Ο Elon Musk στη προσπάθειά του να αυξήσει την αποδοτικότητα στο εργοστάσιο της Tesla στο Fremont και να μειώσει το κόστος παραγωγής, εξέφρασε μια ιδιαίτερη ανησυχία για τον βαθμό απόδοσης των εργολάβων και τους υπεργολάβων που εργάζονται για λογαριασμό της Tesla.

Σε email που απέστειλε ο Musk μεταξύ άλλων ανέφερε:

Απογοητεύτηκα όταν ανακάλυψα πόσες εταιρείες εργολάβων είναι συνυφασμένες με την Tesla. Συχνά, είναι σαν τη μπαμπούσκα που μετά τον εργολάβο υπάρχει ένας υπεργολάβος, μετά ακόμα ένας κλπ, πριν τελικά βρει κανείς κάποιον να κάνει μία πραγματική δουλειά.

Αυτό σημαίνει ότι πολλοί ενδιάμεσοι μάνατζερ προσθέτουν επιπλέον κόστος χωρίς να κάνουν προφανώς κάτι χρήσιμο. Επίσης, πολλά συμβόλαια είναι κατ ‘ουσία ανοιχτά σε χρόνο, δεν έχουν καθορισμένες και σταθερές τιμές, ούτε και διάρκεια, γεγονός που δημιουργεί κίνητρα ο λόφος να μετατραπεί σε βουνό, καθώς δεν θέλουν ποτέ να σταματήσουν το χρηματικό τρένο.

Υπάρχει ένα πολύ ευρύ φάσμα επιδόσεων των εργολάβων, από άριστο έως χειρότερο από μια μεθυσμένη νοικοκυρά. Όλες οι συμβαλλόμενες εταιρείες θα πρέπει να γνωρίζουν πως η προσεχή εβδομάδα είναι η τελική ευκαιρία τους προκειμένου να αποδείξουν την αριστεία τους. Οποιαδήποτε από αυτές δεν ανταποκρίνεται στα πρότυπα αριστείας της Tesla, οι συμβάσεις μας με αυτές της εταιρείες θα ολοκληρωθούν την προσεχή Δευτέρα.

Επίσης ο Musk ξεκαθάρισε πως όσοι εργολάβοι έχουν πρόσβαση στις εγκαταστάσεις ή/και στο ηλεκτρονικό δίκτυο της εταιρείας και δεν πιστοποιηθούν από κάποιον εργαζόμενο της Tesla, αυτομάτως θα απολύονται.

  • a_f_a

    ελα να βάλουμε φωτιά στη συζήτηση πάλι. ΑΒ, βανεις άρθα το έλονα για να με προκαλείς και μετά να τα ακούω.
    λοιπόν ο έλονας, θα μάθει κάποια στιγμή και τα του hardware development. πραγματικά εντυπωσιακό που εντυπωσιάστηκε πως οι contractors έχουν subcontractors. ε, 10+ χρόνια στη βιομηχανία, δε το έμαθε, το έμαθε τώρα.

    • Chris

      χαχχααχα πλάκα έχεις

    • a_f_a

      καλημέρα….!
      είπαμε, ειμαι δηλωμένος, βαμμένος, αντι-μασκ. δε κρύβομαι. βγαίνω καθε πρωι στο μπαλκόνι, ριχνω καντήλια στον μασκ, τραβαω και μια σιχτιρο-μουτζα προς σιλικον-βαλεϋ μεριά και ξεκινάω τη μέρα μου με μια ρουφηξια μερακκλίδικου ελληνικού καφέ.
      οκ, το είπα.
      α, αυτά που έγραψα δε τα λέω μόνο εγώ. από αναφορες για τα ρομποτ που γιομισε το εργοστασιο (… τελικα πρεπει να παει σε λοου-τεκ φασεις.. οπως οι παραδοσιακοι κατασκευαστες), μεχρι αναφορες από αναλυτες ποιοτητας ειδικους σε αυτοκινητα και αεροναυπηγικη όπως η Munro & Associates που μολις βγαλαν την αναφορά τους, έπεσε το συμπαν να τους φάει επειδή τόλμησαν να εντοπισουν τα λάθη του μασκ..

    • Chris

      χαχααχα! είναι ωραία να ξεκινάς έτσι τη μέρα σου! Εντάξει ρε συ το παραδέχτηκε και ο ίδιος ότι το παράκανε με την αυτοματοποίηση του εργοστασίου, αλλά αν δεν κάνεις λάθη και δοκιμές σε καινούριες τεχνολογίες δεν προχωράς. Όταν όλοι της NASA έλεγαν ότι είναι αδύνατο να προσγειώσεις πύραυλο αυτός το έκανε και τώρα είναι πλέον καθημερινότητα. Εν μέρη λόγω της ύπαρξης του Μασκ υπάρχει σήμερα ένα σύγχρονο τεχνολογικό space race και electric car race.

    • Chris

      χαχααχα! είναι ωραία να ξεκινάς έτσι τη μέρα σου! Εντάξει ρε συ το παραδέχτηκε και ο ίδιος ότι το παράκανε με την αυτοματοποίηση του εργοστασίου, αλλά αν δεν κάνεις λάθη και δοκιμές σε καινούριες τεχνολογίες δεν προχωράς. Όταν όλοι της NASA έλεγαν ότι είναι αδύνατο να προσγειώσεις πύραυλο αυτός το έκανε και τώρα είναι πλέον καθημερινότητα. Εν μέρη λόγω της ύπαρξης του Μασκ υπάρχει σήμερα ένα σύγχρονο τεχνολογικό space race και electric car race.

    • a_f_a

      ναι, το παραδέχτηκε, αλλά όσοι έχουμε μια ιδεα από παραγωγή, τραβαγαμε τα μαλλιά μας τα 2-3 τελευταια χρόνια με τα φαφλατάδικα και τους υμνους από σαϊτ και τα ΤεραΜπαϊτ που καταναλωθηκαν απο σαιτ-κομμεντς για το πως ο μασκ ντιστραπτεντ τη παραδοσιακη βιομηχανία. και το θεμα ειναι οτι δεν έχουμε φραγκα να βανουμε μαλλιά όπως αυτός ;-)
      γιατι λοιπόν να μη πιστευω οτι και πολλά άλλα που λεει/κανει δεν ειναι πυροτεχνήματα; όταν στον τομέα που ξέρω, καταλαβάινω οτι ο τυπος πουλαει ΤΟΝ πρόλογο και τα μέσα τον παρουσιαζουν σαν τον τζιζαζ;
      ρητορικές ερωτήσεις.
      το space race και το e race ειναι άααααλλος τομεας φιλοσοφικος, ανθρωπολογικος, κοινωνιολογικός (δε κάνω πλάκα) που θέλει ωρες συζητησης κάτω από μια ωραια σκια, μεσημεράκι με δροσερό καφέ.

    • Chris

      Εγώ, ένας άλλος Chris σου βγάνω το καπέλο! Έχει πέσει τρελή προμότα στον Έλονα τα τελευταία χρόνια και ειδικά στο διαδίκτυο. Μηδενικές αποκαλύψεις στον τύπο για το model 3 από τον Έλονα (πέρα από την “παρουσίαση” με ένα μάτσο γκρουπις από κάτω να σκούζουν ουάου & γεα ΕΛΟΝ σε κάθε του τελεία) αλλά την ίδια ώρα γιουτουμπερς με μιλιόνια σασκράιμπερς αναλάμβαναν να μας ενημερώσουν για το πόσο γαμιστερό είναι το model 3 καθήμενοι απλώς στο εσωτερικό και μην δείχνοντάς μας τίποτε πέρα από την φάτσα τους! Κολλημένο πετρολχεντά με αποκαλούσαν οι γκρούπις κάτω από βίντεο που μας έδειχναν πως κατατροπώνει στην εκκίνηση στην ευθεία το model s διάφορα σποράμαξα, κάθε φορά που έλεγα γιατί δεν βγάνουν ένα βίντεο με χεντ του χεντ κόντρα γύρου πίστας ή Χ διαδρομής μετα στροφιλικίου. Άλλωστε εάν ήταν να έχω αμάξι μόνο για το μπαμ στην ευθεία έπαιρνα τοπ φιούελ σκοτώστρα!
      Καλά το λάλαγε ο Έλονας όσο οι παραδοσιακοί κατασκευαστές δεν είχαν μπει στο παιχνίδι της ηλεκροκίνησης για τα καλά, τώρα έσφιξαν τα γάλατα. Βέβαια φταίει ο κάθε Έλονας να ξεπαραδιάζει κόσμο όταν μαζεύονται σαν τα πρόβατα φωνάζοντας “πάρε μας και τα σόβρακα”; Δεν φταίει, αφού το τραβάει ο οργανισμός τους. Ποιος θα μου το έλεγε πάντως ότι θα ερχόταν εκείνη η ημέρα που το «γουρούνι στο σακί» θα γινόταν μαστ και θα θεωρούνταν και κουλ! Απλά σήμερα το λένε προπαραγγελία.

    • a_f_a

      δεν το έχω οδηγήσει αλλά έχω ακούσει οτι γενικά ειναι αρκετά οκ στις στροφές (καμια σχέση όμως με αλφες και μπεμβε), αλλα΄όπως λες, το βασικό του ατου ειναι η τρελή επιταχυνση… ε και. σωστα λες, ντραγκ ρεϊσ για γκικς;