Έγινε τελικά το αναμενόμενο. Η γερμανική κυβέρνηση ζήτησε από την Daimler την ανάκληση 774.000 πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων της Mercedes-Benz στην Ευρώπη λόγω υπερβολικών εκπομπών ρύπων. Από αυτά, τα 238.000 βρίσκονται στη Γερμανία.

Νωρίτερα σήμερα είχε προηγηθεί συνάντηση του υπουργού Μεταφορών της Γερμανίας, Andreas Scheuer, με τον CEO της γερμανικής εταιρίας Dieter Zetsche, σχετικά με τον αριθμό των αυτοκινήτων της Mercedes που έφεραν τα πέντε παράνομα λογισμικά τα οποία χειραγωγούσαν τις εκπομπών ρύπων.

Η Mercedes-Benz θα πρέπει να αναβαθμίσει τους κινητήρες των εκδόσεων 220d των C-Class, GLC όπως και του 1.600αρη κινητήρα του Vito.

Ο Scheuer μεταξύ άλλων δήλωσε:

Η κυβέρνηση διατάζει μία άμεση επίσημη ανάκληση λόγω απαγορευμένων που απενεργοποιούν τα αντιρρυπαντικά συστήματα των αυτοκινήτων.

Η Daimler δηλώνει ότι με τη μέγιστη ταχύτητα και με διαφάνεια συνεργασίας με τις αρχές, θα αφαιρέσει τα λογισμικά στα συστήματα ελέγχου των κινητήρων αυτών, για τα οποία η κυβέρνηση έχει έντονες αντιρρήσεις.

Μιλώντας με δημοσιογράφους μετά την ανακοίνωση, ο Zetscheείπε ότι οι συζητήσεις με την κυβέρνηση ήταν «εποικοδομητικές».

Αν και η απόφαση αυτή αποτελεί πλήγμα για μία εταιρεία που αρνούνταν σταθερά ότι εξαπατούσε όσον αφορά τις εκπομπές αερίων μη κάνοντας χρήση παράνομων λογισμικών, η ανάκληση που εστιάζει στο λογισμικό σημαίνει ότι η Daimler θα γλιτώσει τα πιο ακριβά μέτρα, όπως πρόστιμα ή μία διόρθωση του hardware.

  • Christos

    Αυτός είναι ο κινητήρας της Renault?

    • thymios tsilimparis

      Ναι αυτός είναι ο 1600 της Ρενώ. Τώρα τι ακριβώς γίνεται με τους ρύπυς και πώς τους διαχειρίζεται καθε εταιρεία….άλλο θέμα. Μένει να το δούμε. Δεν αποκλείω κι εγώ να την πληρώσουν και οι Γάλλοι.

      Απ την άλλη εγώ το QQ με αυτό το μοτέρ θα το χτυπήσω κι ας έχει παραπάνω ρύπους… ;)

    • Christos

      Όπως έγραψα και στον Smartass, δεν μπορώ να πιστέψω πως η Renault-Nissan είναι καθαρή. Ο ίδιος κινητήρας είναι. Αν δεν περνούσε τα τέστ από την Renault. Δεν θα υπήρχε Deal με την Daimler.

    • thymios tsilimparis

      Κοίτα κι εγώ αυτό πιστεύω λίγο πολύ. Καταρχήν δεν πιστεύω οτι μιλάμε για…αγγελικά πλασμένο κόσμο. Λίγο πολύ όλοι κλέβουν…
      Απ την άλλη η διαχείριση των καυσαερίων γίνεται προφανώς μετά τον κινητήρα, επομένως θα μπορούσε κάθε ετιαρείανα εφαρμόζει κάποια δικά της συστήματα.

      Ξαναλέω, κανείς δεν είναι αθώος, αλλά η Ρενώ είναι από τίς λίγες εταιρείες που επιμένει και διατηρεί τους ντίζελ αυτούσιους στη γκάμα της, ενώ πολλές τους ξηλώνουν
      Όπως και να χει, θα φανεί το επόμενο διάστημα….

    • Smartass

      H Renault μόνο κινητήρες + κιβώτια ταχυτήτων πουλάει στην Merc.
      Το software είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
      Θες και εσύ διάβασμα.
      ;)

    • Christos

      Γνωρίζω πως οι 1.6 δέχονται μία μικρή “αυξηση” αλόγων απο την Mercedes.
      Αλλά όπως και να έχει, αν περνά σαν κινητήρας από την Renault τα τέστ. Γιατί διάολο να βάλουν λογισμικά; Μήπως έχουν λερωμένη την φωλιά τους και οι δυο;

    • Smartass

      Γιατί ντε και καλά πρέπει να δαιμονοποιηθεί η Renault;;;
      Οι κακοί Γάλλοι πούλησαν στους καλούς γερμανούς βρώμικους ντίζελ κινητήρες;;;
      Οψόμεθα.

      Υ.Γ Ο 1.5 dCi της Renault βγαίνει με ιπποδύναμεις: 65 hp,
      75 hp, 82 hp, 85-86 hp,106 hp, 110 hp, 90 hp.
      Πως γίνεται ο ίδιος κινητήρας να βγάζει διαφορετικές ιπποδυνάμεις;
      α. Ο κινητήρας δεν παίζετε.
      β. Με το Software.

    • Christos

      1. Δεν θυμάμαι να υπερασπιστικά ποτέ τους “καλούς Γερμανούς” (Αντιθέτως είμαι σίγουρος πως όλοι κλέβουν ανεξάρτητου εθνικότητας.)
      2.Εγώ μιλάω για τον 1.6 ο οποίος δέχεται ένα μικρο ανέβασμα. Γιατί το Vito αν κατάλαβα σωστά αυτόν φορά.
      3. Εσύ βρίσκεις λογικό, μια εταιρία να παίρνει έναν κινητήρα που περνάει τα τέστ και να του φορά λογισμικά;

    • Smartass

      Στείλε email στην Μerc.de να σου απαντήσουν.

  • SAMURAI-66

    Ελα μωρε….δεν ειναι απατεωνες και ψευτες κατ” εξακολουθηση οι γοτθοι συμφωνα με τον γνωστο εδω μεσα που εχει παντα ετοιμη την δικαιολογια για την αγαπημενη του φυλη αλλα ισως οι γαλλοι οι ιαπωνες ισως ακομα και οι ελληνες ακομα ακομα ισως και η φυλη των καλας αλλα ποτε οι απογονοι του αδολφου!
    Εκτως βεβαια να φταιει ο….παυλιδης!!
    ……https://youtu.be/DV49wu3EgKE

    • insider greece

      Ελα μωρε , ο καθενας οτι θελει λεει και οτι θελει υποστηριζει, αυτη ειναι και η μαγεια της ευρωπαικης σχολης, αυτο που υποστηριζει σημερα θα το τιμωρισει αυριο, προσφεροντας απιστευτες στιγμες γελιου.

    • Henry Gloval

      Οι “Γότθοι” της Mercedes είναι και οι εφευρέτες του αυτοκινήτου (Benz Patend Motorwagen 1886). Όταν οι Γότθοι εφεύρισκαν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (Nikolaus Otto και Rudolf Diesel) και το αυτοκίνητο (Karl Benz), οι “Μογγόλοι” σου μόλις έβγαιναν απ’ τον φεουδαρχικό μεσαίωνα των σαμουράι. Λιιιγος σεβασμός λοιπόν.

    • SAMURAI-66
    • αφηνουμε και εσενα και τους ομοιους σου να γουσταρουν JAPAN !! https://uploads.disquscdn.com/images/4a77457a1c80a3061a423d048c838fdaf08fd7b7c248b18aee2dee687937f9b3.jpg
      να εισαι και λιγο αντικειμενικος !!!!

    • enigma

      Φαντάσου πόσο σκληροπυρηνικοί είμαστε στην οικογένεια με μια mercedes και ένα toyota, σύμφωνα με το σκεπτικό (λέμε τώρα) του άλλου…

      Που να έπαιρνα και mitsuba…

    • πραγματικα δεν θελω να μου τυχει κατι τετοιο….φασιστες απο κουνια !!!!! αχχαχχχααχαχαχαχαχχα

    • Henry Gloval

      Βρε γιαπονεζολάγνε, αφού αυτοί που θαυμάζεις θαυμάζουν και σέβονται τους Γερμανούς και τα τεχνολογικά επιτεύματά τους γιατί βγάζεις τόση χολή; Ακολούθησε το παράδειγμά τους. Απ’ την άλλη σε καταλαβαίνω, μια ζωή ήταν μπροστά τεχνολογικά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και για πολλά χρόνια η αντιγραφή πήγαινε σύννεφο. Αυτό σε συνδιασμό με τα 4 μνημόνια έχει κάτσει πολύ βαρύ.

    • enigma

      Τα μνημόνια είναι δυο. Τα άλλα είναι συμφωνίες και η τρόικα λέγεται θεσμοί…Μην του λες τέτοια και αρχίσει να κάνει κήρυγμα και για αυτά…

    • enigma

      Λοβοτομή δοκιμάσατε;

    • SAMURAI-66

      Οχι κασιδιαρη….εσυ?????

    • enigma

      Αστείεμπορας όπως πάντα…

      Πες στον γιατρό, για την περίπτωσή σου να δοκιμάσει την λοβοτομή.

    • SAMURAI-66

      Εσυ δοκιμασε παντως να ψαξεις την ιστορια σου διαχρονικα μεχρι τον πολεμο….μπορεις να βρεις πραγματα και στοιχεια επιβεβαιωσης που θα σε κανουν να χαρεις που σε ειπα κασιδιαρη!!

  • insider greece

    Πως γινεται να καπνιζουν τα μικρα μοτερ μονο? Μηπως ο κος εισαγγελεας μας επιφυλασσει και αλλες στιγμες γελιου μεσα στο καλοκαιρι?

    • Chris

      θεωρώ ότι έχει να κάνει με το περιθώριο κέρδους, στα μικρά μοντέλα προσπαθούν να γλυτώσουν από παντού για να έχουν καλύτερη τιμή πώλησης και κέρδους. Στα μεγάλα μοντέλα και μεγαλύτερους κινητήρες βάζουν λογικά καλύτερη τεχνολογία καθαρισμού των ρύπων. Λέω εγω..

  • fanis chantzos

    Εγώ δηλαδή που έχω το qashqai με αυτό το μοτέρ…

  • gv

    καλο καυσιμο αυτο το ντιζελ!
    αν του βαλεις και μερικα λογισμικα κανει και για εισπνοες..

  • gv

    καλο καυσιμο αυτο το ντιζελ!
    αν του βαλεις και μερικα λογισμικα κανει και για εισπνοες!

  • Christos Dimou

    Τι έγινε; Δεν είναι μόνο η VAG των Ναζι που κλέβει ; Πως έχουν εμπλακει και Γάλλοι μέσα στη δουλειά ;;; 😂 😂 😂

  • Giannisk

    Αφού το ίδιο μοτέρ αφορά Renault-Nissan-Dacia θα είχαμε κάποια εξέλιξη και προς Γαλλία & Ιαπωνία μεριά.Ίσως να έχουμε μία επίσημη τοποθέτηση από την συμμαχία. Πάντως μέχρι στιγμής δεν είναι μόνο οι Γερμανοί που έπαιζαν με τους ρύπους αλλά έχουν την πρωτοκαθεδρία στο κλέψιμο.

  • Contor

    Αν μπείτε στον Configurator της Μερκ Ελλάδος θα διαπιστώσετε ότι cla και gla με 1,5 109hp diesel δεν είναι πλέον διαθέσιμα.
    Εκ των έσω και ανεπίσημα ότι υπήρχε προ εκτελωνισμού μαζεύτηκε στα κεντρικά της Γερμανίας και αλλάζουν μοτέρ με 2,2 (136/177)

  • John Wilfred

    Αξιοπιστία “MERCEDES”, εμ και τους τα σκας εμ και σου βάζουν μούφα λογισμικό