλήρως αυτόνομο σύστημα παρκαρίσματος και ένα έξυπνο ψηφιακό κλειδί που θα μπορεί να μαθαίνει τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά του οδηγού.

Σχεδιαστικά θα διαθέτει πιο τολμηρό σχεδιασμό, με ελαφρώς διαφορετικές αναλογίες, ενώ θα έχει και βελτιωμένη αεροδυναμική, προκειμένου να μειωθεί και άλλο η κατανάλωση καυσίμου και κατά συνέπεια, οι εκπομπές ρύπων. Θα εξοπλίζεται με σύγχρονους TSI και TDI κινητήρες της οικογένειας EA 211 Evo, ενώ θα υπάρχει και ένα υβριδικό σύνολο στο Golf GTE Plun-in hybrid που θα έχει 4,7 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση, κατά τη διάρκεια των πραγματικών συνθηκών.

Το σύστημα θα συνδυάζει τον 1.5 TSI κινητήρα απόδοσης 150 ίππων και μια BISG (Belt Integrated Starter Generator) γεννήτρια/μίζα 8 ίππων, που κινείται με ιμάντα, μέσω μιας μπαταρίας ιόντων-λιθίου 48 Volt. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουργιο επτατάχυτο DSG κιβώτιο ταχυτήτων, με το ήπιο υβριδικό σύστημα να συμβάλει στην επιτάχυνση, να λειτουργεί ως εκκινητής του συστήματος start/stop, ενώ μπορεί να αποθηκεύσει στην 48V μπαταρία την ηλεκτρική ενέργεια ανακτάται κατά το φρενάρισμα. Το σύστημα θα χρησιμοποιεί την ανακτημένη ενέργεια που θα αποθηκεύεται κατά το φρενάρισμα, με το ηλεκτρικό turbo να τροφοδοτεί με αέρα την τουρμπίνα, την ώρα που ο κινητήρας θα επιβραδύνει. Αυτό θα προετοιμάζει την μηχανική τουρμπίνα να δίνει από χαμηλές στροφές το 100% της δύναμης της, εξαλείφοντας με τον τρόπο αυτό το turbo lag.

Τα Golf GTI και Golf R θα δυναμώσουν. Το Golf R θα παράγει 350 άλογα, με τις αναφορές να θέλουν το Golf GTI να γίνεται υβριδικό, χρησιμοποιώντας το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και μια νέα ξεχωριστή μίζα, προκειμένου να έχει μειωμένη κατανάλωση αλλά και περισσότερη δύναμη. Ο 2.0 TSI κινητήρας θα δεχτεί σημαντικές αλλαγές προκειμένου να φιλοξενεί μάλιστα έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα που θα αντικαταστήσει το turbo της τωρινής γενιάς, με τη σημαντική αυτή αλλαγή να χαρίζει στο μοντέλο καλύτερη απόκριση στης χαμηλές στροφές, με την ροπή να είναι διαθέσιμη σε ένα ευρύτερο φάσμα στροφών.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται στον βασικό εξοπλισμό με ένα 7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και για την ώρα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα υπάρχει επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο. Μάλιστα φήμες θέλουν την VW να τοποθετεί έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα προκειμένου αυτός να δίνει επιπλέον άλογα όταν ο οδηγός επιλέγει το πρόγραμμα performance. Ως στόχο, η VW έχει θέσει τα 265 άλογα του GTI Clubsport, τα οποία φτάνουν τα 290 άλογα στη λειτουργία overboost. Επίσης υπάρχουν φήμες πως η VW εξετάζει και ένα αμιγώς ηλεκτρικό GTI.

Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg, το οποίο θα αναβαθμιστεί με επενδύσεις 3 δισ. ευρώ προκειμένου να μπορεί να το κατασκευάσει.