Η Mercedes παρουσίασε την τέταρτη γενιά της A-Class. Το μοντέλο διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 30 χιλιοστά και είναι πλατύτερο κατά 14 χιλιοστά σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερους χώρους για τους επιβάτες και για τις αποσκευές. Η νέα A-Class έχει μήκος 4.419 χιλιοστά, πλάτος 1.796 χιλιοστά, ύψος 1.440 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.729 χιλιοστά.

Το αυτοκίνητο προσφέρεται με δύο διαφορετικά setup αναρτήσεων στον πίσω άξονα. Συγκεκριμένα οι απλές εκδόσεις A 200 και A 180d διαθέτουν ημιάκαμπτο άξονα, ενώ οι ακριβότερες και δυνατότερες εκδόσεις φέρουν ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Στον μπροστά άξονα και στις δύο περιπτώσεις συναντάμε γόνατα MacPherson, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε και ενεργές αναρτήσεις.

Η νέα A-Class προσφέρει καλύτερα ηχομονωτικά υλικά ενώ το σύστημα διεύθυνσης φέρει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση είτε με μεταβλητή σχέση ανάλογα της έκδοσης. Το σύστημα διεύθυνσης συνεχίζει να είναι ελαφρύ, ενώ έγινε πιο άμεσο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του μοντέλου, μεταφέροντας στον οδηγό περισσότερη ακρίβεια και περισσότερες πληροφορίες, κάτι που κάνει τη νέα A-Class πιο οδηγοκεντρική.

Σχεδιαστικά το μοντέλο αποκτά εμφάνιση με περισσότερες γωνίες, ειδικά στο εμπρός μέρος και στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε και Multibeam LED φωτιστικά σώματα. Οι ζάντες είναι διαστάσεων από 16 έως 19″, με το μοντέλο να προσφέρεται με δύο διαφορετικές γρίλιες.

Βασικός κινητήρας στην έκδοση A 200 είναι ο M 282 1.400αρης turbo απόδοσης 163 ίππων με 250 Nm ροπής που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

Ακολουθεί η έκδοση A 250 με τον Μ 260 2,0-λίτρων απόδοσης 225 ίππων με 350 Nm ροπής που προσφέρεται μονάχα με το 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη, με την έκδοση A 180 d να φορά τον 1.5000αρη OM 608 diesel κινητήρα 116 ίππων με 260 Nm ροπής που συνδυάζεται μονάχα με το 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Στο μέλλον θα προστεθούν και άλλοι κινητήρες, με την A-Class να είναι προσθιοκίνητη, με το σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Έκδοση A 200 A 200 A 250 A 180 d
Κιβώτιο 7G-DCT MT 6 7G-DCT 7G-DCT
Ιπποδύναμη (kW/hp) 120/163 120/163 165/224 85/116
σ.α.λ 5,500 5,500 5,500 4,000
Ροπή (Nm) 250 250 350 260
σ.α.λ 1,620 1,620 1,800 1,750-2,500
Μέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ) 5.1 5.6 6.0 4.1
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) 120 133 141 108
Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δευτ.) 8.0 8.2 6.2 10.5
Τελική Ταχύτητα (χλμ/ώρα) 225 225 250 202

Η Α-Class εξοπλίζεται με συστήματα ημι-αυτόνομης οδήγησης Active Distance Assist και Active Steering Assist, που της επιτρέπουν μεταξύ άλλων να μειώνει αυτόματα ταχύτητα όταν πλησιάζει σε διασταυρώσεις, κυκλικούς κόμβους και στροφές.

Το εσωτερικό είναι εντελώς επανασχεδιασμένο σε σχέση με το εσωτερικό της τωρινής γενιάς, διατηρώντας ωστόσο την κεντρική φιλοσοφία του. Η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25″, αλλά και στην οθόνη 10,25″ του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, παρόμοια υλοποίηση που συναντάμε στις E-Class και S-Class, ενώ αναμένεται και στην ανανεωμένη C-Class.

Η βασική έκδοση θα διαθέτει οθόνες 7″, η μεσαία έκδοση πίνακα οργάνων 7″ και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,25″, με τη κορυφαία έκδοση να διαθέτει τις διπλές οθόνες των 10,25″. Υπάρχει κρυφός LED φωτισμός που μπορεί να αναπαράγει 64 διαφορετικά χρώματα, 52 περισσότερα από αυτές που παράγει το αντίστοιχο σύστημα της τωρινής γενιάς, με το τιμόνι να προέρχεται από την S-Class. Οι κυκλικοί αεραγωγοί μοιάζουν αρκετά με αυτούς των E-Class Coupe και Cabriolet.

Επίσης το μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα φωνητικών εντολών που ενεργοποιείται με την φράση “Hey Mercedes”.

Η Mercedes αναφέρει πως η νέα A-Class γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας της που διαθέτει καθίσματα που έχουν αναπτυχθεί χρησιμοποιώντας προσομοίωση άνεσης σε υπολογιστή. Οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τρία διαφορετικά μπροστινά καθίσματα, με τα καθίσματα άνεσης να διαθέτουν έως 20 ηλεκτρικές ρυθμίσεις, ενώ τα σπορ καθίσματα έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα.

Στον βασικό εξοπλισμό, η τέταρτη γενιά της A-Class διαθέτει διαιρούμενα πίσω καθίσματα 60:40, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν καθίσματα 40:20:40, όπως επίσης και η δυνατότητα τοποθέτησης της πλάτης των πίσω καθισμάτων σε πιο όρθια θέση, προκειμένου να αυξηθεί η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών.

Αυτός έχει αυξηθεί κατά 29 λίτρα και πλέον φτάνει τα 370 λίτρα. Το άνοιγμα φόρτωσης έχει μεγαλώσει κατά 20 εκατοστά, ενώ το δάπεδο του πορτμπαγκάζ είναι αυξημένο κατά 11,5 εκατοστά. Υπάρχει επίσης περισσότερος χώρος για τους επιβάτες οι οποίοι θα έχουν καλύτερη ορατότητα, μιας και οι κολόνες έχουν μειωθεί σε όγκο.

Συγκεκριμένα ο χώρος των ώμων των μπροστά επιβατών έχει μεγαλώσει κατά 9mm μπροστά και κατά 22 mm πίσω, ο χώρος για τους αγκώνες είναι αυξημένος κατά 35 mm μπροστά και κατά 36 mm πίσω, ενώ ο χώρος για το κεφάλι έχει αυξηθεί κατά 7 mm μπροστά και κατά 8 mm πίσω.

Οι πωλήσεις της A-Class θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη αργότερα μέσα στο έτος. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις σε αυτό PDF.

  • Petros K

    Δεν την λες άσχημη αλλά σίγουρα η προηγούμενη γενιά ήταν αρκετά πιο όμορφη κατά την γνώμη μου! Επίσης περισσότερο σαν εκτεταμένο facelift μου φαίνεται παρά σαν καινούριο μοντέλο.. Σαν πρόταση συνεχίζει να είναι κορυφαία και αυτά που προστέθηκαν την κάνουν ακόμη καλύτερη σε θέμα τεχνολογίας και εξοπλισμού.

    • Columbia University my Dream

      Θα συμφωνήσω φίλε μου ότι η προηγούμενη είναι πολύ πιο όμορφη. Έχω την αίσθηση ότι κατάφεραν γιατί περί κατορθώματος πρόκειται να κάνουν πιο άσχημο το αυτοκίνητο τουλάχιστον εξωτερικά. Θέλω όμως να σε ρωτήσω κάτι άλλο. Εγώ που προτιμώ το παλιό μοντέλο αν θέλω να το αγοράσω τέλος του καλοκαιριού (που θεωρώ ότι θα έχω τα χρήματα) το προλαβαίνω; Θέλω να πω ότι όταν έρχεται το καινούριο μοντέλο τα παλιά μοντέλα τι γίνονται τα αποσύρουν; Ξέρεις πόσο διάστημα αφού βγει το καινούριο μοντέλο υπάρχει σε διαθεσιμότητα και το προηγούμενο μοντέλο;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  • MikeLamar

    Ημιάκαμπτος άξονας; Ναι, αλλά τι ημιάκαμπτος -premium…!

    • Αννίβας

      https://www.youtube.com/watch?v=GCSYlx-X9Mk

      Εκεί σταμάτησα να διαβάζω και εγώ : “οι απλές εκδόσεις A 200 και A 180d διαθέτουν ημιάκαμπτο άξονα”.
      Ε ρε κουτόχορτο.

    • Philby

      Και ο 1400άρης βενζίνη είναι της RENAULT.

    • kpsig

      O καλύτερος.

    • Bad Belmondo

      Και πού να ακούσεις και το καλύτερο: είναι 1.33, όχι 1.4!!! ;-P

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      Εξηγείστε σας παρακαλώ λεπτομέριες περι ημι-άκαμπτους κτλ όποιος γνωρίζει..τι είναι τα θετικά, τα αρνητικά, γιατί εκπλήσσεστε κτλ..

    • crazyfrog

      στην ουσια δε νομιζω κανενας να καταλαβει τη διαφορα αν του δωσουν να οδηγησει 2 αυτοκινητα χωρις να του πουν τι αναρτηση φοραει το καθενα.και επειδη συμβαινει αυτο καλα κανει η mercedes και κανει οικονομια με μια πιο φτηνη αναρτηση ωστε να προσφερει αυτη την ποιοτητα σε σημεια που θα τα αντιληφθει ο καθενας .

  • Mika

    OMG, μια 200αρα AMG line οπως ειναι στις φωτος ανετα θα αγγιζει τα 50 χιλιαρικα!!!
    Βaby CLS απο μπροστα, πιο ωραια φαναρια πισω κι εσωτερικ αλα S class…
    Δεν με τρελλαινουν παντως αυτες οι ενιαιες ταμπλετες…
    Θα περιμενα τη 200αρα να εχει τουλαχιστον πολλαπλων πισω, και τις πιο ταπεινες Α160, Α180 που θα βγουν μετα να εχουν ημιακαμπτο,αλλα δεν ηταν γραφτο…
    Ελπιζω να κατηργησαν τη βεργα στο καπω!
    :p

  • Φωτόνιον

    Το εσωτερικό είναι απλά ανέκδοτο. Μου θυμίζει 2 κινεζίλες tablet των 70 Ευρωπαϊκών έκαστο, το ένα δίπλα στο άλλο και μία σειρά χειριστήρια στο κέντρο που θυμίζουν suzuki Alto του 1983. Ρε παιδιά, δείτε ένα 3008 να μάθετε πως σχεδιάζει ο κόσμος εσωτερικά…

    • οντως πιο ωραία ειναι η οθόνη μέσα στο ταμπλο οπως σε vw και psa group παρα δυο οθόνες κολλημένες πανω

  • Contor

    Για το εσωτερικό «δεν χωρεί αμφιβολία» (που ακουγόταν και στην ταινία αχ αυτή η γυναίκα μου) ότι είναι πανέμορφο και πραγματικά διαφορετικό και απο το προκάτοχο και απ οτιδήποτε παίζει στον ανταγωνισμό. Για το εξωτερικό τώρα, μπροστα είναι όμορφο, προφίλ ουδέτερο, ο λώκος δε δεν μου άρεσε θεωρώ οτι κάπου αντιγράφει (δεν ξέρω αν ειναι alfa romeo giulietta ή fiat tipo) όμως σίγουρα στο μάτι μου δεν μου δένει με το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Για τον ημιάκαμπτο δεν κάνω καν σχόλιο, θεωρώ τραγική την επιλογή της εταιρίας απο την στιγμή που θέλει να λέγεται premium. Έκπληξη ωραία ο 1,4 με τα 163 αρκεί να μπορείς να βάλεις πολλαπλών πίσω σαν προεραιτική επιλογή. Αναμένουμε και τιμές με το καλό και θα τα τελικά αποτελέσματα όταν την δούμε από κοντά. Το σίγουρο είναι ότι το ΟΥΑΟΥ που έκανες όταν παρουσιάστηκε ο προκάτοχος το ‘12 δεν το κάνεις με το σίκουελ.

    • Columbia University my Dream

      Θα συμφωνήσω φίλε μου ότι η προηγούμενη είναι πολύ πιο όμορφη. Έχω την αίσθηση ότι κατάφεραν γιατί περί κατορθώματος πρόκειται να κάνουν πιο άσχημο το αυτοκίνητο τουλάχιστον εξωτερικά (εσωτερικά είναι φοβερό). Θέλω όμως να σε ρωτήσω κάτι άλλο. Εγώ που προτιμώ το παλιό μοντέλο αν θέλω να το αγοράσω τέλος του καλοκαιριού (που θεωρώ ότι θα έχω τα χρήματα) το προλαβαίνω; Θέλω να πω ότι όταν έρχεται το καινούριο μοντέλο τα παλιά μοντέλα τι γίνονται τα αποσύρουν; Ξέρεις πόσο διάστημα αφού βγει το καινούριο μοντέλο υπάρχει σε διαθεσιμότητα και το προηγούμενο μοντέλο;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    • Contor

      Καλημέρα! Λογικά Μάιο με Ιούνιο θα ανοίξει το σύστημα παραγγελιών για την νέα A-class με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτέμβρη. Ανάλογα με το στοκάρισμα που θα έχει κάνει η MB-Hellas μπορεί να βρεις καινούργιο αυτοκίνητο για αρκετό διάστημα (μην σου πω και 1+ χρόνο). Σχετικά με την τιμή διάθεσης, ήδη τρέχουν κάποια εκπτωτικά πακέτα που συνήθως δίνονται με την μορφή δώρων, είτε εξοπλισμού είτε υπηρεσιών. Ανάλογα με την ζήτηση που θα υπάρχει για την νέα θα διαμορφωθεί και η τιμή της παλιάς, βέβαια σε καμιά περίπτωση μην περιμένεις ότι θα τα χαρίζουν. Πιθανώς καλή ευκαιρία να είναι αν θα βρεις είτε κάποιο test drive (αν σ ενδιαφέρει) είτε από ιδιώτη με λίγα χιλιόμετρα που το αγόρασε πχ το τελευταίο εξάμηνο. Πάντως σίγουρα περίμενε να την δεις πρώτα live.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Eξωτερικά σχετικά όμορφη τελικά αν και μοιάζει περισσότερο με facelift… Δυναμικό πρόσωπο α λα νέας CLS, ακόμη πιο hightech και ωραίο εσωτερικό με όμορφο μπλε φωτισμό, τεχνολογίες ωραίες, ωραία έκπληξη και ο κινητήρας των 1,4 λίτρων με 163 άλογα. Η υπάρχουσα είναι όμως ομορφότερη.

  • MPAMPIS
  • gv

    λιγο περιεργη φαινεται αλλα και η παλια μου φαινοταν περιεργη αλλα απο κοντα μου αρεσε πολυ..
    θα ηθελα πιο μεγαλο χωρο αποσκευων απο ενα αυτοκινητο 4,4 μετρων που ειναι προσθιοκινητο!

  • Paranoikos

    Το target group στο οποίο απευθύνεται πιθανότατα δεν γνωρίζει καν τι είναι ημιακαμπτος. Πιστεύει ότι επειδή αγόρασε Mercedes πήρε το καλύτερο και υπέρτατο αυτοκίνητο. Απλά επειδή είναι Mercedes… Κατά την γνώμη μου και να μην έχει ούτε μια διαφορά απο άποψη οδηγικής συμπεριφορας σε σχεση με τους πολλαπλούς είναι ξεφτίλα – κοροιδια.

  • enigma

    Ξεφτιλα ο ημιάκαμπτος. Στο εσωτερικό οι οθονες δεν μου αρεσουν αλλά δεν μπορώ να πω ότι ειναι ασχημο. Εξωτερικά όμως περιμένουμε fl.

  • Dentdim

    Μια και οδηγώ αυτοκίνητο με ημιάκαμπτα άξονα που τυχαίνει να είναι ένα από τα καλύτερα σε συμπεριφορά στις στροφές(πρόσφατα ανακάλυψα ότι υπερστρέφει κιόλας με τους κατάλληλους χειρισμούς ,σπάνιο για μπροστοκούνητο αυτοκίνητο) δεν τον θεωρώ μειονέκτημα.Βέβαια το 208 είναι και αρκετά ελαφρύτερο αλλά και πιο συμμαζεμένο σε διαστάσεις αλλά και πάλι τι απαιτήσεις να έχεις στις μικρότερες εκδόσεις της merc??
    Από την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται με 4,41 μήκος να έχει μόλις 370 λίτρα χώρο αποσκευών(άρα οι 4κινητες πόσο?340?).Όσον αφορά το εσωτερικό ωραίες οι οθόνες αλλά θα μπορούσαν να τις ενσωματώσουν λίγο καλύτερα χωρίς να δείχνουν σαν 2 ipads παρατημένα στο ταμπλώ του αυτοκινήτου.Εξωτερικά δείχνει κούκλα.

    • Αννίβας

      Το 208 είναι B όχι C.
      Σε αυτή την τιμή και την κατηγορία δεν μπορείς να βάλεις πολλαπλούς γιατί είναι πολύ ποιο ακριβοί, σε κατασκευή και τοποθέτηση, γιατί είναι ποιο βαριά ανάρτηση και γιατί δεν θα έχεις χώρο αποσκευών πάνω από 100L.
      Τώρα όταν ελέγχεις καλύτερα τις δυνάμεις και τις καταπονήσεις , όταν σου δίνει μεγαλύτερες δυνατότητες ρυθμίσεις των γονιών και σκληρότητα θεωρητικά είναι πολύ καλύτεροι.

    • Dentdim

      Δεν διαφωνούμε σε κάτι Αννίβα.Απλά να σου πω μια μικρή ιστορία ,τέλη 2003 αφού μόλις λίγους μήνες πριν η κυβέρνηση Καραμανλή κατάργησε το εξοντωτικό τεκμήριο των 7.000.000 δραχμών για τους 14 φορολογήσιμους ίππους κοινώς τα 2000 κ.ε., (περίπου 20.500 ευρώ), έτρεξα και πήρα το Audi A3 2.0fsi με το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 32.000 ευρώ.Η Audi με πολύ καμάρι τότε διαφήμιζε την νέα πίσω ανάρτηση της πολλαπλών συνδέσμων και σε συνδυασμό με την έκδοση ambition που είχε πιο σπορ και εμφάνιση και ρυθμίσεις πίστεψα ότι πήρα κάτι καλό.Μερικούς μήνες μετά χτυπούσα το κεφάλι μου που δεν πήρα το type r.Το audi διαρκώς υπόστρεφε στις στροφές σε βαθμό που να μην θες καν να το πιέσεις…Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ας περιμένουμε να δούμε πως συμπεριφέρεται η νέα a class και μετά την καταδικάζουμε-ή όχι.Ακόμα είναι νωρίς.

  • Dentdim

    Μια και οδηγώ αυτοκίνητο με ημιάκαμπτα άξονα που τυχαίνει να είναι ένα από τα καλύτερα σε συμπεριφορά στις στροφές(πρόσφατα ανακάλυψα ότι υπερστρέφει κιόλας με τους κατάλληλους χειρισμούς ,σπάνιο για μπροστοκούνητο αυτοκίνητο) δεν τον θεωρώ μειονέκτημα.Βέβαια το 208 είναι και αρκετά ελαφρύτερο αλλά και πιο συμμαζεμένο σε διαστάσεις αλλά και πάλι τι απαιτήσεις να έχεις στις μικρότερες εκδόσεις της merc??
    Από την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται με 4,41 μήκος να έχει μόλις 370 λίτρα χώρο αποσκευών(άρα οι 4κινητες πόσο?340?).Όσον αφορά το εσωτερικό ωραίες οι οθόνες αλλά θα μπορούσαν να τις ενσωματώσουν λίγο καλύτερα χωρίς να δείχνουν σαν 2 ipads παρατημένα στο ταμπλώ του αυτοκινήτου.Εξωτερικά δείχνει κούκλα.

  • Αννίβας

    Μιλάμε οι σχεδιαστές έγραψαν.
    Πιάσανε θέση στο MoMA.
    Αν βάλω με μία βεντούζα το κινητό μου στο καντράν θα κάνω το golf 6 A-Class.
    Άσε που ίσως έχει καλύτερα πλαστικά και σίγουρα πολλαπλούς πίσω.

  • Bad Belmondo

    Καλώς την! Απ’έξω όμορφη είναι, αν και σίγουρα η προηγούμενη ήταν ομορφότερη! Πάντως πίσω μου αρέσει λίγο περισσότερο! Μέσα είναι σίγουρα καλύτερη, με πολύ απλή εργονομία αν και τα μαύρα τετραγωνάκια αφής στο τιμόνι θα δυσκολέψουν πολύ κόσμο!
    Ημιάκαμπτος στην Α200?? Δηλαδή οι Α160 και Α180 τί θα έχουν?? Άκαμπτο με σουστόφυλλα, σαν την X-Class?? :-P

  • AMG

    Με αυτά που διάβασα προβλέπω βασική τιμή πάνω από 25.000€.

    • crazyfrog

      αμα δεις τις τιμες που εχει το golf για παραδειγμα πολυ λογικο ειναι αυτο που λες.απλα εχουν ξεφυγει γενικα οι τιμες.

  • crazyfrog

    ειμαι ενας απο αυτους που καθολου δε θα με ενοχλουσε ο ημιακαμπτος αξονας.θα το αγοραζα με κλειστα τα ματια ειδικα με τετοιον κινητηρα εαν δεν ξεφευγει τρελα σε τιμη.
    απο αυτα που διαβασα στο αρθρο και απο τις φωτογραφιες πιστευω οτι θα χτυπησει την κορυφη στην κατηγορια.
    και δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοσα πικροχολα σχολια για ενα αυτοκινητο που στην ουσια δεν εχει κανενα ψεγαδι.23000 κανει το golf με λιγοτερους ιππους αντε ας κανει και 26-27 αυτο.πριν λιγες μερες ειδαμε subaru με 116 ιππους και 28000. ε ειπαμε να εισαι πορωμενος αλλα οχι και τοσο.

    • Contor

      Θα συμφωνήσουμε στο ότι θα χτυπήσει κορυφή στις πωλήσεις -σχεδόν-
      σίγουρα, στο ότι θεωρώντας ότι η εμφάνιση είναι κάτι υποκειμενικό και παράλληλα ότι θέλω πρώτα να την δω από κοντά είναι ένα αυτοκίνητο “χωρίς ψεγάδι” όμως η έκδοση 1,4-163 που η κοινή λογική λέει ότι αντικαθιστά την 1,6-156 δεν νομίζω ότι θα έχει κάτω από 32.000 (31725 η τωρινή) οπότε ναι η απουσία των πολλαπλών πίσω σε αυτή την τιμή είναι αν όχι φάουλ σίγουρα πισωγύρισμα.

  • γυναικουλίστικο