O επί κεφαλής πωλήσεων της Volkswagen, Jurgen Stackmann, μιλώντας από την έκθεση του Detroit, όπου παρουσίασε μεταξύ άλλων το I.D. Buzz Concept, ανέφερε ότι το σημείο καμπής, όπου τα ηλεκτρικά οχήματα θα γίνουν μια σοβαρή κύρια επιλογή πλησιάζει γρήγορα.


Ο Stackmann θέλοντας να υποστηρίξει και την δέσμευση της VW, ότι θα πουλά 1 εκατ. ηλεκτρικά οχήματα ετησίως από το 2025, δήλωσε ότι ένας συνδυασμός cool, επιθυμητών αυτοκινήτων και μια βιώσιμη υποδομή φορτιστών, θα δώσει σύντομα την απαραίτητη ώθηση στην ηλεκτροκίνηση, τονίζοντας:

Το ένα εκατομμύριο σήμερα δείχνει μια αισιόδοξη άποψη, αλλά η άποψη που έχω είναι πολύ διαφορετική. Η τεχνολογία θα γίνει δεκτή, εφόσον το συνολικό πακέτο είναι αποδεκτό. Τα ηλεκτρικά θα γίνουν συναρπαστικά όταν γίνουν προσιτά, cool, sexy αυτοκίνητα, και θα θέλετε να σας δούνε με ένα τέτοιο. Θα είναι cool αυτοκίνητα που οι άνθρωποι θα θέλουν να έχουν και να τους δουν σε αυτά. Όταν οι πελάτες δουν την υποδομή, το ενδιαφέρον δημιουργείται. Χρειάζεται δουλειά, αλλά οι άνθρωποι θέλουν να συμβεί αυτό.

Το υψηλόβαθμο στέλεχος δήλωσε πως η VW είναι σε καλό δρόμο για να παρουσιάσει το πρώτο μοντέλο της νέας οικογένειας το 2020, και πρόσθεσε πως του άρεσε το όνομα ID, και άφησε να εννοηθεί ότι είναι υπό εξέταση μια οικογένεια μοντέλων, αν και αυτό δεν έχει ακόμη αποφασιστεί, προσθέτοντας:

Εξοικειωνόμαστε με το όνομα, διαθέτει κλίμακα και περιθώρια ερμηνείας, η αντίδραση είναι εξαιρετικά θετική και είναι ένα cool όνομα. Θα δούμε, Εννοιολογικά είναι μια καλή ιδέα…

O Stackmann πρόσθεσε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα της VW δεν θα είναι πάρα πολύ ριζοσπαστικά στην υλοποίησή τους, και πρόσθεσε, λέγοντας ότι κάνοντας τα πολύ διαφορετικά από τα σημερινά αυτοκίνητα θα είναι “παράξενο” για τον πελάτη και ένα “βήμα παραπέρα”, λέγοντας:

Αν είναι πολύ ριζοσπαστικά θα χάσεις το momentum για το επόμενο βήμα.

Η VW θα παραμείνει μια εταιρία που θα παράγει σε όγκο τα ηλεκτρικά οχήματα της, και δεν θα γίνουν εξειδικευμένα ή σε αποκλειστικά.

  • manowar

    Καλα αν βγαλει το ιστορικο κλουβακι γ@μισε θρυλικα σκαθαρια τρελα θα ναι αυτο το αμαξι δουλευει ασταματητα πραγματικα 50 χρονια εχει διανυσει πανω απο 1 εκατομυριο χιλιομετρα την λεξη ζημια δεν την ηξερε..τα παλια τουοτα και παλια vw απο οτι θυμαμαι ηταν σκυλια μαυρα..κατι που τωρα δεν ισχυει ουτε για τους μεν ουτε για τους δε

  • παντως αμα ηταν φτηνα….σιγουρα εγω θα το σκεφτομουν και σημερα…με τις οποιες δυσκολιες υπαρχουν για την φορτιση !!!!!!!!

    • Mika

      Nομιζω σημερα, οπως ειναι η κατασταση, για τα ηλεκτρικα συμφερει το leasing…Eτσι δεν σου μενει το τεραστιο κοστος αντικαταστασης των μπαταριων, απλα το δινεις πισω!!!Ουτε εχεις δωσει ενα σκασμο λεφτα να το αγορασεις.
      :p

    • Mika

      Nομιζω σημερα, οπως ειναι η κατασταση, για τα ηλεκτρικα συμφερει το leasing…Eτσι δεν σου μενει το τεραστιο κοστος αντικαταστασης των μπαταριων, απλα το δινεις πισω!!!Ουτε εχεις δωσει ενα σκασμο λεφτα να το αγορασεις.
      :p