Έχουμε δει μια φωτογραφία του νέου Ford Focus, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα τον Απρίλιο και σύμφωνα με δημοσιεύματα το νέο μοντέλο θα είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 5 εκατοστά, κάτι που θα αυξάνει τον διαθέσιμο χώρο στο εσωτερικό, ενώ το βάρος του θα μειωθεί κατά 50 κιλά.

Μηχανικά το νέο Focus RS που αναμένεται στην αγορά το 2020 θα αποκτήσει υβριδικό κινητήρα, που θα συνδυάζει τον 2,3-λίτρων EcoBoost βενζινοκινητήρα και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt. Θα αποδίδει 400 άλογα με την ροπή να αγγίζει τα 600 Nm, ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 4 δευτερόλεπτα, με την Ford θα συνεχίσει να προσφέρει ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ ετοιμάζει και ένα νέο διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο.

Η παραγωγή του νέου Focus θα ξεκινήσει τον Ιούνιο, με την κυκλοφορία του στην χώρα μας να ξεκινά μέσα στο καλοκαίρι. Η συναρμολόγηση του δημοφιλούς μοντέλου θα συνεχίσει να γίνεται στο εργοστάσιο της Ford, στο Saarlouis της Γερμανίας, ενώ το αμερικάνικων προδιαγραφών αυτοκίνητο θα παράγεται στην Κίνα. Το εύρος των εκδόσεων του Focus φαίνεται να είναι ίδιο με αυτό του Fiesta, καθώς εκτός από τις βασικές εκδόσεις, θα υπάρχουν οι ST-Line, Vignale και Active, με την τελευταία να διαθέτει crossover χαρακτηριστικά.

Μηχανικά, θα εφοδιάζεται με το γνωστό 1.000άρη EcoBoost, απόδοσης από 100 μέχρι 140 άλογα, τον νέο 1.500άρη τρικύλινδο που διαθέτει το Fiesta ST αλλά σε detuned έκδοση. Από πλευράς πετρελαίου θα κινείται με τον νέο 1.500άρη EcoBlue, απόδοσης 125 ίππων, ενώ θα υπάρχει και ένας EcoBlue 2,0-λιτρος κινητήρας που θα μπορεί να συνδυαστεί είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα 8-τάχυτο αυτόματο.

Το Focus ST αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού το ερχόμενο φθινόπωρο, έχοντας μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 1 εκατοστό. Κάτω από το καπό του θα συναντάμε τον 2,0-λίτρο EcoBoost κινητήρα απόδοσης 280-290 ίππων.

Ο σχεδιασμός του είναι εντελώς διαφορετικός από αυτόν την τωρινής γενιάς και σύμφωνα με την Ford το νέο μοντέλο της θα ανεβάσει τον πήχη, κάνοντας το πιο premium προϊόν, όπως ακριβώς συνέβη και με το νέο Fiesta. Όπως καταλαβαίνεις μια τέτοια κίνηση θα αυξήσει την τελική τιμή του αυτοκινήτου, με την Ford να δηλώνει πως ο όγκος του θα είναι ελάχιστα μικρότερος από αυτόν του σημερινού μοντέλου, όχι τόσο εξαιτίας της τιμής, όσο εξαιτίας της μεταστροφής του κοινού στην αγορά των SUVs.

Το εσωτερικό του μοντέλου θα είναι εντελώς νέο, μοιάζοντας με αυτό του Fiesta, έχοντας μια “αιωρούμενη” οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο κέντρο του ταμπλό. Θα υπάρχει και station wagon έκδοση, ενώ η sedan ίσως ακολουθήσει αργότερα.

  • πότε θα σκάσει αυτή η φούσκα και θα τρέχουν όλοι πάλι και θα κλαίγονται δεν ξέρω.
    δεν είναι φυσιολογικό να κυκλοφορεί μοντέλο ίσα τριετία και στα καπάκια να πετάγεται καινούριο ενώ το προηγούμενο έχει ξεπουλήσει διεθνώς. κάπου θα σκάσει όλο αυτό.

    • LefterisKa.Ch

      τριετια; το τελευταιο focus βγηκε το 2011 δεν ειναι 3 χρονια αλλα 7, οποτε πολυ λογικο μου φαινεται να βγει στην αγορα νεο μοντελο

  • SkidRAW

    Σε λιγα χρονακια τα Hot hatches θα φλερταρουν τα 1000 αλογα ετσι οπως το πανε :P

  • Anestis Genk

    Βάζουν ένα ηλεκτρομοτέρ ίσα ίσα να περνάει τους ρύπους και μετά ντουμάνι!

  • Duality RS

    Το βαζω εδω προς ενημερωση,ελπιζω οι ρεπορτερ και οι συντακτες του autoblog.gr να διαβασουν το μηνυμα,να κανουν μια μικρη ερευνα επι του θεματος
    και να ενημερωσουν.

    Τις τελευταιες ημερες εχει βγει ενα αρθρο για το Ford Fiesta απο συγκεκριμενη ελληνικη σελιδα και αναπαραγεται κατα διαστηματα,το οποιο επικαλλειται ακατανομαστες/ανωνυμες πηγες η πληροφοριες απο κυκλους της Ford πως το μοντελο οδευει προς καταργηση γιατι δεν κανει καλες πωλησεις,πως η Ford ειναι προβληματισμενη και τα λοιπα,με αποτελεσμα να επικρατει μια συγχηση στους ηδη κατοχους του νεου μοντελου η σε ενδιαφερομενους αγοραστες που απορουν αν συμβαινει κατι με το Ford Fiesta.

    Oσο και αν εψαξα σε επωνυμα blogs,forums,sites που προσκεινται στην Ford,η σε σελιδες αυτοκινηστικου περιεχομενου,ξενες η ελληνικες,πουθενα δεν βρηκα η διαβασα κατι αντιστοιχο.

    • SkidRAW

      HOAX

    • Πραγματικά είναι τραγικό άρθρο, δεν ισχύει η παραμικρή γραμμή του.