H Hyundai μας δείχνει τα τελευταία χρόνια διάφορα κεντρομήχανα concepts, με τελευταίο να ήταν το RM16 Concept, που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2016 στην έκθεση του Μπουσάν. Είχαν προηγηθεί τα RM14 concept και RM15 concept, με την την τρίτη γενιά του πρωτότυπου να φορούσε έναν 2,0-λιτρο T-GDI turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 300 ίππων στις 6.000 σ.α.λ και 383 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την χώρα προέλευσης της εταιρίας, η Hyundai εξελίσσει αυτή την περίοδο μια νέα οικογένεια κινητήρων, κάτω από το όνομα Theta III. Ο σημερινός 2,0-λιτρος κινητήρας θα μεγαλώσει σε χωρητικότητα φτάνοντας τα 2,5-λίτρα και θα αποδίδει 280 άλογα για τα μπροστοκίνητα μοντέλα και 300 άλογα για τα πισωκίνητα.

Το πιο σημαντικό, όμως, φαίνεται να είναι ένας νέος 2,3-λιτρων κινητήρας, της ίδιας οικογένειας, που θα αποδίδει 350 άλογα, και θα τοποθετηθεί σε ένα κεντρομήχανο και πισωκίνητο μοντέλο. Ποιο; Άγνωστο, αλλά φαίνεται ότι η Hyundai ετοιμάζει ένα τέτοιο μοντέλο, πιθανότατα για το 2019.

  • gv

    μπραβο στη χιουνται αλλα για να καταλαβω..
    για να ανεβασει καθε φορα την ιπποδυναμη πρεπει να ανεβαζει τον κυβισμο? :P
    δηλαδη θα εχει ενα 2λιτρο ενα 2.3 και εναν 2.5?! :P
    η εστω 2 απο αυτους?
    και αφου ο 2.3 θα βγαζει 350 γιατι να βγαλουν και τον 2.5 που θα αποδιδει…300? :P
    εντελως παραλογα πραγματα,κατι δε μου κολλαει..
    στο τελος δε θα βγαλουν κερδος θα εχουν δωσει ολα τα λεφτα για να φτιαχνουν κινητηρες χαχα :P

  • shaoqing14

    Εξαιρετικα νεα, αλλο ενα
    πυραυλακι ειναι προ των πυλων απο τους Κορεατες.