Η Volkswagen παρουσίασε τη νέα γενιά του Golf GTI, μαζί με τα Golf GTD και Golf GTE, με το μοντέλο να φορά τον 2.0 TSI κινητήρα απόδοσης 245 ίππων με 370 Nm ροπής. Ο Matthias Rabe, ο επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας της γερμανικής εταιρίας, δήλωσε σε συνέντευξή του πως αποφασίστηκε να μην τοποθετηθεί ένας υβριδικός κινητήρας στο νέο Golf GTI, λόγω του πρόσθετου βάρους.

1

Συμπλήρωσε πως εάν τοποθετούνταν ο υβριδικός 1.5 TSI δεν θα προσέφερε κάποια οφέλη στην απόδοση του αυτοκινήτου που “θα άξιζαν τον κόπο”. Η Volkswagen εκτός από το Golf GTI και το Golf GTD, προσφέρει και το plug-in υβριδικό Golf GTE που συνδυάζει τον 1.4 TSI κινητήρα απόδοσης 150 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW (115 ίππων). Συνολικά, η απόδοση του ανέρχεται σε 245 άλογα και 400 Nm και σύμφωνα με τον Rabe, το Golf GTE έχει σχεδόν την ίδια ικανότητα επιτάχυνσης και φρεναρίσματος με το Golf GTI, προσθέτοντας μάλιστα πως ο ίδιος εκτιμά πως ορισμένοι αγοραστές του GTI, θα επιλέξουν τελικά το GTE λόγω “του πολύ ομαλότερου κινητήρα του”.