Όσο αυστηροί και να γίνουν οι κανονισμοί της Formula 1, οι μηχανικοί των ομάδων πάντα θα βρίσκουν τρόπο για να κερδίσουν έστω και μερικά δέκατα στον γύρο από μία λύση που είναι στα όρια των κανονισμών. Στις αρχές της δεκαετίας, η Red Bull ξεκίνησε να εκμεταλλεύεται σε μεγάλο βαθμό τα καυσαέρια, τοποθετώντας τις απολήξεις της εξάτμισης πολύ χαμηλά, μπροστά από τον διαχύτη.

Το παράδειγμα αυτό ακολούθησαν κι άλλες ομάδες, μέχρι που, από το 2014, η απόληξη θα πρέπει να έχει συγκεκριμένη θέση. Ακόμα κι έτσι, όμως, υπάρχει ένα μικρό κέρδος, με τη FIA να απαγορεύει τις ακραίες χαρτογραφήσεις που ενισχύουν τη ροή των καυσίμων ακόμα και όταν οδηγός δεν πατά γκάζι.

Πρόσφατα, η Ferrari θεωρήθηκε ότι μπορεί να κάνει κάτι αντίστοιχο, ειδικά από τη στιγμή που αποκαλύφθηκε πως στο τιμόνι του Sebastian Vettel βρίσκεται ένας μυστηριώδης «μοχλός», έτσι η FIA εξέτασε την ιταλική ομάδα, προκειμένου να διαπιστώσει αν έχει βγει από τους κανονισμούς.

Ωστόσο, όπως δήλωσε λακωνικά ο τεχνικός αντιπρόσωπος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, Jo Bauer, η ομάδα του Maranello είναι 100% νόμιμη, συνεπώς δε θα πρέπει να γίνει καμία αλλαγή στην SF71H και τις χαρτογραφήσεις του 062 EVO.