Για έκτη συνεχόμενη χρονιά, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της INRIX, η πόλη του Λος Άντζελες, είναι εκείνη που έχει το χειρότερο μποτιλιάρισμα παγκοσμίως μιας και εκεί παρουσιάζονται οι μεγαλύτερες καθυστερήσεις στον κόσμο σε ώρα αιχμής.

Συγκεκριμένα οι κάτοικοι τους LA ξοδεύουν κατά μέσο όρο 102 ώρες το χρόνο κοιτάζοντας το πορτμπαγκάζ του μπροστινού τους οχήματος. Στην 2η θέση έρχεται η Μόσχα με τους πολίτες να ξοδεύουν 91 ώρες στους δρόμους λόγω της αυξημένης κίνησης, στην 3η η Νέα Υόρκη με 91 ώρες, στην 4η το Σάο Πάολο με 86 ώρες, στην 5η το Σαν Φρανσίσκο με 79 ώρες και στην 6η θέση η Μπογκοτά με 75 ώρες.

Διάβασε επίσης: Τα χειρότερα μποτιλιαρίσματα στην ιστορία

Η ΗΠΑ παραμένει η χώρα με το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα μεταξύ των πλουσίων, ανεπτυγμένων οικονομιών, με τέσσερις από τις δέκα πόλεις με το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα στον κόσμο να βρίσκονται στις ΗΠΑ.η Η κυκλοφοριακή συμφόρηση κόστισε μία οικονομική διαρροή άνω των 305 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2017.

Το χειρότερο οδικό τμήμα από πλευράς κίνησης στις ΗΠΑ είναι το Cross Bronx Expressway της Νέας Υόρκης. Η έρευνα της INRIX, βασίστηκε σε δεδομένα της κίνησης στους δρόμους τα οποία συλλέγει από υποδομές στους αυτοκινητοδρόμους και από 300 εκατ. συνδεδεμένα οχήματα που διήνυσαν περισσότερα από 8 εκατ. χλμ.

Ακολουθούν οι 10 πόλεις με την χειρότερη κυκλοφοριακή συμφόρηση παγκοσμίως και αναλυτικά τα αποτελέσματα μπορείς να τα βρεις εδώ. Να σημειώσω πως η INRIX δεν έχει στοιχεία για την Ελλάδα.

  1. Λος Άντζελες (102 ώρες)
  2. Μόσχα (91 ώρες)
  3. Νέα Υόρκη (91 ώρες)
  4. Σάο Πάολο (86 ώρες)
  5. Σαν Φρανσίσκο (79 ώρες)
  6. Μπογκοτά (75 ώρες)
  7. Λονδίνο (74 ώρες)
  8. Μαγκνιτογκόρσκ – Ρωσία (73 ώρες)
  9. Yurga – Ρωσία (71 ώρες)
  10. Ατλάντα (70 ώρες)
  • MitsosDaBest

    Με τόσο πληθυσμό που έχουν όλες αυτές, λογικό είναι. Στην Αμερική έχουν και πολλά φράγκα και σνομπάρουν τις συγκοινωνίες.

    • apostolos32

      Θα συμφωνούσα εαν η έρευνα ήταν σωστή και δεν ήταν εντελώς για τον πο@τσο. Νέα Υόρκη, Λος ¨Άντζελες και Μόσχα, δεν εχουν καμία σχέση από θέμα μποτιλιαρίσματος με πολλές πόλεις της Κίνας καθώς και της Ινδίας.

    • Anestis Genk

      Στην Ρωσία βασικά ο πολεοδομικός σχεδιασμός δεν έγινε για τόσα αμάξια. Αυτό βέβαια ισχύει σε κάθε περίπτωση σχεδόν αφού μιλάμε για παλιές πόλεις.