Η Volkswagen προετοιμάζεται για να την όγδοη γενιά του Golf, πηγές κοντά στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της να δηλώνουν πως αυτό θα χρησιμοποιεί μια υβριδική έκδοση του 2.0-λιτρου TSI κινητήρα.
Το νέο Golf θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2019, με την GTI έκδοση του να έρχεται το 2020 και να κάνει χρήση ενός ήπιου υβριδικού συστήματος 48V και μιας νέας ξεχωριστής μίζας, προκειμένου να έχει μειωμένη κατανάλωση αλλά και περισσότερη δύναμη. Ο 2.0 TSI κινητήρας θα δεχτεί σημαντικές αλλαγές προκειμένου να φιλοξενεί μάλιστα έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα που θα αντικαταστήσει το turbo της τωρινής γενιάς, με τη σημαντική αυτή αλλαγή να χαρίζει στο μοντέλο καλύτερη απόκριση στης χαμηλές στροφές, με την ροπή να είναι διαθέσιμη σε ένα ευρύτερο φάσμα στροφών.
Ο κινητήρας θα συνδυάζεται στον βασικό εξοπλισμό με ένα 7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και για την ώρα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα υπάρχει επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο. Μάλιστα φήμες θέλουν την VW να τοποθετεί έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα προκειμένου αυτός να δίνει επιπλέον άλογα όταν ο οδηγός επιλέγει το πρόγραμμα performance. Ως στόχο, η VW έχει θέσει τα 265 άλογα του GTI Clubsport, τα οποία φτάνουν τα 290 άλογα στη λειτουργία overboost.
Το νέο Golf θα κατασκευάζεται πάνω στην αναθεωρημένη MQB πλατφόρμα, η οποία θα το κάνει να ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από την σημερινή γενιά, ενώ υπάρχουν φήμες πως η VW εξετάζει και ένα αμιγώς ηλεκτρικό GTI.