Η Volkswagen τη περίοδο αυτή εξελίσσει δύο ήπια υβριδικά συστήματα για το νέο Golf. Τα ήπια υβριδικά συστήματα επιλέγονται από τις εταιρίες προκειμένου να μειώσουν τις καταναλώσεις καυσίμου και τις εκπομπές, ενώ παράλληλα αυξάνουν την απόδοση του θερμικού κινητήρα.

Η γερμανική εταιρία έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές των Golf MHEV και MHEV Plus με το πρώτο να συνδυάζει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) αποτελούμενο από τον 1.5 TSI κινητήρα απόδοσης 150 ίππων και μια BISG (Belt Integrated Starter Generator) γεννήτρια/μίζα 8 ίππων, που κινείται με ιμάντα, μέσω μιας μπαταρίας ιόντων-λιθίου 48 Volt.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουργιο επτατάχυτο DSG κιβώτιο ταχυτήτων, με το ήπιο υβριδικό σύστημα να συμβάλει στην επιτάχυνση, να λειτουργεί ως εκκινητής του συστήματος start/stop, ενώ μπορεί να αποθηκεύσει στην 48V μπαταρία την ηλεκτρική ενέργεια ανακτάται κατά το φρενάρισμα.

Το Golf MHEV Plus είναι πιο ενδιαφέρουσα υλοποίηση μιας και εκτός από τα παραπάνω, συνδυάζει και έναν ηλεκτροκινητήρα 26 kW (35 ίππων), που μπορεί να τοποθετηθεί είτε στον μπροστά, είτε στον πίσω άξονα, βελτιώνοντας στη δεύτερη περίπτωση την οδική συμπεριφορά του Golf, μιας και ο ηλεκτροκινητήρας μειώνει την υποστροφή, ενώ παράλληλα βελτιώνει την σταθερότητα στις στροφές. Η Volkswagen την περίοδο αυτή εργάζεται ώστε να τελειοποιήσει τον τρόπο που θα εμπλέκεται ο ηλεκτροκινητήρας, προκειμένου αυτός να λειτουργεί αρμονικά με τον 1.5 TSI.