Σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις της Υπηρεσίας Περιβαλλοντικής Προστασίας των Η.Π.Α. (EPA), η πραγματική αυτονομία της Long-range έκδοσης του Model 3 είναι αυτή ακριβώς που ανακοινώνεται, και φτάνει τα 310 μίλια (499 χλμ.), χάρη στην μπαταρία 75 kWh.

Ο Sean Mitchell, όμως, θέλησε να κάνει ρεκόρ διανυθείσας απόστασης με μια φόρτιση με το entry-level μοντέλο της Tesla, και κινούμενος μέχρι 60 χλμ/ώρα κατάφερε να κάνει 830,2 χλμ. με μία φόρτιση. Το ταξίδι του ξεκίνησε από το Denver και μετά από 18 ώρες έφτασε στην πόλη Topeka.

Ωστόσο, ο Mitchell αναφέρει ότι δεν εξάντλησε εντελώς τη μπαταρία, οπότε θα μπορούσε να διανύσει επιπλέον χλμ., και όταν σταμάτησε είχαν απομείνει περίπου 10 kWh στην μπαταρία. Για το λόγο αυτό, δεσμεύτηκε ότι θα επιχειρήσει νέο ρεκόρ στο μέλλον, με σκοπό να ξεπεράσει τα 966 χλμ., με καλύτερο σχεδιασμό και διαφορετική διαδρομή.

Προφανώς οι συνθήκες μόνο την πραγματικότητα δεν αντιπροσωπεύουν, αλλά και πάλι είναι εντυπωσιακή η αυτονομία. Παρόλα αυτά, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με τους πετρελαιοκινητήρες σε ότι έχει να κάνει με χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη αυτονομία.

  • για να εχουν νοημα αυτα τα ρεκορ θ πρεπει να μπει μεσα στο παιχνιδι ο παραγοντας χρονος…ανεση….ΚΟΚ !!!!

    • Chris

      ε σίγουρα, αλλά έτσι δεν είναι πάντα; όπως οδηγείς είναι και η κατανάλωση. Με το δικό μου βγάζω από 350 μέχρι 600 χλμ με γεμάτο ντεπόζιτο.Το ίδιο και με το ηλεκτρικό αν το πατάς θα δεις 300 αν πας σαν κότα μπορεί και 600-700

    • Christos Dimou

      Η μέση μου ταχύτητα με Αθήνα – επαρχία – αυτοκινητόδρομο είναι κάτω από 50km/h στα 38,000 χιλιόμετρα που έχω στο αμάξι που οδηγώ. Τα 60km/h δεν είναι τραγικά χαμηλή τιμή για το suburbia….

    • νομιζω πως ανεφερε μεχρι 60 χλ/ω…..οποτε η μεση ταχυτητα του θα ειναι πολυ χαμηλοτερη…….ειμαι σιγουρος πως θα εκανε μεγαλα κομματια που υπο κανονικες συνθηκες θα πηγαινες με 80+….και αυτος θα πηγαινε με 30 χωρις ερκοντισιον και χωρις μουσικη !!

    • Christos Dimou

      Έχεις δίκιο. Πάντως 830/18=46. Έχω μέση ταχύτητα 48.6. 😂

  • Christos Dimou

    65kWh (75 – 10) ισοδυναμούν με περίπου 7 λίτρα diesel (6.70 για την ακρίβεια). Που για τη διαδρομή των 830 χιλιομέτρων συνεπάγεται περίπου 0.8 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα. Πως ακριβώς ένας diesel πετυχαίνει καλύτερη τιμή από αυτή;

    Ακόμα και αν καίς diesel σε μία γεννήτρια και στη συνέχεια φορτίζεις το αυτοκίνητο η κατανάλωση (35% απόδοση μετατροπής και 90% απόδοση η μετατροπή από ηλεκτρική σε χημική και τούμπαλιν) είναι κάτω από 3 λίτρα diesel για 100 χιλιόμετρα με ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει σχεδόν 1750 κιλά με τον επιβάτη.

    Με 60 χιλιόμετρα την ώρα τέτοιες επιδόσεις μόνον με ένα Polo μπορεί να έχεις. Και πάλι μιλάμε για πρωτογενή ενέργεια.

    Οπότε πόθεν τεκμαίρεται η τελευταία πρόταση που λέει:

    “Προφανώς οι συνθήκες μόνο την πραγματικότητα δεν αντιπροσωπεύουν, αλλά και πάλι είναι εντυπωσιακή η αυτονομία. Παρόλα αυτά, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με τους πετρελαιοκινητήρες σε ότι έχει να κάνει με χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη αυτονομία.”

  • Ahilleas Tsikelis

    Σε μια 5ετια η τεχνολογια των μπαταριων θα προχωρησει πολυ.Η τεσλα αυτη τη στιγμη τα εχει πετυχει αυτα με μπαταριες του κ@@λου.