Διαθέσιμο στη χώρα μας πλέον το Volkswagen up! GTI, το οποίο στην τρίθυρη έκδοση του ξεκινά από τις 15.620 ευρώ και στην πεντάθυρη από τις 15.990 ευρώ.

Το μοντέλο φορά τον 1.000αρη TSI EA211 κινητήρα απόδοσης 115 ίππων με 230 Nm ροπής, με το Up! GTI να μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 8,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 196 χλμ/ώρα. Οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι 110 γρ/χλμ., η μέση κατανάλωση καυσίμου σε μικτές συνθήκες ανέρχεται στα 4,8 λίτρα/100 χλμ. και τα τέλη κυκλοφορίας για το 2018 είναι 107,8 €.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.070 κιλά, φορά σπορ ανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 15 mm, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Στιλιστικά εξοπλίζεται με επιθετικό bodykit με αεροτομή, ζάντες αλουμινίου 17″, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα, καρό επενδύσεις, σπορ δερμάτινο τιμόνι, σπορ πεντάλς, όπως και νέο λεβιές ταχυτήτων.

Με συμπαγείς διαστάσεις, χαμηλό βάρος, σπορ χαρακτηριστικά και τα κλασσικά GTI διακριτικά (κόκκινες λωρίδες στη γρίλια, μαύρους καθρέπτες, μαύρα διακοσμητικά), θα προσφέρεται στα χρώματα “tornado red”, “pure white”, “dark silver”, “black pearl”, και τέλος το “costa azul”, που είναι ένα νέο μπλε.

  • Petros K

    Για να δούμε πόσο έχει αλλάξει η αυτοκίνηση και να συνειδητοποιήσουμε τα άλματα που έχουν γίνει, ενδεικτικά στο πρώτο Golf GTI του μακρινού ομολογουμένως 1975, οι δύο του κινητήρες 1.6l και 1.8l είχαν την ίδια ιπποδύναμη με το σημερινό Up! και η ροπή τους ήταν μόλις 140Nm! Περίπου τα ίδια νούμερα σε θέμα ιπποδύναμης υπήρχαν και στο GTI MK2 που παρουσιάστηκε δέκα χρόνια μετά.. Και για να προλάβω κάποιους προφανώς και δεν κάνω ευθεία σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, απλά νομίζω πως είναι ενδιαφέρον να δούμε την ραγδαία αλλαγή σε απόλυτα νούμερα, στα χρόνια που έχουν περάσει.
    Όσο για το Up! πιστεύω ότι είναι ενδιαφέρουσα προσθήκη στην κατηγορία, με άμεσο ανταγωνιστή το Twingo GT, για το οποίο βέβαια δεν βρίσκω επίσημη τιμολόγηση στην Ελλάδα, αλλά από διάφορα reviews εξωτερικού που έχω διαβάσει μεταξύ των δύο, το Up! είναι μπροστά και σαν αυτοκίνητο και σε θέμα τιμής. Προσωπικά την τιμή την βρίσκω καλή, το περίμενα ακριβότερο, αλλά λογικά θα πήγαινα σε Polo στα ίδια χρήματα!

    • Petros Lappas

      Εγώ θα έβλεπα απέναντι του και το picanto gt line 1.0l turbo

    • enigma

      Η σύγκριση δεν είναι δίκαιη λόγω turbo. Αν είναι να το πάμε έτσι το charade gtti είχε βγάλει αντίστοιχη ιπποδύναμη.

      Τώρα τα λεφτά είναι πολλά. Χωριά ότι θεωρώ γελοία τη μόδα με τις μεγάλες ζάντες σε αυτοκίνητα πόλης….

    • Petros K

      Μα το έγραψα ότι δεν κάνει ευθεία σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων λόγω κυρίως turbo όπως ανέφερες και εσύ!
      Γενικά νομίζω ότι η τιμή εφόσον ξεπερνάει το ψυχολογικό όριο των 15 χιλιάδων είναι μεγάλη, και επίσης γελοία μόδα είναι γενικά οι μεγάλες ζάντες σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων, πόσω μάλλον σε αυτοκίνητα πόλης!

  • charris

    Χαχαχαχαχα…..για κανένα λόγο….

  • to SWIFT ειναι στην κατηγορια UP ειπαμε ??

    • όχι, είναι 290 χλστ. πιο μικρό το up! από το Swift, το πρώτο είναι A-segment και το δεύτερο B-segment

    • βλεπω ποσα κιλα ανακοινωνουν το UP….και ποσα το SWIFT…..
      εκαναν τοσο γαματη δουλεια στη SUZUKI ??? η πεταξαν χαρταετο στη VW ???

    • εννοείς τα κιλά του Swift Sport, που είναι 970 με τον 1.400άρη κινητήρα;
      πάντα η Suzuki είχε κύριο σκοπό την παρουσίαση αυτοκινήτων με χαμηλό βάρος.
      πως το κάνουν και δεν υστερούν σε ασφάλεια…δεν ξέρω, αλλά δεν γίνεται να μην τους παραδεχτείς…
      είναι ευχάριστη η αίσθηση οδήγησης ενός ελαφρού αυτοκινήτου.
      από την άλλη σκέφτομαι ότι τα αυτοκίνητα του A-seg θέλουν πολύ μεγαλύτερες ενισχύσεις για να είναι εξίσου ασφαλή

    • αυτος ακριβως ειναι ο ”προβληματισμος΄΄ μου !!!

    • Mika

      Το Picanto 1.0 T GT Line με τα 100 αλογακια, ειναι
      Οπως και τα αναλογα Twingo και Forfour Brabus

  • mitsub

    μουφΑ ειναι

  • Smartass

    Άλλη μια μούφα του ομίλου φαου βε.
    Βάλανε τον κινητήρα που φοράει το Polo 1,0 TSI 115PS και το GOLF 1.0 TSI 110PS στο κουβαδάκι.
    Και εγένετο το Up GTI. Λογικό δεν είναι να πηγαίνει σφαίρα ο κουβάς με αυτόν τον κινητήρα αφού ζυγίζει 1.070 κιλά.

  • Tsou Kostas

    τόσο κάνει το ibiza FR με τα 150.

    • MitsosDaBest

      Όντως. Και το Ibiza τουλάχιστον, είναι όμορφο!

  • a_f_a

    το γουστάρω απίστευτα.
    έ ρε και να είχα ενα πιο μεγάλο αυτοκίνητο και κανα 17+ δαθέσιμα.
    ασημί, 5θυρο με dsg για εμένα.