Στη δημοπρασία του οίκου Silverstone Auctions εκτός από το 451ο από τα 500 Sierra Cosworth RS500 που πούλησε η Ford μεταξύ 1986 και 1992, θα βγει στο σφυρί το πρώτο που παράχθηκε ποτέ.
Είναι γνωστό ότι τα τέσσερα πρώτα αυτοκίνητα χαρακτηρίστηκαν ως αυτοκίνητα ανάπτυξης/πρωτότυπα, αλλά αυτό το Chassis Number 1 χαρακτηρίστηκε ως μοντέλο παραγωγής, και είναι το μόνο που συναρμολόγησε η ίδια η Ford στο εργοστάσιό της στο Genk του Βελγίου. Τα υπόλοιπα βγήκαν από το εργοστάσιο της Tickford, στη Μ. Βρετανία, ενός εξωτερικού συνεργάτη της Μπλε Οβάλ εξειδικευμένου στην εξέλιξη, στις δοκιμές και στη κατασκευή ειδικών μοντέλων για την Ford.
Φοράει γνήσιο RS500 Cosworth bodykit και όπως ξέρεις ο 2,0-λιτρος κινητήρας αποδίδει 224 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 277 Νm ροπή στις 4.500 σ.α.λ.. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το κανονικό Sierra Cosworth, με το RS500 να διαθέτει ενισχυμένα τοιχώματα κυλίνδρων, μεγαλύτερο τούρμπο της Garrett και intercooler. Ακόμα έχει αναβαθμισμένο κύκλωμα λίπανσης και ισχυρότερη αντλία βενζίνης και διπλά μπεκ για κάθε κύλινδρο και η ιπποδύναμη του ξεπερνούσε τα 400 σε αγωνιστική χρήση. Το βάρος του αυτοκινήτου δεν ξεπερνάει τα 1.210 κιλά. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 6,3 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 248 χλμ/ώρα.
Είναι βαμμένο σε άσπρο (Diamond White) χρώμα, όντας ένα από τα σπανιότερα RS500 (392 αυτοκίνητα ήταν μαύρα, 56 σε Diamond White και 52 σε μπλε Moonstone Blue). Η πλειοψηφία των άσπρων μετατράπηκαν σε αγωνιστικά, γι’αυτό και το συγκεκριμένο είναι ακόμα πιο σπάνιο.
Σε σχέση με το πρωτότυπο, οι μόνες παρεμβάσεις είναι ένα νέο ταμπλό σε αντικατάσταση του γερασμένου, και μια after market εξάτμιση της Magnex. Η τιμή που αναμένεται να πωληθεί κυμαίνεται μεταξύ 90.000 και 120.000 λίρες (€102.440 με €137.145).